Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/2011 in all areas

  1. Hej! A więc pomysł na taki soft wpadł z wątku reference-image. Siadłem i zrobiłem w Visual Studio takiego toola co to wyświetla nam referencję. Aktualna wersja 1.0.0.4 (update 8.01.2011) wyświetla pliki graficzne w formatach: JPG, BMP, PNG, TIFF, ICO, GIF Screen Windows only, i wymagana jest platforma .NET Framework 4.0 (ściągnie się automatycznie przy instalacji) DOWNLOAD http://www.speedyshare.com/files/26126625/refviewer.zip http://rapidshare.com/files/441382240/refviewer.zip TIFFy mogą mieć problemy z płynnością przy dużym rozmiarze lub ilości warstw Ikonka w trayu umożliwia zmianę przezroczystości, oraz ukrycie/przywrócenie kontrolek. Dalej szukam sposobu na przepuszczanie klików przez okienko, co by można było sobie refkę wrzucić nad maxa/maye/blendera/lightwave/cineme/photoshopa czy co tam macie i używacie i w nim pracować. Oczywiście jak chcecie zobaczyć jakieś ficzersy, piszcie, jak będą miały sens mogą znaleźć się w programie. Wszelkie bugi i problemy zgłaszamy tutaj. Mam nadzieję że komuś się przyda :) Pozdrawiam! :) CHANGELOG 1.0.0.3 --- RefViewer wychodzi na światło dzienne 1.0.0.4 --- Przyciski i radio buttony zastępuje toolbar z ikonami, pojawia się przycisk ostatnio otwarte. ikonka w trayu nie nazywa się już "notifyIcon1"
    1 point
  2. Kuba, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z lustrami to dla Ciebie D3100 jak znalazł. Kwestia jeszcze tylko za ile, bo czasem minimalnie dopłacając masz już D90 z kitowym 18-55mm VR. Pozdr
    1 point
  3. Teraz używając narzędzia symetry robimy odbicie lustrzane i mamy gąbkę z zagnieceniami :) salut.
    1 point
  4. Sprobuj zapisac gdzies indziej poza pulpitem.
    0 points
  5. jeśli chodzi o drugie pytanie, można skorzystać ze skryptu, który znajduję się tu: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/straighten-edge Natomiast nie używając skryptu, można to zrobić na parę sposobów "chałupniczo" np: Utworzyć zwykłą linię "line" zahaczając jej początek i koniec na werteksach początku i końca skosu, potem podzielić tą linie na 4 części narzędziem "divide" i wtedy dociągnąć vertexy bryły do vertexów linii.
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy