Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/19/2020 in Posts

  1. nah to tylko gluty, do niczego konkretnego 馃檪
    17 points
  2. Studium ze zdj臋cia. Postanowi艂em zrobi膰 sobie challenge i namalowa膰 na tyle realistycznie i dok艂adnie na ile dam rade. Bez eyedroppera ze zdj臋cia i troch臋 innego rozmiaru ni偶 refka, 偶eby nieco bli偶ej do malowania z natury by艂o. Procesik:
    10 points
  3. Co艣 przyjemniejszego postanowi艂em namalowa膰 w te g贸wniane 艣wi臋ta
    10 points
  4. Hej, b臋d臋 tu wrzuca艂 wszystko co zrobi艂em i zrobi臋 w 3d i 2d. Moje portfolio: https://www.artstation.com/brainchild M贸j sklep: http://brainchildart.com/
    8 points
  5. Jest post臋p 馃檪 Ale musisz pro艣ciej. Mniej linii, mniej detalu, wi臋cej zblokowanych plam cienia. Zobacz jak potraktowa艂em oko. Tak naprawd臋 jest to jedna plama o odpowiednim kszta艂cie + odpowiednie dobranie kraw臋dzi na jej brzegach. Pomimo tego, 偶e nie ma tam w og贸le detalu i wszystko jest mocno nieostre to wygl膮da du偶o bardziej realistycznie i przestrzennie. Patrz膮c po poprzednich pracach i tych tutaj, wydaje mi si臋, 偶e kluczowym problemem u Ciebie jest nietrafianie w to, co ma by膰 w cieniu, a co nie (to wa偶ne nawet je艣li robisz tylko lineart bo to, gdzie wypadaj膮 linie jest podyktowane m.in. tym jak pada 艣wiat艂o i uk艂adaj膮 si臋 cienie). Wida膰 to na potraktowaniu oczu - t臋cz贸wki s膮 prawie czarne na refce i jak nawet lekko zmru偶ysz oczy to ci臋偶ko powiedzie膰 gdzie ko艅czy si臋 藕renica, a gdzie zaczyna t臋cz贸wka. U Ciebie natomiast s膮 ca艂kowicie jasne, jakby mia艂 艣wiec膮ce oczy. Blokuj wi臋cej rzeczy w jedn膮 mas臋 cienia, powinno pom贸c 馃檪 Druga sprawa to kraw臋dzie, a w艂a艣ciwie to (znowu, wydaje mi si臋) problem z bry艂ami. Kraw臋dzie cienia wynikaj膮 z formy na kt贸r膮 pada 艣wiat艂o. U ciebie 偶uchwa sprawia wra偶enie jakby by艂a p艂ask膮 kartk膮 przed szyj膮 bo najpierw ma ostr膮 kraw臋d藕, jakby tam by艂 ostry kant, a potem na szyj臋 pada mi臋kki cie艅, jakby ambient occlusion czy jaka艣 wkl臋s艂a forma (ci臋偶ko wyt艂umaczy膰 ale mo偶e na rysunku jest ja艣niejsze:)) Ta forma najpierw zagina si臋 i powoli odchyla od 艣wiat艂a (mi臋kka kraw臋d藕) a偶 w ko艅cu zagina si臋 na tyle, 偶e zupe艂nie znika i widzimy ostr膮 kraw臋d藕 (na tej samej zasadzie co krzywizna Ziemi w kt贸rym艣 momencie staje si臋 horyzontem). Ostatnia uwaga ju偶 mniejsza: stara艂bym si臋 unika膰 symetrii w organicznych kszta艂tach. U Ciebie w艂osy s膮 poci臋te cieniami jakby jak膮艣 r贸wn膮 podzia艂k膮. Zwr贸膰 uwag臋, 偶e na refce jest to du偶o bardziej chaotyczne. Ale p贸ki co skup si臋 na dobrym przedstawieniu og贸艂u, bez wchodzenia w drobne detale. Pozdro 馃檪
    7 points
  6. Dzie艅 dobry witam po przerwie 馃檪 Troch臋 mnie nie by艂o, ale nie bez przyczyny. Musz臋 si臋 pochwali膰, 偶e dzi臋ki mojemu projektowi dosta艂em zlecenia 馃檪 W mi臋dzyczasie nasmarowa艂em ca艂膮 posta膰 (pierwsza od kilku lat, mo偶e 4 w mojej historii 馃槃 ). Nekromanta jest jednym z g艂贸wnych bohater贸w tego ma艂ego uniwersum, dodatkowo chcia艂em zrobi膰 co艣 w stylu karcianek. Serdecznie prosz臋 o opinie bo wiecie (lub nie) jak to u mnie z postaciami.. EDIT
    7 points
  7. beeple wczoraj dobi艂 5000 dni z rz臋du robi膮c ka偶dego dnia now膮 grafik臋, w wi臋kszo艣ci do艣膰 niepokoj膮ca ale czemu si臋 dziwi膰 po 5 tys dni ci膮g艂ej pracy 馃槃 https://www.beeple-crap.com/everydays
    6 points
  8. Jestem po 40 godzinach w cyberpunku nabitych w ci膮gu jednego tygodnia, jak na moje zwyczaje to bardzo du偶o grania na raz. Wci膮gn臋艂o mnie i ka偶dego dnia chce mi si臋 gra膰 wi臋cej, nawet zaniedba艂em sen i terminy zlece艅, czego nie mam w zwyczaju. Potem musia艂em nadgania膰 z jednym i drugim, dzi臋ki, Cyberpunk... Jeszcze nie sko艅czy艂em g艂贸wnego w膮tku i robi臋 sporo pobocznych quest贸w. Jestem zadowolony z zakupu, pewnie dlatego 偶e mia艂em bardzo zani偶one oczekiwania. Pierwszym mi艂ym zaskoczeniem by艂o to, 偶e mog臋 gra膰 z w艂膮czonym rtx na ultra w 1080p i wydajno艣膰 waha si臋 w przedziale 40-70 fps. Czasami w skryptowanych cutsscenkach ostro chrupie i spada do 15, nie wiem czemu, ale zdarza si臋 to rzadko (2 razy p贸ki co). To wystarczy艂o 偶eby mnie wci膮gn膮膰, bo chcia艂em w to zagra膰 偶eby poogl膮da膰 艂adn膮 grafik臋 i pozwiedza膰 miasto, poczu膰 klimat dystopijnej metropolii. Tutaj jest powy偶ej moich oczekiwa艅. Wygl膮da to przepi臋knie. Brudne slumsy, megabloki jak z filmu Dredd, l艣ni膮ce wie偶owce w dzielnicy biznesowej, przedmie艣cia pokryte warstw膮 艣mieci i wysypiska z g贸rami tych偶e blokuj膮cymi horyzont, wszystko bardzo estetycznie zaprojektowane i o艣wietlone, z kolorowymi neonami przebijaj膮cymi si臋 przez wolumetryczne mg艂y i smog i sztucznym entuzjazmem reklam pr贸buj膮cym przykry膰 wszechobecn膮 zgnilizn臋 miasta, bogactwo wizualnej otoczki powoduje, 偶e tylko si臋 chce chodzi膰 i patrze膰 na to wszystko. Je偶eli takie patrzenie wystarcza, 偶eby Was zadowoli膰, to polecam (na PC, bo konsole to zupe艂nie inne wra偶enia wnioskuj膮c z tego, co s艂ycha膰 na necie). Tam gdzie si臋 ko艅czy chodzenie i patrzenie, a zaczyna interakcja, zaczynaj膮 si臋 schody. Je艣li kto艣 lubi strzelanie, to sobie postrzela. Je艣li skradanie, i duszenie od ty艂u, te偶 to znajdziecie. Po wybiciu wrog贸w mo偶na zabra膰 do kieszeni 50 karabin贸w i sprzeda膰 lub rozmontowa膰. Hakowanie te偶 jest, i je偶dzenie samochodami i motocyklami. To wszystko ju偶 by艂o, w call of duty, far cry 3, borderlands, system shock 2 i GTA3 i wszystkich ich sequelach i klonach powsta艂ych w minionych latach. Je艣li chcecie to samo, ale w cyberpunkowej otoczce, 艣wietnej grafice i z bardzo dobr膮 muzyk膮 i ud藕wi臋kowieniem, to polecam, ale je艣li szukacie czego艣 nowego, albo tego samego w lepszym wydaniu, to ja tego nie znalaz艂em. Role playing, je艣li rozumie膰 to jako tworzenie i kszta艂towanie postaci, ogranicza si臋 do tego w jaki spos贸b b臋dzie ta posta膰 zabija膰, og艂usza膰 lub obchodzi膰 grupy wrog贸w. Zaczynamy gr臋 wedle wyboru na pustyni poza miastem jako nomad, w szemranej dzielnicy jako ulicznik lub w bogatej jako korpo, ale po p贸艂 godzinie i tak ko艅czymy w tym samym obskurnym mieszkaniu, w tej samej sytuacji. Potem s膮 r贸偶ne dodatkowe opcje dialogowe zale偶nie od 偶yciorysu, ale nie maj膮 wielkiej wagi, przynajmniej w ci膮gu moich 40 godzin, no ale jeszcze spora cz臋艣膰 historii przede mn膮, mo偶e dalej si臋 robi ciekawiej. Nie wiem, jakie s膮 dzisiejsze standardy je艣li chodzi o te sprawy, ale mia艂em odczucie, 偶e fabu艂a jedzie raczej na szynach, a nasze decyzje s膮 bardziej jak wychylanie si臋 z okien poci膮gu na lewo lub prawo, ni偶 zmienianie tor贸w. Gramy w otwartym 艣wiecie kt贸ry jest pi臋kny i du偶y, ale gdy aktywnie zaczynamy w nim miesza膰, to szybko powstaje wra偶enie 偶e ten 艣wiat nie 偶yje w艂asnym 偶yciem (takie wra偶enie mia艂em, dla por贸wnania, w Kingdom Come), ale jest zbiorem rekwizyt贸w kt贸re stanowi膮 t艂o. Reakcje NPC s膮 komicznie proste w por贸wnaniu z gta albo nawet sleeping dogs. Policja po prostu si臋 spawnuje poza zasi臋giem wzroku, czasami za plecami w 艣lepym zau艂ku. Je艣li natomiast wydziemy poza ich zasi臋g wzroku, zapomina o nas od razu. Odno艣nie poczucia wydarze艅 na szynach, s膮 sytuacje typu po艣cig w samochodach, gdzie ziom krzyczy, 偶eby strzela膰 w kierowc臋. Chcia艂em sprawdzi膰 co si臋 stanie jak nie strzel臋 w nic, no i kierowca wjecha艂 prosto w 艣cian臋 jakbym jednak strzeli艂. Kierowcy na drogach zatrzymuj膮 si臋, gdy napotkaj膮 nasz samoch贸d i stoj膮 a za nimi tworzy si臋 korek. 呕aden z nich nie pr贸buje obje偶d偶a膰. Je艣li zaczniemy robi膰 dym na mie艣cie to czar szybko pryska i nawet sleeping dogs i saints row wypadaj膮 tu lepiej. Napotka艂em troch臋 bug贸w ale nie a偶 tak cz臋sto jak mog艂oby si臋 wydawa膰. Jeden z nich znacz膮co wp艂yn膮艂 na rozgrywk臋, gdy miniboss zatrzyma艂 si臋 w miejscu i da艂 si臋 zat艂uc bez oporu, jego jedynym mechanizmem obronnym by艂o teleportowanie si臋 o 5 metr贸w dalej i z powrotem na u艂amek sekundy. Pozosta艂e bugi tylko prze艂膮cza艂y mi nastr贸j z dramatu na komedi臋: kompan z dwoma pistoletami prze艂adowuj膮cy oba po ka偶dym oddanym strzale, albo jedz膮cy pa艂eczkami kt贸re mno偶y艂y mu si臋 w palcach, moja posta膰 prowadz膮ca pojazdy nagle robi膮ca a-pose bez ubra艅, postacie manipuluj膮ce przedmiotami kt贸re powinny by膰 w d艂oniach, a s膮 na pod艂odze b膮d藕 w powietrzu (komiczne zw艂aszcza w przypadku sztangi). To wszystko utrudnia branie gry na powa偶nie. Kijanu i e-celebryci z twitcha wpychani na si艂臋 i eksponowani te偶 mi nie pomogli w tej kwestii. Na szcz臋艣cie ja nie mia艂em takiego zamiaru, wi臋c si臋 nie zawiod艂em. Chcia艂em si臋 pogapi膰 na pi臋kn膮 graf臋 i ciekawe projekty wizualne, pos艂ucha膰 dobrej muzyki (ta skomponowana na potrzeby gry jest 艣wietna, stacje radiowe maj膮 szeroki wachlarz, od bardzo w klimacie po bardzo nie na miejscu) i od czasu do czasu kogo艣 zat艂uc, no i dosta艂em to, co chcia艂em. Je艣li Wam te偶 tyle wystarcza, to polecam, je艣li nie, to lepiej zaczeka膰 kilka miesi臋cy i zobaczy膰, co po艂ataj膮. Wszystko co napisa艂em odnosi si臋 do wersji 1.04, na karcie 2070super i procku Ryzen9 3900X.
    5 points
  9. Dzi臋ki za uwagi po przejrzeniu referek zmieni艂em troch臋 przednie ko艂o. Dzia艂em dalej :)
    4 points
  10. On mia艂 tylko robi膰 za wieszak na armor. Smutne jest to, 偶e wyszed艂 lepiej ni偶 sam armor (nawet je偶eli armor to tylko blockout). Nie wiem czy nie zrobi艂em mu tam krzywdy po mi臋dzy deltoidami a tricepsem. Bloczek armora, kt贸ry chyba ju偶 niczym wi臋cej nie b臋dzie 馃槙
    4 points
  11. W 18 odcinku rozm贸w z mistrzem zobaczycie Jacka Pilarskiego. Jest bardzo utalentowanym i ci臋偶ko pracuj膮cym artyst膮, kt贸ry mocno zg艂臋bia tematy swoich zainteresowa艅. Podobno nie mo偶na znale藕膰 zdj臋cia z nim w internecie na kt贸rym si臋 nie u艣miecha. Zajmuje si臋 g艂贸wnie concept artem, matte paintingiem i fotografi膮. Jest artyst膮 kt贸ry ci膮gle stara si臋 pog艂臋bia膰 swoj膮 wiedz臋. Pracuje obecnie w Framestore i m贸wi, 偶e nie wymieni艂by tej pracy na 偶adn膮 inn膮. Prowadzi r贸wnie偶 swoj膮 firm臋 locationtextures.com w kt贸rej skupia si臋 na tworzeniu map HDRi do zastosowa艅 komercyjnych. W 2017 roku zdoby艂 Oskara wraz ze swoj膮 dru偶yn膮 za efekty wizualne do Ksi臋gi D偶ungli. W tym odcinku razem z ... b臋dziemy si臋 stara膰 przekona膰 s艂uchaczy dlaczego warto r贸wnie偶 pracowa膰 jako matte painter. Nie zabraknie informacji dlaczego warto samemu robi膰 zdj臋cia i si臋 nimi dzieli膰, tworzy膰 modele na podstawie fotogrametrii czy og贸lnie tworzy膰 w艂asn膮 bibliotek臋 pod r臋k膮. Odcinki podcastu mo偶esz r贸wnie偶 pos艂ucha膰 na YouTube, Spotify czy Apple Podcasts. Zobacz ca艂y news
    4 points
  12. to Ja proponuje "Space Western/ Space Noir"
    4 points
  13. Idziesz w dobrym kierunku, ale kilka uwag ode mnie: 1. Brakuje mi struktury. Na konturze masz bardzo du偶o ma艂ych pofalowa艅 i sprawia to wra偶enie takiej kluskowato艣ci. Mniej detalu na konturze; na tym etapie bardziej liczy si臋 uproszczona, zdecydowana forma. Oczywi艣cie im d艂u偶sza praca i im bardziej wyko艅czona tym wi臋cej tego detalu b臋dzie si臋 pojawia膰, ale to "rusztowanie" na kt贸rym ten detal b臋dzie le偶a艂 musi by膰 uproszczone. Bez tego wyjd膮 bloby. 2. Z cieniami jest lepiej ni偶 by艂o, ale ci膮gle czasem wrzucasz w mocny cie艅 co艣, co jest tylko p贸艂tonem. Wyobra藕 sobie, 偶e to, co rysujesz, ma wygl膮da膰 jak takie przepalone zdj臋cie. Jak rysujesz ze zdj臋cia/obrazu to mo偶esz w PS podkr臋ci膰 mocno exposure, 偶eby sobie pom贸c. Nie b贸j si臋 zgubi膰 linii, nie wszystko musi by膰 poci膮gni臋te czarn膮 krech膮, czasem (w sumie to nawet cz臋sto) lepiej nic nie narysowa膰 i tylko zasugerowa膰 form臋 dooko艂a a m贸zg dorysuje reszt臋. Chodzi mi o takie z艂udzenie: Efekt: 3. Kraw臋dzie. Do samego rozdzielenia 艣wiat艂a od cienia nie jest to potrzebne, ale warto ju偶 o tym my艣le膰. Ostre kanty i cienie rzucone = ostra kraw臋d藕, g艂adkie, okr膮g艂e formy = mi臋kka kraw臋d藕. No i jaki艣 jeden stan po艣redni chocia偶 generalnie 100% ostra i 100% mi臋kka wystarcz膮 na tym etapie. Ma艂e demko jak ja bym to rysowa艂: Powodzenia, mam nadziej臋, 偶e troch臋 pomog艂em :]
    4 points
  14. hmm to przypadek czy to bazuje na historii przegl膮darki? 馃檪
    4 points
  15. dalsze zabawy z brzydalem
    4 points
  16. ubranie cale w md + zb na detale ale w sumie nie warto bylo 馃檪
    4 points
  17. Dobra, dobra i tak wiemy, 偶e jak tylko zobaczysz, 偶e kto艣 cho膰 troch臋 si臋 z czegokolwiek cieszy to masz tak膮 reakcj臋 馃檪 " Jest pi臋kna pogoda jedziesz z nami wszystkimi nad jezioro? -nie, nie b臋d臋 uczestniczy艂 w tym hypetrian-ie, sam sobie p贸jd臋 kiedy b臋d臋 chcia艂, najpewniej pieszo, zim膮 i w 艣rodku nocy a nie tak jak to bezmy艣lne byd艂o i ho艂ota robi膮ce to co im reklamy ka偶膮" :) Najgorsze, 偶e ja te偶 powoli zmieniam si臋 w takiego starego dziada szczeg贸lnie jak widz臋 dziewczyny z barwami odrysowanymi od rondla czy ch艂opc贸w w leginsach ta艅cz膮cych fortita czy inne tiktokowe co艣. A kiedy艣 sobie m贸wi艂em, 偶e ja taki nie b臋d臋, bo jestem na bie偶膮co z trendami i nic mnie nie zaskoczy 馃檪
    4 points
  18. Nat艂uk艂em w Cyberpunka prawie 80h w tydzie艅 bo musia艂em si臋 odm贸偶d偶y膰 po ca艂ym roku i to jest chyba najbardziej nier贸wna gra (od geniuszu do wtf momentami) z jak膮 mia艂em do czynienia. Zdecydowanie najlepszy Early Access w jakiego gra艂em 馃槈 Grafika, muzyka, art direction, miasto - poezja. Walka i character progression - chyba najwi臋ksze pozytywne zaskoczenie bo w odr贸偶nieniu od Wied藕mina, pierwszy raz chcia艂o mi si臋 robi膰 w RPGu questy poboczne typu id藕 i skasuj 10 os贸b czy jakiego艣 mini bossa. Mega plusem jest to, ze gra nie pi臋tnuje skilli czysto "big brainowych" jak hackowanie. Wi臋cej, to pierwszy RPG w kt贸rym by艂em w stanie zrobi膰 posta膰 zupe艂nie niefizyczn膮 i przej艣膰 bez problem贸w ca艂膮 gr臋, wliczaj膮c boss fighty. My艣l臋 偶e z legendarnym Cyberdeckiem, hackami i dobrze zaplanowanymi pearkami, mo偶na przej艣膰 ca艂膮 gr臋 nie oddaj膮c ani jednego strza艂u. Zastanawiam si臋 tylko czy zosta艂o to a偶 tak dobrze zaprojektowane i przeklikane, czy po prostu wysz艂o przez przypadek 馃槈 Design i feeling broni i pojazd贸w - mega robota. Nie mam poj臋cia czemu tak du偶o os贸b narzeka艂o na prowadzenie pojazd贸w, imo jest bardzo przyzwoite. G艂贸wny w膮tek - nie porywa艂 mnie on ani w Wied藕minie ani w Cyberpunku ale performance Keanu bardzo mi si臋 podoba艂. Co mnie bola艂o najbardziej to ewidentnie powycinany content, ale tak naprawd臋 bole艣nie powycinany 馃槈 Nie chc臋 spoilerowa膰, ale si艂膮 Wiedzmina 3 by艂y imo te wszystkie poboczne, wielow膮tkowe historie jak ratowanie magow z Novigradu czy opowiadanie si臋 za frakcjami politycznymi, kt贸re prowadzi艂y do kolejnych i kolejnych quest贸w. 艢wiat, rozw贸j postaci czy walka to by艂y po prostu dodatki do tych 艣wietnie napisanych historii. Nic z tego nie ma w CP2077. Oczywi艣cie s膮 mega fajnie napisane postacie (Meredith, Evelyn, Vick, Misty) i s膮 nawet questy z mega fajnym potencja艂em (nowy burmistrz miasta) no ale szanujmy si臋 馃檪 To wszystko prowadzi do nik膮d. Kim s膮 fixerzy, jakie maj膮 powi膮zania z gangami? Czemu pr贸buj膮 mi sprzeda膰 u偶ywany samoch贸d co 10 minut? Czemu w og贸le mamy terytoria gang贸w zaznaczone na mapie, kiedy kasowanie ich cz艂onk贸w jeden po drugim nie wp艂ywa zupe艂nie na nic? Dodatkowo rzeczy takie jak ko艅czenie mega ciekawego questa za pomoc膮 smsa, w momencie kiedy nabiera on rozp臋du... no trudno. Imo w tych miejscach gra by艂a ewidentnie rushowana. Tak samo brak jakichkolwiek minigierek, "znajdziek", czy g艂upiej mo偶liwo艣ci siedzenia na 艂aweczce i obserwowania sobie 艣wiata. My艣l臋 偶e nikt nie oczekiwa艂 Gwenta 2077 ale chocia偶 mo偶liwo艣膰 pogrania w te fajne arcad贸wki, kt贸re stoj膮 w salonach czy bilard z Rouge w Afterlife. Czy chocia偶 mo偶liwo艣膰 powo偶enia si臋 noc膮 po pustym mie艣cie z kt贸r膮kolwiek z postaci. Co艣, cokolwiek pog艂臋biaj膮cego immersj臋 i wype艂niaj膮cego czas mi臋dzy questami a walk膮. Night City ma gigantyczny potencja艂 pod dalszy rozw贸j. Sama gra moim zdaniem ma przed sob膮 dwa losy. Wykorzystanie tego potencja艂u imo spokojnie uczyni z Cyberpunka jedn膮 z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek powsta艂y. Bugi (kt贸rych praktycznie nie mia艂em), jakie艣 niedograne AI, o tym nikt nie b臋dzie za p贸艂 roku pami臋ta膰. Ale niewykorzystanie tego potencja艂u wydaje mi si臋 偶e wielu osobom na zawsze zostanie w g艂owie jako chyba najwi臋ksze rozczarowanie w historii gierek. Mam ogromn膮 nadziej臋 偶e po tym jak hype ju偶 min膮艂, questy z celebrytami s膮 ju偶 pozamykane, morale przez 艣wi臋ta si臋 odbuduj膮 i zaczniemy dostawa膰 DLCki w tej samej jako艣ci jak przy W3. A tak poza tym to gierka i tak jest marketingowym i sprzeda偶owym sukcesem i za to gratulacje dla wszystkich, kt贸rzy przy niej pracowali 馃檪 PS. Mam nadziej臋 偶e nikomu nie chodzi po g艂owie 艂atanie "edge sliding" buga kt贸ry rozp臋dza posta膰 do kosmicznych pr臋dko艣ci 馃槃 A je艣li ju偶 to niech to zostanie zast膮pione jakim艣 nowym skillem.
    4 points
  19. W przerwie pomi臋dzy projektami: +- 6h
    3 points
  20. Nie poradzi艂em sobie z perspektyw膮 je藕d藕ca, ale to szczeg贸艂
    3 points
  21. @blood_brother przy robieniu seam贸w i krojeniu na cz臋艣ci jak najbardziej mo偶na kontrolowa膰, czy nie ma overlap贸w albo gdzie艣 si臋 nie przeci臋艂o i ca艂y model nie jest gdzie艣 pozwijany. Pytanie czym i jak teksturujesz bo jak malujesz w 3d czy wypalasz proceduralk臋 to rozci膮gni臋cia ju偶 nie robi膮 takiego wra偶enia ale jak to bazuje na uva艂kach a nie na tr贸jwymiarowej teksturze czy innym tripalanar mappingu to uva艂ki maj膮 du偶e znaczenia a nawet ich orientacja, wszystko zale偶y od wszystkiego 馃檪 Ale jak przepalasz z polypaina czy innego hipoly to jeden grzyb jak te uva艂ki wygl膮daj膮 byle tylko seam贸w przy wypalaniu nie by艂o, frame padding si臋 zgadza艂 i tyle 馃檪 Wielko艣膰 pixeli na wyspach mo偶na robi膰 r臋cznie ale i tak s膮 do tego narz臋dzia kt贸re wszystkie wyspy mog膮 jak najbardziej do siebie zbli偶y膰 skal膮, i tak np na czubku nosa b臋d膮 bardziej 艣ci艣ni臋te a blisko ci臋cia rozci膮gni臋te, idealnie takie same mo偶na zrobi膰 uva艂kuj膮 jak w zbrushu dawniej automatyczny mappping tj ka偶dy polygon to oddzielna wyspa uv 馃檪 Ale i tak si臋 robi艂o tak 偶e na twarz zostawia艂o si臋 wi臋cej przestrzeni bo wiadomo detal, a na sk贸r臋 pod w艂osami bardzo ma艂o a ty艂 ga艂ki ocznej czy sp贸d guzika par臋 pikseli, ale teraz w czasach gdy szale艅cy potrafi膮 nawet ze 100 udim贸w waln膮膰 do jednej postaci to troch臋 szkoda czasu tak si臋 o ka偶dy piskel szarpa膰 馃檪
    3 points
  22. 3 points
  23. Ja wiem ze to mocnoco przerysowane ale obczaj jak tripcse wchodzi pod deltoid . JEst tak ekzaj szczegolnie po lewej jak jest zrelaksowany.
    3 points
  24. Pierwsza m臋ska anatomia kt贸rej nie wstydz臋 si臋 a偶 tak bardzo pokaza膰
    3 points
  25. Ma艂y update, gdyby to kogokolwiek interesowa艂o :))) Dzisiejsza robota - malowanie tekstur w Substance Painter. Oczy jeszcze nie zrobione, ale to akurat zrobi臋 w maxie. Og贸lnie to wyszed艂 troch臋 creepy, ale ca艂a konwencja filmu b臋dzie niczym chory sen cz艂owieka z niestrawno艣ci膮 馃槃 Pozdr
    3 points
  26. W ci膮gu tych kilku dziwnych dni mi臋dzy 艣wi臋tami, a nowym rokiem, zrobi艂em kr贸tk膮 zimow膮 animacj臋. Nie przegapcie sceny po napisach;) Inspiracj膮 by艂a dla mnie gra Carrion i to zdj臋cie, kt贸re wrzuci艂 znajomy: No i jeszcze dla ciekawych, to pierwszy szkicowy stillmatik: wi臋c ko艅c贸wka odrobin臋 "wyewoluowa艂a".
    3 points
  27. Troch臋 animowanych rzeczy 馃檪
    3 points
  28. Miedzy czasie cos takiego robie do tego shota.
    3 points
  29. Siemanko, witam po miesi臋cznej przerwie. W wolnych chwilach co艣 tam sobie d艂ubie, my艣l臋 偶e id臋 ma艂ymi kroczkami do przodu, jednak mam 艣wiadomo艣膰 jak d艂uga droga jeszcze mnie czeka. Na razie troch臋 eksperymentuje i staram si臋 wychwyci膰 co najbardziej mi odpowiada. Uwagi mile widziane, pozdrawiam馃槈 Tak prezentuje si臋 pagoda:
    3 points
  30. Ej, zrobili 艂膮tk臋 dzisiaj na .1 i mi ju偶 dzia艂a ten export. W sekund臋 zrobi艂o. Chyba tu zagl膮daj膮 馃槵
    3 points
  31. Wstawiam ostatnio zrobion膮 moj膮 animacj臋. Jest to kolejna pr贸ba i 膰wiczenia w animacji postaci. Wykonane w Blender. [VIDEO]
    2 points
  32. @KLICEK idealnym ukoronowaniem zas艂ug mayi by艂o gdy w pracy na kompie ze 艣wie偶utko postawionym systemem gdy by艂y zainstalowane ze 2 programy na krzy偶 z may膮 i mo偶e do niej redshift albo jeszcze nie, 艣wie偶o po wystartowaniu systemu z samego rana, komputer wypocz臋ty przez weekend, w tle tylko chrome z gmailem i mo偶e jedn膮 zak艂adk膮, maya wystartowa艂a, przemieli艂a jak to ma w zwyczaju zaraz po starcie i bam fatal error i pr贸buje zapisa膰 plik z pust膮 scen膮 馃檪 Ale co by nie m贸wi膰 maya jest najlepszym softem do animowania tak偶e maya 馃檪
    2 points
  33. Huion wprowadzi艂 w艂a艣nie co艣 takiego, fajna sprawa Ja swego czasu kupi艂em one hand keyboard na ali bo tylko tam znala偶艂me bezprzewodow膮 i pyk 2 st贸wek nie ma a z kompem za pomoc膮 dongla nie da艂em rady po艂膮czy膰 馃槙 Mam te偶 tak膮 z pokr臋te艂m https://www.amazon.com/J-Tech-Digital-Mechanical-Designer-Keyboard/dp/B07Y8T4N6V, guziczki spoko ale na kabel i pokr臋t艂o nieprzyjemne w u偶ywaniu, takie pa藕dzie偶owate, ciekawe jak w huionie 馃檪 Fajnie gdyby zbroili taki bezprzewodowy pilot/ klawiatur臋 ale bez tabletu to ka偶dy by m贸g艂 takie co艣 kupi膰 馃檪
    2 points
  34. Big Blender Projects For 2021: https://www.blender.org/press/big-blender-projects-for-2021/
    2 points
  35. Szot z kaluza. Troszke starsza wersja bez grafitti i brudu. Teraz brudzimy kaluze. To oczywiscie tylko render podgladowy.
    2 points
  36. Super, b臋dziesz m贸g艂 pokaza膰 wi臋cej postaci, siatki, rendery bez tekstur i inne takie rzeczy? Ja jeszcze tego pana nie spotka艂em, mimo 50 godzin na zegarze, ci膮gle odk艂adam t臋 misje bo nonstop mi dzwoni膮 z czym艣 innym 馃槃
    2 points
  37. Taki troche Ronnie Coleman. Jak ogladalem jeden filmik mi sie skojazyl.
    2 points
  38. hpoly done, weso艂ych 艣wi膮t 馃槈
    2 points
  39. Je偶eli dopiero si臋 uczysz, spr贸bowa艂bym lepiej odzwierciedli膰 kadr z refki. Ustaw sobie zwyk艂e boxy i 艣wiat艂o. Jak b臋dziesz mia艂 kompozycje, wtedy ustaw w ich miejsce rzeczywiste obiekty. Wydaje mi si臋 偶e w ostatnim renderze sufit masz zdecydowanie za nisko w por贸wnaniu z refk膮. Najwa偶niejsza jest kompozycja. 馃檪 Gdy bawimy si臋 modelowaniem obiektu zapominamy, 偶e na koniec pozostanie tylko jeden obraz, nie obiekt 3D.
    2 points
  40. Normalna kolej rzeczy 馃檪 Podobne obserwacje mam u siebie, po przekroczeniu magicznej granicy 40 lat 馃檪
    2 points
  41. "Arriving to the party" Troche Syd Mead, troch臋 Mullins wonnabe 馃槃
    2 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy