Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/27/2012 in all areas

  1. 1 point
    600D to chyba 1,6x crop, wiec polecalbym raczej szybka 35mm i jakis zoom (18-200 ktory wymieniles pokryje 99% tego co na poczatku bedziesz potrzebowac). dlaczego 35mm? Dlatego ze przy 1,6x 35 ~ 50mm natomiast 50ka bedzie nieco zbyt dluga (chyba ze lubisz strzelac portrety).
  2. 1 point
    http://www.3dworldmag.com/2012/01/07/create-a-landscape-from-map-data-in-3ds-max/ tutaj gość sobie w ciekawy sposób radzi z terenem. polecam. Wiem że nie do końca o to ci chodzi ale zawsze coś. jeszcze takie skrypciki mogą się przydać: http://75ive.com/ant-stitcher-2/ http://populate3d.com/products/terrain/
  3. 1 point
    Jeśli te nieregularności są w miarę nieduże i nie będziesz robił ujęć, które mogłyby uwypuklić takie detale, to myślę że możesz krawężniki (i inne podobne rzeczy) wymodelować na płasko, a później dopasować do terenu przy pomocy FFD lub soft selection.
  4. 1 point
    Co do dopasowania np. drogi do terenu zapoznaj się z tym tematem http://www.youtube.com/results?search_query=3ds+max+terrain+road&oq=3ds+max+terrain+road&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=youtube.3...19173l32729l0l33374l34l34l10l3l5l1l278l3042l1j18j2l21l0. Jeżeli choddzi o modelowanie terenu przejrzyj ten temat http://www.youtube.com/results?search_query=3ds+max+displace&oq=3ds+max+displace&aq=f&aqi=g-L5&aql=&gs_l=youtube.3..0i19l5.1391415l1396077l0l1396756l8l8l0l3l3l0l254l861l0j4j1l5l0.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy