Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/20/2011 in all areas

  1. 1 point
    Max ma standardowy materiał "tile" tam wszystko ustawisz, również fugi. Materiał tile "wrzuć" również do slotu bump i zrobisz płytki np. z wklęsłymi fugami.
  2. 1 point
    uvw map wystarcza. Musisz przeliczyć ile twoja tekstura odpowiada rzeczywistym wymiarom i takie parametry zastosować przy mapowaniu bo czuję, że robisz mapowanie dla całej ściany na to nie patrząć. Musisz też przesuwać gizmo mapowania aby zgrać fugi. Jest też możliwość włączenia rzeczywistych jednostek dla tekstury w oknie materiałów. Należy tylko pamiętać, że przy dodawaniu uvw map musisz zaznaczyć Real-World Map Size aby wszystko współgrało. Nie zapomnij też o ustawieniu poprawnych jednostek w maxie na których będziesz pracował.
  3. 1 point
    Hej, kobitki fajne jak zwykle a jeśli chodzi o smoki to miałbym taką ogólną uwagę. Myślę, że dość plastikowo i mało ciekawie wyglądają bo są one zbyt... "precyzyjne". Kolejne łuski, elementy na rogach, pazurach są zbyt identyczne, zbyt jednolite. Włosy w tym złotym są zupełnie płaskie że nie wspomnę, że poza jest dość nieszczęśliwa, choć dobrze się komponuje. Wrzucam OP. Nie mówię, że jest jakoś lepiej czy coś ale może łatwiej będzie skumać o co mi chodzi. Do tego światłocień by się przydał, żeby bryły lepiej grały.... -J
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy