Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/2010 in all areas

  1. Pierwsze pytanie w przypadku freelancing 1. Co umiesz czego nie umiesz? W czym się specjalizujesz? Jeśli robisz modele postaci może być trudno robotą, bo to nie jest koniecznie ten rodzaj prac których jest najwięcej w studiu. Sam robie ludziki i wiem że jest dużo roboty a kapusta nie jest taka jak w przypadku wizek... Ogólnie dużo jest Envi w gamearcie i tego raczej szukają gdy piszą w ogłoszeniu GRAFIK 3d POSZUKIWANY... 2. Jakie masz doświadczenie? Ja nie miałem przyznam się zbyt dużego doświadczenia jak łapałem pierwsze zleconka na freelancingu. Wprawdzie nie pracowałem nigdy w studiu ale miałem już za sobą odklepany rok praktyk i co nieco już wiedziałem. W każdym bądź razie wiedziałem jak się robi modele. Freelancing TO WOJNA!!! a nie POLIGON. Tu nie ma miejsca na poprawki i trenning. Zrobisz chałe...nikt się do ciebie nie odezwie 2 razy 3. Jakie masz folio? Pamiętaj że zawsze jeśli nikt się do ciebie nie odzywa z robotą to znak że musisz przeszlifować swój skill. freelancing to nie miejsce na szlifowanie swojej wiedzy tylko na [email protected]#!$%^....znaczy prace 4 Jakich pieniędzy oczekujesz? Pamiętaj że freelancing to ruletka. Czasami robisz za dobrą kapustę, czasami tylko dla idei- bo lubisz i tyle. Ogólnie game art to nie miejsce gdzie odłożysz sobie na czerwone Ferrari, no przynajmniej nie w Polsce. Czasami słyszę w TV że graficy z branży game-dev zarabiają średnio po 6K na miecha. no cóż... nie wiem ale mi jeszcze tyle nie wyszło. Jak lubisz 3d, modelować samochody i zależy ci tylko na kapuście to odradzam game-dev. A zwłaszcza prace jako freelancer. 5. NA jakie firmy możesz liczyć na stracie? NA żadne...No chyba że masz mocne folio i CV to wtedy możesz śmiało szukać roboty u lepszych firm. Bo będą mieli pewność że zrobisz to dobrze. Zazwyczaj jak robisz freelancing to dla firm które cie znają i wiedzą że nie ma siary z twojej strony, a i skóry nie zedrzesz. Zazwyczaj freelncing w początkowej fazie gdy nie masz doświadczenia to robienie chałtury...modelowanie, animacja, rendering czego kolwiek dla kogokolwiek, nie koniecznie z branży game-dev. NA strat proponowałbym poszukać jakiś praktyk, aby załapać o co kaman w tej branży. I nauka!!!! dużo nauki, aż mózg wypłynie uszami. Jeśli po pewnym czasie poczujesz że oprócz facebooka nie masz już kontaktu ze swoją żoną i przyjaciółmi oznaczać to będzie że jesteś już gotowy by nosić miano FREELANCERA!!!!!
    1 point
  2. W mai sluzy do tego polecenie create/sets/quick select set, potrafi jednoczesnie dodac zaznaczenie na aktualną polkę. Jest to dosc wygodne, ale np ja zrobilem sobie maly skrypt jeszcze bardziej ulatwiajacy pracę. Dziala w ten sposob, ze jesli cos jest zaznaczone, zapamietuje to, a jesli nie jest zaznaczone nic - przywraca to co bylo zapamietane. Fajnie sie spisuje np pod klawiszem '0'. Oto on: //poczatek string $iso_selection[]; if (size(`ls -sl`)) { $iso_selection = `ls -sl`; select -clear; } else select $iso_selection; //koniec
    0 points
  3. Czy mógłbyś Sans zapodać jeszcze raz tą planszę? Chyba się przeterminowała, bo jej już nie widać, a tu chwalą i chwalą..
    0 points
  4. pierwsze wrazenie super! Pierwsze ujecie najlepsze, moglbys tylko uzyc nieco innej flary moim zdaniem, ta jakos dziwnie sie komponuje. Shot z wnetrza ma swietne swiatelko, ale jest jakby nieco niedokonczone, powinienes zdecydowanie doswietlic miejsca pod nogami. Pozatym tekstura skory na fotelach jest jakby za duza. Ostatni shot ma bardzo fajny klimat, ktory nieznacznie psuje niedopracowana tylna lampa (zarowno model i materialy).
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy