Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/2011 in all areas

  1. 1 point
    ola-f - miganie w nocy to rewelacje Lumiona:). Lumion niestety nie ma odbić rzeczywistych i odbija tylko niebo. Może kiedyś dodadzą zwykłe odbicia. Bardzo by podniosły realizm. Przy tych kilku scenach minusy jakie wypatrzyłem: - bardzo słabo dopracowane podstawowe funkcje jak przesuwanie obracanie i skalowanie niestety (nie jest to jakiś wielki problem ale irytuje przy większych scenach. - przy dodawaniu obiektów nie ma opcji aby trzymały się osi Z. Problem ten jest widoczny jeżeli w scenie mamy glebę po skosie i chcemy dodać trawę. Rzecz banalna, ale niestety jeszcze nie poprawiona przez co połowa trawy np. lewituje. Od biedy ujdzie w ujęciach z większej odległości, ale z bliska widać, że jest nie tak. - automatyczne rozsiewanie po kilka obiektów jednocześnie jak drzewka też nie zawsze działa. W scenie z wodospadem Lumion miał problem i zamias rozsiewać po tych chyba 6 czy 8 drzewek gdzie wybrałem, siał główne na mojej glebie a resztę na domyślnej gdzieś pod nią. Musiałem wyklikać wszystkie drzewka z osobna. Przydałaby się jakaś prosta funkcja ala prowizoryczny pędzel gdzie rysuję od góry i tam z automatu sieje (takie proste rozwiązanie ale może nie dla programistów). Pewnie kiedyś to poprawią. - materiały nie są takie złe mimo małej ilości opcji czasami. Ogólnie progam w swojej prostocie bardzo mi się podoba. Ma być szybki i prosty i jest. A teraz największy plus Lumiona moim zdaniem. To niewątpliwie opcja importowania modeli i automatycznego zastępowania starego. Przykład - przygotowany model domku. Gotowe ściany okna, szyby. To wrzuciłem do lumiona, dodałem matriały (chyba że wcześniej ustawiłem materiał w max jak podłogę z teksturą, to lumion z automatu ją utworzył). Następnie w Lumion po ustawieniu innych materiałów przygotowałem otoczenie, rośliny, światło. I teraz może bym dodał wewnątrz meble? I tu właśnie najlepsza opcja. W max modeluję kolejne elementy w mojej scenie dodaję ich dziesięć. Zapisuję nadpisując pierwszsy fbx i Lumion wciąga całość. Ustawia to w tym miejscu w jakim to ustawiłem nadaje już zrobione wcześniej materiały. Poprostu zastępuje stary model ale przy tym nie traci wszystkich rzeczy jakie wcześniej do niego zostały przypisane. Dzięki temu faktycznie pracuje się jakby w jednym programie. nie trzeba nic przesuwać itd. Ja tka właśnie oszukiwałem i budowałem jedną scenę ze wszystkim i z czasem podmieniałem elementy. Jak się ustawia żeby był widoczny filmik tutaj na max3d? Wpisałem link i widać link. A widzę, że inni mają widoczne okno. Co wpisać zamiast url? Czy jeszcze inaczej trzeba wpisac?
  2. 1 point
    Chylę czoła... niektóre filmiki są na prawdę bardzo ładne.
  3. 1 point
    Cos tam po dluzszym czasie wyrzezbilem. Have fun!
  4. 0 points
    Tomala: Przecież podkręcanie 2600k to w sumie automat. Nawet dziecko da radę a w razie czego przecież służymy pomocą;)
  5. 0 points
    Kalejdoskop jako laik pewnie i tak nie będzie podkręcał a na pewno nie ekstremalnie ;) Jak kupi dobrą(nie z najwyższej półki) płytkę asusa albo gigabyte'a to mu wystarczy w zupełności Jeszcze pewnie zasilacza brakuje w tym wszystkim. Nie żałuj na zasilacz i weź jakiś markowy za około 250 zł i żeby miał z te 550W. Zasilacz to podstawa komputera :) Karta o której piszesz jest spoko. Ja za bardzo w temacie kart graficznych nie siedzę ostatnio ale jak bierzesz kartę nvidii to bierz te poprawione fermi czyli serię 5xx a nie 4xx. I odpuść sobie quadro bo to przy zwykłym 3d i 2d się nie spisuje a tak to na zwykłej karcie i w gry pograsz w razie czego ;)
  6. 0 points
    Podpisuję się pod metodą podaną przez mafida
  7. 0 points
    Modyfikator "pathdeform".Tylko pamiętaj że model strzałki musi mieć odpowiednią geometrię żeby sie ładnie odkształcał.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy