Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/23/2019 in all areas

  1. 7 points
  2. 6 points
    Heyka. Chialem sie podzielic tu swoimi ostatnimi prackami, ktore sobie dlubalem po godzinkach. Przewaznie po 1.5 - 2 godziny na kazda. staralem sie wiecej nie robic. Jak bedzie cos nowego, to raczej tez wrzuce. Jest ich wiecej, ale niestety czesc ma troche wiekszy rozmiar.
  3. 6 points
    Full CG scena w 3ds max i V-ray'u Po wiecej zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/1nYY5K https://www.behance.net/gallery/83856781/Heritage
  4. 6 points
    Miło że forum ożywa 😉 Zawsze chciałem namalować astarte i postanowiłem to zrobić w formie konceptu. Design jest inspirowany polskim wojskiem i w szczególności emblematami jednostki pancernej "Skorpion" walczącej pod Monte Casino. Z chęcią usłyszę co mogłoby być zrobione lepiej 😉
  5. 5 points
    Czesc wszystkim udostępniam moją ostatnią pracke, która ma być częścią większego projektu inspirowanego ostantim challangem na artstation. Chciałbym poprosić was o feedback i o opinie co o tej pracy sądzicie (nie wiem jak na tym forum ale jakby ktoś miał czas i chęci zrobić szybki overpaint to serdecznie zapraszam). Pozdrawiawm!
  6. 5 points
  7. 5 points
    https://sidre.bigcartel.com/
  8. 4 points
    Zdaje sobie sprawę, że to nie pierwszy pojawia się "przeglądarkowy Photoshop", a raczej jego odpowiednik, ale tym razem naprawdę jest nieźle. Jeśli jeszcze nie słyszeliście - jedno kliknięcie dzieli was od przetestowania Photopea. UI wręcz wzorowane na Photoshopie, obsługa najważniejszych dzisiaj formatów dla mobile/web, import plików Sketcha, obsługa PSD, warstw, efektów warstw. Jest nieźle. Wersja darmowa nie ma zbyt wielu ograniczeń, premium można już mieć od 20$/3 miesiące. Polecam przetestować bo to jedno kliknięcie (a produkt zdaje się pochodzi z Czech) https://www.photopea.com/
  9. 4 points
    Ostatnia moja pracka dla konkursu na Artstation. Ale nie wiem czy zdaze. Bede dlaej dlubal sobie po godzinkach pracy w domu. Moze sie uda to skonczyc w krotkim czasie :) Pozdro
  10. 3 points
  11. 3 points
  12. 3 points
    Fan art serialowego Punishera z Netflixa. Technika mieszana: rysunek, digital painting
  13. 2 points
  14. 2 points
    Ale się kurde pozmieniało tutaj... Ledwo ogarniam gdzie co jest. W każdym razie, pracki domowe z kursów, uwagi mile widziane jak zawsze. Jeden budynek w kolorze, 3x budynek w roznym oswietleniu i 2 x design postaci, jakiegoś agento-snajpero-inflitratora.
  15. 2 points
    Hmm, ale dlaczego zaraz usuwać dział WIP? Fajnie jest, jak ktoś czasem pochwali się poszczególnymi etapami swojej pracy, która tworzy się wtedy na naszych oczach. Jest to też dobre miejsce dla osób, które się uczą i szukają konstruktywnej krytyki i porad. Może po prostu stworzyć odrębny dział "Teczki"? Co do pozostałych punktów to jestem za, o ile pisząc o ilości albumów masz na myśli dowolną ilość obrazków przypadającą na jeden album/galerię 🙂
  16. 2 points
    Znowu wpadłem na twita pokazującego jak dobrze działa boxcuter ,meshmachine i decal. Robi to wrazenie 🙂
  17. 2 points
    Max3D.pl się reaktywowało, co zmotywowało mnie do dokończenia tego opowiadania 🙂 Są już prawie 23 strony, mam nadzieję, że przed kwietniową premierą CP2077 uda się skończyć 🙂 LINK: https://www.dropbox.com/s/ujku83lwua0v1gu/SKELETON_CYBERPUNK_2077_FANFICTION_29122018.pdf?dl=0 Pozdrawiam!
  18. 2 points
    Bwahah popłakałem się. No, ale to fakt.
  19. 2 points
    Blenderowi kibicuje i kibicować będę, ale ja jestem własnie w trakcie poważniejszej wyprowadzki z tego programu. Z góry zaznaczę, że zmiany w 2.8 śledzę od dawien dawna, bo ta wersja była produkowana baaaardzo długo. Powód najważniejszy dla którego emigruje z tego programu to to, że nie za bardzo się on nadaje w produkcji w mojej opinii. Blender to super soft w którym można udowodnić, że coś da się zrobić i to jest własnie problem - produkcja nie jest miejscem do udowadniania. Przykładowo jest task - wszystkim dobrze znane buty Nike w kosmosie i tego typu animacja. W Blenderze można udowodnić, że coś takiego da się zrobić (Animation Nodes), zajmie to dużo czasu, opracuje się nowe rozwiązania, przejrzy się masę tutoriali itd. i w końcu się udowodni, że da się coś takiego zrobić. Tylko, że na produkcji potrzebne jest narzędzie w które wchodzisz i robisz po prostu takie zadanie, jak np. C4D i Mograph. Pozozstawię sobie zapewne Blendera do modelingu, ale z tym też może być rożnie bo jestem jednak dzieckiem "Shift + drag = extrude" 😉 i cholernie mi trudno się tego odzwyczaić [łyżka dziegdziu zaimplikowana]
  20. 2 points
    Niedługi będą automatyczne uvałki a jak nie było prostych, podstawowaych narzedzi które ułatwiałyby życie cały czas, to nie ma 😕 pokrycie uv space tak ze 35% ale samo mapowanie wygląda ok
  21. 2 points
    Można było sobie samemu posty posortować? Oj, to nie wiedziałem 😉 Jestem starej daty.
  22. 2 points
    Cześć! Wrzucam spowrotem kilka rzeczy które nie przetrwały ostatnich zmian. Fajnie że coś nowego dzieje sie na max'ie 😄 pozdro
  23. 2 points
    Odświeżam wątek razem z babeczką, którą sobie dłubię. Ogólnie miałem nie pokazywać, dopiero skończoną i upozowaną, ale wrzucę bo nowe forum mnie zmotywowało plus to, że... Zacząłem z t-pose i to coś co mnie zablokowało. Strasznie mi się pozuje bo irytuje mnie to, że wszystko co zrobiłem niszczę i nie deformuje się tam gdzie konkretnie chcę. Zwykle robię w pozie lub w osobnych częściach. Tutaj z kulki dynames, potem zremesher jako całość 😕 Jak robię w pozie odrazu idę tam gdzie chcę. Nie robię game-devu itp, więc t-pose i skomplikowanie pozowanie jest dla mnie nienaturalne. Render z toolbaga bo taki wrzuciłem sobie na dropboxa a piszę z roboty. W domu zrobię więcej (tył :P) jeśli kogoś to zainteresuje. Włosy to placeholder, zajęły mi z 5 minut.
  24. 1 point
    Witam 🙂 Jako że jestem tu nowym użytkownikiem, chciałbym wrzucić kilka swoich prac i dowiedzieć się co myślą lepsi ode mnie. Mile widziana będzie każda rada i konstruktywna krytyka, z góry dziękuje 🙂 Pracuje na: Zbrush, Blender, Painter, Ps ostatnio Affinity photo 🙂
  25. 1 point
  26. 1 point
  27. 1 point
    Kolejne prace 😉
  28. 1 point
    Autorska koncepcja jednej z najpopularniejszych postaci serii Marvel - Venom
  29. 1 point
    Poprawka do Graba tu przed https://dev-files.blender.org/file/data/4snuvt75i2x3azjvrxrj/PHID-FILE-rhzr5lsmzur23yby26j3/2019-08-06_18-09-11.mp4 po https://dev-files.blender.org/file/data/5hpj6dd2m4t2gpo5de2r/PHID-FILE-oudtmudt2dhokhf7qfop/2019-08-06_18-07-05.mp4
  30. 1 point
  31. 1 point
  32. 1 point
  33. 1 point
    śliczne, widać, ze przekazałeś na pracy dokładnie to, co siedzi Ci w głowie. Oby tak zawsze i wszędzie!
  34. 1 point
    STRZYG no nie, tak się nie robi, to tak jakby Hitlerowi się odpuściło bo lubiał psy. Autodesk prowadzi brudną politykę, i to powinno się piętnować i z tym walczyć, nie pozwalać korporacji na robienie co im się podoba. Dają jakieś indie licencje, spoko, jak nie będzie wyboru to sam skorzystam :D, ale obawiam się że to całe indie wprowadzili ze względu na przemyślany plan likwidacji perpetuali. Tak jak pisałem, pożyjemy zobaczymy. Jak na razie to tylko domysły i przypuszczenia. A o UE nawet nie wspominali.
  35. 1 point
    Tak, ale mniej popularne czyli jakie? Blender musi zostać (dla mnie od dawna to taki nowy "3ds max").
  36. 1 point
    Zajebiście czuć taką "mumianą" suchość 😄
  37. 1 point
    faktycznie jak na to teraz patrzę to dłonie ma potężne dość 😉 kwestia używania większych brushy to pewnie jeszcze za mało mam śmiałości , muszę zacząć walczyć więcej z martwą naturą i study z życia ,Dzięki !
  38. 1 point
    Co prawda 3d to nie moja działka ale chciałem wyrazić uznanie, ze mega fajne są te scuplty i jaram się, fajnie, ze wszystkie postaci mają swój charakter, tworzony nawet pociagnieciami brusha. Najbardziej mi się spodobał niebieski al'a ork, babeczka z rekami na klatce piersiowej i pierwszy gosciu, super rzeczy. Z checia zobaczylbym tez cos bardziej dokonczonego, już ze skonczonymi fakturami, moze już w domyślnym kolorze? Jarałbym się. Chyba, ze robisz tylko sculpty, ale nawet jeśli to też bardzo cieszy oko, anatomię fajnie ogarniasz, kształt ciała i flow także. Fajne jest to tez, ze robisz je tak szybko i nie zamęczasz ich, są takie świeże i to chyba w nich najlepsze, jak pisałem wyżej jestem też ciekaw jak wygladaja skonczone pracki, czy zachowują ten urok. Ps masz jakiś insta albo artstation? Śledziłbym 😄
  39. 1 point
    Poprawka. Nie 35 a 50 cm. A chodzi o to, że ekran stoi 50 cm od krawędzi biurka przy którym siedzę. Czyli jakieś 70 cm od moich oczu. Super. To chyba wiem już co i jak. Macie jakieś modele które możecie polecić? Patrzę na BenQ PD2700Q i na monitory od LG do 2000 zł.
  40. 1 point
    Cześć, Używam co prawda 31 (16:9) cali ale różnica niewielka, do konceptów i matte paintingów to z taką powierzchnią moim zdaniem będziesz zadowolony. Tych 35 cm od krawędzi biurka nie rozumiem za bardzo, w sensie że boisz się że nie starczy miejsca na podstawkę monitora? Jeżeli tak to zerknij na specyfikacje modelów, mój zapasowy 24 cale ma większą podstawkę od 31. A jeżeli masz na myśli 35cm od oczu do monitora to tak...to jest zbyt blisko...
  41. 1 point
    Świetnie wyglądające przenoszenie artystycznego stylu z jednej klatki na nagranie video, już za chwilę komputery zastąpią ludzi 🙂 można pobrać betę i potestować https://www.linkedin.com/posts/juliansarmiento_runwayml-machinglearning-visualsegmentation-ugcPost-6557112739821690881-Ib9w https://runwayml.com/download -------- Szybkie realtimowe symualcje http://theorangeduck.com/page/subspace-neural-physics-fast-data-driven-interactive-simulation ------
  42. 1 point
    Bardzo przyjemne, lubie take radiowe assety.. nie wiem czemu 🙂
  43. 1 point
    Przepiękne. Ile jest poligonów w tej scenie?
  44. 1 point
    hej, dzieki.. troche informacji opisałem na http://www.zamekpinczow.pl .. reakcje pozytywne są do tej pory, w Muzeum zrobiono z tego stała wystawę, która z tego co mi wiadomo jest czesto odwiedzana i pokazywana gościom..
  45. 1 point
    Praca z 2014 z jednego z konkursów max3d.pl pt. "Future Detective". Więcej: http://www.mateuszstaniszew.pl/pages/stills_show.php?id=3

    © Mateusz Staniszew

  46. 1 point
    Ale wrzutka kozacka. Ta środkowa scena - pokolorujesz?
  47. 1 point
  48. 1 point
    Stary projekt, jeden z pierwszych zegarków jakie wymodelowałem. Troche przekombinowany no ale tak to jest jak się ledwo co ogarnęło niektóre narzędzia i fantazja poniosła. Praca zainspirowana martwym/żywym kotem Shrodinger'a w pudełku. 🙂 Stąd cały design. Myślę czy nie wrocic do tego projektu i ponaprawiać co nieco. 3ds max + keyshot +photoshop. Napiszcie prosze co warto by poprawić, bede bardzo wdzięczny. 🙂
  49. 1 point
    Kilka studiów z ostatnich dni.
  50. 1 point
    A ja będę upierdliwy i się przyczepię: Mam strasznie problemy z odczytaniem przestrzeni w Twoich ostatnich ilustracjach. Strasznie się piony rozjeżdżają, szczególnie jest to widoczne przy elementach architektonicznych - okiennice w innej perspektywie niż ściany, dachy mające punkty zbiegu grubo powyżej horyzontu wynikającego z ogólnej logiki danego planu, same plany tak namalowane, że każdy ma zbiegi na innym horyzoncie (to akurat możliwe, ale ryzykowne w przedstawieniu). Tańczy mi to wszystko przed oczami. A szkoda, bo pod względem detalu i renderingu jest fajnie. Może nie mam racji. Mimo wszystko polecę tę listę: No wiesz - "kołowrotki", "sześciany na spad kartki" - tego nigdy za wiele :) Przestrzeń dobrze jest rozplanować od najprostszych brył, a jeśli nie chcesz tego rysować, to zrób prosty model w sketchupie, który udzieli odpowiedzi na wiele pytań. EDIT: Pomyślałem, że możesz się poczuć dotknięty zachętą do prostych ćwiczeń. Nie jest moim celem Ci dokuczyć, nie przyczepiłem się też tutaj, do Twojej teczki bez powodu. Uważam, że masz talent (w tym rozumieniu, że jesteś spostrzegawczy, masz bardzo dobre "oko" i szybko się uczysz). Potencjał. Po prostu tacy ludzie jak Ty muszą od siebie samych wymagać znacznie więcej, czasem wręcz zadręczać ćwiczeniami fundamentalnych zasad, by stały się one ich drugą naturą. Ja jestem już stary dziad, nie umiałbym namalować jednej dziesiątej co Ty, ale myślę, że sporo umiem zauważyć, trochę wyniosłem obserwacji przez te lata kiedy śledziłem dokonania innych i sam coś próbowałem dziobać. Ale Ciebie zachęcam do pracy, bo widać gołym okiem, że masz szanse, więc jej nie zmarnuj. W razie czego Lidle i Tesco czekają na pracowników, którzy układają serki homogenizowane na półkach. To nie jest śmieszne, serio. Co do pracy. Ci, którzy coś osiągnęli, bywali wobec siebie wręcz surowi. Trzeba czasem umieć się zatrzymać i poćwiczyć zupełne podstawy. Nie żeby zrozumieć, ale żeby osiągnąć w nich wysoki poziom. Zobacz - proste szkice walorowe, a jak dobrze określona przestrzeń: Do prac z teksturami zachęcałem, bo widać, że masa osób to robi, a żeby być wobec nich konkurencyjny, też MUSISZ znać ten sposób pracy. Pomaganie sobie 3d, sztuczki photoshopa, te wszystkie pen toole, custom shapy i brushe, gradienty, logika pracy na warstwach itd - tego Cię na malarstwie nie nauczą. Przeciwnie - oni się zamknęli w filozofii "dawne = dobre", co rynkowo jest wręcz przeciwskuteczne. Natomiast to oczywiście nie zwalania z rozumienia i stosowania podstawowych zasad - proporcje, perspektywa, walor, kompozycja. Wielu ludzi ćwiczy to osobno - robią kompozycyjki (thumbnaile), studia walorowe, wykreślają perspektywę. Malowanie starych, nagich ludzi jest ok, malowanie koleżanek z pracowni jeszcze fajniejsze, martwe dużo uczą - ok! Ale cały czas trzeba też mielić strukturę, która siedzi pod tym. Czyli anatomię, ułożenie brył w perspektywie, rozkład cieni z prostej geometrii. Nawet jeśli jest już dobrze, to nie znaczy, że nie może być lepiej.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy