Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/30/2020 in all areas

  1. Jeszcze dorzucę sculpt, zeszło mi chyba ze 4 godziny więc już nie za bardzo speed, ale co tam...
    13 points
  2. Jak tutaj pięknie teraz 😄 mam nadzieje że pojawi się jakaś apka dla Maxa Hejka, dawno tu nic nie wrzucałem, ale jako że dziś tutaj zawitałem do was, to wrzucę jakieś staroci, które i tak pewno większość z was już widziała na moich socialkach proces: https://www.youtube.com/watch?v=GdPdchieb6s oraz jakieś speedy na rozgrzewkę, jak to mam w zwyczaju. Niestety większość nowy rzeczy musi pozostac w szufladzie bo NDA. Pozdrawiam.
    13 points
  3. Zacznę od małego podsumowania. Można powiedzieć, że rok temu wskrzesiliśmy Max3D.pl do życia na nowo. Zakupiliśmy nowy silnik, kupiliśmy skórkę (błąd), coś tam staraliśmy się jeszcze pozmieniać. Kilka rzeczy nam się udało, ale też kilka rzeczy nie ma co owijać w bawełnę - nie udało się. I więcej było tych drugich. Troszkę byliśmy ograniczeni przez zasoby, które mamy jak i brak pewnym modyfikacji systemu. Wszystkie te wady wymieniliście w osobnym wątku na forum jakiś czas temu. Podjęliśmy z @KLICEK rękawicę po raz drugi. Nareszcie coś więcej mogę na ten temat napisać - jakie są nasze plan
    13 points
  4. Kryształy same się nie przyniosą! Koło godziny na pracę.
    12 points
  5. Witam Was po kosmicznie dłuuugiej przerwie na tym forum :) Po latach pracy w sofciku z firmy na literkę [A] przeniosłem się do Blendera (względy ekonomiczne...) i popełniłem o taki oto modelik. Rzut na głęboką wodę ogólnie, ale jakoś ogarnąłem temat. Powoli kończę ten projekt. Została analiza modelu (N-gony itp.), materiały i może jakaś scenka. Planuję przejazd przez wodę, boooo podwozia nie modelowałem czyli trzeba zanurzyć autko "do pasa" i chciałbym przetestować wodę + oświetlenie outdoor w plenerze. Miłego oglądania, komentowania iii mam nadzieję, że screeny wszystkie się wyświetlą.
    12 points
  6. Quantum Rift - karcianka w drodze do KS
    12 points
  7. 11 points
  8. 11 points
  9. Przyłączam sie do zabawy ; D ahhh poczułem się znowu młody. taki pierwszy maz ode mnie.
    10 points
  10. No to wrzucam 😀 Czas 2.5h
    10 points
  11. Miałem dzisiaj trochę więcej czasu więc dodaję. Łącznie jakieś 3h z czego część jest recyklingiem 🙂
    9 points
  12. From the album: new balance 574

    https://www.behance.net/gallery/106241221/new-balance-574-CGi
    9 points
  13. Hej. Motocykl nad którym pracuje w wolnych chwilach - 3d model inspirowany grą Days gone. Głównym założeniem projektu jest wykorzystanie programów w których wcześniej nie pracowałem, pomijając 3d studio max Model: 3d max tekstury: Substance painter tkaniny - Marvelous Designer rendering - Maya / Arnold. Obecnie jestem na etapie poznawania Mayki - Tworzę enviro oraz poprawiam niektóre materiały tekstury. Wstępny render Więcej prac na: https://www.instagram.com/blackbird.vfx/
    9 points
  14. Super prace ! To ja też się dołożę ! 🙂
    8 points
  15. Odkopuję teczkę po latach. Właśnie wrzuciłem do galerii parę skończonych ilustracji, wiec zamiast podwójnie postować je tutaj, pokażę troche szkiców do tych ilustracji:
    8 points
  16. https://characterdesignreferences.com/artist-of-the-week-9/wojciech-ostrycharz https://www.artstation.com/wojciechostrycharz Jeśli ktoś nie zna, to niech lepiej pozna. A jeśli ktoś zna to pewnie z chęcią sobie przeleci jego prace, bo są naprawdę świetne. Jak na świecie docenią Polaka to jest to takie same pozytywne uczucie jak gdzieś w radio/tv usłyszy się nazwę swojej wioski 😛
    7 points
  17. jak zwykle problemy ze snem, wiec magnalem kolejnego. Rewelki nie ma ale zawsze cos do przodu
    7 points
  18. 7 points
  19. From the album: Nowy początek

    Taka odskocznia między zleceniami bo miałem chęć na coś bardziej malarskiego...
    7 points
  20. Zacznę od małego podsumowania. Można powiedzieć, że rok temu wskrzesiliśmy Max3D.pl do życia na nowo. Zakupiliśmy nowy silnik, kupiliśmy skórkę (błąd), coś tam staraliśmy się jeszcze pozmieniać. Kilka rzeczy nam się udało, ale też kilka rzeczy nie ma co owijać w bawełnę - nie udało się. I więcej było tych drugich. Troszkę byliśmy ograniczeni przez zasoby, które mamy jak i brak pewnym modyfikacji systemu. Wszystkie te wady wymieniliście w osobnym wątku na forum jakiś czas temu. Podjęliśmy z @KLICEK rękawicę po raz drugi. Nareszcie coś więcej mogę na ten temat napisać - jakie są nasze plany, co udało się poprawić. Zacznę może od tego co widać. Nowy wygląd (jasna i ciemna skórka) Odchudziliśmy serwis, usunęliśmy skórkę którą zakupiliśmy jakiś czas temu. Skorzystaliśmy z nowej skórki IPS, która zmodyfikowaliśmy. Różnica? W szybkości jest niesamowita! Ale też naprawdę uprościliśmy stronę główną i na razie będziemy się trzymać tego kierunku. Stawiamy na ten moment na kilka rzeczy: Galeria (grafiki) i W.I.P-y - czekamy i liczymy na Was. W dalszej części rozwinę temat mocniej Newsy - no cóż, niestety sam osobiście nie mam czasu na pisanie newsów "technologicznych" codziennie, być może za jakiś czas znajdziemy kogoś kto nam w tym pomoże. Na dzień dzisiejszy stawiamy na treści własne - promocję waszych rzeczy. Skupimy się na informacjach związanych naszym polskim podwórkiem (aczkolwiek na pewno będą też wyjątki od tego). Dzisiaj myślę, że nie ma sensu przepisywać newsów z zachodnich serwisów, bo zapewne jak tylko pojawi się wersja jakiegoś softu - przeczytanie o tym na Facebooku lub w zachodniej prasie (co nie zmienia faktu, że fajnie czasami o czymś takim podyskutować - newsy społeczności zostają i te połączone z forum sprawdzają się dobrze). Tutaj mały apel - jeśli zrobiliście coś fajnego, czy to sami, po godzinach, czy to firmowo, chcecie się podzielić making ofem, animacją - śmiało. Zakładajcie wątki, piszcie wiadomości. Tutaj małe przykłady jak to może działać: Statek Piracki - Cinematic, Podcasty z polskimi artystami Praca - chcemy rozwinąć ten dział mocniej. Na razie będziemy zachęcać firmy do zamieszczania ogłoszeń. Tutaj osobiście wiem od wielu osób, że Max3D.pl pomógł wielu osobom w zatrudnieniu, zdobyciu pierwszej pracy. Być może w przyszłości uda nam się dodatkowo ten temat zmonetyzować. Forum - dyskusje. No cóż. Nie ukrywam, że o te coraz trudniej i zdajemy sobie sprawę, że forum schodzi na dalszy plan. Zostało ono mocno uproszczone, większość działów zniknęła. Natomiast główne działy zostają. Tutaj bez wątpienia najaktywniejszym działem jest Hardware oraz Dyskusje ogólne. Te kilka działów pozostaje do Waszej dyspozycji, silnik naprawdę do tego jest świetny, ale tak jak napisałem. Wiemy jak jest 🙂 Galeria - albumy, profile i W.I.P Tutaj zmieniło się najwięcej. Wysłuchaliśmy Was i poprawiliśmy błędy z którymi wystartowaliśmy w 2019 roku. Wiem, że przy poprzedniej wersji było sporo zamieszania. Jak to teraz działa i co się zmieniło Zachęcamy Was do wrzucania prac do tzw. albumów (galerii). W 2019 roku gdy uruchomiliśmy galerię wprowadziliśmy osobne kategorie, można było wrzucać prace pojedynczo lub w albumach (no i te rzeczy było zupełnie różne od siebie). Sam widok galerii był też wtedy problematyczny, wy nie wiedzieliście co i jak wrzucać. Okazało się też, że przez wrzucenie czegoś do galerii najczęściej mieliście na myśli wrzucenie kilku ujęć jednego tematu, pracy (album). Był też problem z nawigacją - rozwiązany 🔥 Galeria znajduje się pod adresem: https://max3d.pl/galeria/ Jest to taka "ściana", wyświetlająca ostatnio wrzucone albumy. I nie jest jak ostatnio, jeśli wrzuciliście album np. z pięcioma pracami - na tej stronie zobaczycie pierwszą pracę, po kliknięciu jednak można przeglądać wszystkie 5 prac nawigując po galerii strzałkami. A więc w tej chwili nawet jeśli chcecie wrzucić jedną pracę - tworzycie dla niej osobny album. Dzięki temu jest to później uporządkowane, nam łatwiej promować takie rzeczy no i dostajecie nowy wygląd profili. Profile Wrzucając prace w albumach dodatkowo tworzycie swój nowy profil na Max3D.pl, który może wyglądać tak Lub tak: Dział W.I.P - czyli Teczki 2D/3D, prace nieukończone, speedy... Nie rezygnujemy z teczek. Te nadal są również promowane na stronie głównej, wątki z teczkami dostały nowe statystki po prawej, łatwiej nawigować po grafikach wrzuconych do nich. Nadal cieszą się popularnością i wiele osób z nich korzysta. Niech tak zostanie. A więc w serwisie macie dwie możliwości zamieszczania swoich prac. Albumy i teczki. Zachęcamy do wrzucania do albumów ukończonych prac, a w teczkach eksperymentowania, dyskutowania. Inne zmiany Zachęcamy do przeklikania sobie ustawień profilu, serwisu, obserwowania twórców, których prace Wam się podobają. Wyzwania Wiemy, że nadal nie jest idealnie, ale w porównaniu z wersją z 2019 - różnica jest olbrzymia i mam nadzieję, że to odczujecie. Największym wyzwaniem będzie odzyskanie części ruchu, który mieliśmy kiedyś oraz monetyzacja. Monetyzacja Na ten moment wyświetlamy reklamy Google i zachęcamy do odblokowania AdBlocka dla Max3D.pl. Reklamy nie będą Wam przeszkadzać. Nie ukrywamy jednak, że dzisiaj z tych reklam nie da się nawet opłacić serwera. Mamy nadzieję jednak na znalezienie innych modeli zdobycia środków na rozwój (liczymy na zdobycie partnerów). Przeszły nam przez myśl opcje wyłączenia reklam za drobną opłatę, ale to na razie odkładamy na przyszłość i liczymy na odzyskanie pewnej części ruchu. Liczymy tak jak pisałem też wcześniej na dział z pracą. Czekamy na Waszą aktywność! Ojciec prowadzący od roku 1999 🙂 Zobacz cały news
    7 points
  21. @Soulinka12 o tak, milo 🙂 no to wspomniane wczesniej ilustracje. Ostatnio bardzo milo mi sie je rysuje chociaz tla to ciagle meczarnia. ps. tak, narysowalam rudego pana Kleksa z Mateuszem w brodzie. Zrobie wersje wierna opisowi Brzechwy, bedzie miec teczowe wlosy 😄
    7 points
  22. Hejka! Dawno mnie tutaj nie było, więc witam wszystkich! Przez nadmiar pracy, zaniedbałem troszkę aktywność. Trenuję automotive, niestety sprzęt powoli zaczyna odmawiać posłuszeństwa. Mam dzieję że uda mi się wyciągnąć w 4k ujęcia. Model darmowy, głównie trenowanie oświetlenia, shaderów. Do poprawy wlecą felgi i opony + tarcza hamulcowa, światła jeszcze będą miały korektę. Model przeszedł delikatną retopologię, ale jeszcze brakuje sporo do perfekcji. Marzy mi się ładna animacja, ale nie wiem czy sprzęt mi wyrobi, wybaczcie za szum! Ciągle szukam swojego stylu. Pozdrawiam serdecznie! #Octane #C4D
    7 points
  23. Nie jest tajemnicą, że podcasty w ostatnich latach zyskały mocno na popularności. Ba! Nadal zyskują. Cieszyć może fakt, że jakiś czas temu w polskim środowisku graficznym pojawił się kanał na YouTube i podcast o nazwie "Rozmowa z mistrzem". Jest to podcast prowadzony przez Tomasza Szulińskiego. Do dnia dzisiejszego pojawiło się, aż 15 odcinków z osobami, których nazwiska nie powinny być wam obce. Sam autor w serwisie Spotify opisuje, swój podcast w ten sposób: Osobiście po zobaczeniu kilku odcinków uważam, że warto pomóc Tomkowi w jego przedsięwzięciu bo naprawdę robi to dobrze. Uważam też, że opis zawężający podcast tylko do concept artu może być mylący. Polecam grafikom 3D/2D oraz grafikom koncepcyjnym. Podcastu możecie słuchać w tych miejscach: YouTube (oczywiście w formie wideo rozmowy) Apple Podcasts Spotify Sam podcast ma również osobną stronę i znajdziecie ją pod adresem: https://rozmowyzmistrzem.pl/ Kilka godzin temu pojawiła się nowa rozmowa z Krzysztofem Rusinkiem. Polecam! Zachęcamy również do rzucenia okiem na archiwalne rozmowy z takimi osobami jak Marek Madej, Marcin Klicki, Grzegorz Przybyś, Wojtek Fus, Darek Zabrocki ... Starsze odcinki: Zobacz cały article
    7 points
  24. Zrobiłem na szybko Dark Theme 🙂 Będzie tweakowany na pewno jeszcze, ale dla wampirów myślę, że będzie OK. Ja się przyzwyczajam do jasnej 🙂
    7 points
  25. Na razie Sneak Peek, więcej 15tego a 28 event HIVE z pokazówką nowej wersji
    6 points
  26. Dziękuję bardzo za miłe słowa. No to wrzucam również tu. Fajnie, że można pokazywać obrazki odnośnikami, więc serwer nie ucierpi [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img]
    6 points
  27. Hej ludzie, będzie mały off-top zauważyłem ze coraz więcej znajomych ma problem z nadgarstkiem albo cieśnią. Dbajcie o zdrowie, ćwiczcie, proste rozciąganie to już coś. Ja niestety z własnej winy i pracoholizmu się załatwiłem, przez co straciłem wiele fajnych projektów, jednak wciąż mam nadzieje że uda mi się z nimi kiedyś współpracować. Jasik czas temu naszkicowałem sobie siebie w pozach do ćwiczeń, które staram się codziennie wykonywać na sam start, bo reszta dochodzi później i to juz kwestia tego co można a czego nie wolno. Wstawiam te szkicuny tutaj z myślą że komuś się to przyda i ominie go to cierpienie i nie moc wykonywania pracy.
    6 points
  28. Oświetlenie miałeś chyba lepsze na poprzednim renderze. Przynajmniej lepiej eksponowało samochód. Moim skromnym zdaniem przydało by się słoneczko z tego okna po prawej - nadało by trochę ciepła i ładny obrys samochodu. Mgła też trochę za mocna 🙂 Starsze ciemno się tam zrobiło. Podłoga - pomysł z zalaną podłogą może by uszedł ale trochę przesadziłeś. Chyba, że to garaż popowodziowy 🙂 może bardziej przypadkowe kałuże (choć nie wiem czy to myjnia czy garaż. Może jedna gdzieś pod/obok auta by nie zawadziła. wywal tą europaletę z kadru (ciekawostka palety pojawiły się w 1950 roku) a może to nie paleta, trudno powiedzieć. Ale odciąga uwagę od samochodu. A jak chcesz już ją mieć to daj jej ciemniejszy mniej nasycony kolor nie wiem co zrobiłeś z materiałem przednich opon - ale cofnij to 🙂 lub dopracuj - chyba, że skiepścił ci to denoiser w postpro, bo evee to chyba nie jest. mam nadzieję, że felgi nie zostawisz tak świecące jak teraz - popatrz na tą referencję - https://www.conceptcarz.com/images/Bugatti/27-Bugatti-T37-GP_DV-09-RMM_01-800.jpg. Tak samo bieżnik - za duży - odsyłam ponownie do referencji - https://www.coopertechnica.com/_image/1927-Bugatti-Type-35B-Grand-Prix-1.jpg https://images3.alphacoders.com/240/thumb-1920-240555.jpg nawet jak sie wzorowałeś na tym bieżniku to nadal za duży https://www.paledog.de/cache/Automobile/vintage/331a27e3c1138c9abce461d8303602072c942b1f.1927-bugatti-type-43-grand-sport_front_FULL_paledog.jpg Budowa piasty (chyba) przedniego koła do poprawy - za duży promień względem felgi - a o ile?To zależy od zdjęcia więc trudno powiedzieć jaki dokładnie model sobie wziąłeś. nie chce się czepiać (choć to robię) ale coś mi tu nie pasi z mocowaniem resora z przodu - jak by był odwrócony i bez tej belki z przodu (nie wiem co to bo nie jestem w temacie biegły) ale wygląda to inaczej niż na zdjęciach. https://live.staticflickr.com/6220/6412610353_9161775087_b.jpg - chodzi mi o to przedłużenie ramy obok resora od wewnętrznej strony. nie wiem w którym roku dzieje się akcja sceny, wnioskuję, że to lata 1920-30 - a jeśli te lata to wywal rdzę z auta, żaden mechanik nie dopuściłby do takiego stanu nadwozia - chyba, że to na dnie jeziora leżało. klucze na podłodze - to niezbyt dobre miejsce - po primo jak już by tam były to na jakiejś ściereczce poukładane i bliżej samochodu bo inaczej to po co tam są? nie wiem co się stało ze ścianą po lewej ale to chyba wynik denoizera bo strasznie pochlastało teksturę. Wygląda to na podstawowy denoizer blendera a nie ten od intela który jest o wiele poziomów lepszy. kształt grilla lekko odbiega od oryginału - powinien być nieco bardziej eliptyczny. no i jak na warsztat samochodowy to mało warsztatowo wygląda - ale jak mniemam nadal dopracowujesz samochód więc się nie czepiam - ale dorzucę taka małą refkę (ramy czasowe inne ale w duchu twojej pracy) https://us.v-cdn.net/5021068/uploads/editor/xg/3pfa5vi2a8nk.png Wiem, że dużo wypomniałem, ale jak to na konkurs to detale są ważne - szczególnie, że to konkurs z samochodem w roli głównej, a wierz mi, znawcy tematu zauważą niedoróbki/uproszczenia 🙂 Wiem jak to jest śpieszyć się i jak wtedy idziesz na skróty bo tak wygodniej się modelowało albo tak wyszło a nuż nikt nie zwróci uwagi, ale auta to detale i tu nie możesz iść na skróty, nigdy! W sumie nigdy nie idź a z czasem zauważysz, że to co trudne z stanie się twoją drugą naturą 🙂 a tam gdzie nie skusiłeś się aby coś odpuścić da ci wielką satysfakcję - gwarantuję! No czekam na nowsze rendery i działaj dalej, nie poddawaj się!
    6 points
  29. 6 points
  30. Skoro inni wrzucaja to i ja polece z pandemicznym updejtem teczki. A dokladnie z postaciami, okolo ilustracyjne prace zbiore w jakies kolejnej aktualizacji, niech to ma jakies rece i nogi.
    6 points
  31. Update XD Rzeczy z kursu z Konradem Czernikiem z Fenomenarium ;D Odkurzam teczkę XD
    6 points
  32. Ogarnąłem rozmowę z Klickiem, elegancko wyszło 🙂 Kiedyś jeszcze coś podobnego było, organizowane przez WIT, jakby ktoś nie oglądał to polecam, bo świetnie się słuchało 🙂 Trochę stare, ale jak nie jeszcze nie widziałeś, to polecam 🙂
    6 points
  33. Gdyby ktoś był zainteresowany to wrzuciłem prezentację procesu tworzenia ujęć.
    6 points
  34. TAK SIĘ ŻYJE NA TEJ WSI
    6 points
  35. Ilustracja dla firmy z branży IT, która pojawi się w formie printu na koszulki lub inne media ;P - outsider - lekko wypalony już (nie wiem co ma w ustach 😅) weteran kodowania - istny czarodziej... Gandalf fu**ing Biały ⚡️zmieniający swoim (co prawda zmęczonym) wzrokiem linijki kodu w pełni funkcjonalne programy 💸💰 Do you wanna develop an app? Pozdro!
    6 points
  36. Cześć, Przyszła pora na kolejne podsumowanie pracy, tym razem starałem się wrzucić więcej ludzi niż zwierząt!
    6 points
  37. Moja przygoda z Hudym zaczęła się z 3 lata temu. Zainstalowałem, włączyłem i wyłączyłem. W międzyczasie podrapałem się po głowie i miałem podobną reakcję do tego gościa:
    6 points
  38. Trochę z innej beczki, ale w temacie ciągle. Postać wybitna i tragiczna zarazem, mistrz portretu ( wykonał jakieś 7 tysięcy mordek 🙂) Witkacy - Stanisław Ignacy Witkiewicz i jego "Regulamin Firmy Portretowej «S. I. Witkiewicz» ["Warszawa, 1928 r.] Jakby to przełożyć na dzisiejsze realia i 3D, to aż tak wiele się nie zmieniło 🙂 Wnioski po tej lekturze są takie, że albo się coś robi za dobre pieniądze, ale robi się nie za pieniądze, ale to już nie dla klienta. http://www.witkacy.hg.pl/firma/regul.htm ... Motto: Klient musi być zadowolony. Nieporozumienia wykluczone. Regulamin wydrukowany jest w tym celu, aby oszczędzić firmie mówienia po wiele razy tych samych rzeczy. § 3. Wykluczona a b s o 1 u t n i e jest wszelka krytyka ze strony klienta. Portret może się klientowi nie podobać, ale firma nie może dopuścić do najskromniejszych nawet uwag, bez swego specjalnego upoważnienia. Gdyby firma pozwoliła sobie na ten luksus: wysłuchiwania zdań klientów, musiałaby już dawno zwariować. N a t e n p a r a g r a f k ł a d z i e m y s p e c j a l n y n a c i s k, b o n a j t r u d n i e j j e s t w s t r z y m a ć k l i e n t a o d z u p e ł n i e z b y t e c z n y c h w y p o w i e d z e ń s i ę. Firma portretowa Witkacy Dziś albo jutro Na bordo papierze Muszę się uporać Z twą mordą frajerze. Quel sâle métier que la peinture Quel sâle, quel sâle métier On peint chaque geule sans murmure Pour avoir un peu de la monnaie. Nie jest to przyjemność duża Cały dzień malować stróża I za taki marny zysk Zgłębiać taki głupi pysk.
    6 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy