Jump to content
Sign in to follow this  
szajer19

Problem z mapami w 3ds max

Recommended Posts

Witam. Mam spory problem. Przy użyciu 3ds Max + VRay staram się wyłuskać efekt taki jak zamieściłem poniżej. Lecz pojawia się problem. Jaką drogą pójść żeby taki efekt otrzymać przy użyciu map. Kombinowałem z użyciem standardowo: Diff, Spec, Normal, ,a nawet displacement map (oczywiscie + VrayDisplamentMod).

Główne pytanie brzmi, czy musze zrobić coś więcej. jakaś dodatkowa mapa, plugin, itp..

czy poprostu skupić się na tym displementmod, ze to w nim tkwi sedno takich wypukłości jak poniżej.

 

Mam nadzieje ze mnie ktos zrozumiał. :P

 

zeljko-mi_aqqersx.jpg

zeljko-mi_aqqerwq.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wątpię czy osiągniesz taki efekt używając tylko tekstur. Dużo łatwiej zrobić to w zbrushu czy nawet w maksie modelując osobno. Zresztą displace zżera mega dużo pamięci przy renderowaniu i unikam go jak ognia. Mam w kompie 32GB i zdarzało mi się, że wywalał się przy renderze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy