Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/02/2009 in all areas

  1. hej Nie doszukuję się rzeczy których jeszcze nie ma w wipie:). Od tak wszedłem w wątek i rzuciło mi się w oczy kilka rzeczy bo sam też robiłem kilka aut. Na początek najlepiej wrzucaj fotki oryginalnej fury lub linki w wątku może, żeby można było oglądać bo jak zawsze może się trafić nieco inna wersja. Zamieszczam obraz przy okazji wyszło więcej niż zobaczyłem ale całego modelu nie oglądałem nie ma czasu:). punkty: 1. musisz dodać linie aby zagęścić siateczkę tam jest takie lekkie załamanie 2. tutaj znowu masz za gęstą siatkę, ma być gładkie przejście 3. to ciężko wytłumaczyć ale zawinąłeś nieco siatkę a powinna schodzić gładko (starałem się to narysować ale myszką ciężko w takiej skali:)) 4. jak widać 5. na gorze zbyt się rozszerza 6. poszerzyć 7. ostrzej 8. ostrzej oglądaj więcej zdjęć najlepiej na serwisach jak netcarshow.com http://www.max3d.pl/forum/newreply.php?do=postreply&t=55765 to jest ten przykładowy Mam nadzieję że pomogłem bo chyba będziesz chciał dopracować to auto może i z wnętrzem więc warto postarać się o jak najlepsze odwzorowanie a blueprinty nigdy nie oddają tego jak wygląda prawdziwe auto w 100%. pozdrawiam, może jeszcze zajrzę za jakiś czas:)
    1 point
  2. Na sufit dalbym override. Kula za bardzo przezroczysta. Swiatlo i cienie mnie sie podobują
    1 point
  3. hehe na dzień dzisiejszy to wygląda tak: przyszedł Spyra, ściągnął spodnie i zakrzyknął . Patrzcie jakiego mam wielkiego! Niestety tłum nie zapiał z zachwytu. Poddał wielkość i urodę w wątpliwość nie mówiąc już o niezawodności i czasie działania ;) ---- dlaczego Spyra popełnił błąd ? pewnie dlatego ze ma wielkie ale Ego, robi te swoje obrabiarki, może i kosi z tego fajną kase i pojawił się syndrom Boga. Przyszedł nauczać. żal.pl Co powinien zrobić spyra? powinien wrzucić te swoje rendery i napisać, - o takie coś mi wyszło i do dalszej pracy postanowiłem używać maxwell renderera bo jestem z niego bardzo zadowolony! ktoś by tam leniwie skomentował, ktoś by pogratulował samozaparcia, ale nikt by się nie poczuł urażony. a co zrobił spyra ? wrzuciła jakieś padło i napisał "a wy durne patafiany nic nie wiecie, nic nie umiecie i nic się nie znacie" - po co tak zrobił ? nie wiem , może trzeba by było spyrę ładnie przeprosić i podziękować ? to by zniknął na kolejne 2 lata w autoerotycznym polerowaniu luster ? no nic jest tu na forum jeszcze kilku ludzi z przerostem autoakceptacji - (pozdrowienia dla kurta gdziekolwiek jest) . Widocznie kolega spyra jest jakąś kolejną inkarnacją. Mam tylko nadzieję, że przez takie posty nie pojawi się stereotyp że maxwellowcy to niedokochani debile, bo sam maxwella używam i bardzo sobie chwalę. Nie wrzucam często na forum bo nie chcę poziomem prac obrażać tego silnika ;) Vraya tez z resztą używam i bardzo sobie chwalę, bo każdy soft ma trochę inny rynek i porównywanie ich nie ma sensu. no chyba że chce się trochę popalikocić i nakręcic małą sambę aby było kolorowo ;) no tak się rozpisałem o Spyrze w trzeciej osobie bo on i tak nie odnosi się merytorycznie do dyskusji. Szkoda, bo forum maxwella jakieś cherlawe i przydałby się jakiś nowy postujący, tylko z takim nastawieniem to raczej kariera rozmieni się na drobne w sporach i przepychankach. Myślę, że nie ma co bić piany i lepiej to zakończyć. Od teraz kto coś napisze w tym wątku ten ma łokcie na drugą stronę, pępek na wylot a w wannie puszcza bąki i łapie bąble do kubka, potem to inchaluje.
    1 point
  4. Minesweeper: The Movie LOL http://pl.youtube.com/watch?v=LHY8NKj3RKs
    1 point
  5. http://www.cgtextures.com/ --> wood --> fine wood. Narazie tylko ta strona mi na myśl przychodzi. Coś tam znajdziesz. http://flickr.com/search/?q=wood+texture może tutaj też coś znajdziesz. No i oczywiście to -> http://evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=69558&highlight=sever Nie zapominając o tym http://www.hongkiat.com/blog/28-high-resolution-wood-textures-for-designers/ :)
    1 point
  6. Walka z mentalem... Tlo + sky light + sun + HDRI... Nie wiem po co ale warto sprobowac ;P
    1 point
  7. 1 point
  8. Pytanie: Jak włączyć Tab Panel w nowszych wersjach 3dsmax? Odpowiedź: Sciągnij i skopiuj ten plik do folderu UI w katalogu 3dsmax (np 'c:\3dsmax7\ui\DefaultUI-tab-hindus.cui') Potem w menu 'Customize' -> 'Load Custom Ui Scheme' i nawigujesz do skopiowanego pliku 'DefaultUI-tab-hindus.cui' (np 'c:\3dsmax7\ui\DefaultUI-tab-hindus.cui') I gotowe. Plik możesz pobrać tutaj: [Pobierz plik - kliknij prawym - zapisz jako...]
    1 point
  9. Tutorial opisujący jak wymodelowac felge. Tutorial dla poczatkujacych, wszystkie, nawet najprostsze czynności starałem się opisac i pokazac. 1. Stworz cylinder w widoku top o parametrach jak ponizej: 2. Kliknij prawym na viewporcie i convert to poly. 3.Zaznacz poligony dookola cylindra w rownych odstepach, tak jak pokazano na obrazku pozniej: 4. Daj extrude z taka wartością aby długość ramion ci odpowiadala. 5. Ustaw warosci x i y obiektu na 0,0: 6. Stworz tube o parametrach: 7. Ustaw tube jak wczesniej na wartosciach x i y 0,0. 8. Ustaw obiekty żeby były rowno: 9. Zaatachuj oba obiekty w jeden. 10. Zaznacz jedna z krawędzi podswietlonych na czerwono na obrazku i kliknij przycisk Loop. 11. Przesun teraz zaznaczone edge w dol. 12.Poaznaczaj te poligony: ja w tym celu ukrylem czesc felgi aby ułatwić sobie zaznaczanie, możliwość ukrycia elementu znajdziesz w zakładce element, edit geometry hide selection. 13. Naciśnij klawisz delete 14. Podobnie postąp z ramionami felgi: 15. Zaznaczamy edge jak wczesniej, aby przyspieszyc ten proces uzywaj przycisku ring: 16. Klikamy prawym na viewport i wybieramy conect o wartości 4. 17. Teraz musimy połączyć ramiona z obręczą. Aby nam ladnie się połączyły ramiona z obręczą musimy zweldowac edge na ramionach, w tym celu zaznaczamy rownolegle lezace vertexy i robimy weld: 18.Musimy w ten sposób połączyć wszystkie vertexy na ramionach, również te pod spodem ramion. Gdy to zrobiomy laczymy już ramiona z obręczą: Zaznaczamy vertex robimy target weld i przeciagmy do vertexa na obręczy. 19. Efekt dotychczasowy: 20. Zaznacz te krawędzie, dla ułatwienia posługuj się opisanym już wyzej ringiem. 21. Wlacz soft selecion, ustaw odpowiednia wartość i przesun vertexy do gory: 22. Zaznacz te poligony, ktore zaznaczylem na czerowono, zastosuj bevel, o niskich parametrach rzedu 0,3 dla height dla amount -03: 23. Zaznacz te edge: 24.Narzędziem scale zrob tak jak na obrazku: 25.Kliknij prawym i zrob chamfer o wartości około 1 26. Zaznaczmy teraz srodkowy vertex, kliknijmy prawym i convert to edge, pozniej conect o wartości 1. 27. Zaznaczmy teraz te edge i robimy conect o wartości 2: 28. Teraz musimy wymodelowac dziury pod sruby, najlepiej w tym celu stworzyc cylinderach o takiej wielkości, aby był jak dziura pod srube, wazne jest tylko żeby miał sides o wartości 8 ponieważ będzie on nam slulyl jako wzor. Utworz 5 takich cylindrow i rozmiesc je rowno dookoła felgi. Można to zrobic „na oko” lub skopiowac felge, usunąć jej poligony zaatachowac cylinder, po czym uzyc tablicy array. 29. Teraz musimy poustawiac vertexy dookolna naszego wzoru: 30. Jeżeli już to zrobimy zaznaczmy poligony wewnątrz kształtu i naciskamy delete. 31. Zaznaczamy teraz vertex na samym srodu od spodu felgi naciskamy convert to poly i klawisz delete. 32. Teraz klikamy na border i z klawiszem shiftem przeciągamy do dolu otwory o dosłownie jeden milimetr, puszczamy shift i znowu przeciagmy o wartość jaka chcemy, aby otwory aby głębokie. 33. Na koniec klikamy w liste rozsuwana i wybieramy modyfikator TURBO smoth, nadajmy mu wartosc 2:
    0 points
  10. wiec domyslam sie ze renderujesz w scanlinie. ok wiec zrob material raytrace materiał ustaw mniejwięcej tak (załącznik) Do slotu reflect wrzuć falloff i ustaw tak (ten sam załącznik) Pamiętaj że szkło musi mieś swoją grubość (modyfikator shell) wrzucam jeszcze plik z maxa 2008 z gotowym materiałem (pobaw się ustawieniami reflect gloss i specular zeby uzyskac lepszy efekt) Załączam również plik z gotowym materiałem, mam nadzieje że pomoglem Nie zapomnij podziękować. hehe Pozdrawiam
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy