Jump to content

[3ds max 2016] Sposoby na sporo dziur


Highlander
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam takie dwie płaszczyzny które mają dziesiątki dziur.

Czy taka siatka jest poprawna czy może należy połączyć jeszcze wszystkie vertexy ze sobą... jeżeli tak, to model ten mi wyszedł zbyt "high poly". Czy jest jakiś inny, godny uwagi sposób by zrobić taką "dziurkowaną" powierzchnie mniejszym nakładem polygonów ? kiedyś pamiętam, że widziałem materiał który symuluje siatkę (po renderingu materiał był przeźroczysty między siatką), więc może jest coś takiego dla takich dziur ?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Do czego to ma być? Czemu to ma służyć? Ma to być prosta "ściana" z otworami?

 

Jeśli tak to wyjściowo otwór powinien mieć 8 wierzchołków. Nadając TS ładnie się zaokrągli. Siatka powinna wyglądać inaczej.

Edited by gigant84
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy