Jump to content
Imperator

Affinity Photo i Affinity Designer 1.6

Recommended Posts

Ależ oni pędzą ze zmianami! Bardzo dobrze, może Adobe wreszcie zostanie zdetronizowane. Albo chociaż się postresują.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie dlugo jeszcze nie zostanie zdetronizowane, bo nie ma sie co oszukiwac, ale poki co to ich software to standard w branzy. Ale wiadomo zdrowej konkurencji nigdy za wiele a Affnity cisnie do przodu ostro:D. Sam mam Affinity Designera i ostro im kibicuje, mimo ze w pracy uzywam PS :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiscie w obu przypadkach (Ps i Ai) przesiadlem sie ze "standardu w branzy" na Affinity ;). Nie bede sciemnial, ze ze wszystkim bylo wspaniale i rozowo. Brakowalo mi kilku mykow z Ai, ale na przyklad wydajnosc Designera jest o niebo lepsza. Mialem w nim dokumenty o takiej wielkosci i z taka iloscia artboardow ze Ai by mi sie dawno posmarkal i bym musial to dzielic. Koniec koncow wypracowalem sobie nowy workflow i teraz juz spogladam na Adobe z czystej ciekawosci ale w codziennej pracy mi nie brakuje ich softow. A to jest zaledwie wersja 1.6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazumi - takie plusy pracowania solo, na swoich assetach. Można pracować jak się podoba:)

Zrezygnować z maxa w architekturze, to jest sztuka:)

 

Bardzo ładnie się to prezentuje. Ładnie zrównowazony mix featuresów prosto z adobe vs autorskie funkcje.

 

Gdybym się zajmował projektowaniem graficznym, to 500zł za lifetime licencje za odpowiednik AI i PS wygląda kusząco.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazumi - takie plusy pracowania solo, na swoich assetach. Można pracować jak się podoba:)

Zrezygnować z maxa w architekturze, to jest sztuka:)

To prawda. Dlatego kazdy musi sam zdecydowac sobie co dla niego dziala najlepiej. Ja zdecydowalem, ze nie potrzebuje maxa do tego, zeby zrobic wizke mebli w pokoju (a to najczesciej robie plus wizki produktow na jednolitym tle). Ale robie wszystko sam wiec nie mam problemu, ze kumpel mi podsyla assety w formacie .max z shaderami pod maxa co w Blenderze by bylo nie do uzycia. W 3D sprawa sie sporo komplikuje - zwlaszcza jesli przychodzi do pracy w grupie w jakims konkretnym pipelinie. W 2D jest duzo prosciej, ale latwo sobie wyobrazic sytuacje gdzie przesiadka komplikowalaby sprawe na tyle, ze nie bylaby warta rozwazania.

Namawiam jednak do sprawdzenia - zwlaszcza u siebie w domu - innych od opiewanych opcji "industry standards". Nie tylko z powodow finansowych - czasami sa zwyczajnie lepsze rozwiazania. Lepsze dla nas, majace sens, wystarczajace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrezygnować z maxa w architekturze, to jest sztuka:)

.

 

Czlooowieku ;) To tylko manipulacja i iluzja korpo. Szatańskie lobby na naszych umysłach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takei rzeczy mozna wrzucac w nowe watki imo, latwiej to promowac na glowej i wrzuc grafike na fejsa 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy