Jump to content

Recommended Posts

Heya,

Nowy projekt robiony pod folio oraz w celu szlifowania skilla w modelowaniu hard surface, wypalaniu normalek itd.

Gun ma ok 15k poly.

Użyte softy to Max, Substance, Photoshop, Marmoset i hmmm Paint :)

Inspiracja to koncept Nenada Gojkovica do gry Call Of Duty: Infinite Warfare.

Będę wdzięczny za komentarze i dzięki!

 

tomasz-cygan-uj-03.jpg?1516498166

tomasz-cygan-uj-02.jpg?1516373913

tomasz-cygan-uj-01.jpg?1516373909

tomasz-cygan-uj-04.jpg?1516373897

tomasz-cygan-uj-06.jpg?1516373900

tomasz-cygan-uj-02-wireframe.jpg?1516373916

tomasz-cygan-textures.jpg?1516373905

Link to comment
Share on other sites

Oglądając koncept Gojkovic'a mogę tylko dodać że powinieneś go trochę zinterpretować lepiej.

 

Podam przykład. Zobacz na rękojeści do tej broni. Nie wyobrażam sobie operować takim gunem z tak twardych wyciosanych drążków. Gojkowic to po prostu zblokował w designie, tutaj trzeba jeszcze trochę inwencji modelera w wykończeniu tego.

 

Pracuj dalej.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy