Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/23/2021 in all areas

  1. Place budowy taki szybki timelapse 馃槈 Produkcja chleba ju偶 dzia艂a! wi臋cej na http://bit.ly/pelagos-construction-sites
    5 points
  2. Dlaczego unlisted? 馃槢 Dawaj dawaj, puszczaj w 艣wiat 馃槢 Co do samych filmik贸w: - dodaj opis, o czym jest film (pod filmem) - pierwsze 3 wiersze najwa偶niejsze + linki np. do sociali, portfolio itd., - dodaj max tag贸w dla ka偶dego filmiku (w oknie edytowania filmu), - daj stopk臋 z linkami w samym filmie, - chyba lepiej m贸wi膰 "press" zamiast "click" je偶eli m贸wimy o przyciskach na klawiaturze (click to chyba bardziej jak o myszk臋 chodzi), - zr贸b unikatowe miniaturki w PS, z napisem o czym b臋dzie film (偶eby si臋 to 艂adniej prezentowa艂o na YT), - zr贸b breakdown jakiej艣 艂adnej swojej rze藕by (偶eby na miniaturk臋 by艂a spoko), gdzie opisujesz dok艂adnie sw贸j process rze藕bienia, jakie艣 fajne tricki i uwagi itd., - zr贸b kurs jak zrobi膰 prost膮 posta膰 dla pocz膮tkuj膮cych w zbrushu np. https://flippednormals.com/downloads/absolute-beginners-zbrush-course-by-speedchar/ - dodaj 艂adny banner "g艂贸wny" na swoim kanale 馃槈 Fajne! 馃檪
    2 points
  3. Inspiracja: Ian McQue.
    1 point
  4. 1 point
  5. Hej kilka lat temu przygotowalem taki zestaw szybkich tutkow dla ilustratorow/koncept artystow zeby mogli szybko wejsc w zbrusha. Na poczatku mialy to byc tutki tylko do wewn臋trznego uzytku, ale teraz po dluzszym czasie postanowilem je udostepnic. Dajcie znac i krytykujcie wszystko od angielskiego (troche juz poprawilem), po sprzet (tez mikrofon kupilem hehe). Czy warto by bylo zrobic jeszcze raz taka serie do jaja?
    1 point
  6. Nie no, 2 nie b臋d臋 wrzuca艂 cz臋sto, tak wysz艂o teraz bo by艂a wena 馃槃 Tu nie chodzi o czas tworzenia, ale bardziej o brak pomys艂贸w czasami, bo nie kopiuj臋 concept artu, tylko chce sam wszystko zaprojektowa膰 itd. - og贸lnie to czasami wrzuc臋 2-3 filmy, ale raczej chce si臋 trzyma膰 5-7 film贸w na tydzie艅 馃槈 Do przodu polecam mie膰 minimum 2 tygodnie i nagrywa膰 1-3 filmy na dzie艅, no i trzyma膰 si臋 tych 8-10minut na film, bo i tak je偶eli to nie jest tutorial, to wi臋kszo艣膰 ludzi ogl膮da tylko 1-2min max. 10min = 30min samego nagrania (tylko przyspieszone i pewnie ze 2-3h wymy艣lanie i szukanie pomys艂贸w. Nowy filmik:
    1 point
  7. Nazwy ci programy porobi膮 automatycznie. Musisz poprzesuwa膰 UV z 1001 na inne UDIM Przy bakeowaniu wiekrzosc soft贸w ma opcje palenia do UDIM. Inna kwestia. UV ukladasz w kwadracie 10x10. Mo偶esz u偶ywa膰 tez kilku uvset贸w. 1 pod detal drugo pod walor. Wtedy robisz np 2-3 deski (UV na 1 uvset) reszta desek to overlap i Drugi uvset gdzie kazda deska jest osobna. Niekotrzy robia doublemesh np. Spotkalem sie z czyms takim przy wlosach na r臋kach. Widzialem tez przypisywane materialy per mesh i wtedy kawel modelu mial ten kawa艂ek uv wsadzony prawie na cala przestrzen UV. Przykladowo jakies dziru lub emblematy. Mo偶esz te偶 wrzuci膰 wszystko na 1 UDIM i przydziela膰 materia艂y z oddzielnymi materia艂ami. Obstawiam ,z臋 jest co艣 w rodzaju kolorID do wpinania ranodomow textur. Fakt jest 1 ten mostek i tak bedziesz musial spalic po raycascie. Eventualnie po wypaleniu po subd pod gamedec to by sie przydalo pokazowa膰 troch臋 edgdy juzpo fakcie.
    1 point
  8. From the album: Post-apocalyptic barn

    Kolejna praca w ramach od艣wie偶ania portfolio. Pierwszy raz w klimatach (delikatnych) post apo, ale jestem ca艂kiem zadowolony. 馃檪 Shot tutaj: https://youtu.be/Zcd4js5-9-k Szybki making of tutaj: https://youtu.be/9Cm9wr6wSjc Zadania: Layout, set dressing, modelowanie cz臋艣ci props贸w, lighting/rendering i compositing. 3ds Max, Maya, Arnold i Nuke
    1 point
  9. A ja w艂a艣nie my艣la艂em czy by nie zrobi膰 m艂odego 艣redniowiecznego rzemie艣lnika id膮cego na termin do mistrza, bo takich w艂a艣nie nazywano terminatorami.
    1 point
  10. super teraz po 2 wrzucasz? 馃槃 Widze ze starasz sie hitnac 10 min mark 馃槃 powiedz jeszcze pls ile stafu masz nagranego do przodu?
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy