Jump to content
sprite sheet.JPG
 
Credit https://www.artstation.com/artwork/GX3EQa

sprite sheet.JPG

Rafal_Hunter
Sign in to follow this  

Credit

https://www.artstation.com/artwork/GX3EQa
  • Like 2
Sign in to follow this  

Photo Information for sprite sheet.JPG


Recommended Comments

Oglądałem na art station te animki i powiem Ci, że można zlrobić to znacznie lepiej - mniejszym nakładem pracy. Nie mogę pokazać atlasów ale nadzoruję teraz grę w klimacie pixel-art, animowaną w Unity. Budujemy kluczowe pozy i tniemy je na kawałki, animowane w Unity. Wygląda cudownie, a praca grafika idzie w detale zamiast pozy, co bardzo fajnie przekłada się na relacje quality/manhours.

Inne projekty z Art station wyglądają przeciętnie - ten jest znacznie lepszy. Tylko na głowny obrazem z apbumy dałbym jednak ten ciemny las - mocne kontrasty i dobra kompozycja będą bardziej atrakcyjne dla oka headhuntera 😉

    • Like 1

Share this comment


Link to comment
VGT

Posted (edited)

Godzinę temu, olaf napisał:

Budujemy kluczowe pozy i tniemy je na kawałki, animowane w Unity. Wygląda cudownie, a praca grafika idzie w detale zamiast pozy, co bardzo fajnie przekłada się na relacje quality/manhours.

Jeśli dobrze zrozumiałem, to na podobną modłę są zrobione portrety nacji w grze Stellaris. Jest na ichnim wiki opis tworzenia takiego moda, więc może dać nieco wizualny podgląd na to, jak do tematu podejść, skoro nie możesz pokazać komercyjnej pracy:

https://stellaris.paradoxwikis.com/Portrait_modding#Animated_Portraits

 

A przewijanie po tym video pokazuje, jak to wygląda potem w grze:
 

 

Edited by VGT

Share this comment


Link to comment
olaf

Posted (edited)

To wygląda bardziej jak puppet tool w After Effects (np. z użyciem dragon scale). My robimy marionetki zwyczajnie. Ale dzięki temu np. bieganie czy rzucanie czarów wygląda super płynnie.

EDIT: tak, bardzo podobnie. Wizualnie u nich to wyglada jak puppet tool bo ruch jest nieznaczny i mnie zmyliło.

Edited by olaf
    • Like 1

Share this comment


Link to comment

Dzięki za cenne rady (na pewno zgłębię temat) ale bardzo chciałem narysować animacje frame by frame wyłącznie ze pomocą Procreate (wiem, że to szaleństwo). Chciałem udowodnić, że da się robić takie rzeczy na iPadzie, chociaż rzeczywiście można to było zrobić dużo lepiej, zawsze można, ale puki co nadal zbieram doświadczenie. To był taki eksperyment i wyzwanie dla mnie samego. A odnosząc się już do całego projektu to jest on zdecydowanie kamieniem milowym w mojej nauce digitalu i był on dla mnie mega wymagający. Ja osobiście najbardziej lubię level z czerwoną trawa na tle chmur i skał, chyba bardziej przyciąga uwagę. Jeśli chodzi o inspiracje to zdecydowanie były nimi komiksy z Francji i Belgii :)

    • Like 1

Share this comment


Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy