Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/2014 in all areas

  1. 1 point
    Jeśli chodzi o nody materiałów w cycles, to jest chyba najłatwiej mi było, bo jestem "in to" od samego początku i nauka mi się rozłożyła na czas powstawania. Pojawiał się nowy shader, albo nod, to sprawdzałem jak działa. Ale jak tak zerknąłem na PKB, to lista tematów jest fajna pod tagiem cycles: http://polskikursblendera.pl/tag/cycles/ na pewno warto obejrzeć. do tego dokumentacja, przede wszystkim: http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Render/Cycles/Nodes/Shaders http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Render/Cycles/Nodes/More ale trzeba by było wszystko przeczytać: http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.6/Manual/Render/Cycles jest taki trick, ktory pozwala unaocznić, co daje na wyjściu każdy nod: podłączyć go tymczasowo do emission i potem do output. Można tak sprawdzić wizualnie jakie daje wartosci, jesli są od 0 do 1. Jak daje inne wartości, jak na przykład nowy output noda light path - transparent depth, który daje normalnie wartości liczb całkowitych (ile razy przeszło przez transparent) to żey go zobaczyć w ten sposób, trzeba najpierw przepuścić przez nod math(multiply:0,1), żeby ładnie widzieć w emission wartości z przedziału (0, 1) Jak szukasz nodów do compositingu, to szukaj tutoriali Bartka Skorupy z Cgcookie
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy