Jump to content
Sign in to follow this  
DziobiTV

Animacja dłoni

Recommended Posts

Witam bardzo serdecznie,

 

Prosił bym o pomoc w stworzeniu animacji i nadaniu temu modelowi życia. Chcę aby mógł chodzić, skakać czy też tańczyć.

Obejrzałem parę poradników na ytubie ale wciąż nie jestem w stanie tego ogarnąć :(

 

Do wymodelowania dłoni użyłem programu ZBrush po czym zmniejszyłem liczbę poligonów tak aby było ich jak najmniej.

Po czym nadałem kości w Maya i przypisałem konkretne części modelu do konkretnych kości.

Rotując kości model się porusza lecz kości zostają w tym samym miejscu.

Jak mogę sprawić aby nie było tych dziur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na źle wyexportowany model, dlatego jest taki pocięty. Musi być w jednym kawałku ta łapa.

A mesha nie parentujesz tak do kości, tylko tak jak pisał @matiuss dajesz Skin->Bind Skin z menu Rigging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy