Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/2014 in all areas

  1. 1 point
  2. 0 points
    1.b i c 24. zastanowiłbym się nad a) normale są domyślne osi Z punktu/vertexa(i tutaj pytanie o co chodziło) 15. Monitor byle jaki exposure regulujesz sam, ale znowu zgadywanie bo a) pasuje jeśli ktoś miał na myśli robienie HRDKi z kulki cube map 10 tylko c i może b? :P
  3. 0 points
    od tego właśnie służy blockout o czym ci już pisałem i go się robi w 30 sekund. booleanem który wygląda perfekcyjnie tylko nie ma bevela. jak dodasz loopa to ostrzysz i nie będzie równo... nie masz racji sory a zrobienie takiej dziurki z bevelem moją metodą to jest 7-10 minut. i efekt jest bardzo dobry. Jedynie nurbsy mogą wyprodukować lepszy efekt. Na cylindrze to wasza metoda jeszcze jakoś ujdzie ale kula czy coś podobnego i jesteście pogrzebieni :> Co do 400 dziurek Tu jest jedna był to przykład 1. Po za tym.. gdy masz 400 dziurek to wpierw je markujesz właśnie blockutem za pomocą booleana. Wysyłasz klientowi czy concept artyście w studiu czy komu tam. On to akceptuje i robisz to już wtedy na błysk. i nie musisz tego potem edytować. powinieneś to chyba wiedzieć że wpierw się robi blocoki skoro mnie nazywasz Rozumiem że ty masz tyle doświadczenia że jedziecie odrazu z finalnym modelem bez block'outa czy mockupa. Wróciłem na to forum dlatego że mam chęć pomagania i dostarczania wiadomości na temat blendera. Ale no jest to ciężkie.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy