Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/03/2012 in all areas

  1. Adam Duff zamieścił w sieci 6-częściowy wideotutorial z zakresu digital paintingu. Tutorial pokazujący od początku do końca proce powstawania pewnej pracy (uwzględnia planowanie, szkice, kwestie związane ze światłem i efektami, dopieszczanie detali pracy). Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2172
    1 point
  2. Bardzo mi sie spodobal slate:P choc z poczatku nie moglem sie przekonac. Po wylaczeniu gamma correction jest ok:) Dzieki wielkie. W zyciu bym nie pomyslal ze to przez to:) Jeszcze raz dziekuje!
    1 point
  3. W addonach masz cos takiego jak measure panel, troche info o tym http://blenderartists.org/forum/showthread.php?177800-Measure-script-(Blender-2.5x-only)
    1 point
  4. To wygląda na jakiś problem z gammą. W jakim formacie zapisujesz? Sprawdz jakie są opcję. Miałem kiedyś podobny problem tyle, że po zapisie było ciemniej. Nie pamiętam dokłądnie jak go rozwiązałem bo to było prawie 3 lata temu. Ale właśnie chyba o gammę chodziło.
    1 point
  5. dzieki za odwiedziny, bardzo mi milo :d uzylem standardowych gimpowych brushy, simple round i airbrush, ktore sobie w edycji splaszczylem troszke (i obracalem wedle zyczenia za pomoca " ), do tego jeszcze texturka simple noise w mixbrushu i smudge tool ;d a i jeszcze do krzakow custom brush moj wlasny ;d pozdrrrr
    1 point
  6. W takim razie 3DS max też nie jest normalnym programem bo nie rozumiem jego interfaceu. Jak to możliwe że ci wszyscy ludzie robią taka zajebista grafę w niezrozumiałym sofcie. ;) Mnie nie wkurza, mógłbym mieć takie sterowanie w majce. Dla mnie zeta to znakomita większość workflowu, zdążyłem się do sterowania przyzwyczaić w pełni i nie mam problemów działać w obu naprzemiennie. Jeśli lepiej ci się korzysta z mudboxa czy 3dCoata to z nich korzystaj, proste. Narzekać można na wszystko tylko co to daje. Każdy grafik powinien swojego zbrasza i maxa napisać to by nikt nie narzekał. ;) hops rotate przy krawędzi? Ja chyba mam jakiegoś innego zbrusza. ;) Gesty myszy faktycznie wkurzające ale dowiedziałem się o nich teraz jak je sobie włączyłem, od 3.1 nigdy nie miałem z tym problemu. Przy przypadkowym rozmyciu maski polecam ctrl+z, na controlu palucha już się ma. ;) Dodajmy jeszcze kiepskie retopo i brak 64bit i mamy koszmar grafika. Pytanie z ciekawości- Ile w twoim workflow procentowo jest zety a innych softów?
    1 point
  7. Przykro mi ale przy moim łączu nie będe mógł uploadować plików po 400 Mb ;)
    1 point
  8. O dżizas,slate:D.Zobacz jeszcze czy masz blur zjechany na miniumum w normalce. Szwy może wyłażą przez Gamma Correction,masz wyłączone? Spróbuj też zrobić nowy materiał i od nowa załadować mapke,czasem się coś blokuje i bzdury wyświetla...
    0 points
  9. Od razu udzielę ci obu odpowiedzi :P 1. Przede wszystkim dość mało masz tych włosów i warto by było dodać ich nieco więcej, tak więc w rolecie general parameters zwiększ hair count. 2. Zwiększenie grubości masz również w rolecie general parameters i za to odpowiadają dwa parametry: tip thick oras root thick. Tip thick to grubość końcówki włosa i ustawienie jej na zero daje dość realistycznie wyglądające włosy. Jeśli chcesz żeby twoje futro było grubsze, zwiększ więc root thick - to grubość "korzenia/cebulki". 3. Aby zmienić kolor, musisz zmienić w rolecie material parametres Tip Color oraz Root Color. Do ciekawych efektów można dojść nakładając na to teksturę. Liczą się tutaj koordynaty UV obiektu na którym jest futro, ale nad tym nie musisz się skupiać, ponieważ zależy Ci na pojedynczym kolorze. Jeśli zmienisz tip color tak samo jak root color, to włosy będą wyglądały dość jednolicie, ale jeśli kolory będą różne, to można utworzyć ciekawy efekt przejścia. Możesz również zmienić specular i glossiness, aby włosy były bardziej, lub mniej błyszczące. Jeśli te ustawienia wyglądu cię nie zadowolą, to dodam jeszcze, że możesz użyć własnego shadera do określenia koloru. Można tak zrobić chyba tylko w przypadku mental raya; mamy tam roletę mr Parameters, a w niej Apply mr Shader. Nie wiem jednak czy ma to jakiś większy sens, ponieważ domyślnie nie ma w maxie żadnego wbudowanego shadera dla futra; jest za to w internecie parę na prawdę nieźle wyglądających shaderów dostępnych za darmo. Zapomniałem niestety jak się nazywały :( Poza tym - zrób tak, jak ci polecili inni - czytaj dokumentację, w pomocy Autodesku możesz znaleźć na prawdę masę przydatnych informacji na temat tego, jak działa futro - począwszy od prostych ustawień, a skończywszy na takich cudach jak dynamiczna animacja z uwzględnieniem sił takich jak wiatr, animacja, czy ruch postaci. Życzę powodzenia i szybkiego renderowania :) PS. Jeśli wczytałeś jakiś preset, to faktycznie może być problem ze zmianą koloru futra; czasem niestety jest tak, ze ta wtyczka (przynajmniej u mnie) uwielbia się crashować i trzeba niestety wczytać ją od nowa. Jeśli nic nie pomoże, to po prostu ją usuń i dodaj na nowo.\\ Zobaczyłem twój nowszy post i wygląda to całkiem nieźle. Skorzystaj z opcji w stylizacji o nazwie puff roots; dzięki temu kulka będzie bardziej puszysta :)
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy