Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/15/2020 in all areas

  1. 12 points
    Mieliśmy spotkanie online z głównymi szefami działu M&E z Autodesku i na pytanie co do funkcjonalności 3Ds Maxa i Maya, zapytałem się, dlaczego ich Marketing na siłę wymyśla 3-5 nowych "ficzerów" i ekipa (Podejrzewam 3 osoby) na siłę dopisują linijki kodu z nimi, zamiast skupić się na napisaniu od nowa stabilnej wersji z poprawionymi narzędziami? Że klienci wolą pracować na starszych, bardziej stabilniejszych wersjach z działającymi narzędziami niż zmuszać ich do działania na nowych wersjach. Odpowiedź byłą mocno wymijająca typu - wiesz doskonale, jak duże jest to przedsięwzięcie, żeby napisać program od podstaw. Po skomentowaniu, że w Blender Foundation grupka osób potrafi zmienić cały interfejs i narzędzia w ciągu kilku tygodni i poprawić stabilność narzędzi, a Autodesk dokłada tylko kolejne plastry na ten popękany słoik - spojrzeniem zostałem chyba wpisany na czarną listę :). Ale abstrahując, kiedyś przewijał się słynny plan Excalibura od Autodesku, owiany tajemnicą, który mógłby być dużym krokiem dla Adsk, lecz niestety na słowach się skończyło. Program Indie świetny i trzymam kciuki za niego, żeby ułatwić dostęp do standardu rynku, jednak mam obawy co do naszego "polskiego myślenia" i kombinowania i jak się to może skończyć...
  2. 9 points
    Chyba nigdy nie malowałem jakiejś bitwy, więc postanowiłem wyjść ze strefy komfortu :] Gif z procesem:
  3. 9 points
  4. 8 points
  5. 7 points
    Speedowy misiek z wczoraj:3
  6. 7 points
    w sumie to nie robilem tutow od jakiegos juz czasu 🙂 Ale ostatnio robilem live z kumplem mozesz rzucic okiem. Co prawda nie doszedlem tam do momentu w ktorym pozowalem postac, ale widac mniej wiecej jak robie baze itp 😉
  7. 7 points
  8. 7 points
    Nie robiłem żadnych Post processów jeszcze, suchy render z toolbaga, tone mapping jest w linear i faktycznie to GI nie wygląda tutaj za dobrze. Pobawiłem się trochę tymi post processami, wiadomo, że tak wstępnie i faktycznie to lepiej wygląda. Ale materiały dalej tak średnio, nie mają "jaj" 😕 No nic, posiedzę nad nimi jeszcze, może coś wykombinuje. Poniżej jak to wygląda z lekkimi postami i ACES.
  9. 7 points
    To jak temacik żywioł to nie mogło przecież jego zabraknąć : A tutaj wersja speedowa 😄
  10. 6 points
    Ponury akwarysta i jego dzieło 😉
  11. 6 points
    Dzięki:) A tutaj szybki ryjek taki se:/
  12. 6 points
  13. 6 points
    Silnik DB 605. Wydruk 3d , dł całkowita skończonego modelu bedzie wynosić około 38 cm. Tu poskładany jeszcze na sucho.
  14. 6 points
    Cześć! Wrzucam kilka ostatnich obrazków na odświeżenie teczki 🙂
  15. 6 points
  16. 6 points
    Panowie, ja pierdykam... O jakimkolwiek sofcie by nie byl temat to zaraz jakis fanatyk wyskakuje ze swoim Blenderowaniem. Sam uzywam Blendera ale tego sie juz nie da sluchac. Temat jest o tanszym 3Dmaxie i Mayi. Nie o Blenderze. Wszyscy juz kurna wiedza, ze Blender istnieje i ze ma cloth brusha, grease pencil i Eevee, ok? Wszyscy - nie ostal sie juz nikt na planecie Ziemia kto o tym nie slyszal. Moja niezyjaca babcia nawet juz slyszala o tym. Tak, wiem, bojowki Autodesku scigaja wszystkich blenderowcow i wciagaja na swoja Czarna Liste, bo WSZYSCY sie przesiada na Blendera i caly inny soft przestanie istniec. Bo Blender jest najlepsiejszy we WSZYSTKIM a jak nie jest to NA PEWNO bedzie... I jest ZA DARMO! Juz? To chcieliscie uslyszec? Mozna wrocic do tematu Mayi i Maxa juz? Czy bedziecie okupowac KAZDY temat z bebenkami i tamburynami krzyczac "Blen-der! Blend-der!". Jeden z moich ulubionych softow ale zaczynam go otwierac z obrzydzeniem jak widze ta cala sekte skupiona wokol niego...
  17. 6 points
    Na pamiątkę:
  18. 6 points
    Joł joł joł madafaka Wrzucam kolejne postępy. Rozwinąłem temat wirtualnego świata na kolejne ujęcia. Napisałem sobie scenariusz, który stopniowo staram sie realizować. Mój ostatni pomysł to wnętrzności komputera, tutaj Amigi. Jest scena z mostem w stylu golden gate w san francisco, i w tle panorama miasta, stylizowana na płytę główną. Posiadacze Amig dostrzegą zapewne znajome wątki, nazwy układów, procesorów stosowanych w tych komputerach. Jest scena - level, inspirowany grą Outrun, gdzie mijamy kolejne scenerie. Inspiracji jest znacznie więcej, mniej lub bardziej oczywiste o których napiszę później. Do rzeczy.
  19. 6 points
    Siema, skończyłem kolejny model 😉 M-ATV Oshkosh, używany m.in. przez naszych żołnierzy. Wyszło jakieś 70k trójkątów, 2 tekstury 4k i 2x2k. W kolejnych pracach mam zamiar skupić się bardziej na enviro i rzeźbieniu, z tym u mnie obecnie słabiej. Przy okazji, szukam swojej pierwszej pracy/stażu w gamedevie. Jak coś to posiadam status studenta, zapraszam na portfolio https://www.artstation.com/miuosh Z góry dzięki za wszelkie komentarze.
  20. 6 points
  21. 5 points
    Stary model z czasów dawniejszych
  22. 5 points
    Wprawka dla odprężenia:
  23. 5 points
    wipek z wczoraj, jeszcze ja przestylizuje bardziej 😉
  24. 5 points
    A jak projekt budowy wiezowca jest czescia strategii rozbudowy miasta to moze nalezaloby uwzglednic budzet miasta w ogole? Chociaz miasto to czesc kraju wiec chyba nalezaloby ta zas...markana wizke podciagnac pod budzet krajowy... Zdecydowanie jest to szukanie dziury w calym. Chodzi zwyczajnie o to, zebys nie byl wlascicielem duzej firmy i wciaz jechal na indie. Badzmy szczerzy - zaden z targanych tutaj watpliwosciami panow w zyciu nie zrobil projektu o wartosci $100k, ale akurat jak ukazala sie Maya Indie okazuje sie, ze wszyscy maja w planach prace przy mega projektach 😄 . Ktokolwiek pracowal przy takich projektach ma w tyle te 600 dolcow na rok za Maye. Te obawy przypominaja mi kolesia na hulajnodze przejmujacego sie ograniczeniami predkosci dla samochodow.
  25. 5 points
  26. 5 points
    Cześć o/ Jeśli chodzi o proporcje, perspektywę itp- wiadomo, praktyka i wyciąganie wniosków. Jeśli chodzi o cieniowanie- dawno temu ktoś dał pięknego tipa na temat określania wszystkiego gradientem... Tipa, który zmienił życie połowie młodych artystów na tym forum 😄 W załączniku zilustrowałem szybciutko o co chodzi. Skupiłem się tylko i wyłącznie na cieniowaniu- nie poprawiałem i nie ingerowałem w anatomię. Ważne jest też ustalenie konkretnego źródła światła i świateł odbitych (znajdziesz dużo tutoriali na ten temat...jeśli nie znajdziesz- służę pomocą 🙂 ). Co do przerysowywania rzeczy z atlasu anatomii...moja SUBIEKTYWNA opinia jest taka, że skupiłbym się na rysowaniu realnych ludzi- chudych, grubych, średnich, WSZYSTKICH 😄 Studiowanie anatomii z podręczników o anatomii na Twoim etapie może przynieść więcej szkód niż pożytku. W obrazkach torsów nie wyłapałeś najważniejszej rzeczy- określenia brył, perspektywy i form. Przerysowanie obrazków z taką ilością informacji jest naprawdę trudne więc nie łam się i działaj 🙂
  27. 5 points
    Praca w majce też czasami tak wygląda po 10 latach jestem strzępkiem człowieka 🙂
  28. 5 points
    Model mojej postaci do sesji D&D
  29. 5 points
  30. 4 points
    https://pixologic.com/zbrushlive/events/live-sneak-peek-zbrush-2021
  31. 4 points
    tym razem wzialem pod lupe seana sevestre i troche richarda schmida:
  32. 4 points
    WITAJ PONOWNIE. Znowu leży cieniowanie 😞 Ta linia od nosa do kości policzkowej jest zdecydowanie za mocna. Zrobiłem 10 minutową podmalówkę Twojego szkicu, w linku będziesz miał krótki step-by-step. Powinno pomóc. 7af8b3a5ab612d9ffb347b22c1bbdbf4.mp4
  33. 4 points
    Hej, Chcialbym wam pokazac moj kolejny animowany krotki film z narracja. W tym miesiacu wzialem na tapete temat rodzajow obcych. Oprocz klasycznych koncepcji znanych z gier i filmow staram sie odpowiedziec na pytanie jak moglyby wygladac zaawansowane cywilizacje zdolne do ogromnego wplywu na czasoprzestrzen i Wszechswiat. Zycze milego ogladania!
  34. 4 points
  35. 4 points
  36. 4 points
    A może by te łapy troche większe? Tak żeby mogła na nich chodzić. Łap inspiracje (znalezione w piwnicy) xD
  37. 4 points
    Koncepcik zniszczonego laboratorium z anomaliami i mutacjami po katastrofie biologicznej. https://www.artstation.com/artwork/zOxnkD
  38. 4 points

    From the album: The Crew of the Eidolon

    https://www.artstation.com/artwork/g2RP1Z
  39. 4 points
    Pojawił się pierwszy Sneak Preview ZBrusha 2021, widać, że pomysł z bledendera na cloth brusha się spodobał 🙂
  40. 4 points
    Trochę nowych materiałów. W zasadzie gre mamy już ukończoną w 98%. Ma być pierwszą częścią z tego uniwersum. W planach Win, Android , linux i switch, zalezy czy znajdziemy jakiegoś wydawce, czy na własną ręke
  41. 4 points
    Hey, Projekt „portfolio” nad którym pracowałem podczas pandemii. Grafiki zrobione w Affinity Designerze, a całość projektu poskładana w Adobe XD. Miałem zamiar to zakodzić, ale odkąd odkryłem Figmę (http://www.figma.com) chyba jeszcze raz podejdę do tego tematu. BTW. Strona www mojej książki dorobiła się już ostatecznej wersji i domeny, dlatego zapraszam na www.rockstarbook.pl Poniżej również prosty plakacik. Pozdrawiam 🙂
  42. 4 points
    Wynagrodzenie: (prosze podac widełki w tytule wątku np. Character Artist - 3000-12000 zl) Nazwa Firmy / imię nazwisko w przypadku osoby prywatnej: Strona Firmowa: Informacja o polu działania firmy (np. gry komputorowe, reklama, agencja interaktywna, www, design, architektura, wizualizacja itp.): Poszukuję osoby na stanowisko*: Forma zatrudnienia: (np. pełny etat, umowa zlecenie, praca zdalna) Obowiązki: Wymagania: Możliwe kierunki rozwoju: Kontakt: (tylko mailowy, prosze nie podawac linkow do stron 3cich, ankiet itp)
  43. 4 points
  44. 4 points
  45. 4 points
    Testy, testy, testy
  46. 4 points
    Chyba jeszcze nikt nie wrzucał:
  47. 4 points
  48. 4 points
    Coś się zaczyna dziać: https://cgpress.org/archives/3ds-max-indie-to-be-available-worldwide-from-august-7.html?fbclid=IwAR05sPDuBJFD_xfLafTl_iYS8p459Z08KzSYwKu2MgrlZYpERUr2zcWdsVA
  49. 4 points
    Hejkaa, dawno mnie nie było w sumie 😄 Dopiero od paru dni mam czas na personale i miło jest w końcu zrobić na chillu. Dwa ćwiczenia z brushworku na luźno z refek, kolejne w planach znowu powrót do postaci a potem kolejna Yatra do której mam już gotowe szkice. Mam nadzieję, że kolejne rzeczy będą już szybciej 😄
  50. 4 points
    Lapcie takiego ziomala, ciekawe rzeczy mowi
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy