Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/06/2021 in all areas

  1. Dzień dobry! Właśnie ukończyliśmy przebudowę nowej odsłony naszego serwisu (https://muzea.malopolska.pl/). Z tej okazji miło nam poinformować, że około 1000 eksponatów z projektu Wirtualne Muzea Małopolski jest już także dostępnych w domena publiczna w postaci modeli trójwymiarowych. Można je pobrać za darmo i wykorzystywać we własnych projektach bez żadnych ograniczeń. Modele powstały w oparciu o fotogrametrię i skanowanie, a następnie zostały przebudowane, zoptymalizowane i opublikowane w serwisie Sketchfab. Wiele z nich posiada odpowiednie tekstury PBR, a poprzez plugin Sketchfab można je używać bezpośrednio w Unreal Engine. Jesteśmy bardzo ciekawi jak profesjonaliści i pasjonaci grafiki 3D wykorzystają ten zasób we własnych projektach :) Link do wszystkich modeli w domenie publicznej: Wirtualne Muzea Małopolski - 1000 obiektów w domenie publicznej dostępne na Sketchfabie Informacja na Sketchfabie o przeniesieniu zasobu do domeny publicznej: https://sketchfab.com/blogs/community/1000-new-cultural-heritage-3d-models-dedicated-to-the-public-domain/ Więcej o naszym projekcie i samych eksponatach: https://muzea.malopolska.pl/ Przykłady w jaki sposób wykorzystać ten zasób: https://www.youtube.com/channel/UCU3Qb4KcnbbVTBNX0cbWn0A Życzymy wszystkim wiele zabawy! Zespół Wirtualnych Muzeów Małopolski
    6 points
  2. Dwa brejki od Important Looking Pirates, niestety mają ciulowe ustawienia vimeo przy kopiowaniu linków. Mandalorian s2 ILP breakdown Lovecraft Country s1 ILP breakdown
    2 points
  3. Hejka, od paru miesięcy spędza mi sen z powiek ten sam problem, dokładnie od czasu przeskoczenia na win 10. Moze ktos tutaj z was ma rozwiązanie. Jak to jest ze ten sam plik psd o rozdzielczości 13k działa! ba zapierdala na ClipPaintStudio oraz Kricie a w Photoshopie laguje... Zeby nie bylo pusto wrzucam parę szkicy co sobie w święta kreśliłem w procreate Pozdrowki😄
    2 points
  4. Trzymając się tematu VFX, Blender, Houdini i symulacja fluid. Blender Bob rzucił wyzwanie i uproszczony plik blend, gdzie przy robieniu reklamy poległ w blendku na zrobieniu splasha (jacht uderzający o taflę wody). Akurat co jak co, ale splasha w addonie flip fluid da się zrobić. Ściągnąłem ten plik i w wolnej chwili się pobawie. Jak ktoś chce zerknąć to link jest w opisie na youtube. Twierdzenie, że blender to kombajn do wszystkiego to mijanie się z prawdą. Dobrze, żeby Ton Roosendaal wziął to sobie wreszcie do serca, bo ta gromada ludzi, która się przesiadła na Blendera z Maya, za chwilę odwróci się na pięcie 🙂 Natomiast póki co mało jest w sieci informacji o produkcyjnym zastosowaniu Blendera i Houdiniego. Oprócz Tangent Animations i VFX Grace nie znalazłem zbyt wielu przykładów. Trzeba przecierać szklak 🙂 I mały wykładzik o flowmapie Houdini + Blender I jeszcze jedno pytanie, używacie Redshifta w Blenderze?
    1 point
  5. Taki prolog koncept do nowego tematu krótkiej animacji VFX - molo na Bałtyku destrukcja, sztorm, drzazgi, dym, kurz, ogień, symulacja tłumu, łódź ratunkowa SAR itd. itd. Tym razem blender jako taki, nawet z addonami nie da rady ze wszystkimi symulacjami, więc zobaczymy co da się wycisnąć ze współpracy Houdini 18.5 + Blender 2.93 z alembiciem, usd i hydrą (hdCycles od Tangent Animation) - 2.8 pozostawiało jeszcze sporo do życzenia. Renderowanie będzie w blenderze i cyclesie, ale ciekaw jestem jak cycles będzie sobie radził bezpośrednio we viewporcie Houdiniego - czeka mnie tylko skompilowanie tego na linuxie - ktoś już testował cyclesa w chudym? Początkowo chciałem spróbować wyłącznie w blendku, ale ocean modifier (nawet po dodaniu kilku usprawnień) i flip fluids do tego się nie nadają - nie znalazłem jakieś wydajnej metody blendowania ocean modifiera z symulacją fluid, poza tym ocean modifier nie nadaje się do robienia większej skali, te mapy displacement i foam/spray, które on generuje są beznadziejne - dopóki addon flip fluids nie dostanie jakieś opcji w tym względzie szkoda na to czasu.
    1 point
  6. no to jest mega gupie, u mnie widzi odpowiednia ilosc ramu. Moze to to?
    1 point
  7. Bo Photoshop to Industry Standard 😛 Próbowałeś włączyć/wyłączyć użycie dedykowane GPU w Photoshopie? Zmiana dostępnej pamięci też nic nie daje?
    1 point
  8. @alex3d spoko wiem jak jest, człowiek może by i chciał ale proza życia często stanie na drodze, zdrowie, rodzina i jakiś balans w życiu są najważniejsze choć sam się do tego często nie stosuję i potem musze to odchorować 🙂 No i racja czasami w klasycznym dcc to dwa kliknięcia a w hudym to gimnastyka bez opamiętania, hudy zdecydowanie nie jest programem do rapid look development and prototyping 🙂 to bardziej mam dokąłdny plan co chcę zrobić i teraz powoli i pieczołowicie będę go realizował 🙂 Teraz jestem trochę rozpędzony to jeszcze siłą rozpędu trochę houdiniego się pouczę i może w końcu zacznę go bardziej regularnie używać 🙂
    1 point
  9. From the album: Concept art

    Moja ostatnia praca, która jest też eksperymentem mającym poprawić moje umiejętności oraz przekaz w moich pracach https://www.artstation.com/artwork/0nVe9w
    1 point
  10. Nie no, 2 nie będę wrzucał często, tak wyszło teraz bo była wena 😄 Tu nie chodzi o czas tworzenia, ale bardziej o brak pomysłów czasami, bo nie kopiuję concept artu, tylko chce sam wszystko zaprojektować itd. - ogólnie to czasami wrzucę 2-3 filmy, ale raczej chce się trzymać 5-7 filmów na tydzień 😉 Do przodu polecam mieć minimum 2 tygodnie i nagrywać 1-3 filmy na dzień, no i trzymać się tych 8-10minut na film, bo i tak jeżeli to nie jest tutorial, to większość ludzi ogląda tylko 1-2min max. 10min = 30min samego nagrania (tylko przyspieszone i pewnie ze 2-3h wymyślanie i szukanie pomysłów. Nowy filmik:
    1 point
  11. 1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy