Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/23/2020 in all areas

  1. 15 points
  2. 12 points
  3. 8 points
    Miałem przyjemność przygotowania dwóch animacji, które zostały zaprezentowane podczas wręczania Oscarów w tym roku. Zostały one umieszczone na ekranach w momencie ogłoszenia zwycięzców w kategorii najlepsze efekty specjalne oraz najlepsza rola drugoplanowa. Efekt mieniących się cząsteczek został dodany przez inną osobę z ekipy, jako że blenderowy Glare nie sprawdził się w czasie animacji (projekt został w całości wykonany w Blenderze). Dla wielkiego miłośnika kina, którym jestem, praca przy tym projekcie była naprawdę niesamowitym, surrealistycznym doświadczeniem.
  4. 8 points
    Około 9 lat temu miałem okazję zrobić dla klienta animację polskiego motoszybowca J6 Fregata, z której swojego czasu byłem bardzo zadowolony, ale wkrótce zacząłem czuć niedosyt i nieodpartą chęć powrotu do niej. Teraz, gdy mam większe doświadczenie, lepszy sprzęt i dostęp do nowszego oprogramowania, ten dzień nadszedł i postanowiłem zamienić chęci w czyn. Tak oto powstał poniższy remake, dajcie znać co o nim myślicie. Modeling, rigging, shading & texturing: Piotr Luziński Lighting & animating: Piotr Luziński Rendering & compositing: Piotr Luziński Music: audiojungle.net SFX: freesound.org HDRI: hdrihaven.com & nordicfx.net
  5. 8 points
    dzien rysowania czegokolwiek
  6. 8 points
    Dex wygral Vesa za "Outstanding Animated Character" CYBERPUNK 2077; Dex Jonas Ekman Jonas Skoog Marek Madej Grzegorz Chojnacki
  7. 7 points
  8. 7 points
  9. 7 points

    From the album: Concept art

    Zrobione podczas nauki Fusion360. Będą kolejne z tej serii.
  10. 7 points

    From the album: Noworoczny album!

    Wait for me!
  11. 6 points
  12. 6 points
    Skipp has set out on a mission to collect pollen from the Mosquito Queen! /Yatra- a procession or pilgrimage, especially one with a religious purpose.
  13. 5 points
    Keyart reklamowy dla muzyka Buffout Boya<-- buffoutboy.com

    © CC Alpha DJ's Center

  14. 5 points
  15. 5 points
    Nieźle to idzie moim zdaniem, szybko to powinieneś ogarnąć 🙂 Przy okazji, jak najbardziej zobacz drawabox.com, zajebista stronka (kolejna dobra rzecz, o której zapomniałem...) Co do waloru to poczytaj sobie o "halfway to black". Chodzi o to, że jeśli przyjmiemy sobie jakąś skalę waloru (powiedzmy od 0 do 10, gdzie 10 to 100% czerń a 0 to 100% biel) to jeśli jakiś obiekt ma bazowy walor (taki, jaki miałby w neutralnym, rozproszonym świetle. Chodzi o to, że w pewnym sensie "ignorujemy" światło) dajmy 5 to jego walor w cieniu będzie w połowie drogi do 100% czerni czyli jakieś 7,5, a jeśli ma powiedzmy 2 to w cieniu będzie miał 6, jak 0 to w cieniu 5 itd. U Ciebie podłoże jest bazowo jaśniejsze od bloczków, ale w jednocześnie w cieniu jest praktycznie czarne, a bloczek tylko lekko szary. Raczej niemożliwe będzie, żeby, mając jedno źródło światła, jasna podłoga w cieniu była ciemniejsza od ciemnego bloczka w cieniu. Oczywiście jest jeszcze światło odbite, ale aż tak tego nie zmieni. Przypiszmy zatem naszemu bloczkowi jakieś wartości na skali: Znajdźmy cienie (w połowie drogi go czerni) Pionowa ścianka frontem do nas jest jeszcze w świetle, ale jednocześnie jest pod innym kątem niż ta górna, łapie więc mniej światła. Skoro wiemy, że zaczynamy od waloru 5 a 7,5 to jest już cień, pionowa ścianka musi być ciemniejsza od 5 (bo łapie mniej światła) i większa od 7,5 (bo wtedy byłaby już w cieniu). Dajmy jej powiedzmy 6. Zauważ, że w takim razie szara, pionowa ścianka lekko w świetle ma ten sam walor co jasna podłoga w cieniu. Może się zdarzyć, że np. czarna koszula w świetle będzie jaśniejsza niż biała gazeta w cieniu (odsyłam do książki Color and Light Jamesa Gurneya) Podsumujmy walory: I to jest baza, od której wychodzisz. Teraz dorzućmy więcej detalu, najpierw światło odbite: Ambient occlusion, detal na krawędziach, tło, lekkie rozmycie na krawędzi cienia rzuconego. Krawędzie w praktyce to też cieniutka płaszczyzna i będzie pochylać się w kierunku światła albo odchylać od niego, stąd te kreseczki. Możesz to zignorować na początku. No i generalnie mamy w miarę realistyczny walor. Oczywiście na to wszystko wpływa jeszcze tekstura, jak bardzo odbijająca jest powierzchnia, kolor i inne źródła światła, ale podstawy będą te same. Zapamiętaj sobie jedną zasadę - płaszczyzny w cieniu muszą być zawsze ciemniejsze od płaszczyzn w świetle, jeśli mają ten sam walor bazowy i jest jedno źródło światła. O ile ciemniejsze to już zależy od ich waloru bazowego i światła odbitego, ale i tak będą ciemniejsze bo światło odbite nie może być jaśniejsze od światła bezpośredniego.
  16. 5 points
    ELDERBORN, przy którym pracowałem ok 2 lata miał wczoraj premiere, wrzucam resztę rzeczy, które mniej lub bardziej nadają sie do pokazania x). Większość to starocia ale nie wszystko. Key arty do Shadow alley, moja ulubiona lokacja, niestety wycięta z gry 😧 Spaceship interior i design drona Przeciwnicy: Złota armia: Anane & Amzarak Bronie i propy:
  17. 4 points
    Hej! Proporcje i bryły lecą. Oczy są za blisko, nos za długi. Odległość od brwi do podstawy nosa i od podstawy nosa do spodu podbródka powinna być taka sama. Poświęciłbym więcej czasu na dopieszczenie proporcji na samej bryle, zanim w detale wejdziesz 🙂 Poćwiczyłbym też jeszcze samo kreślenie brył, bez cieniowania. Większość rzeczy można spokojnie samym lineartem narysować i też będzie dobrze wyglądało. Lepiej zrobić 2x więcej brył bez cienia niż cieniować bryły z którymi jest coś nie tak i cieniowanie im nie pomoże W poprzednich klockach fajnie kreślisz ale cienie chyba się nie zgadzają. Powinny iść zdaje się tak: Skołuj sobie How to Render Scotta Robertsona, tam jest rozpisane jak kreślić cienie 🙂
  18. 4 points
    W końcu publiczne, moje ulubione zlecenie z 2019roku. Pierwszy stylizowany art i pierwszy raz sci-fi, osobiste wyzwanie, z którego byłem zadowolony. Projekt postaci, portret i keyart dla muzyka Buffout Boy ( buffoutboy.com )- polecam jak ktoś lubi muzę elektro lub szuka dźwiękowca do studia. Keyart: Portret: Design postaci:
  19. 4 points
    hehehehe ;] kolejna brygda Acapulco ale chyba wole poprzednia technike
  20. 4 points
  21. 4 points
  22. 4 points
    ładnie odje.. wykonane 🙂
  23. 4 points

    From the album: Concept art

    Zrobione podczas nauki Fusion360. Będą kolejne z tej serii.
  24. 4 points
  25. 4 points
  26. 4 points
  27. 4 points
  28. 4 points
    Retro okładka do nieistniejącej książki 🙂
  29. 4 points
    grubas, ziomal grubo ponad stówa jakieś rady/ uwagi?
  30. 4 points
    Pierwszy bake :< w koncu
  31. 3 points
  32. 3 points
    Dobra, coś mnie tknęło, że fajnie by było animacji 2D się pouczyć. Ambicji jakichś wielkich nie mam, ale chciałbym się rozwinąć w tej kwestii. Zdaję sobie sprawę, że dzisiaj to raczej sztuka dla sztuki i animacja 3D to byłby lepszy kierunek, myśląc zawodowo, ale robię to raczej dla siebie. Zaczynam totalnie od zera, nie mam w ogóle doświadczenia w jakiejkolwiek sensownej animacji, czytam sobie Animator's Survival Kit, oglądam tutoriale na YT i coś tam próbuję zdziałać. Nie wiem czy ktoś tu zagląda regularnie, ale jakby były jakieś uwagi to super, chętnie poczytam 🙂 Kilka prostych animacji, które udało mi się zrobić w Opentoonz i w PS (mam nadzieję, że to się jakoś sensownie powkleja): Bouncing around.mp4 Week 1 HW.mp4 Falling brick SOUND.mp4 stupid jump.mp4
  33. 3 points
  34. 3 points
    Skończone zadania z ctrl+paint i walka z walorem 🙂 Mam nadzieje, że walor się poprawił trochę. Oczywiście jeszcze go pomęczę.
  35. 3 points
  36. 3 points
  37. 3 points
    Czołgiem! Niedawno wydaliśmy z kolekcję scen 3d do renderingu produktów. Powstały wersje na Maxa, Cinemę i Blendera.Generalnie sporo renderingów, tych samych scenę w różnych softach. Jako że nigdy nie używałam Blendera a zawsze kojarzył mi się z hobbystycznym softem to bardzo zaskoczyła mnie jakość konwersji na Blendera. I właśnie dlatego przygotowałem mały quiz. Napiszcie jak Wam poszło 🙂 https://www.blog.viz-people.com/blog/pro-or-blender-can-you-guess/
  38. 3 points
    Słynny Fokker D.VII w malowaniu 13 eskadry myśliwskiej ok. 1920 r. z charakterystyczną "czach" i napisem "Memento Mori". Ilustracja na okładkę.

    © Marek Ryś

  39. 3 points
    Codzienny szkic, padło na postacie. Fantasy+cyberpunk, takie inspirowane Shadowrunem.
  40. 3 points
    @Nezumi Ty to tak na poważnie? 🙂 Jedno narzędzie nie sprawi że bledner nagle zastąpi zbrusha a tym bardziej marvelousa, jak każde narzędzie znajdzie się dla niego zastosowanie, nawet jeśli zastąpi marvelusa w 3% to tylko tyle albo aż tyle. Czasem nie potrzeba uruchamiać kombajnu żeby ściąć kępkę trawy. Jako pierwszy pass zmarszczek do późniejszego podrzeźbienia albo żeby dodać detal na ubraniu z marvelousa czy szybko zamarkować jakieś fałdy na concepcie albo czymś w tle, to nie musi i nie będzie hero level, high end quality one stop ultimate gamnet tool 🙂
  41. 3 points
    Pracuję nad tłami do gry przeglądarkowej. Wydaje mi się, że są ok, ale nie wiem, może za długo się gapię na nie. W każdym razie, nie jest to jeszcze taki poziom, jaki chciałbym, żeby był, ale szczerze mówiąc, nie wiem za bardzo, jak to dalej pociągnąć. Patrzę na to: https://www.artstation.com/artwork/RYqYQE i jest przepaść. Z drugiej strony, pykło już prawie 25 godzin nad tym - na mój gust, za długo.
  42. 3 points
  43. 3 points
  44. 3 points
  45. 3 points
    Jako że zostałem oszukany i mój temat przepadł z ciężkim sercem zmuszony jestem do założenia nowego 🙂 Na pierwszy ogień idzie blockout postaci, którą zacząłem robić w wolnych chwilach i but w highpoly. pozdro 🙂
  46. 3 points
    Cześć wszystkim! Przedstawiam wam showreel, zlepek prac wykonanych w 3D z roku 2019. Główny renderer, z którego korzystałem to Octane oraz Corona w mniejszym stopniu redshift/vray. Wszystkie modele zawarte w showreelu są moje, poza Bentleyem. Większość materiałów narzuconych na modele, są to materiały proceduralne. Model Bentleya, przeszedł mocną obróbkę począwszy od świateł kończąc na oponach i karoserii ( retopologia ). Główne modele scenerii to: - Tank - M24 Chaffe - Aircraft - F4U Corsair - Budynki ( Waldenburg ) - Bentley ( Światła / tarcza hamulcowa itp. ) - Felgi BBS Scenariusz był tworzony spontanicznie. Wszystkie prace były renderowane w warunkach domowych. Pomimo, że tamten rok był bardzo nie udany, to jestem wdzięczny za wiedzę oraz umiejętności, które nabyłem dotychczas. Specyfikacje: GTX760/1070 I7 3770k 4,8GH'z 32 GB RAM Za dźwięk jest odpowiedzialny kompozytor/producent: Nick Road Colossal Trailer Music.
  47. 3 points
  48. 3 points
  49. 3 points
  50. 3 points
    artstacja: https://www.artstation.com/artwork/Kab3Rx
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy