Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/26/2019 in Posts

  1. 16 points
  2. 11 points
    Ludziki autorstwa Micha艂a Orzechowskiego forumowego Micha艂o, reszta moje lepiszcza. 馃槈 https://imagizer.imageshack.com/img921/6068/MrgOFw.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/5783/4NfCgM.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/3235/wUMFWP.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/3076/bDC18c.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/741/JMhEMQ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7874/JQtr26.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/3526/B5xzMp.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/9521/h4Aaju.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7411/hPoh4W.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/3838/Ed2vaU.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/4865/vOMV3g.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/8711/bjcEO9.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/6406/tt8u77.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/4576/N9Fi77.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/2449/8Lg4er.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/4844/I4Mjgo.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/7682/HY5eAp.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/6595/nc2xey.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/5956/qUPjZA.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/9394/5Qqtuq.jpg
  3. 11 points
    Jak w tytule, PI wygra艂 w kategorii dla najlepszego cinematika do gry (Metro Exodus: Artyom's Nightmare) https://pl.ign.com/platige-image/26808/news/platige-image-z-animago-award-2019-dla-najlepszego-cinematika-do-gry
  4. 11 points
  5. 11 points
    Ok, po dekadzie lurkowania d艂ugich nieaktywno艣ci wrzucam zacz膮tek teczki 3d - na pocz膮tek fan art - rodacy powinni rozpozna膰 sk膮d pochodzi ta struktura 馃槈 Zbrush / Maya / Mari / Painter / Arnold 5 gpu njoy
  6. 11 points
  7. 9 points
    Jako 偶e zosta艂em oszukany i m贸j temat przepad艂 z ci臋偶kim sercem zmuszony jestem do za艂o偶enia nowego 馃檪 Na pierwszy ogie艅 idzie blockout postaci, kt贸r膮 zacz膮艂em robi膰 w wolnych chwilach i but w highpoly. pozdro 馃檪
  8. 8 points
    Oko艂o 9 lat temu mia艂em okazj臋 zrobi膰 dla klienta animacj臋 polskiego motoszybowca J6 Fregata, z kt贸rej swojego czasu by艂em bardzo zadowolony, ale wkr贸tce zacz膮艂em czu膰 niedosyt i nieodpart膮 ch臋膰 powrotu do niej. Teraz, gdy mam wi臋ksze do艣wiadczenie, lepszy sprz臋t i dost臋p do nowszego oprogramowania, ten dzie艅 nadszed艂 i postanowi艂em zamieni膰 ch臋ci w czyn. Tak oto powsta艂 poni偶szy remake, dajcie zna膰 co o nim my艣licie. Modeling, rigging, shading & texturing: Piotr Luzi艅ski Lighting & animating: Piotr Luzi艅ski Rendering & compositing: Piotr Luzi艅ski Music: audiojungle.net SFX: freesound.org HDRI: hdrihaven.com & nordicfx.net
  9. 8 points
    dzien rysowania czegokolwiek
  10. 8 points
    Dex wygral Vesa za "Outstanding Animated Character" CYBERPUNK 2077; Dex Jonas Ekman Jonas Skoog Marek Madej Grzegorz Chojnacki
  11. 8 points
    Od 15 listopada 2019 roku na platformie Netflix b臋dzie mo偶na obejrze膰 film animowany "Klaus". Warto doda膰, 偶e po filmach dokumentanych i serialach b臋dzie to pierwsza produkcja sygnowana mark膮 Netflix. Warto tutaj wspomnie膰 o polskich akcentach (i to nie byle jakich!). Dyrektorami artystycznymi tej produkcji byli byli Szymon Biernacki i Marcin Jakubowski. Od 8 listopada film b臋dzie mo偶na zobaczy膰 w wybranych kinach, ale niestety nie mamy na ten moment listy kin w Polsce w kt贸rym b臋dzie on pokazywany. Jak tylko j膮 dostaniemy, wrzucimy j膮 tutaj. Zwiastun filmu Zobacz ca艂y article
  12. 8 points
  13. 8 points
    Wow naprawd臋 艣wietne, dobra robota! Poni偶ej inspiracja jak mo偶na by nieco o偶ywi膰 finalny obrazek 馃檪
  14. 7 points
    Heyka. Chialem sie podzielic tu swoimi ostatnimi prackami, ktore sobie dlubalem po godzinkach. Przewaznie po 1.5 - 2 godziny na kazda. staralem sie wiecej nie robic. Jak bedzie cos nowego, to raczej tez wrzuce. Jest ich wiecej, ale niestety czesc ma troche wiekszy rozmiar.
  15. 7 points
    Cze艣膰! o/ Tak, to znowu ja xD Z okazji powrotu syna marnotrawnego, zak艂adam now膮 teczk臋. 馃檪 ArtStation: https://www.artstation.com/sirpigeonz
  16. 7 points
    jest nadzieja, ze skoncze podczas przerwy swiatecznej, przynajmniej highpoly wszystkiego poza g艂owa 馃槢
  17. 7 points
    ziom, nie robie scenek bo to zajmuje kupe czasu. Kiedys jak robilismy razem jeszcze z @jaras em to bylo inaczej. On bardzo duza czesc bral na siebie i jakos to szlo. Teraz mam doslownie 2-3 godziny dla siebie wolnego maxymalnie. Po prostu checi juz nie te i tez chce czegos innego od grafiki 馃槈 wiec skupiam sie na tym co najwieksza przyjemnosc mi daje, czyli rzezbienie i odkladanie wszystkich projektow na pozniej :DDDDDD
  18. 7 points
    Cze艣膰. Dawno mnie tutaj nie by艂o. Przepad艂em w obozach pracy na par臋 lat. W tej chwili walcz臋 o chwa艂臋 jako samotny strzelec w okopach. Projekt kt贸ry wam przedstawiam jest bardzo stary. Zacz膮艂em go kilka lat temu i tworzy艂em go pod wp艂ywem wielkiej inspiracji tw贸rczo艣ci Michaela Knowlanda i jego postaci do gry The Last of Us. Mo偶e kto艣 kojarzy moj膮 star膮 teczk臋 w kt贸rej pokazywa艂em sporo WIP贸w z ZBrush i Marvelous Designera. Obecnie tamten w膮tek jest martwy, zamkni臋to mi serwer i skasowano jego zawarto艣膰 kiedy by艂em uwi臋ziony w ostatnim kompleksie podziemnym po za miastem. Ostatnio ucz臋 si臋 Maya/Arnold i system贸w do w艂os贸w i groomingu. W艂a艣nie oliwi臋 bro艅, metal pi臋knie po艂yskuje w 艣wietle ksi臋偶yca. Jestem ciekaw co si臋 wydarzy.
  19. 7 points
    bez wiekszych plan贸w bardziej projekt R&D w przesuwaniu skilla swojego dalej. i tak ju偶 wykraczam poza granice mojego laptopa xD xD na w艂asne 偶yczenie xD ma艂膮 legenda: zielone nody to VEX code. czerwone loopy to g艂贸wnie split operacji na poszczeg贸lny budynek. Jako i偶 system jest zaprojektowany tak 偶e mog臋 symulowa膰 kilka budynk贸w jednocze艣nie. tutaj wszystko si臋 zaczyna.. nody nad obiektem to s膮 blockouty budynk贸w czyli zwyk艂y box etc, potem mamy generowanie wszelkich przydatnych mi danych.. czyli outline budynku.. liczba pienter... ID budynku.. i tego typu pierdo艂y. Druga sekcja teraz to jest generator chmury punkt贸w pod ceg艂y. generuje on pattern cegie艂 wed艂ug outlineu z poprzedniego generatora.. ustawia on tutaj wszystkie cegie艂ki jako punkty.. to tutaj mog臋 zdecydowa膰 ile cegie艂 grubo艣ci maj膮 g艂贸wne 艣ciany i jak wygl膮da ich pattern. jest tutaj te偶 obliczany attrybut orient. kt贸ry potem jest u偶ywany w clarisse aby ka偶da cegie艂ka mia艂a swoje odpowiednie po艂o偶enie/rotacje. Najbardziej skomlikowana cz臋艣膰 projektu gdzie musia艂em si臋 posi艂kowa膰 troch臋 pytaniami do znajomych. czyli generator 艣cian wewn臋trznych. ko艅c贸wka generatora ma podobne fragmenty jak generator g艂贸wnych 艣cian. Do tego jest jeszcze generator okien drzwi.. kt贸ry umieszcza okna tam gdzie 艣ciana jest w miar臋 prosta. oraz drzwi s膮 umieszczane na najd艂u偶szej 艣cianie budynku. W miare proste node graphy wi臋c nie wstawiam. Z innych ciekawych jeszcze spraw to... Pod艂oga.. i kafelki.. gdzie ca艂a pod艂oga jest zrobiona z kafelka kt贸ry jest p臋kni臋ty. i ten kafelek jest randomowo rotowany o 90 stopni oraz o 5 stopni w pozosta艂ych osiach. dzi臋ki temu mam efekt podczas destrukcji pop臋kanych kafelk贸w.. a ca艂a pod艂oga to tylko 2 instancje.. oczywi艣cie wszystko jest eksportowane jako chmura punkt贸w kt贸ra potem jest sk艂adana w clarisse. Symulacja a w sumie przygotowanie do symulacji.. dzieki tej funkcji budynek jest jaky niszczony przed symulacj膮 czyli po艂owa budynku jest jakby zaznaczana 偶e ona nie b臋dzie w symulacji dzi臋ki temu.. nie symuluj膮 cegie艂 kt贸re i tak by nie by艂y zniszczone etc.. tutj mog臋 kontrolowa膰 dok艂adnie w kt贸rym miejscu budynek ma by膰 zniszczone kt贸re pi臋tro etc.. czy tylko kawa艂eczek czy totalnie do ziemi.. jest to kontrolowane attrybutem kt贸ry jest przypisywany na samym poczatku przy tworzeniu (1 obrazek) Dzi臋ki tej prostemu trickowi zaoszcz臋dzam 50% ramu i 50% czasu symulacji. bo jest po艂owa danych do symulacji. Wizualizacja jest na punkcie chmur jako i偶 pozwala to na mega 60fps'贸w w viewporcie nawet na moim starym 2 rdzeniowym laptopie 馃檪 aczkolwiek moge w艂aczy膰 aby wy艣wietla艂o w ceg艂ach. Do tego dochodzi jeszcze par臋 r贸znych sztuczek.. tylko clustering.. wszystkiego 偶eby nie symulowa膰 ka偶dej cegie艂ki tylko 3 ceg艂y np na raz.. to te偶 rozwi膮zuje problem je艣li np 2 ceg艂y gdzie艣 na siebie nachodz膮 to wtedy s膮 traktowane jako 1 ceg艂a.. dzi臋ki temu w prosty spos贸b.. mog臋 w te same miejsce co ceg艂膮 wsadzi膰 te偶 beton. Dodatkowo mam kontrole nad u偶yciem ramu.. bo mog臋 ustawi膰 偶eby cluster贸w by艂o np 20 ty艣... i wtedy niezaleznie jak wielki budynek b臋dzie.. to zawsze ilo艣膰 poszczeg贸lnych element贸w b臋dzie ta sama.. + g臋sto艣膰 clusteringu jest kontrolowana attrybutem.. obecnie jest on ustawiony globalnie na 1... ale je艣li jaki艣 budynek mi si臋 brzydko symuluje.. to mog臋 np wymusi膰 偶e ten r贸g to ma by膰 wielki kawa艂ek kt贸ry spadnie i b臋dzie le偶a艂.. na ziemi etc.. Do tego dochodzi generator highpoly cegie艂, til贸w,, betonu i innych pierdo艂 czyli instancji z kt贸rych ten ca艂y budynek jest zbudowany wbrew pozorom ten ca艂y budynek jest zrobiony raptem z kilku obiekt贸w... 3 ceg艂y zwyk艂e.. 2 ceg艂y p臋kniete na p贸艂.. 2 cz臋艣ci kafelka.. 3 rodzaje betonu. 3 rodzaje cegie艂 z kt贸rych s膮 zbudowane okna, i 2 rodzaje obiektu z kt贸rego jest jakby gzyms. przez co te ca艂e miasto podczas renderingu zu偶ywa praktycznie 0 ramu 馃槢
  20. 7 points
    Hej! Leshy, obro艅ca las贸w. Wi臋cej render贸w, plus close-up.
  21. 7 points
  22. 6 points
  23. 6 points
    @Destroyer te偶 艣ledz臋 te hasztagi na Twitterze i jest par臋 os贸b, kt贸re proceduralny workflow wynios艂y na wysoki poziom, do tego te shadery s膮 艂adne. To ju偶 widzia艂e艣? @mandragora @Nezumi ten Pablo to go艣膰 z kosmosu (ma 24 lata i 艂膮czy w sobie artyst臋 i programist臋). Od czas贸w dyntopo i Bishopa nikt nie zrobi艂 lepszej roboty dla sculptu w blenderze. Jest nastawiony na sculpt "stylizowany", gdzie du偶a ilo艣膰 poly nie jest potrzebna, ale jego narz臋dzia og贸lnie zwi臋kszaj膮 wydajno艣膰 rze藕bienia jako takiego. Ci膮gle nie widz臋, 偶eby w 2.81 by艂 jego remesher jako modyfikator, by艂oby szkoda, bo fajnie 艣miga艂o. Czas na zapoznanie si臋 z notk膮 o zmianach w B2.81, bo lektura jest obszerna https://wiki.blender.org/wiki/Reference/Release_Notes/2.81 a z drugiej strony jest ju偶 dost臋pna do pobrania alpha 2.82. Opr贸cz wielkich zmian podoba mi si臋 nowy snapping (Edge perpendicular) i ulepszony adaptive subdivision bez p臋kni臋膰 na materiale.
  24. 6 points
    No i stan臋艂o si臋, kula 艣niegowa staje si臋 coraz wi臋ksza, do fundacji blendera do艂膮czy艂o AMD tak jak nvidia na najwy偶szym poziome jako patron https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=AMD-Joins-Blender-Foundation ---------- i jakie艣 tam randomowe fajne rzeczy 馃檪 interaktywne normal mapy w blendku
  25. 6 points
    tez chcialbym zobaczyc w kinie 馃檪 no ale w najgorszym wypadku netflixik tez styknie 馃檪 spoko 馃檪 mysle ze to jest do zrobienia 馃檪
  26. 6 points
  27. 6 points
    Projekcik sko艅czony 馃槃 https://www.artstation.com/artwork/1nr2R3
  28. 6 points
    O艣wietlenie Przydatne w pracach o艣wietleniowych s膮 wiadomo艣ci z zakresu fotografiki i o艣wietlania portret贸w. Warto 膰wiczy膰 setupy o艣wietleniowe w silnikach do renderowania Rze藕ba sk贸ry Tutaj mo偶emy zobaczy膰 jak podzieli艂em sobie prace ze sk贸r膮 by m贸c tuningowa膰 to na etapie shadingu. Mix warstw I mix wszystkich layer贸w. Fajnym patentem na dodanie realizmu po na艂o偶eniu sk贸ry jest dodanie pass贸w kt贸re nadaj膮 r贸偶ne deformacje i niedoskona艂o艣ci. Wydaje mi si臋 偶e tego typu separacja mog艂a by si臋 sprawdzi膰 w mieszaniu jej w silniku w trybie add na kanale Displacement. Finalny sculpt
  29. 6 points
    Hej! W galerii pojawi艂a si臋 ju偶 pierwsza praca z Po艂udnic膮. Wypu艣ci艂em trzy rendery, wrzucam ni偶ej: widok z frontu, boku i closeup. Wszystko zrobione w Zbrushu, troch臋 posi艂kowa艂em si臋 Marvelousem i 3dsMaxem. Render wyliczy艂 mi VRay, passy posk艂ada艂em w Photoshopie. Na start finale, potem wipy i opisy co i jak
  30. 6 points
    g艂owka z kiedy艣, ale Klicek zazrosci艂 i wyrzuci艂 馃槥
  31. 6 points
    Jak kto艣 robi pod gameart mo偶e si臋 zainteresowa膰 UVPackmaster 2 pro, kolega nie znaj膮c blendera kupi艂 ten dodatek i upakowa艂 uva艂ki w 10min zamiast ca艂y dzie艅 d艂ubi膮c w 3dsmaxie, pewnie s膮 jakie艣 packery i dla 3dsa ale to nie m贸j program wi臋c nie wiem. 艁adnie to pakuje, szybko, g臋sto i zachowuje piony i poziomy przy wszelkich prostok膮tnych wyspach uv co ma znaczenie gdy s膮 niskie limity i ka偶dy piksel si臋 liczy 馃檪
  32. 6 points
    Cze艣膰, skoro forum od偶ywa to do艂o偶臋 swoj膮 cegie艂k臋 馃槈 Game ready asset. Rozmiar textury 2k.
  33. 6 points
    Nowa s艂oneczna wersja paintera, w skr贸cie jest bardziej lepiej 馃檪 https://www.substance3d.com/blog/substance-painter-summer-2019?fbclid=IwAR0J0ZQQ9CYyOVB2Ws5_pvvqj4L8Nyo1wuVDkO7ujsVwBSDrSKLlqKzZjxM
  34. 5 points
    Hej! Nie wrzuca艂em tutaj WIP贸w Marleya, jak poprzednich prac, bo troch臋 trzyma艂em projekt w tajemnicy. Teraz, jak ju偶 ujrza艂 艣wiat艂o dzienne, z ch臋ci膮 podziel臋 si臋 z Wami r贸偶nymi patentami, odpowiem na pytania, tak偶e walcie 艣mia艂o, wszak uwielbiam uczy膰 i dzieli膰 si臋 wiedz膮 :) Ni偶ej wszystkie rendery: Close upy na oczy i w艂osy: I clay render z displacem
  35. 5 points
    Hejka, Co艣 tam ostatnio sobie d艂ubi臋, odgrzeba艂em bardzo stary projekt, by膰 mo偶e kto艣 jeszcze pami臋ta. P贸ki co zarysy scenerii robi臋, dojdzie jeszcze sporo rzeczy. Marzy mi si臋 zrobienie animacji oko艂o 1min. Chce w ruch ca艂膮 scen臋 wprowadzi膰, od burzenia budynk贸w, po animacj臋 g膮sienicy m24 chaffe czy chocia偶by samolotu f4u. Wszystkie zawarte modele s膮 moje. Silnik Octane. 艢wiat艂a randomowo rzucone, p贸ki co pracuje nad shaderami, tak 偶eby standardowy komputer ud藕wign膮艂 to wszystko. Prawdopodobnie jak dojdzie ju偶 do animacji to roz艂oze to wszystko na cz臋艣ci.
  36. 5 points
    Od kilku dni mamy w ofercie i 3960x i mocniejszego 3970x. Cho膰 cena niejest niska a z dost臋pnosci膮 bywa ( jak to na pocz膮tku) r贸znie , to nie mam w膮tpliwo艣ci 偶e te procesory to najwydajniejszy a przez to 偶e jednocze艣nie posiadaj膮cy najlepszy stosunek wydajnos膰 /cena , najrozs膮dniejszy zakup w kategorii 1 procesorowych stacji roboczych. Ma艂o tego... wydajno艣cia i jednocze艣nie du偶o ni偶sz膮 cen膮 bij膮 na g艂owe nawet stacje oparte o podw贸jne Xeony 8180 platinum ( procesor Intela kosztuj膮cy ponad 20 tys /1 szt) ... Mamy do czynienia z prawdziw膮 rewolucj膮.
  37. 5 points
    Pawe艂 Jaruga - jak zmieni艂a si臋 sztuka grafiki 3D i jak ona zmieni艂a mnie Wywiad z @Levus Zobacz pe艂ny artyku艂
  38. 5 points
    https://pclab.pl/news82600.html
  39. 5 points
    @michalo, @Kir4, @kickic, @Mirkowaty, @Destroyer - Dzi臋ki za komenty i mi艂e s艂owa!;) Rozwin臋 w膮tek. To prawda, artyku艂 powsta艂 we wspo艂pracy z AMD i mi臋dzy innymi dlatego traktuje g艂贸wnie o sprz臋cie. Ale nie napisa艂em w zwi膮zku z tym w zasadzie ani jednego zdania z kt贸rym bym si臋 nie zgadza艂. Opisany sprz臋t jest w zasi臋gu zwyk艂ego usera i nie ma tutaj wywo艂a膰 efektu, 偶e jak sobie kupisz stacj臋 w cenie dobrego samochodu to jeste艣 boss i rz膮dzisz na Artstation. Nie napisa艂em te偶, 偶e im lepszy b臋dziesz mia艂 sprz臋t, tym lepszym b臋dziesz grafikiem. Wiadomo, 偶e s膮 konfigi za kilkadziesi膮t ko艂a i one robi膮 wra偶enie, ale kole偶ka co siada do 3d sobie takiego czego艣 nie kupi. Ale karcioch臋 za kilka ko艂a ju偶 mo偶e. I taka karciocha w po艂膮czeniu z mocnym procem, ramem pod korek i dyskami M.2 rozwi膮偶e wiele jego problem贸w. Czy w zwi膮zku z tym grafik posiadaj膮cy lepszy sprz臋t b臋dzie mia艂 艂atwiej, lepiej i wygodniej? Wiadomo! Czy b臋dzie progresowa艂 szybciej i lepiej ni偶 grafik z gorszym konfigiem? Nie wiadomo. Ja np jak mi si臋 sprz臋t zestarzeje to zmieniam na taki, na kt贸rym pocisn臋 z 5-6lat. Z tym 偶e taki komp co sobie ludzie kupuj膮 na start do nauki 3d, np i7 z 32gb u mnie poszed艂 na emerytur臋 w zesz艂ym roku, sporo dzieciak贸w za i7 da艂oby si臋 pokroi膰. Chcia艂em zakupi膰 p艂yt臋 z obs艂ug膮 128GB ale zakres cenowy konfiguracji si臋 ju偶 zmienia艂, wi臋c ola艂em, mie艣ci艂em si臋 w 32GB to si臋 zmieszcz臋 w 64GB, jak si臋 przestan臋 mie艣ci膰, to zmieni臋 sprz臋t. A czy sprz臋t wspomaga progress i nabywanie skilla? Oczywi艣cie (!) ale nie zawsze i na pewno nie jet kluczem. Natomiast w przypadku GPU z 6-8GB to wi臋kszo艣ci przypadk贸w texturuj膮c nextgenow膮 posta膰 po prostu si臋 nie zmie艣cisz na raz z texturami i musisz dzieli膰 model na cz臋艣ci, p贸藕niej to 艂膮czy膰 itd. Robisz model na styk gdzie masz zapchane 8GB grafiki prawie pod korek, to si臋 wywala z braku pami臋ci na karcie. A we藕 odpal w mi臋dzyczasie builda, albo par臋 soft贸w na raz, zapomnij. Pojawia si臋 frustracja, traci si臋 czas, a to naj艂atwiej rozwi膮za膰 coraz mocniejszym sprz臋tem, kt贸ry na raz 艂yknie wi臋cej. Par臋 lat temu, jak pojawi艂 si臋 tytan z 12GB i koledzy mi pokazali jak fajnie si臋 na tym pracuje to od razu polecia艂em do sklepu i go kupi艂em, najlepiej wydane pieni膮dze na sprz臋t kiedykolwiek. Marmoset antyaliasing na maxa, substance painter przesta艂 si臋 zapycha膰, renderery GPU zacz臋艂y dzia艂a膰. Pierwsze co zrobi艂em to kupi艂em Wie艣ka 3 i odpali艂em na full detalach:) Potem dosz艂y mi jeszcze 2 karty 偶eby zboostowa膰 rendering GPU a ostatnio w艂a艣nie radek z 16GB do zada艅 specjalnych wymagaj膮cych du偶o pami臋ci. Od ludzi, kt贸rzy si臋 ucz膮, ci膮gle s艂ysz臋, 偶e co艣 si臋 zacina, zawiesza, d艂ugo im komp modele mieli. T艂umacz臋, optymalizujcie modele bo inaczej tak b臋dzie. No i dobrze, niech optymalizuj膮, naucz膮 si臋:) Ale w pewnym momencie wola艂by艣 ich nie optymalizowa膰 bo praca nabiera innych priorytet贸w. Ka偶dy kto wiele lat robi 3d powie Wam to samo, sprz臋t ma hula膰, robi膰 robot臋 i nie zamula膰. Ty jako artysta masz si臋 skupia膰 na pracy i tw贸rczo艣ci a nie na walce ze sprz臋tem. Jak sprz臋t nie daje rady to nale偶y go zmieni膰 bo to u艂atwia i przy艣piesza prac臋. Poszukajcie sobie wywiad贸w w necie np. z Bulgarovem, kt贸ry cz臋sto wspomina o tym, 偶eby pakowa膰 w hardware bo to u艂atwia 偶ycie. Na pewnym etapie nauka i grind skila si臋 komplikuje i ostatnie o czym chcesz my艣le膰 to wydajno艣膰 sprz臋tu. Ale nawet wieloprocesorowy kombajn z kilkoma GPU sam Ci臋 nie nauczy. Za to skr贸ci Ci czas pracy o 2h. Wyjmuj膮c z artyku艂u: "Niedawno nauczy艂em od podstaw dwie osoby [...]. Obie s膮 jednak niezwykle cierpliwe, wytrwa艂e i ch臋tne do nauki i rozwoju." To jest absolutna podstawa, chcesz robi膰 fajne rzeczy w 3d to kup najlepszy z艂om na jaki Ci臋 sta膰 (bez dziadowania) i oraj dzie艅 w dzie艅 po kilka-kilkana艣cie godzin to b臋dziesz mia艂 i sprz臋t i modele:)
  40. 5 points
    Onlinowa ksi膮偶ka po艣wi臋cona zagadnieniom kinematografii i o艣wietlenia przy du偶ych produkcjach filmowych. Autor, bardzo do艣wiadczony w temacie zdradza wszystkie tajemnice bran偶y 馃檪 Ciekawa lektura, jestem w trakcie. Ksi膮偶ka: https://chrisbrejon.com/ Autor: https://vimeo.com/user8458525
  41. 5 points
  42. 5 points
  43. 5 points
    test v2 馃檪 model by @rav31
  44. 5 points
    Nowy traielr Lupina, bardzo mi si臋 podoba ta stylizacja
  45. 5 points
    jeszcze troch臋 pod艂uba艂em i zrrobi艂em prowizoryczny render w zetce 馃檪
  46. 5 points
    Praktyka cierpliwosci... Cos zainspirowanego moimi ostatnimi wakacjami. 馃檪
  47. 5 points
  48. 5 points
    Skonczylem chyba. Nie chce mi sie z tym wiecej pracowac, a wole tak niz zaszufladkowac 馃檪 Pozdro wszystkim
  49. 5 points
    Hej! Wrzucam wszystkie rendery z kolejnej pracy - Hapuna Walcie 艣mia艂o z pytaniami/komentarzami Dzi臋ki!
  50. 5 points
    Wprowadzi艂em sporo korekt, jeszcze troche czasu na to po艣wiec臋 ale jest coraz lepiej. Dziekuje raz jeszcze wszystkim za wcze艣niejszy feedback jak i zapraszam do komentowania obecnej wersji.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
konferencja autodesk 2020


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy