Jump to content
Sign in to follow this  
tomaszzero

Vray RT błędy w renderowaniu na GPU

Recommended Posts

Witam,

 

Chciałem wykorzystać do ostatniego projektu Vraya RT jako Active Shade, ale napotkałem problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Wszystko działa bez zarzutu, jak odpalam RT na CPU. Zależy mi jednak, żeby uruchomić go na CUDA, ale pojawiają się błędy w wyświetlaniu.

 

Viewport:

MrFbExh.jpg

 

VrayRT CUDA:

PQSOwYX.jpg

 

Próbowałem zmieniać przeróżne ustawienia i nic. Najdziwniejsze jest to, że jak zaznaczę poszczególny element wyizoluję go i na niego przybliżę problem występuje, jeśli jednak wyłączę i włącze render ponownie to znika i wszystko wyświetla się normalnie.

 

Po ponownym uruchomieniu RT na CUDA:

HVaGxJv.jpg

 

Jak ponownie pokażę cały obiekt to te błędy pojawiają się nadal (te czarne plamy na obiekcie), a na tym pojedynczym elemencie wszystko jest ok:

HjyKDGU.jpg

 

Moje gpu to GTX 980 Ti. Spotkał się ktoś z czymś takim? Moze cała scena być za ciężka na RT (ponad 23mln poly, to etap przed retopo, teksturowaniem itp), lub moze na active shade? Bo renderująć w production mode jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy