Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/13/2019 in all areas

  1. 7 points
    Hej ho! Jak reaktywacja, to i ja si臋 dorzuc臋 馃槈 Chwil臋 temu zmontowa艂em tak膮 oto ok艂adeczk臋 / key art do gry "Layers of Fear 2" studia Bloober Team. Zapraszam do zerkni臋cia. Sam ch臋tnie tu b臋d臋 zagl膮da艂, 偶eby podpatrze膰 co tam "nasi" robi膮 w wielkich 艣wiatach. Je艣li natomiast chcecie wi臋cej moich rzeczy, to znajdziecie co艣 tutaj: Zuczus Artstation
  2. 3 points
  3. 2 points
    Ale si臋 kurde pozmienia艂o tutaj... Ledwo ogarniam gdzie co jest. W ka偶dym razie, pracki domowe z kurs贸w, uwagi mile widziane jak zawsze. Jeden budynek w kolorze, 3x budynek w roznym oswietleniu i 2 x design postaci, jakiego艣 agento-snajpero-inflitratora.
  4. 1 point
    Cze艣膰, Chcia艂em zaprezentowa膰 m贸j ostatni model nad kt贸rum pracowa艂e 馃檪 Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal ) Wi臋cej screen贸w znajdziecie na moim portfolio 馃檪
  5. 1 point
    Taki projekt postaci. Porady i sugestie mile widziane bo nie wiem czy dalej co艣 z tym robi膰 czy nie.
  6. 1 point
    Kolejne prace 馃槈
  7. 1 point
    si艂a jest spoko jedyny problem 偶e pracowa艂e艣 na sRGB i przez to jest cyba clpniety bia艂y na 1.0/256 jakby艣 np pracowa艂 na ACES/Filmic czy jakim艣 tonemappingowym lucie... to wtedy mo偶esz bez obawy o przepalenie kontrolowa膰 lampy... bo to automatycznie wszystko kompresuje.
  8. 1 point
    Je偶eli masz za du偶o pieni膮偶k贸w to mo偶esz si臋 zainteresowa膰 tym workshopem, po pierwsze rebelway wi臋c wysoka jako艣膰 a po drugie Tarkan Sarim to chyba lepiej nie mo偶na trafi膰 馃檪 https://rebelway.net/mastering_grooming/
  9. 1 point
    michalo o kur艂a nie wiem jak ale 艂膮dnie to dzia艂a 馃檪 Tutaj troch臋 wi臋cej o narz臋dziach do sculptingu w produkcji https://www.artstation.com/pablodp606/blog/1vEn/new-blender-sculpt-mode-introduction poza ty trafi艂em na taki kr贸tki leniwy tutorial, efekt ca艂kiem niez艂y jak na ilo艣膰 pracy no i do tego warto艣膰 komediowa patrz臋 na inne i nauczy艂em si臋 takiego triczka, niby oczywiste a nigdy nie pomy艣la艂em 偶eby tego spr贸bowa膰 馃檪 https://www.youtube.com/watch?v=cabSoB28aOM
  10. 1 point
    Dzi臋ki! Niesamowite uczucie maj膮c wci膮偶 w g艂owie ten czas sp臋dzony na forum 15 lat temu widzie膰 tu znowu ruch i nawet nicki, kt贸re pami臋tam z tamtych czas贸w. 馃檪
  11. 1 point
    @makak widzia艂em ostatnio taki trick: Spr贸buj najpierw solidify a potem remesh, a potem usu艅 niepotrzebne cz臋艣ci, (solidify jest potrzebny bo remesh dzia艂a na zamkni臋tym meshu)
  12. 1 point
    Ja nie mog臋 馃槢 jeszcze kto艣 na twiterze pokaza艂 brusha ktory symuluje armatur臋. Elegancka rzecz. Czy tylko ja widz臋 tego linkowanego tweeta taki ma艂o czytelny spos贸b, tutaj na forum? Co艣 do poprawy hiba.
  13. 1 point
    convertujesz na ngona. je偶eli ngon zatyka dziury to knifem go rozcinasz w kilku miejscach (K) i potem zaznaczasz calosc wciskasz ( i ) masz w ten sposob support loopa zaznaczasz wszystko i potem ctrl - i triangulate.
  14. 1 point
    @makak s膮 trzy opcje albo chcesz uporz膮dkowa膰 siatk臋 w 艂adne tr贸jk膮ty/quady w ramach tych vertex贸w/edge-贸w, kt贸re masz teraz albo inaczej poprowadzi膰 topologi臋 (np. knife, fajn膮 opcj膮 jest te偶 w blenderze vertex connect https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/editing/subdividing/vertex_connect.html) albo zrobi膰 N-gony. Spr贸buj z Fill Beauty, tzn. w 2.8 to si臋 nazywa Beauty faces i sprawd藕 czy nie masz zdublowanych vertex贸w. Osobna kwestia to triangles to quads. Je艣li chodzi o N-gony to nie mam blendera teraz pod r臋k膮, ale tryb edycji (vertex, edge, face), w kt贸rym jeste艣 przy robieniu N-gon贸w te偶 mo偶e mie膰 czasem wp艂yw na spos贸b ich tworzenia - gdyby艣 by艂 w trybie face to nie powinno Ci wype艂nia膰 dziur po takim zwyk艂ym "F" ( chyba, 偶e masz podw贸jne vertexy) - ewentualnie zamiast jednego podej艣cia mo偶na to zrobi膰 w kilku krokach. Z tego co wida膰 siatka jest p艂aska, wiec zrobienie z tego N-gon贸w nie powinno by膰 grzechem 馃榿 https://docs.blender.org/manual/en/latest/modeling/meshes/editing/faces.html Na marginesie blenderowy Bmesh nie ma obs艂ugi dziur w N-gonie jako takim (na poziomie face), tak jak np. jest w Sketchupie. W blenderze musisz mie膰 po艂膮czenie kraw臋dziami z dziur膮, tak jak na Twoim zrzucie. Blender do艣膰 d艂ugo nie mia艂 N-gon贸w, wi臋c niekt贸re narz臋dzia i techniki starych blenderowc贸w s膮 czasem takim podej艣ciem nie n-gonowym 馃檪
  15. 1 point
  16. 1 point
    Koncept postaci hrabiny Isawa-kan-Lawerr na podstawie ksi膮偶ki " Opowie艣ci z meekha艅skiego pogranicza" R. Wegner
  17. 1 point
  18. 1 point
  19. 1 point
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
  23. 1 point
    mo偶e inaczej, podziel wszystkie linie wewn膮trz i usu艅 te 艣rodkowe verteksy
  24. 1 point
    ten bia艂y highlight troch臋 bij臋 w oczy w sumie.. robi艂e艣 w sRGB?
  25. 1 point
    moja pierwsza my艣l to by艂o Dziadek 3D wr贸ci艂 :D xD fajne ale tak jak olaf m贸wi..
  26. 1 point
    Ja zauwa偶am, 偶e to jest najlepszy moment na zach臋canie do zapoznania si臋 z blenderem, co te偶 staram si臋 robi膰, gdy mam w otoczeniu osoby zainteresowane 3D. W czasie bety co prawda mia艂em z tym troch臋 problem贸w, gdy偶 nie za bardzo wiedzia艂em, co podes艂a膰, gdy taka osoba pyta艂a "A mo偶e jaki艣 tutorial - jak zacz膮膰?". Sam poznawa艂em blendera nieco ponad rok temu jeszcze na 2.79 i kowad艂o od Blender Guru 艣wietnie si臋 dla mnie sprawdzi艂o. Natomiast 2.8 z oczywistych wzgl臋d贸w (beta) takich materia艂贸w nie mia艂o. Ale widz臋, 偶e aktualnie powstaje tego bardzo du偶o, wi臋c pewnie ju偶 uda si臋 co艣 dobrego wybra膰 do tych cel贸w. Na 2.79 sp臋dzi艂em nieco ponad p贸艂 roku, potem przesiad艂em si臋 na bet臋 2.80 i dla mnie ta zmiana jest rewelacyjna. Mo偶e to po cz臋艣ci przez to, 偶e moja historia w 2.79 jest kr贸tka, wi臋c nie zd膮偶y艂em si臋 tak bardzo do niego przyzwyczai膰. Rzeczy, kt贸re z mojej perspektywy amatora 3D tak bardzo lubi臋: - LPM - widywa艂em w r贸偶nych miejscach, 偶e z tego prawego przycisku zrobi艂 si臋 troch臋 kult, kt贸ry t臋 opcj臋 wychwala艂. Da艂o si臋 do tego przyzwyczai膰, gdy sp臋dza艂o si臋 kilka godzin w Blendku, to ju偶 by艂o w zasadzie naturalne, tylko najgorszy by艂 ten moment, kiedy robi艂o si臋 ALT+TAB do czegokolwiek innego. Ta ci膮g艂a konieczno艣膰 prze艂膮czania si臋 w g艂owie by艂a m臋cz膮ca. - warstwy - te 20 kwadrat贸w na dole okna by艂o dla mnie chyba jeszcze wi臋kszym brakiem intuicyjno艣ci. Lubi臋 trzyma膰 porz膮dek z setkami obiekt贸w i to w 偶aden spos贸b mi tego nie umo偶liwia艂o. Pr贸bowa艂em wtedy u偶ywa膰 grupowania w starym outliner, ale te偶 nie do ko艅ca by艂em z tego zadowolony. Kolekcje w 2.80, to dla mnie 艣wietne rozwi膮zanie. Nazywanie i zagnie偶d偶anie kolekcji pozwala du偶o lepiej trzyma膰 organizacyjny porz膮dek w scenie - eevee - to chyba najmocniejsza marketingowo rewolucja. W teorii pi臋kny feature, kt贸ry ju偶 ma wiele 艣wietnych prezentacji na youtube. A tylko "w teorii", bo tutaj jeszcze jestem daleko od wykorzystywania pe艂nych jego mocy. Widz臋, 偶e b臋dzie pewnym wyzwaniem nauczenie si臋, jak dobrze dostosowa膰 ustawienia pod konkretne sceny zamiast testowych box贸w, 偶eby mo偶na by艂o taki render pu艣ci膰, zamiast machn膮膰 na koniec r臋k膮 i zostawi膰 na noc w艂膮czony cycles. Ale jestem dobrej my艣li. Podoba mi si臋 te偶, 偶e mimo mocnej zmiany zbli偶aj膮cej soft do bardziej intuicyjnych standard贸w nadal zosta艂o pod mask膮 to wszystko (albo przynajmniej znakomita wi臋kszo艣膰), czego "power user" u偶ywa艂 w 2.79. Te rzeczy, kt贸re zd膮偶y艂em pozna膰, nadal tam s膮 i mog臋 z nich korzysta膰. Ah. I dlaczego jestem w艂a艣nie w Blenderze? Dawno temu, jak zak艂ada艂em tutaj konto i sp臋dzi艂em kilka dobrych lat w tej spo艂eczno艣ci, pozna艂em w zadowalaj膮cym stopniu max'a siedz膮c na wersjach od 2.5 do chyba 6. Gdy teraz postanowi艂em znowu amatorsko si臋 pobawi膰, zajrza艂em na stron臋 Autodesk w poszukiwaniu jakiej艣 fajnej licencji do niekomercyjnego u偶ytku, za kt贸r膮 nie musia艂bym zbyt du偶o p艂aci膰. Stwierdzi艂em, 偶e skoro mam PS + Lightroom za 11 Euro miesi臋cznie, to znaczy, 偶e 艣wiat przez te 15 lat poszed艂 do przodu i b臋dzie dobrze. No i figa. Wi臋c odwr贸ci艂em si臋 w kierunku Blendera i nie 偶a艂uj臋. 馃檪
  27. 1 point
    Mo偶liwe, ale jako艣 prezentuje si臋 lepiej 馃檪 To moje 3 podej艣cie, ale czuje w ko艣ciach, 偶e tym razem udane 馃檪 I nie m贸wi臋, 偶e zmotywowa艂a mnie Cinema przechodz膮ca na subskrypcj臋 (nowym szefem Maxona, jest ex go艣膰 z Adobe, wi臋c temat ma opracowany) 馃槈 btw na CGSociety, 艂adnie si臋 rozrasta na forum C4D w膮tek z tutorialami do blendka 馃槈
  28. 1 point
    xD dla wielu os贸b.. to jest szok 偶e mo偶esz mie膰 edga wyci膮gni臋tego albo punkt... albo 偶e mo偶esz kasowa膰 primitiwy edge i punkty nie zale偶nie i mie膰 np otwart膮 bry艂臋. Czarna magia.. dla du偶ej grupy u偶ytkownik贸w xD wiesz jak dla nich takie sprawy s膮 nowo艣ci膮 to ja si臋 nie dziwie 偶e jak oni wcze艣niej odpalali Blendera to byli zgubieni xD A tak m贸wi膮c serio.. no Blender przez to 偶e ma teraz silnik realtime...to mega du偶o contentu si臋 pojawia.. przez to zauwarzy艂em... ilo艣膰 animacji czy render贸w just for fun jest gigantyczna. przez EEVEE.... bo ludzie s膮 ci sami. tylko 偶e teraz mog膮 prezentowa膰 ten shit 艣wiatu... rozmawia艂em ostatnio w艂a艣nie z jednym typkiem o tym.. bo je艣li chodzi o ficzery to blender 2.8 praktycznie nic nie wnosi tak nadobr膮 spraw臋 poza niekt贸rymi usprawnieniami.. G艂贸wnie to jest nowy viewport.. i wydajno艣膰 ca艂o艣ci.
  29. 1 point
    My艣l臋, 偶e na bank. Szykuje nam si臋 nowe podium: Houdini, Bledner, Maya
  30. 1 point
    Na pewno brakuje w tym wszystkim przestrzeni i skali. Gdyby powiekszyc ptaka siedz膮cego na bloku i porowna膰 z drzewami blizej, by艂oby troch臋 艣miesznie.
  31. 1 point
  32. 1 point
  33. 1 point
    Chodzi o to, ze producent musi przez dziesiec lat od End of Life zapewnic mozliwosc uruchomienia licencji w warunkach wymagan technicznych - czyli jezeli np. dedykowany system to Windows XP to nie musi gwarantowac dzialania na Windows 10. Nie musi zatem publikowac zadnych Hotfix, itp. Niemniej jezeli posiadasz komputer i system zgodny ze specyfikacja to producent musi zapewnic mozliwosc aktywowania produktu na takiej konfiguracji wlasnie przez owe 10 lat. Pozniej moga miec to w d... Wieczysta licencja oznacza to, ze jestes wlascicielem ale nie ma obowiazku po stronie producenta wspierania produktu. To jak z autem. Kupujesz je na wlasnosc, ale po 30 latach mozesz nie miec dostepu do czesci. Jestes wlascicielem zlomu w garazu - chociaz sprawne to z braku jednej srubki nie pojedzie. Wiec korzystac z licencji mozesz, ale producent nie ma obowiazku jej aktywowac po uplywie 10 lat. Natomiast zastosowanie cracka po tym okresie bedzie legalne. Przed uplywem 10 lat bedzie to swiadome obejscie zabezpieczen a tym samym (pomimo, iz jestes wlascicielem softu) jest to niezgodne z prawem i (czesto) zapisami w samej licencji.
  34. 1 point
    https://www.behance.net/mateuszkarluk
  35. 1 point
    Daisy Par臋 wprawek z ostatnich dni... ... i farby olejne z natury. Zdj臋cia kom贸rk膮 robione:/
  36. 1 point
    Kilka studi贸w z ostatnich dni.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy