Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/13/2021 in all areas

  1. @NezumiHaha zawsze chcia艂em sprawdzi膰 jak to jest mie膰 d艂ugie w艂osy ale ze dwa razy zacz膮艂em i nigdy nie poci膮gn膮艂em tego dalej bo ten "kr贸tki" okres przej艣ciowy co potrafi trwa膰 ponad p贸艂 roku kiedy w艂osy s膮 za d艂ugie 偶eby je ujarzmi膰 past膮, pomad膮 a za kr贸tkie 偶eby jest spi膮膰 lub co艣 z nimi zrobi膰 馃檪 Tu偶 przed pandemi膮 i zamkni臋ciem fryzjer贸w ju偶 mia艂em pompadoura z d艂u偶szych w艂os贸w i ju偶 by艂 czas 偶eby i艣膰 do barbera ale jak nie by艂o okazji to powiedzia艂em, fuck it, I'm going full jesus christ 馃檪 Teraz brod臋 mam malutk膮 a idealnie by艂oby zapu艣ci膰 takie co艣 jak ten jegomo艣膰 od houdiniego 馃檪 https://www.youtube.com/c/SimpleandProcedural/videos @Nezumi pochwal si臋 jak tam si臋 zapu艣ci艂e艣, tzn w艂osy 馃槢 Kiedy艣 na forum by艂 w膮tek ze zdj臋ciami i mo偶na by艂o popatrze膰 na kwiat polskiej cyfrowej sceny artystycznej a teraz to z bywalc贸w wiadomo jak wygl膮d Klicek, dziadek 3d no i teraz ja ale to nie jest najlepsza wersja mnie 馃槢 A co do 偶artu z blednerem to wcale tak daleko nie jeste艣 od prawdy 馃檪 wszystko zale偶y czego potrzebujesz geometry nodes/ everything nodes ju偶 ludzie w blenderze robi膮 rzeczy jak z hudego a niekwestionowan膮 przewag膮 bldnera jest to 偶e masz w tym samym miejscu zwyk艂e destrukcyjne modelowanie, skulpt i co najwa偶niejsze wy艣wietlanie w viewporcie kt贸re nie jest g贸nwem jak w houdinim 馃檪 przeszkadza艂o Ci 偶e maja nie wy艣wietla jakich艣 tekstur czy materia艂贸w no to hudy jest jeszcze gorszy i co jaki艣 czas zostaj膮 "duchy" albo wy艣wietla to czego nie powinien albo nie wy艣wietla tego co trzeba, trzeba zamkn膮膰 taba z viewportem i zrobi膰 nowego ale zresetowa膰 hudego zanim sam si臋 wykrzaczy, nie jest to taki zaawanasowany super stabilny i wszystko maj膮cy program jak mog艂oby si臋 wydawa膰 patrz膮c po trailerach 馃檪
    3 points
  2. Eeee no panie, to widze ze nie tylko ja pandemie wykorzystalem jako pretext do zapuszczania sie. Znaczy wlosow, mialem na mysli. Do Hudego - jak do barbera - sie nie zblizam 馃槈 Zbyt techniczne to wszystko jak dla mnie, chociaz grooming kiedys bym obczail jak juz beda mialy dni po 72h... A poza tym slyszalem, ze juz nie bardzo jest sens w Houdiniego czas inwestowac bo wychodzi Blender 3.0 i teraz to juz na serio wszystko zmiazdzy 馃槢
    3 points
  3. Dzi臋ki Nie omieszkam wrzuci膰 wi臋cej (uwaga, tutaj s艂awne stwierdzenie, kt贸rego chyba u偶ywam po raz pierwszy) GDY TYLKO DOSTAN臉 ZIELONE 艢WIAT艁O
    2 points
  4. Dalej lece z blockoutem tego grubasa, powoli bede wchodzil w marvelousa... Jeszcze nie mam pomyslu na twarz 馃槃
    2 points
  5. Nie mog臋 si臋 doczeka膰 nowego Dextera., no i mam nadziej臋, 偶e po zepsutym ostatnim sezonie serial wr贸ci do czas贸w 艣wietno艣ci - czyli jak dla mnie pierwszych czterech sezon贸w. A na czw贸rk臋 Matrixa staram si臋 nie napala膰 za bardzo, 偶eby potem nie by膰 za bardzo rozczarowanym. Jedynka by艂a rewelacyjna, ale niestety potem w drugiej i trzeciej ods艂onie ju偶 tak fajnie nie by艂o. Obejrza艂em te cz臋艣ci bo po prostu wypada艂o, 偶eby pozna膰 ca艂膮 histori臋. To ju偶 du偶o lepszy by艂 od nich Animatrix.
    1 point
  6. 1 point
  7. bardzo fajny monsterek 馃檪 fajny detalik na skorze 馃檪
    1 point
  8. No w艂a艣nie te偶 dosta艂em jaki艣 czas temu dost臋p, ale od艂o偶y艂em zabawy, p贸ki nie zrobi膮 obiecanego wsparcia dla standard surface shadera. Mayka zacz臋艂a go wypuszcza膰 przez fbx dopiero niedawno, bo w update 3 do wersji 2020. Poczekam, to chyba do艣膰 ma艂a ekipa, wiec prace najpewniej id膮 powoli. Podobnie by艂o z RealFlow czy Pulldownit - wersj臋 o numer wi臋ksz膮 robili 艣rednio co rok/dwa, bo ma艂膮 ekip膮. Na githubie jeszcze trwaj膮 poprawki otwartej implementacji standard surface dla innych program贸w, wi臋c mo偶e o to tu chodzi. Swoj膮 drog膮 Unity ma zaimplementowany standard surface arnoldowy, tylko nie bardzo jest go chyba jak automatycznie przenosi膰 bez przypisywania go w samym Unity. https://docs.unity3d.com/Packages/com.unity.render-pipelines.high-defini[email protected]/manual/arnold-standard-surface-shader.html
    1 point
  9. Tak, w艂a艣nie o to chodzi. Co do cienia i p贸艂cienia, to pami臋taj 偶e decyzja cz臋sto jest kwesti膮 gustu, czasami mo偶esz zdecydowa膰 偶eby co艣 umie艣ci膰 w cieniu bo tak wygl膮da estetyczniej/czytelniej, nie jeste艣 robotem-skanerem. Z czasem te decyzje zaczn膮 Ci 艂atwiej przychodzi膰, na pocz膮tku jest trudno si臋 zdecydowa膰 i trzeba g艂贸wkowa膰, zmienia膰 zdanie, pr贸bowa膰 tak albo inaczej, w ten spos贸b budujesz umiej臋tno艣ci.
    1 point
  10. O takie co艣 chodzi艂o? Na jednym zaznaczy艂em sam cie艅. Na drugim stara艂em si臋 te偶 zaznaczy膰 p贸艂cienie. Wrzucam z liniami i bez.
    1 point
  11. Zapomnia艂em wrzuci膰 m贸j filmik z breakdonwnem czy jak to nazwa膰. Pocz膮tek nagrany w biegu, co艣 mi si臋 pokie艂basi艂o z godzinami i ledwo zd膮偶y艂em, jeszcze nie mog艂em znale藕膰 mikrofonu bo jest ma艂y (samson go) i u偶y艂em tego w kamerce wi臋c d藕wi臋k z wiadra, zd膮偶y艂em tylko przetrze膰 czo艂o z potu, spi膮膰 w艂osy i nieco uspokoi膰 oddech i jak to zwykle bywa bez 偶adnego przygotowania wskoczy艂em robi膰 swoje 馃檪 W drugiej cz臋艣ci d藕wi臋k ju偶 jest lepszy cho膰 angielski jak s艂ycha膰 to nie mi贸d pierwszej wody 馃槢 Teraz przypomnia艂em sobie jak膮 mia艂em maginifcent brod臋, na pandemii poszed艂em w stron臋 full Jesus Christ, jak nie teraz to kiedy? I ostatnio nawet bardziej zarostem jak wiking a偶 Rosjanie i Ukrai艅cy zagadywali do mnie po rosyjsku ale ale troch臋 ponad tydzie艅 temu by艂em u barbera kt贸ry tak mi brod臋 przyci膮艂, 偶e mia艂em depresj臋 przez kilka dni, clean look ale jakim kosztem?! A m贸wi艂em tylko troch臋 wyr贸wna膰 i 偶eby by艂a kanciasta a tak zosta艂em skrzywdzony, 偶e wraca艂em do starych zdj臋膰 czy filmik贸w 偶eby sobie przypomnie膰 jak kiedy艣 to by艂o 馃槃
    1 point
  12. Uwa偶aj na pu艂apk臋 wpatrywania si臋 w jedno miejsce, na przyk艂ad biceps, i wyolbrzymiania r贸偶nic w jasno艣ci. Zmr贸偶 oczy i so贸jrz na ca艂o艣膰 obrazka, zobacz jak jasne jest ca艂e rami臋, ten subtelny cie艅 kt贸ry opisuje kszta艂t tricepsu jest o wiele mniej wyra藕ny, ni偶 na Twoim rysunku. Wci膮偶 wida膰 u Ciebie brak zdecydowania, co ma by膰 w cieniu a co w 艣wietle, w efekcie zamiast konkretnej rze偶by robi si臋 troch臋 galaretkowaty blob. zr贸b taki rysunek gdzie b臋dzie wyra偶ny podzia艂 mi臋dzy 艣wiat艂em i cieniem.
    1 point
  13. m贸j faworyt, dojebales fest
    1 point
  14. W 19 odcinku Rozm贸w z Mistrzem odwiedzi nas Sebastian Kalemba. Niekt贸rzy o nim m贸wi膮, 偶e jest wied藕minem cechu nied藕wiedzia, niekt贸rzy, 偶e jest ripperdociem, czyli Viktorem Vectorem, najlepszym fixerem w mie艣cie w 艣wiecie Cyberpunka. Natomiast sam o sobie m贸wi, 偶e jest tylko animatorem. Zawsze lubi艂 pracowoa膰 z lud藕mi i nimi kierowa膰. Daje mu to ogromn膮 satysfakcj臋. Kierowa艂 dru偶yn膮 i tworzy艂 animacje do gier takich jak Cyberpunk 2077 czy Wied藕min 3: Dziki Gon. Pracuje teraz w CD Project RED, a wcze艣niej w takich firmach jak: Platige Image, iAnimate, Realtime UK, GustoGames, SoInteractive. Zapraszam Ci臋 serdecznie do ods艂uchu tego odcinka. Gdzie mo偶esz znale藕膰 podcast: https://rozmowyzmistrzem.pl/ https://open.spotify.com/show/1CnhxedXPgUrrbzOe4pYfu https://podcasts.apple.com/pl/podcast/rozmowy-z-mistrzem/id1441252229?l=pl
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy