Sroka8888 265 Posted September 26, 2017 Share Posted September 26, 2017 Teczka 3D z Komercyjnych projektów ( Platige Image ) Testy, Rendery, Zabawy, Dev itp... Pierwszy strzał: Twardowsky 2 Lookdev: Shading ( Skin SSS ) Arnold Renderer - Directional SSS ( alsurface ) Texture - Fixy na teksturach z skanów ( dodawanie detalu, zmian kolorów itp...) , SpecularMap,Roughness Ustawianie Displacement + dodatkowy detal z programu Knald i jego bardzo mocnych map. Światło - szukanie fajnego mocnego oświetlenia (kosmos itp ) Lekkie Compo/Grade z beauty Oczy (byle jakie , ale i tak były zamknięte powieki ) Model - Skan + Super robota chłopaków z modelów + rzeźbienie detalu dla dispa twarzy z referencji też super robota. (chłopaki pewnie chętnie pokażą clay z Zbrush i skanów). Ja dodałem extra detal z map Knalda. Będzie więcej w najbliższym czasie... Link to post Share on other sites
JackTheRippy 825 Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Zajebiste :) Link to post Share on other sites
keajra 222 Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Powiem jedynie ze nie mailem pojecia ze ta scena to CGI gdy ogladalem. I nigdy bym nie zgadl, tak wiec mega dobra robota! EDIT, oczywiscie mi chodzi o to ze myslalem ze aktor byl na greeboxie, reszta oczywiscie CGI :) Link to post Share on other sites
michalo 1,423 Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Też myślałem, że to blue screen. Brawo :) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted September 27, 2017 Author Share Posted September 27, 2017 cd.. Lookdev (shade,tex,light,look,comp,grade) Malowanie detalu disp, detal na teksturze Koloru i reszta map.. Link to post Share on other sites
Hris 533 Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Twardowsky podoba mi się najbardziej - i pod względem technicznym (shader skóry, sam sculpt i sposób jego zaprezentowania) jak i artystycznym - po prostu czuć że twarz Twarodwsky'ego jest gotowa do wyrażania każdej emocji, jakby...hm...ciężko znaleźć słowo... Po prostu ludzka. Postacie ze SKull&Bones nie podchodzą mi. Jeszcze jako tako się prezentują w formie "lewitujących głów do prezentacji - ale w samej animacji nie "kupiłem" ich w odbiorze :( Postać czarnoskórego szamana ze Skull&Bones też jest niezła, ale o poziom niżej w odbiorze naturalności niż Twardowsky. To tak w detalach. W całości jest poziom PRO - bez wstydu, nie tylko w europie ale i za oceanem:) Pozdro Link to post Share on other sites
keajra 222 Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Mega dobre to nowe. Ale sie usmialem ogladajac ten render (Pani kapitan wyglada jakby spedzila ostatnie trzy dni na cyganskim weselu :) Link to post Share on other sites
Sroka8888 265 Posted September 28, 2017 Author Share Posted September 28, 2017 jeszcze parę... Link to post Share on other sites
michalo 1,423 Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 Profeska! Świetna robota. Szkoda, że gangsterzy mają te same tatuaże, rzuca się w oczy. Link to post Share on other sites
natas 264 Posted September 28, 2017 Share Posted September 28, 2017 mega k.....wa Link to post Share on other sites
olaf 4,029 Posted September 29, 2017 Share Posted September 29, 2017 swietne. Te kadry pirackie z trailera wygladaja jeszcze gorzej niz w samej animacji, ale to nie Twoj problem pewnie. Postaci dla Ghost Recon 2 wersje bardzo fajnie - idealnie pokazuja potencjał technologii. Gratuluje projektów, miałeś pracowity okres. Link to post Share on other sites
Hris 533 Posted September 29, 2017 Share Posted September 29, 2017 Sample postaci (portrety) z Ghost Recon'a wyglądają ultra realistycznie! Naprawdę kosmos. Link to post Share on other sites
DrRambo 177 Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Ty jesteś poważny człowieku? :d masakara jakaś, mega! Link to post Share on other sites
Recommended Posts