Jump to content

Recommended Posts

Bardzo fajne! Dobry flow ma ta praca i rozróżnienie krawędzi. Jak bym miał coś zmienić to bym popracował nad tym filtrem co masz na wierzchu - tych brushem białym efekciarskim co go dałeś na wszystkim. Dla mnie to psuje trochę odbiór i zlewa postać z tłem za bardzo. Dobra robota- Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Na pewno można by jakoś uczytelnić prawą rękę. Brakuje mi też gładkości na ciele, szczególnie to widać na udzie, które wygląda jak ciosane. Fajnie lewa ręka wyszła, kolory (szczególnie akcenty, biel i blady róż) dobrze robią atmosferę.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Hmm, jeśli chodzi o filtr to użyłem go żeby stworzyć wrażenie większej ilości detalu, ale też miałem mieszane uczucia co do estetyki, widocznie źle się na to patrzy.

skeletonINspace- obecnie nie mam nigdzie innych prac, jak stworze coś nowego to będę wrzucać tutaj.

Sayja- miało być trochę malarsko stąd brak gładkości, ale widocznie coś nie wyszło :)

Link to post
Share on other sites

no wyszło na tym udzie mega ciapkowato. jak nie masz pomysłu na uwiarygodnienie, lepiej - moim zdaniem - zostawić rzetelny, ale tylko gradient, niż popaćkać dla efektu i spieprzyć odbiór. łydka pod udem wygląda zupełnie jak jakiś zdechły rodzynek. na mięśniach rąk to wzbogaca, bo się starałeś ale na nogach tylko przeszkadza (walor jest mega spoko, zbudowałeś głebię spłyceniem waloru, tylko ten "detailing" się wpieprza niepotrzebnie)

Edited by polka dot
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy