Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/03/2013 in all areas

  1. 1 point
    Eeeee, niezupełnie. Siadasz i robisz plugin dla aplikacji o zamkniętym kodzie. Nie słyszałem, żeby komuś pomogło to, że Blender ma otwarte źródła. Może w grach byłby to jakiś atut, ale firmy growe i tak piszą własne edytory. Eeee, znów się nie zgodzę, chociaż coś z tym GPU jest, tylko na odwrót. Moc produkcyjna korporacji jest wirtualna, podobnie jak moc GPU, która prawie nigdy do niczego pożytecznego się nie przydaje. To nie jest tak, że jak posadzisz dwa razy więcej ludzi do projektu, to zrobią dwa razy lepszy projekt. To w ogóle tak nie działa. W programowaniu dużo bardziej liczy się pomysł i ktoś kto będzie nadawał projektowi odpowiedni kierunek. A tego nie da się kupić. Udane programy piszą ludzie, konkretni ludzie. Wszystkie programy 3D są bardzo osobistymi projektami swoich twórców, mają wręcz ich cechy charakteru :). Nie wydaje mi się, żeby powolność podejmowania decyzji była problemem. Problemem są priorytety, czyli kasa dla udziałowców, z czego rozliczany jest szef Media&Entertaiment. M&E ma straty, Adsk spada na giełdzie, szef M&E odbiera telefon. Wskaźniki idą w odwrotną stronę, szef M&E odbiera premię. Wskaźniki nijak się mają do jakości oprogramowania, długo terminowych planów rozwoju programów czy ambicji naukowych ich projektantów. Nijak, ponieważ korporacja nie walczy o rynek jakością produktów, po prostu robi wszystko, żebyś musiał wydać u nich pieniądze, czy tego chcesz czy nie. Ludzie piszący ZBrusha nie mają żadnego produktu, mają swoje dzieło. To jest zasadnicza różnica.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy