Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/27/2020 in Posts

  1. 16 points
  2. 8 points
    Około 9 lat temu miałem okazję zrobić dla klienta animację polskiego motoszybowca J6 Fregata, z której swojego czasu byłem bardzo zadowolony, ale wkrótce zacząłem czuć niedosyt i nieodpartą chęć powrotu do niej. Teraz, gdy mam większe doświadczenie, lepszy sprzęt i dostęp do nowszego oprogramowania, ten dzień nadszedł i postanowiłem zamienić chęci w czyn. Tak oto powstał poniższy remake, dajcie znać co o nim myślicie. Modeling, rigging, shading & texturing: Piotr Luziński Lighting & animating: Piotr Luziński Rendering & compositing: Piotr Luziński Music: audiojungle.net SFX: freesound.org HDRI: hdrihaven.com & nordicfx.net
  3. 8 points
    dzien rysowania czegokolwiek
  4. 8 points
    Dex wygral Vesa za "Outstanding Animated Character" CYBERPUNK 2077; Dex Jonas Ekman Jonas Skoog Marek Madej Grzegorz Chojnacki
  5. 5 points
  6. 5 points
    Nieźle to idzie moim zdaniem, szybko to powinieneś ogarnąć 🙂 Przy okazji, jak najbardziej zobacz drawabox.com, zajebista stronka (kolejna dobra rzecz, o której zapomniałem...) Co do waloru to poczytaj sobie o "halfway to black". Chodzi o to, że jeśli przyjmiemy sobie jakąś skalę waloru (powiedzmy od 0 do 10, gdzie 10 to 100% czerń a 0 to 100% biel) to jeśli jakiś obiekt ma bazowy walor (taki, jaki miałby w neutralnym, rozproszonym świetle. Chodzi o to, że w pewnym sensie "ignorujemy" światło) dajmy 5 to jego walor w cieniu będzie w połowie drogi do 100% czerni czyli jakieś 7,5, a jeśli ma powiedzmy 2 to w cieniu będzie miał 6, jak 0 to w cieniu 5 itd. U Ciebie podłoże jest bazowo jaśniejsze od bloczków, ale w jednocześnie w cieniu jest praktycznie czarne, a bloczek tylko lekko szary. Raczej niemożliwe będzie, żeby, mając jedno źródło światła, jasna podłoga w cieniu była ciemniejsza od ciemnego bloczka w cieniu. Oczywiście jest jeszcze światło odbite, ale aż tak tego nie zmieni. Przypiszmy zatem naszemu bloczkowi jakieś wartości na skali: Znajdźmy cienie (w połowie drogi go czerni) Pionowa ścianka frontem do nas jest jeszcze w świetle, ale jednocześnie jest pod innym kątem niż ta górna, łapie więc mniej światła. Skoro wiemy, że zaczynamy od waloru 5 a 7,5 to jest już cień, pionowa ścianka musi być ciemniejsza od 5 (bo łapie mniej światła) i większa od 7,5 (bo wtedy byłaby już w cieniu). Dajmy jej powiedzmy 6. Zauważ, że w takim razie szara, pionowa ścianka lekko w świetle ma ten sam walor co jasna podłoga w cieniu. Może się zdarzyć, że np. czarna koszula w świetle będzie jaśniejsza niż biała gazeta w cieniu (odsyłam do książki Color and Light Jamesa Gurneya) Podsumujmy walory: I to jest baza, od której wychodzisz. Teraz dorzućmy więcej detalu, najpierw światło odbite: Ambient occlusion, detal na krawędziach, tło, lekkie rozmycie na krawędzi cienia rzuconego. Krawędzie w praktyce to też cieniutka płaszczyzna i będzie pochylać się w kierunku światła albo odchylać od niego, stąd te kreseczki. Możesz to zignorować na początku. No i generalnie mamy w miarę realistyczny walor. Oczywiście na to wszystko wpływa jeszcze tekstura, jak bardzo odbijająca jest powierzchnia, kolor i inne źródła światła, ale podstawy będą te same. Zapamiętaj sobie jedną zasadę - płaszczyzny w cieniu muszą być zawsze ciemniejsze od płaszczyzn w świetle, jeśli mają ten sam walor bazowy i jest jedno źródło światła. O ile ciemniejsze to już zależy od ich waloru bazowego i światła odbitego, ale i tak będą ciemniejsze bo światło odbite nie może być jaśniejsze od światła bezpośredniego.
  7. 5 points
    ELDERBORN, przy którym pracowałem ok 2 lata miał wczoraj premiere, wrzucam resztę rzeczy, które mniej lub bardziej nadają sie do pokazania x). Większość to starocia ale nie wszystko. Key arty do Shadow alley, moja ulubiona lokacja, niestety wycięta z gry 😧 Spaceship interior i design drona Przeciwnicy: Złota armia: Anane & Amzarak Bronie i propy:
  8. 4 points
    Nie tylko ten dział jest martwy 😄 Ale tak - zostałem archeologiem roku 😛
  9. 4 points
    Część rurek poprawionych i doszedł wentylator.
  10. 4 points
    Dobra, coś mnie tknęło, że fajnie by było animacji 2D się pouczyć. Ambicji jakichś wielkich nie mam, ale chciałbym się rozwinąć w tej kwestii. Zdaję sobie sprawę, że dzisiaj to raczej sztuka dla sztuki i animacja 3D to byłby lepszy kierunek, myśląc zawodowo, ale robię to raczej dla siebie. Zaczynam totalnie od zera, nie mam w ogóle doświadczenia w jakiejkolwiek sensownej animacji, czytam sobie Animator's Survival Kit, oglądam tutoriale na YT i coś tam próbuję zdziałać. Nie wiem czy ktoś tu zagląda regularnie, ale jakby były jakieś uwagi to super, chętnie poczytam 🙂 Kilka prostych animacji, które udało mi się zrobić w Opentoonz i w PS (mam nadzieję, że to się jakoś sensownie powkleja): Bouncing around.mp4 Week 1 HW.mp4 Falling brick SOUND.mp4 stupid jump.mp4
  11. 4 points
    Hej! Proporcje i bryły lecą. Oczy są za blisko, nos za długi. Odległość od brwi do podstawy nosa i od podstawy nosa do spodu podbródka powinna być taka sama. Poświęciłbym więcej czasu na dopieszczenie proporcji na samej bryle, zanim w detale wejdziesz 🙂 Poćwiczyłbym też jeszcze samo kreślenie brył, bez cieniowania. Większość rzeczy można spokojnie samym lineartem narysować i też będzie dobrze wyglądało. Lepiej zrobić 2x więcej brył bez cienia niż cieniować bryły z którymi jest coś nie tak i cieniowanie im nie pomoże W poprzednich klockach fajnie kreślisz ale cienie chyba się nie zgadzają. Powinny iść zdaje się tak: Skołuj sobie How to Render Scotta Robertsona, tam jest rozpisane jak kreślić cienie 🙂
  12. 4 points
    W końcu publiczne, moje ulubione zlecenie z 2019roku. Pierwszy stylizowany art i pierwszy raz sci-fi, osobiste wyzwanie, z którego byłem zadowolony. Projekt postaci, portret i keyart dla muzyka Buffout Boy ( buffoutboy.com )- polecam jak ktoś lubi muzę elektro lub szuka dźwiękowca do studia. Keyart: Portret: Design postaci:
  13. 4 points
    hehehehe ;] kolejna brygda Acapulco ale chyba wole poprzednia technike
  14. 4 points
  15. 4 points
    ładnie odje.. wykonane 🙂
  16. 4 points
  17. 4 points
  18. 4 points
    Retro okładka do nieistniejącej książki 🙂
  19. 4 points
    grubas, ziomal grubo ponad stówa jakieś rady/ uwagi?
  20. 3 points
    Powieść obrazkowa o pięknym świecie magii który odchodzi w niepamięć... "Lepszy świat"- Tom I- "Czarodziejka" rozdział I- "Więcej niż magia" Więcej info na samym dole posta (po przeczytaniu lub przewinięciu części komiksowej) . Nie ma co dłużej kisić ogórasa. Bo już kilka (5!) lat minęło odkąd zrobiłem swoją pierwszą stronę komidła. Od tego czasu mam nadzieję że zaliczyłem imprówing, zarówno pod względem graficznym jak i scenariuszowym (więcej akcji i intryg). Ciężko to bedzie zweryfikować bo musiał bym zapodać link do starszej wersji. Co mnie jednak najbarddziej cieszy to to że strony powstają dużo szybciej. Na bierząco postaram się wrzucać kolejne strony pierwszego tomu. Pan moderator pozwoli że Max3Dpl. bedzie główną stroną tegoż dzieła w polskiej wersji. I tu polskich czytelników z fór wszelakich bede nagabywał. Chyba że sobie tego nie życzy- to ustanowię gdzie indziej. Ale myślę że tu warto, bo na dzień dzisiejszy Max3D.pl jest chyba jedynym polskim portalem graficznym. Jeżeli tak- to ta pierwsza strona będzie dosyć często edytowana i tu bede wrzucał kolejne strony rozdziału1. Pomału, sukcesywnie bede robił update'y tak mniej więcej co kilka stron. Aż przedsięwzięcie się kiedyś rozrośnie. ;). Na dobry początek 12 pierwszych stron.
  21. 3 points
  22. 3 points
    @Nezumi z jednej strony jest tak jak piszesz, że ta symulacja w brushu to nie jest 100% kontroli i ma swoje wady. Z drugiej jak gość wali takim wielkim rozmiarem brusha po tej bluzie jednocześnie wykorzystując 20% powierzchni viewportu to też ciężko, żeby coś z tego ładnego zrobił 😉 Niby Blender to taka społeczność itd., ale jednak o skoku rozwojowym tego softu zawsze decydują jednostki. Taki doświadczony w animacji gość jak Daniel Martínez Lara zrobił przy pomocy paru osób z grease pencila zupełnie nowe narzędzie. https://code.blender.org/2020/02/grease-pencil-refactor/
  23. 3 points
  24. 3 points
    Skończone zadania z ctrl+paint i walka z walorem 🙂 Mam nadzieje, że walor się poprawił trochę. Oczywiście jeszcze go pomęczę.
  25. 3 points
    W rożnych krajach pojawia się lub już się pojawił ale coś czuję że Polskę ominie i będzie trzeba szukać po jakichś netflixach
  26. 3 points
    Czołgiem! Niedawno wydaliśmy z kolekcję scen 3d do renderingu produktów. Powstały wersje na Maxa, Cinemę i Blendera.Generalnie sporo renderingów, tych samych scenę w różnych softach. Jako że nigdy nie używałam Blendera a zawsze kojarzył mi się z hobbystycznym softem to bardzo zaskoczyła mnie jakość konwersji na Blendera. I właśnie dlatego przygotowałem mały quiz. Napiszcie jak Wam poszło 🙂 https://www.blog.viz-people.com/blog/pro-or-blender-can-you-guess/
  27. 3 points
    https://pananimacja.pl/2020/01/30/szymon-biernacki-i-marcin-jakubowski-czyli-wspoltworcy-klausa-wywiad-z-animatorami-hitu-netflixa/
  28. 3 points
    Codzienny szkic, padło na postacie. Fantasy+cyberpunk, takie inspirowane Shadowrunem.
  29. 3 points
    @Nezumi Ty to tak na poważnie? 🙂 Jedno narzędzie nie sprawi że bledner nagle zastąpi zbrusha a tym bardziej marvelousa, jak każde narzędzie znajdzie się dla niego zastosowanie, nawet jeśli zastąpi marvelusa w 3% to tylko tyle albo aż tyle. Czasem nie potrzeba uruchamiać kombajnu żeby ściąć kępkę trawy. Jako pierwszy pass zmarszczek do późniejszego podrzeźbienia albo żeby dodać detal na ubraniu z marvelousa czy szybko zamarkować jakieś fałdy na concepcie albo czymś w tle, to nie musi i nie będzie hero level, high end quality one stop ultimate gamnet tool 🙂
  30. 3 points
    Pracuję nad tłami do gry przeglądarkowej. Wydaje mi się, że są ok, ale nie wiem, może za długo się gapię na nie. W każdym razie, nie jest to jeszcze taki poziom, jaki chciałbym, żeby był, ale szczerze mówiąc, nie wiem za bardzo, jak to dalej pociągnąć. Patrzę na to: https://www.artstation.com/artwork/RYqYQE i jest przepaść. Z drugiej strony, pykło już prawie 25 godzin nad tym - na mój gust, za długo.
  31. 3 points
    Jako że zostałem oszukany i mój temat przepadł z ciężkim sercem zmuszony jestem do założenia nowego 🙂 Na pierwszy ogień idzie blockout postaci, którą zacząłem robić w wolnych chwilach i but w highpoly. pozdro 🙂
  32. 3 points
    Cześć wszystkim! Przedstawiam wam showreel, zlepek prac wykonanych w 3D z roku 2019. Główny renderer, z którego korzystałem to Octane oraz Corona w mniejszym stopniu redshift/vray. Wszystkie modele zawarte w showreelu są moje, poza Bentleyem. Większość materiałów narzuconych na modele, są to materiały proceduralne. Model Bentleya, przeszedł mocną obróbkę począwszy od świateł kończąc na oponach i karoserii ( retopologia ). Główne modele scenerii to: - Tank - M24 Chaffe - Aircraft - F4U Corsair - Budynki ( Waldenburg ) - Bentley ( Światła / tarcza hamulcowa itp. ) - Felgi BBS Scenariusz był tworzony spontanicznie. Wszystkie prace były renderowane w warunkach domowych. Pomimo, że tamten rok był bardzo nie udany, to jestem wdzięczny za wiedzę oraz umiejętności, które nabyłem dotychczas. Specyfikacje: GTX760/1070 I7 3770k 4,8GH'z 32 GB RAM Za dźwięk jest odpowiedzialny kompozytor/producent: Nick Road Colossal Trailer Music.
  33. 3 points
    Pierwszy bake :< w koncu
  34. 2 points
    super ze tu wrzuciles 🙂 wow widac napracowanko przy tym 🙂
  35. 2 points
    Jedziemy 🙂 Staram się wprowadzać, to co Sebastian pisał. Generalnie zauważyłem, że mam problem z czasem. Wszystko mi zajmuje strasznie dużo czasu. Jedną bryłę rysuje przez 2 godziny, a efekt i tak nie jest zadowalający. Zapomnialem wspomniec, ze zaopatrzylem się jeszcze w ctrlpaint digital painting starter kit. Mam nadzieje ze zaczne cos więcej ogarniac.
  36. 2 points
    fajne cycki 🙂 całkiem oryginalna mordka tego stwora.
  37. 2 points
    maintenance. sgecz.
  38. 2 points
    Dayum, masz zacięcie 🙂 Generalnie jak na moje oko to całkiem nieźle to wygląda, potrzebujesz po prostu więcej praktyki, ale z tym chyba nie będzie problemu patrząc po tempie w jakim robisz ćwiczenia. Kilka uwag: - Elipsy fajne, można trochę precyzyjniej, jedną linią zamiast kilkoma "szukającymi". - Nie jestem pewien czy zwierzęta są Ci teraz jakoś super potrzebne. To trudny temat i tak jak przy człowieku wiedza o anatomii potrafi być równie ważna co umiejętność rysowania. Póki co skupiłbym się na rysowaniu jako takim (czyli generalnie bryły + martwe natury + ludzie) raczej niż rysowaniu czegoś konkretnego. - Porysuj może takie martwe natury, pomoże Ci to ogarnąć perspektywę i walor jednocześnie. Radziłbym z natury rysować żeby zmusić mózg do widzenia tych wszystkich subtelności. (tu jakieś moje starocie): Swoją drogą, jeśli chodzi o uczenie się ze zdjęć: aparat zmienia perspektywę zależnie od długości ogniskowej, zmienia walor zależnie od czasu naświetlania itd., a potem jeszcze ustawienia monitora i tak pozmieniają kolory i walor. Wyguglaj sobie dowolny obraz olejny a zobaczysz, że na każdym zdjęciu ma inne kolory. Natura to natura, widzisz tak, jak widzą oczy, a nie jak widzi obiektyw i potem wyświetla monitor. Zdjęcia mają swoje zastosowanie i są super przydatne, ale nie jak chcesz się nauczyć podstaw. Wrzucałbym też raczej rzeczy, z którymi masz konkretny problem albo jesteś z nich bardzo dumny (wtedy problemy się znajdzie:P) Do takich czysto ilościowych ćwiczeń typu 500 elips albo 100 jabłek ciężko się odnieść. Generalnie zajebiście, że robisz takie ćwiczenia, koniecznie je rób, po prostu łatwiej będzie o konstruktywną krytykę jak będą większe konkrety 🙂
  39. 2 points
    Zrobiłem więcej zwierzątek, ale mi się nie zapisały, także tylko tyle dzisiaj 🙂
  40. 2 points
  41. 2 points
  42. 2 points
  43. 2 points
    Kozackie ! Generalnie bardziej jara mnie 2d ale... Damn that's so epic 🙂
  44. 2 points
    VFX, w wydaniu Embergen + Blender Eevee. Trial https://jangafx.com/software/embergen/download/ Moc bevela (co prawda z ngonami) 🙂
  45. 2 points
  46. 2 points
    Heyka wszystkim. Dalej se dlubie w Arnoldziku 🙂
  47. 2 points
    Cos nowego. Tam te rzeczy dalej robie. ale chcialo sie cos porzezbic dziwnego. Go tez skoncze jak troche obczaje lepiej Arnolda. heyka
  48. 2 points
    Opacity możesz na bieżąco zmieniać w Photoshopie. Mając aktywny brush używasz cyfr od 1 do 0, gdzie 1 to 10%, a 0 to 100% krycia.
  49. 2 points
  50. 2 points
    czaszki dla treningu, speedy po +- 2h na jedną 🙂 uwagi mile widziane
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
konferencja autodesk 2020


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy