Jump to content

Recommended Posts

Witam bardzo serdecznie,

 

Prosił bym o pomoc w stworzeniu animacji i nadaniu temu modelowi życia. Chcę aby mógł chodzić, skakać czy też tańczyć.

Obejrzałem parę poradników na ytubie ale wciąż nie jestem w stanie tego ogarnąć :(

 

Do wymodelowania dłoni użyłem programu ZBrush po czym zmniejszyłem liczbę poligonów tak aby było ich jak najmniej.

Po czym nadałem kości w Maya i przypisałem konkretne części modelu do konkretnych kości.

Rotując kości model się porusza lecz kości zostają w tym samym miejscu.

Jak mogę sprawić aby nie było tych dziur?

Link to post
Share on other sites

Wygląda na źle wyexportowany model, dlatego jest taki pocięty. Musi być w jednym kawałku ta łapa.

A mesha nie parentujesz tak do kości, tylko tak jak pisał @matiuss dajesz Skin->Bind Skin z menu Rigging.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy