Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/2010 in all areas

  1. 1 point
    Z ASP obok ludzi zdolnych wychodza i miernoty, lub ludzie, ktorych zainteresowania rozmijaja sie diametralnie z zapotrzebowaniem rynku, to chyba oczywiste. Sami profesorowie ASP mowia, ze najwazniejsze jest co student wyrobi w domu, praca samodzielna popycha do przodu najbardziej. Uczelnia moze tylko nakierowywac. Jak ktos ma tyle pary w łapach co Omen czy Cpt Obvious to sami sobie poradza. Chociaz prawde mowiac dla wiekszosci owych profesorow digital painting w wydaniu, ktory najczesciej tu czy na CA ogladamy, oceniany jest jako "wsiurski" (doslowny cytat jaki slyszalem), wiec zaryzykowalbym stwierdzenie, ze dla Omena ASP byloby raczej kula u nogi, przez zbyt "elitarne" i zachowawcze podejscie do sztuki jakie tam panuje.
  2. 1 point
    W moim przypadku to wygląda mniej więcej tak: 1. Ustalenie warunków finansowych, terminów itd. Omówienie zagadnienia. Podpisanie umowy. Ustalenie ilości poprawek. itd itd. 2. Przekazanie przez biuro materiałów, ustalenia dotyczące wizualizacji. Sprecyzowanie co dokładnie ma być na wizualizacjach. Podpis kogoś z biura pod ustaleniami. O tym warto pamiętać, ponieważ zdarza się, że w biurach koncepcja tego czego oczekują dość szybko się zmienia :) 3. Przygotowanie wizualizacji. Przekazanie jej do biura. 4. Po weryfikacji przez biuro naniesienie poprawek. 5. Przekazanie gotowej wiuzalizacji. Tak naprawde to punkt 1 i 2 to powinien być jeden. Wyceniasz koszty jednak na podstawie czegoś. :) W sumie to się tyczy każdego klienta. Czy to biuro czy nei biuro. Jednak to bardzo uproszczony schemat. W przypadku biur możliwe, że konieczne będzie rozdzielenie prac na etapy. Zależy tak naprawde jakimi tematami biuro się zajmuje. Na pewno musisz w umowie dokładnie określić czego ona dotyczy, ilości poprawek, itd itd. Na pewno nie rób niczego bez podpisania umowy. Aha i ustal terminy. Dotyczące ciebie jak i biura. W twoim przypadku termin oddania wizualizacji. Dla biura przede wszystkim termin płatności. W umowie warto też wspomnieć o zmianach w projekcie, jakie pojawiają się już podczas Twojej pracy, a że takie będą to jestem pewien :P Jak będą wpływały na termin oddania jak i sam koszt wizualizacji.
  3. 1 point
    Dzięki Panowie :) Co do czasu renderingu to było to jakos 45min pomidor około godziny. Co do kropek od suna to miałem podobny problem i dalej jest on rozwiązywany w sumie przez ekipę indigo, ale ja to zniwelowałem zmnieniajac metodę renderenowania na MLT i zmniejszając MNCR z 1000 na 10 (to powoduje zmniejszenie emitowanej kaustyki itp) Może u Ciebie tez to zadziała. Jeżeli chodzi o materiały itp to dopiero moje początki z tym rendererem wiec na razie nie ma co się spodziewać rewelacji, ale ogólnie renderer ciekawy :)
  4. 1 point
    Tores > znalazłem rozwiązanie ale nie mam teraz jak sprawdzić :) http://www.indigorenderer.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=7403
  5. 0 points
    Witam! Jak wielu przede mną postanowiłem zrobić coś w końcu z sobą i założyć własną teczkę. Podobno taki zabieg pomaga w walce z własnym lenistwem i ogólnie poprawia warsztat. Jako, że ostatnimi czasy ćwiczę głównie postacie więc wrzucam tu kilka szkicy (czas malowania dla każdej ok 3h). Każda była rysowana z refki ze zdjęcia z czeluści neta (nie rysowałem na zdjęciach). Przyznaje, że czasem samplowałem kolorki z fotki co chyba nie jest dobre.. No cóż to chyba tyle. Wszelkie cenne uwagi mile widziane. [ATTACH=CONFIG]84387[/ATTACH]
  6. 0 points
    Witam, forum przeglądam od dawna, ale postanowiłem się ujawnić. Na początek najnowsze pracki, portrety ze zdjęć. Trochę w stylu wątku leandra, WiLL DrAw for food, ale chciałem uniknąć nadmiernej karykatury. Dodatkowo moja pięta achillesowa - ilustracje. Liczę szczególnie na waszą pomoc w tym przypadku. Może przepiszecie mi jakieś ćwiczenia (oprócz martwej bo na tablecie w moim przypadku się to nie sprawdza). ;) Od najstarszych. Pozdrawiam :)
  7. 0 points
    Nadszedł czas na moją teczkę xD Jednak w moim przypadku nie będzie służyła ona do prezentacji skończonych prac, nad którymi inni będą mogli ochać i achać, a do pokazania bazgrołów, w trakcie rysowania których starał się będę czegokolwiek nauczyć, więc krytykujcie do woli, i tak nie zrozumiem :) Dzisiejszy, nieskończony bazgroł ołówki + czas ciągle walczę ze skanerem, mam go dopiero kilka dni, skany mogą wyglądać źle :/ pozdrawiam, ps. wczoraj skończyłem (Albo zacząłem, gubię się w tym) 21 lat ... umieram :|
  8. 0 points
    Witam Chwile nic nie pokazywalem bo ostatni rok to jedno wielkie NDA dla mnie, ale na szczecie troche rzeczy juz sie upublicznilo. Niestety stara teczka sie zapchala (nie moge dodawac juz obrazkow do pierwszego posta :/ ) wiec zakladam nowa. Jakby ktos chcial link do starej to zapraszam: KLIK Okladka do ksiazki ze swiata Warhammer 40000 zatytułowanej "Enforcer" wydawnictwa Games Workshop Obrazek promocyjny na zlecenie Segi i Creative Assembly do wydanego wlasnie "Napoleon: Total War" Pierwszy z obrazkow zamowionych przez LucasArts i BioWare promujacych nadchodzace "Star Wars:The Old Republic" Jeden z obrazkow promocyjnych (na bazie rendera) jakie zrobilem dla Cryteka - oczywiscie Crysis 2 Brakuje mi waszych komentow w czasie produkcji wiec czepiajcie sie na zaś ;] Marek. _________________________________________ Speedy: 2010-04-26 Post #110 _________________________________________ -
  9. 0 points
    witam wszystkich. postanowilem skompletować swoja teczke 2d, ale zanim to nastąpi chciałem nauczyć się rysować :) Coś tam bazgrałem w przeszłości kredkami, ale sporo wody upłynęło od tamtej pory. Mam potworne braki i generalnie muszę nauczyć się bazgrolić od nowa więc świetna okazja żeby spróbować nowego medium - tablecik i PS :) zakładam więc wątek w którym będę wrzucał swoje bieżące wypociny. Póki co są to szkice z CGTalka DSF. Mam nadzieję że zapał do nauki mnie nie opuści i teczuszka będzie regularnie przybierać na wadze. Za wszelką krytykę z góry dziękuję i tym samym zapraszam do jechania :P first blood crazy love cabin fever blizzard of 2010 hmm... too much TV "hi, my name is Bob, and in my job I can talk to dead people" WTH is that? Beer Goggles (Hell...... oooouu preeeettyyyyy) :D RUN! red snow pozdrawiam!
  10. 0 points
    Witam, idąc w ślady Nielota postanowiłem nagrać takiego tutka o mapowaniu postaci(będzie to superman z mini bitwy). Niestety Coś się skopało z dźwiękiem i nie zgadza się on z obrazem im bliżej końca tutoriala dlatego następne będę nagrywał góra po 10 min długości żeby nie było aż takiej rozbieżności obrazu i dźwięku. Pierwsza część mapowanie głowy czas 46 min 133mb format rmvb: http://www.sendspace.pl/file/JNHS5sap/ link do sendspace Druga część ubranie część pierwsza ubrania 16min 53mb: http://www.sendspace.pl/file/GmtfOC5U/ część druga ubrania(3 filmiki) i buty 39mb: http://www.sendspace.pl/file/CBNDcakB/ Trzecia część- pas i gatki 25mb: http://www.sendspace.pl/file/ZsPLJRwI/ Czwarta część- dłoń i peleryna 61mb: http://www.sendspace.pl/file/qfsw7o31/ Następne będę dodawał do pierwszego posta. Bardzo słaby upload mam niestety. Edit: A wszystko dzieje się w maxie + deepUV sporadycznie bo o to ludzie pytali na gg najczęściej, sorry że nie napisałem od razu. Mam nadzieję że komuś się przyda. Pozdrawiam.
  11. 0 points
    Tutaj przerzucam wszystko do teczki z wcześniejszych wątków. http://img144.imageshack.us/my.php?image=kingstonkj8.jpg http://img371.imageshack.us/my.php?image=finitopoczonycx2.jpg http://img116.imageshack.us/my.php?image=bezfairyjp0.jpg Pochwalę się: Pażdziernikowy Imaginefx - artist of the month :) [ Przedstawiam: Okładka do książki Briana W. Aldissa pt: "Cieplarnia" Świetna książka polecam. Zapraszam. tarot - pierwsza 7 z 78 :) 2 x matte zaległe święte drzewo... i jeszcze okładka: Zajdel "Wyjście z cienia" - literki będą takie jak w Wiedźminie.
  12. 0 points
    Witam w mojej teczce :) -chciałem upowszechnić nieco swoje wypociny prosząc jednocześnie Wasze rady i opinie dotyczące tego co tu będę zamieszczał. ...na początek nieco staroci różnej maści "nose art"
  13. 0 points
    Witam wszystkich. W koncu po dlugich obserwacjach udalo mi sie zalozyc teczke. Na wstepie zamieszczam pare prac nie mam ich zbyt wiele no ale przynajmniej cos:) Mam nadzieje na duza doze krytyki :p
  14. 0 points
    Zrób materiał standard i tą bitmapę wrzuć w kanał diffuse. Dopiero wtedy możesz materiał nadać na obiekt. Zaznacz też ten sześcian w kratkę biało-niebieską żebyś mógł teksturę zobaczyć na obiekcie.
  15. 0 points
    konkretnie to się nazywa make spline from selection (chyba) w editable poly jak amsz zaznaczone edge pod chamferami itp
  16. 0 points
    Felga wraz z opona: Tutorial jak wymodelowac opone, napisany przezemnie mozna znalesc tutaj --->> http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=35147
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy