olaf 4,029 Posted October 29, 2019 Oglądałem na art station te animki i powiem Ci, że można zlrobić to znacznie lepiej - mniejszym nakładem pracy. Nie mogę pokazać atlasów ale nadzoruję teraz grę w klimacie pixel-art, animowaną w Unity. Budujemy kluczowe pozy i tniemy je na kawałki, animowane w Unity. Wygląda cudownie, a praca grafika idzie w detale zamiast pozy, co bardzo fajnie przekłada się na relacje quality/manhours. Inne projekty z Art station wyglądają przeciętnie - ten jest znacznie lepszy. Tylko na głowny obrazem z apbumy dałbym jednak ten ciemny las - mocne kontrasty i dobra kompozycja będą bardziej atrakcyjne dla oka headhuntera 1 Link to comment
VGT 60 Posted October 29, 2019 (edited) Godzinę temu, olaf napisał: Budujemy kluczowe pozy i tniemy je na kawałki, animowane w Unity. Wygląda cudownie, a praca grafika idzie w detale zamiast pozy, co bardzo fajnie przekłada się na relacje quality/manhours. Jeśli dobrze zrozumiałem, to na podobną modłę są zrobione portrety nacji w grze Stellaris. Jest na ichnim wiki opis tworzenia takiego moda, więc może dać nieco wizualny podgląd na to, jak do tematu podejść, skoro nie możesz pokazać komercyjnej pracy: https://stellaris.paradoxwikis.com/Portrait_modding#Animated_Portraits A przewijanie po tym video pokazuje, jak to wygląda potem w grze: Edited October 29, 2019 by VGT Link to comment
olaf 4,029 Posted October 29, 2019 (edited) To wygląda bardziej jak puppet tool w After Effects (np. z użyciem dragon scale). My robimy marionetki zwyczajnie. Ale dzięki temu np. bieganie czy rzucanie czarów wygląda super płynnie. EDIT: tak, bardzo podobnie. Wizualnie u nich to wyglada jak puppet tool bo ruch jest nieznaczny i mnie zmyliło. Edited October 29, 2019 by olaf 1 Link to comment
Rafal_Hunter 36 Posted October 29, 2019 Dzięki za cenne rady (na pewno zgłębię temat) ale bardzo chciałem narysować animacje frame by frame wyłącznie ze pomocą Procreate (wiem, że to szaleństwo). Chciałem udowodnić, że da się robić takie rzeczy na iPadzie, chociaż rzeczywiście można to było zrobić dużo lepiej, zawsze można, ale puki co nadal zbieram doświadczenie. To był taki eksperyment i wyzwanie dla mnie samego. A odnosząc się już do całego projektu to jest on zdecydowanie kamieniem milowym w mojej nauce digitalu i był on dla mnie mega wymagający. Ja osobiście najbardziej lubię level z czerwoną trawa na tle chmur i skał, chyba bardziej przyciąga uwagę. Jeśli chodzi o inspiracje to zdecydowanie były nimi komiksy z Francji i Belgii :) 1 Link to comment
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now