Jump to content

Recommended Posts

Witam,

 

Kolejna praca wykonana przy pomocy tutorialu, tym razem od Tima Bergholza. Chciałem się głównie nauczyć workflowu 3ds Max Hi Poly > Low Poly > Substance Painter oraz jak to wyrenderowac w Marmoset Toolbagu.

 

Software used:

  • 3DS Max
  • Substance Painter
  • Marmoset Toolbag
  • Adobe Photoshop

 

i7jUXZji7jUXZjOyW5VOhh.jpg

 

YN6sTdFh.jpg

 

PnciC9Wh.jpg

 

YNC77wqh.jpg

 

uBx50r8h.jpg

 

TNtEG6ih.jpg

 

fIn84m4h.jpg

 

VcpadNPh.jpg

 

qWJ4ABBh.jpg

 

[video=youtube_share;pT4dhTGccbs]

[video=youtube_share;7Mbrrmn8Yxs]

[video=youtube_share;bDsvZUQElE0]

Edited by tomaszzero
dodanie miniatury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rendery tez w Marmoset Toolbagu?

uBx50r8h.jpg

TNtEG6ih.jpg

 

Jesli tak to niezla jakosc jak na RT engine.

 

Ogolnie bardzo fajna praca, jednak mam ogolne wrazenie ze jest to zbyt "napackane" jesli wieszo co mi chodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, wszystko w Marmosecie renderowane. Chciałem potestować. Za jakiś czas wyrenderuje to w Vrayu lub innym silniku, ale musze troche odpociząć od tego projektu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy