Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/04/2021 in all areas

  1. Człowiek w chmurach głową to i samolot mi tam pofrunął 😉 Wiem, mało zrobione ale co poradzić 🙂 człowiek wraca do zdrowia to i się rehabilitować musi 🙂 Pozdr. i zdróweczka !
    4 points
  2. Przymiarka nieskończonych skrzydeł... wiem wiem ale nie mogłem sie oprzeć 😛 (za to dałem UHD rozdzielczość)
    2 points
  3. 2 points
  4. From the album: ARTEON - Full CGi

    Po wiecej zapraszam tutaj: https://www.behance.net/gallery/118544661/ARTEON-Full-CGi
    2 points
  5. Hej, będę tu wrzucał wszystko co zrobiłem i zrobię w 3d i 2d. Moje portfolio: https://www.artstation.com/brainchild Mój sklep: http://brainchildart.com/
    1 point
  6. Witam 🙂 Zaczynam model RWD 6 w wersji Żwirki i Wigury z Challenge 1932. Na razie mam tylko silnik "Armstrong-Siddeley Genet Major IV" - jak ktoś by dysponował dobrymi zdjęciami tego silnika z Muzeum Lotnictwa w Krakowie i chciał by się nimi podzielić byłbym wdzięczny. Niby większość silnika i tak zniknie pod owiewką ale sami wiecie zawsze miło coś pod pieścić ot tak dla frajdy 🙂 Oczywiście jak ktoś dysponuje też dobrej jakości zdjęciami samej RWD 6 to też nie wzgardzę, niby mam książkę Glasa i plany modelarskie ale jak wiecie diabeł tkwi w szczegółach 🙂
    1 point
  7. Znakomity przyklad na to, ze znajomosc anatomii jest niezbedna nawet jak tworzysz nieistniejace stworzenia. Polecam ksiazke "Science of Creature Design: understanding animal anatomy" pani Terryl Whitlatch. Teraz za darmo mozesz obejrzec jej lekcje na Artstation chociaz akurat te, ktore sa nie mowia o anatomii. Ale tez sie mega przydadza. Generalna zasada - przygladaj sie istniejacym stworzeniom tak jak to robi @Mortom, poznaj ich anatomie i mysl o funkcji. Narysowac mozemy wszystko, powyginac stawy w przeciwnym kierunku, zrobic oczy na posladkach, jezyk na plecach. Nikt nam nie zabroni. Ale takie stworzenia beda niewiarygodne dla widza. No i trzeba pamietac o tym ze konkretne anatomiczne rozwiazania spelniaja dana funkcje. Zastanow sie jak chodzilby twoj smok majac wygiete stawy w tym kierunku? Przednie chcialyby isc do tylu, tylne do przodu, lezalby i grzebal ziemie 😉 Tak mi sie przypomnialo - Jeden z najgorszych chyba smokow jakie widzialem to rzezba Smoka Wawelskiego w Krakowie. Pseudo artystyczny twor bez sensu z wieloma konczynami po nic, stawami wygietymi w przeciwna strone, lapami jak jakies trojnogi... Tragedia jak dla mnie i nie obchodzi mnie, kto to "dzielo" wykonal i jakim jest szanowanym artysta na Krakowskim rynku 😄 Ten jego (badz jej) "smok" jest beznadziejny. Pamietam jak sie zawiodlem kiedy jako dzieciak pierwszy raz odwiedzilem Krakow. Fascynowaly mnie potwory wszelkiej masci, dinozaury, smoki. Nie moglem uwierzyc ze to badziewie to ma byc nasz smok. Powodzenia! Koleszka z maczuga fajny! Nie uciekasz widze od rysowania dloni czy stop co czesto sie zdarza. Bardzo dobrze!
    1 point
  8. Super jest ten materiał metalu na obudowie silnika i goleniach podwozia, nie mogę się doczekać aż już zrobisz wszystkie shadery. Model też bajka, miło się obserwuje Twoje postępy prac 🙂
    1 point
  9. Szukaj widoku z boku. Juz pare miejsc widac.
    1 point
  10. Poprzednio pisałem jak w miarę łatwo zaimportować sobie modele rzeczywistych budynków z serwisu geoportal.gov.pl, tym razem opiszę jak ogarnąć rzeźbę terenu:) 1. Wchodzimy na https://mapy.geoportal.gov.pl/imap i przybliżamy mapę do obszaru, który nas interesuje. 2. W menu warstw po prawej stronie włączamy : - Dane do pobrania->Numeryczny Model Terenu 3. Wybieramy KRON-86 lub EVRF2007, to są dwa różne systemy układu wysokości, dla różnych rejonów mogą mieć różną gęstość siatki i margines błędu - to można sprawdzić w opisie po kliknięciu na sekcję. Wybieramy wedle tego na czym nam zależy lub tego czego faktycznie potrzebujemy (dla architektów, geodetów i inżynierów różnica miedzy KRON-86 a EVRF2007 jest o wiele bardziej istotna) 3. Klikamy interesującą nas sekcję, czekamy chwilę aż informacje się załadują (czasami bywa, że serwis działa wolno), wybieramy WMS, NMT - [wybrany układ wysokościowy]->Format ASCII XYZ GRID->pobierz plik (jest też dostępny format .asc ale na razie nie udało mi się go zaimportować). 4. Ściągnięty plik .xyz to chmura punktów więc tak zaimportowaną zawartość trzeba jeszcze zamienić na mesh. Nada się do tego darmowy MeshLab (https://www.meshlab.net/) 5. Po zainstalowaniu i uruchomieniu MeshLaba importujemy model: File->Import mesh 6. Generujemy normalne: Filters->Normals, Curvatures and Orientation->Compute normals for point sets .Domyśle ustawienia powinny wystarczyć. 7. Generujemy geometrię: Filters->Remeshing, Simplification and Reconstruction->Surface Reconstruction: Screened Poisson. Domyślne ustawienia wystarczą ale model wyjdzie nieco wygładzony i mniej szczegółowy niż oryginalna chmura. Ja zmieniłem Reconstruction Depth na 10-12 i Scale factor na 1.0, trzeba uważać z tymi wartościami bo wykorzystanie pamięci znacznie wzrośnie, ja już kilka razy robiłem twardy reset właśnie po to, żebyście Wy nie musieli;). 8. Po dłuższej chwili siatka powinna być gotowa więc pozostaje wyeksportować np do .obj. 9. Importujemy plik do naszego programu. Warto pamiętać, że punkty są usytuowane w geodezyjnym układzie współrzędnych więc najprawdopodobniej trzeba będzie je znaleźć gdzieś daleko od środka naszego układu w programie, czasami z tego względu, żeby wszystko dobrze się wyświetlało trzeba wykonać dodatkowe operacje w zależności od używanego programu.
    1 point
  11. Ja bym poprawil bryle ust. Ksztal objętości bo jest płąsko, są też za cienkie w kącikach. Tam powinno byc wbrew pozorom grub. Twoj warga jest mocno za cienka po calości zębyu nie do konca do bo osadzone. Wyglada jakby jednoczesnie miał zwieszony zawias jak nacpany gosc i jednoczesnie podnosil do gory warge. W tym jak podnosi sie warge to albo wywija sie ona do srodka albo na zewnatrz. To ma byc murzyn?
    1 point
  12. Wygląda jak jeden z tych kolesi których nie chciało by się spotkać gdzieś w mrocznej uliczce 🙂 Kozacki detal 🙂
    1 point
  13. glowka skonczona poki co, moze jeszcze jakas blizna dojdzie
    1 point
  14. Dla mnie jest zdecydowanie lepiej 🙂
    1 point
  15. 1 point
  16. This is hi end shit man
    1 point
  17. Nie wiem co to, ale piekne!
    1 point
  18. O, to chyba chata Bagginsa:) Fajne, tylko niebo zbyt sterylne
    1 point
  19. generalnie moja dieta to duzo kawy + duzo weglowodanow XD
    1 point
  20. pomysl sobie, ze siedza gdzies jakies grubasy co robią i Cie gonią
    1 point
  21. update, blokuje sobie meshe
    1 point
  22. No po przeszło miesięcznej przerwie zaczynam znowu w miarę normalnie żyć. Kaszel wreszcie ustał a z Covida została częściowa bezsenność ale z tego co czytałem to dość częsta przypadłość. Nikomu nie życzę takiego przebiegu choroby jaki mnie spotkał - przyznam że miejscami to był koszmar w dzień i w nocy... brrrr.... No ale zostawmy to co złe za nami i lecim z updatem o RWD 6. 1) Jeszcze zanim poległem dorobiłem drzwi i częściowo zegary na tablicy rozdzielczej. 2) Teraz poprawiłem z lekka zapięcia na pierścieniu i klapach bocznych silnika. 3) Przednia owiewka silnika dostała wreszcie nity, tak jak to było w rzeczywistości (na tyle o ile się udało wyczytać ze zdjęć). Przez chwilę miałem ochotę na to aby szlifowanie w rybią łuskę zrobić ręcznie ale automatyczne mapowanie załatwiło problem całkiem schludnie i nico chaotycznie, tak jak to było w oryginale. 4) Drzwi dostały tapicerkę - zerżnąłem ten pomysł z wątku pana Henryka (wątek), wnętrze (niestety) nie posiada prawie żadnej dokumentacji fotograficznej, nie mówiąc już o kolorach. Teraz myślę że jak już drzwi i reszta wnętrza dostaną całe oprzyrządowanie to lecim z mapowaniem kadłuba. No i czas na bumpy na sterach i płóciennej części kadłuba. Malowanie na końcu, najsmaczniejsze zawsze na koniec 🙂 Choć jak nie wytrzymam to i pomaluję i już (a co?! Kto bogatemu zabroni?). Pozdr i do następnego wpisu 🙂
    1 point
  23. Dzisiejsza poranna kawka, udalo sie mi cos skrobnac
    1 point
  24. no tylko z kreditsy sa o wiele dluzsze i nie w takiej kolejnosci jak tu sa przedstawione 🙂 to raz, dwa ja nie moge sobie postowac co chce, tak jak to robia inni nie zwiazani z firma. Ja musze przygotowac rzeczy i przejsc weryfikacje, korpo 😉 Pierw koncept tego zrobil Tomasz Radziewicz, pozniej 2ga wersje konceptu zrobil Diba, calosc zostala przemodelowana bo nie nadawala sie do druku, wiec 99% rzeczy zostaly zrobione od nowa 🙂 Mowie no ponad pol roku zycia, na to poswiecilem i reszta chlopakow tez 🙂 od modelowania, do poprawiania, do ciecia modelu, do drukowania, do dogladania drukow, do wizyt w chinskich fabrykach, no byl fun 🙂
    1 point
  25. kurde za fajne tematy wymyślacie, za bardzo się w nie wkręcam... nie mam pojęcia ile to mi zajęło ale na pewno więcej niż 4h
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy