Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/2020 in all areas

  1. Hejkaa, dawno mnie nie było w sumie 😄 Dopiero od paru dni mam czas na personale i miło jest w końcu zrobić na chillu. Dwa ćwiczenia z brushworku na luźno z refek, kolejne w planach znowu powrót do postaci a potem kolejna Yatra do której mam już gotowe szkice. Mam nadzieję, że kolejne rzeczy będą już szybciej 😄
    3 points
  2. A tu szybki przelot 🙂
    2 points
  3. tak, nawet powiedzialbym ze ta ilustracja to jedna wielka analiza stylu kima junga gi, mam zamiar zrobic nawet filmik na yt w ktorym omowie swoje spostrzezenia na temat jego stylu hihi
    1 point
  4. Hejka hejka 😄 Takie jedno study to przeciętnie 1 dzien roboczy czyli jakies 8h najczesciej, a w praktyce 2 wieczory. Nie jest to jakieś szybkie tempo ale ja się z tymi ćwiczeniami nie śpieszę i też lubię do nich wracać na kolejny dzień , dla mnie kluczem do sukcesu w ćwiczeniach jest myślenie i analizowanie tego a nie bezmyślne mazanie 😄 Podchodze do tego tak, ze stawiam pociągnięcia pędzla dopiero jak uznam, że to ma sens a przed tym myślę gdzie takie pociągnięcie i jakie postawić, no ale to takie dosyc specyficzne cwiczenie, jak ktos chce cwiczyc szybkosc itp to raczej ważniejsze byłoby dla mnie co innego.
    1 point
  5. Cześć 🙂 Ile czasu na takie jedno ćwiczonko?
    1 point
  6. @Takashmen Dzięki. No z refek korzystałem ale najwidoczniej jakieś złe sobie dobrałem chociaż bardziej prawdopodobne że je źle wykorzystałem no cóż tego też trzeba się nauczyć 🙂 Słyszałem że w digitalu niema rzeczy których nie dało by się poprawić ale dla mnie to już za dużo poprawek do zrobienia. Próbowałem poległem 😞 także zostawiam na razie truposza. Trochę ćwiczeń ode mnie nie wrzucam wszystkich tylko parę żebyście wiedzieli co robię 😛
    1 point
  7. Coś ten kilof nie leży w dłoniach 😉 Poza tym śliczne!
    1 point
  8. Nie wiem, czy da się to tak prosto wyjaśnić. Stożek widzenia to obszar, w którym rzeczy wyglądają naturalnie. Wynika to z tego, że twoje oczy mają ograniczone pole widzenia, na przykład jak patrzysz się centralnie na wprost to nie widzisz swoich stóp. Na rysunku możesz pole widzenia tak rozciągnąć, że je obejmiesz, ale będzie to strasznie rozciągnięte, jak patrzenie przez wizjer w drzwiach. Tak bardzo, ale to bardzo to skracając to pamiętaj, żeby punky zbiegu były daleko - jeśli są na kartce lub obok to są dużo za blisko siebie. Rysując sześcian na A4 w takiej naturalnej, nie jakiejś przesterowanej, perspektywie w widoku 3/4 to punky zbiegu powinny być pewnie tak daleko, że nawet z jakąś metrową linijką nie dosięgniesz. W jednozbiegowej popatrz tak uczciwie czy to co rysujesz wygląda jak kwadrat w perspektywie. Zobacz na to, tutaj oba kwadraty, czerwony i zielony, to jest ten sam kwadrat o identycznych wymiarach (ich przekątne przecinają się punkcie zbiegu linii leżących pod kątem 45 stopni. Tak, wiem, co to kur*a wszystko znaczy?! 😛), a zobacz jak się różnią zależnie od ich położenia w stosunku do stożka. Ten czerwony to tak jakbyś stanęła w pokoju, patrzyła się na drzwi i chciała z tego punku widzenia narysować żyrandol, który masz za plecami 😛 Nie pamiętam już wszystkiego na tyle dokładnie, żeby to tak z marszu tłumaczyć. Ten temat chyba najdokładniej wyjaśniony był na New Masters Academy (https://www.nma.art/videolessons/perspective-1-an-introduction/?course=36745), nie spotkałem się nigdzie indziej, czy to w darmowych tutorialach czy książkach, z bardziej dokładnym i przystępnym dla zwykłych śmiertelników wyjaśnieniem tematu. Warto zainwestować, jeśli interesuje Cię temat perspektywy. Wiem, że to drogie i w ogóle, ale chyba nie ma nic lepszego.
    1 point
  9. Kolejny budynek - "kopalnia" (zadaszenie/miejsce dla górników, do odpoczynku itd.)
    1 point
  10. Super, dzięki za rozpisanie! Bardzo pomocne 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy