Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/2010 in Posts

  1. Nie myślałeś by otworzyć plansze na której poustawiasz elementy i zrezygnować z ograniczających niebieskich boksów? Przejrzyj tutaj ciekawe prace może coś zainspiruje klik
    1 point
  2. No dla niektórych ta gra może wyglądac dobrze, ale jak jest to AAA to raczej się wymaga niektórych rzeczy, ponad podstawowych, chodź moim zdaniem podstawowe rzeczy w tej grze kuleją. btw. Ola-f jak by tak koleś jakiś się przyczepiał do innych gier lepsze gry by wychodziły. Niektóre firmy mają dobry QA bądź dobrych konsultantów (Patrz PCF/Techland/CDP gdzie chłamu się nie pokazuje) Tutaj chłam pokazano w moim mniemaniu. Swoją drogą poczytaj trochę bloga, bo chyba jestem jedyną osobą w polsce z tej branży, która dzieli się swoimi doświadczeniami publicznie nie dla pozycjonowania, ale po prostu by ktoś mógł się czegoś nauczyć/dowiedzieć.
    1 point
  3. Trawę możesz też wykonać używając maxowego hair-a, renderując ją scanlinem, mentalem będzie za wolno. Pod F1 masz manual do hair-a. Będzie to całkiem proste jak się nie zniechęcisz zbyt szybko. Nawet możesz spróbować dać na plane modyfikator hair i od razu wyrenderować, zobaczysz jak niewiele trzeba podkręcić parametry by uzyskać efekt prostej trawy. Kolejną metodą jest modyfikator scatter. Jeszcze inna malowanie trawy na plane'ach + scatter, podobna metoda jak w grach. Jeszcze inna displace (znajdziesz na ten temat info gdzieś w okolicach wizualizacji, coś chyba ktoś zapodawał nawet), ale to raczej do przystrzyżonego trawniczka.
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy