Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/08/2012 in all areas

  1. Frezarka 3-osiowa mojej konstrukcji o polu roboczym okolo w X=110 cm, Y=60 cm, Z=35 cm. Na frezarce 3-osiowej wrecz jest sie zmuszonym dzielic taki model na czesci i frezowac po kawalku. Pozniej trzeba posklejac :) Potwierdzam, ze autko bedzie w skali 1:1. Co do wykonania ja sie zajmuje projektem karoserii i jej wycieciem. Baza ma byc VW Garbus "Dziadek" o skroconej plycie podlogowej - zeby rozstaw kol poasowal (VW ma wiekszy rozstaw osi). Do wykonania karoserii posluzy stary dobry material czyli wlokna szklane. Powierzchnie sa na G2 bo na stycznych nie wychodza gladko polaczenia. Takze tutaj musze sie pobawic bardziej. Jak sie pojawia jakies niedoskonalosci lekkie to juz forme sie wyszlifuje po wycieciu na CNC. Czasami wolalbym modelowac to w polygonach sprawdzonymi sposobami czyli baza po nalozonym MS i ciecia. Jednak mialo to byc wyzwanie. Ciezkie to Porsche jest do modelowania ogolnie. Jednak nurbsy trzeba cwiczyc i cwiczyc i cwiczyc... ;)
    1 point
  2. nowe postacie prosto z ,,pieca 3d,, duzo zabawy przy nich mialem :) zwlaszcza jak uswiadomilem sobie imiona dla nich :D powiem szczerze pomoglo mi to w konceptach i mysleniu o charakterze postaci . na drugie danie maly mój kroczek w kierunku ilustracji .3d.. [/img] [/img] [/img] ciekaw jestem co o nich sądzicie?? pozdrawiam
    1 point
  3. Powierzchnia nad krawędzią tylnego nadkola faktycznie jest inna niż w oryginale, u Ciebie jest zbyt wypukła.
    0 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy