Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/2020 in all areas

  1. Taka rada: weź lusterko i wymodeluj własną. Łatwiej wtedy ogarnąć bryłę niż ze zdjęć.
    1 point
  2. Nowe rendery z gry http://pelagos-game.com/ Jeden z utwórów z naszej gry
    1 point
  3. @Nezumi dokładnie tak jak mówisz, główny problem blendera to brak doświadczonych ludzi, ale jednocześnie blender zatacza coraz szersze kręgi. Za to Tangent Animation ma doświadczenie i tworzy kolejne narzędzia do produkcji animacji. Loupe dostępne, pierwszy miesiąc free. https://www.tangent-labs.com/ Czat z Jeffem Bellem
    1 point
  4. Jeszcze nie testowalem geometry nodes i wiem ze to poczatek dopiero ale mam nadzieje, ze w koncu bedzie kiedys mozliwe natywne uzywanie array z losowa rotacja i skala w zadanym przedziale wielkosci. Hahaha 😄 Ta, Pablo nie jest moim ulubiencem. Zwlaszcza jak rzuca jakies fanbojskie teksty... Spoko ze Daniel udziela sie w rozwoju Blendera bo raz ze facet ma zajebiste pomysly i jest swietnym artysta a dwa ze ma doswiadczenie w pracy z innymi softami przy realnych projektach a nie tylko "open movie" zamknietych w open sourcowej bance, bez deadlinow i przy minimalnej komunikacji z innymi softami. Mysle ze to moze zaprocentowac na prawde fajnymi, sensownymi zmianami. Czasami mam wrazenie, ze development Blendera cierpi z powodu tego zamkniecia w swojej banieczce, ze brakuje ludzi z zewnatrz, ktorzy by pokierowali rozwojem. Wyglada na to, ze i to ulega zmianie na lepsze, tak ze pozostaje tylko sie cieszyc 🙂
    1 point
  5. Drop rzeczy ode mnie + jakies study i testowanie Heavypainta
    1 point
  6. Wskazówek co do Zbrusha to nie mam, ale ta głowa nazywa sie Asaro Head. Jak wpiszesz to na sketchfab'ie to znajdziesz ich wiele.
    1 point
  7. https://medium.com/embarkstudios/using-blender-in-game-development-e52b1c98b7e6 Prowadzący nie ułatwia, ale ciekawy wywiad w kontekście powyższego linku i przy okazji myki do podpatrzenia w stylu PPM "jump to target".
    1 point
  8. O żesz jasny piernik... zazdroszczę skilla - jak chodzi o postacie i ich animację... czy animacja powstaje w blendku? Rigowałeś mimikę, czy to shape keysy... nieśmiało zabieram się za tworzenie takiego jednego ludka i chciałbym chociaż zbliżyć się do tego poziomu...
    1 point
  9. Dobra, postać postacią, ale projekt jeszcze nie zamknięty. Chcę sobie wyanimować krótką scenkę. Nie mam za bardzo obycia z enviro, więc wszelki feedback mile widziany.
    1 point
  10. Odkopałem... sorki, że taki chłam wrzucam, ale w sumie skończone to czemu by nie... mam świadomość, że jest problem z dynamiką - to raczej sposób na bezsenność niż ciekawy film... ale jest rycerz i jest smoka - a takie były założenia :D... kolejna sprawa warto poświęcić czas na dopracowanie postaci - taki wniosek po projekcie... napiszcie co sądzicie - to druga animacja w życiu - powstawała w bólach na starym sprzęcie :D... ja nie mogę na to patrzeć już...
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy