Jump to content

Recommended Posts

Mają fajny tradycyjny wygląd, ciekawi mnie czy to kwestia jakiegoś programu typu artrage czy może wrzuciłeś jakąś teksturke na finalny malun? :D pozdro

 

Efekt robią głównie pędzle od Jamy Jubrajeva i smudge tool od jparked, na wierzchu jest zwykła tekstura płótna/papieru w multiply. Te są robione pod klientów którzy lubią taki kiczyk ale myślę nad ogranięciem tego stylu pod ilustracje do karcianek bo czasem ludzie pytają o akwarelowe ilustracje a nie chce mi się malować czegoś czego praktycznie nie da się zmodyfikować bez psucia efektu.

Kolejny kiczyk pod ludzi z reddita:

pC2QTc5.png

Z tej samej fotki co jeden poprzedni żeby jakoś usprawnić proces komunikacji z klientem.

Link to post
Share on other sites

Portrety mają w sobie coś fajnego, feeling trochę jak ze starszych gierek komputerowych i są malowane w dbały sposób.

Myślę że jeszcze sporo można z nich wyciągnąć, głównie dbając o konsekwentność w oświetleniu i materiałach.

Skóra tego zielonookiego blondyna zdaje się być duża bardziej połyskliwa niż kolczuga, a jednocześnie nie widać żeby była mokra/ tłusta więc nie ma czynnika który by uzasadnił takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia się to samo światło co na złotym kołnierzu i na twarzy, warto byłoby oświetlić jakąś małą część pancerza, byłoby dużo bardziej wiarygodnie.

 

Jeszcze jeden mały detal na który warto zwrócić uwagę. Światło które pada z tyłu mogłoby fajnie podkreślać fakturę/ formę kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu można było dać takie światło które jest zgodne z kształtem obiektu, płynne linie światła są na włosach, więc okazja do pokazania różnicy w materiałach przepada :D

Link to post
Share on other sites

Tak jak wyżej - sędzając więcej czasu z bryłą, będziesz mógł lepiej operować światłem, co podniesie jakość nie tylko portretów ale i modeli.

 

Wszystko wygląda na ładnie dopieszczone ale trochę brakuje podstaw i one niszczą ogólny efekt.

Link to post
Share on other sites

Masz fajne prace, w tym ostatnim poście proponowałbym popracować nad zróżnicowaniem planów. Np. w pierwszym krajobrazie w czuje się głębi - to, co jest bardziej oddalone, będzie miało zazwyczaj inne nasycenie/intensywność/walor. Czasem warto nawet trochę przesadzić, żeby skuteczniej przekonać widza :)

Link to post
Share on other sites

Wrzucam parę studiów usuniętych przez update

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

spacer.png

nowsze:

spacer.pngspacer.png

próby conceptartu:

tutorial do czegoś podobnego ktoś zamieścił na artstation, antyczne bronie i odpowiedniki postapo. Antyczne są całe rysowane ręcznie (wiem że materiały takie sobie) postapo klejone z fotek:

spacer.png

To było do challenge o legendach Króla Artura, projekt enviro bitwy która była wg. źródeł oblężeniem zamku. Miało to wyglądać jak osada saksońska z elementami rzymskimi (twierdza częściowo na planie willi, materiały rzymskie w części konstrukcji). Mam gdzieś zapisane więcej szkiców różnych budyneczków ale nie chce mi się nad tym siedzieć.

spacer.png

Edited by formconstant
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

jest fajnie i nie fajnie w tym samym czasie. Generalnie co mi sie nie podoba, bo bedzie szybciej, postaraj sie zrobic mniej genericowe ubranie ( nie mowie tu o fredzelkach itp bo one sa git) ale o butach, spodniach i palcie 🙂 I tak, zdecydowanie robic cos dalej 🙂

Link to post
Share on other sites

to słabo bo postać w założeniu ma mieć normalne ubranie wojskowe czerwonoarmisty (które jest raczej generyczne poza dziwnymi czapkami) i gadżety szamana syberyjskiego. Pomyśle jeszcze co by z nim zrobić.

studia:

spacer.pngspacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

to tylko żeby się nauczyć używać pędzli innych niż podstawowy:

spacer.png

taka babka fantasy, nie podoba mi się ten styl:

spacer.png

te już bardziej mi się podobają:

spacer.png

spacer.png

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ale forum jest teraz dziwne.

Dłubię takie coś:spacer.png

problem że było naszkicowane na kartce ołówkiem i namalowałam większość na pomieszanych warstwach zanim sobie odbiłam w poziomie i auwayłam jakie krzywe te czaszki teraz muszę powycinać i poprostować liquify.

Takie tam:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy