Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Albums

  1. 4 points
    Odświeżona klasyka w nowoczesnym stylu elektromobilności. Poznaj nowego MALUCHA w wersji PEV. Projekt nowej, odświeżonej wersji Fiata 126p w wersji EV. Celem projektu było stworzenie nowej koncepcji całkowicie opierając się o kształt i styl starego fiata 126p. Więcej wizualizacji i informacji o projekcie można znaleźć pod linkiem. http://czyzewski-design.com/language/pl/fiat-126p-ev/ Odwiedź i udostępnij; Behance https://www.behance.net/gallery/86323213/FIAT-126p-EV Artstation https://www.artstation.com/artwork/8lVz9G
  2. 4 points
    Wizualizacje wykonane dla Imerza. W sumie przygotowaliśmy 6 różnych apartamentów i część wspólną apartamentowca w Unreal Engine 4 pod VR. Animacja nagrana w 60fps 4k z użyciem ray tracingu. Więcej ujęć i animacja na behance: https://www.behance.net/gallery/85299303/LC-Apartments-in-West-Palm-Beach-Florida-UE-4?fbclid=IwAR0sCV5VbGBQRA2odQg6-sr2JDOvaPLipr4FXr_-LWcoi6F5dKH20alSPi8
  3. 3 points
    Bugatti Chiron GT w Unrealu na RTX'ie, ktory kolor lepiej wam pasuje???? Po wiecej ujec zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/3ogxgo?commentId=2959661 https://www.behance.net/gallery/86921805/B-W
  4. 3 points
  5. 3 points
    Hej Wrzucam kolejną postać z Bestiariusza Słowiańskiego - Hapuna! Softy: Zbrush, 3dsMax, KeyShot Na moim insta z pracami 3D będzie dziś nowy content, stąd od razu zapraszam do śledzenia: instagram.com/piotrkujko_3d Ta pracka ma sporo WIPów, więc od razu podlinkuje swój katalog z resztą wipów tego projektu: https://max3d.pl/forums/topic/101080-teczka-3d-bestiariusz-słowiański/ Dzięki!
  6. 2 points
    Forum kojarzy mi sie z okresami wzmozonej nauki, i taki ponownie nastal, wiec postanowilem sobie wrzucac rzeczy na nowo! Ostatnio skonczylem "Trylogie Ciagu", i myslami wciaz w tym swiecie... 🙂
  7. 2 points
  8. 2 points
    Koncept postaci inspirowany serią Ghost In The Shell
  9. 2 points
    Witam serdecznie jakiś czas temu wpadłem na pomysł zaprojektowania nowego porche, ale nie chciałem aby to była kolejna kopia 911. Pragnąłem stworzyć coś nowego podejść do tematu od innej strony i wpadłem na idę cyber. ten pomysł zmusił mnie aby przełamać pewne istotne cechy dla tej marki ale zachowując ogólny kształt sylwetki która jest bardzo rozpoznawalna przez ludzi na całym świecie. więc postanowiłem zachować charakterystyczny kształt bryły dla marki ale zmienić kompletnie kształty wielu powierzchni oraz zmienić stylistykę detali taki jak np. reflektory. celem było nadanie trochę surowej stylistyk która może nawiązywać do świata cyber ale zarazem zachowując miękkie powierzchnie tak aby sylwetka była spójna. był to trudny temat do podjęcia ponieważ sylwetka stylistyka 911 jest według mnie czymś niesamowitym i nie zamierzałem tego podważać moim projektem ale chciałem przedstawić model porsche w innym świetle. Więcej renderów na https://www.behance.net/gallery/80422281/Cyber-677-Porsche-by-Paul-Breshke-personal-project
  10. 2 points
    znowu auta..... ale w unrealu na Ray Trace 😉 po wiecej zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/rR4Rra https://www.behance.net/gallery/84205979/Range-Rover-Velar-Unreal-Engine-4?
  11. 1 point
  12. 1 point
    Witam. Chcialem sie pochwalic wyroznieniem na Behance, mianowicie nowym projektem Bentley'a GT w polaczeniu z Arch Viz. Sama bryle budynku pozyczylem sobie od Evermotion. Glownym zalozeniem bylo wykonac fotorealistyczna wizke auta wraz z architektura CG. https://www.behance.net/gallery/89415863/Architecture-Automotive-CGI Tym razem 3ds max, V-ray, Nuke i Photoshop. Pozdrawiam.
  13. 1 point
    Zestaw modeli, które wykonałem, albo nadzorowałem i korygowałem W postaci gentlemana pomógł mi Piotr Kujko Model pałacu wykonał Przemek Pulit Modele rudery, fabryki, połowę szeregowca, i pomoc przy pozostałych dwóch budynkach zapewnił Antoni Zakrzewski Modele zaprojektowała Barbara Gołębiewska.
  14. 1 point
  15. 1 point
    Ostatni raz z Corvettą. Obiecuję 🙂 Blender 2.81. Dorobiłem proste wnętrze, trochę inny kolor, trochę inne oświetlenie, i zrobiłem z tego rozkładówkę w gazetce. Grafiki użyte do zrobienia tekstur poniżej
  16. 1 point
    Ostatni czas, ktory spedzilem w pracy zaowocowal pare robotkami, ktore moge juz pokazac. Jedna z nich - to Seeker. Glowna postac do Contract'sow. Art director - Rick Natch
  17. 1 point
  18. 1 point
    Dzień dobry! Pierwszy post po latach na max3d 🙂 Aż miło widzieć że serwis wrócił do żywych. Pierwsza świeża wrzutka to model Hydraliska który zrobiłem for fun w wolnej chwili.
  19. 1 point
    Witam wszystkich, forum obserwuję od dawna, ale to mój pierwszy post (w zasadzie to drugi, bo dziś już to samo wrzuciłem w WIP'a). Bardzo się cieszę z reaktywacji maxa3d i stwierdziłem, że czas dodać coś od siebie. Wrzucam rendery kilku modeli zrobionych na potrzeby przyszłego projektu. Jest to swojego rodzaju work in progress, ponieważ finalnie modele znajdą się w większej scenie. Przerenderowane dla fanu, treningu oraz sprawdzenia wstępnego efektu oświetlenia i shaderów. Modelowane w Maxie, renderowane w Vray GPU. Kasa fiskalna teksturowana w Substance Painter, reszta to standard - połączenie tekstur z proceduralkami. Jacek
  20. 1 point
    tym razem interior i troche exterioru w Unrealu 4 na Ray Trace
  21. 1 point
    kolejna pracka auto w Unrealu na RTX'ie, tym razem realistyczny outdoor z HDRi po wiecej zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/plasti https://www.behance.net/damianbilinski
  22. 1 point
    Witam wszystkich, Jakiś czas temu przeglądając swoje portfolio zrozumiałem, że jest nieaktualne i przydałoby się wrzucić coś nowego. Zamieszczam swój ostatni projekt. Więcej renderów i wireframe'y na https://www.artstation.com/artwork/JlqbQZ
  23. 1 point
    Skończona diorama z czołgiem 9TP ( wzmocniony 7 TP)
  24. 1 point
    Model for fun i dla treningu, na podstawie konceptu z polycount monthly challenge'u - https://www.artstation.com/artwork/3R0o Link do sketchfaba: https://skfb.ly/6NOqE
  25. 1 point
  26. 1 point
  27. 1 point
    Wizualizacje domu w Trierze, zaprojektowanego przez Biuro projektowe maxberg - architekt Karol Nieradka. Na potrzeby mojego portfolio, delikatnie się różnią od tych, które wykonałem dla biura.
  28. 1 point
    Ostatnio lastriko w modzie. Brakuje na tynku dobrych tekstur. Stworzyłem więc własne w Houdini + Redshift. 8k, bezszwowe. Jak ktoś chce, to można kupić tu: GumRoad CGMood ArtStation
  29. 1 point
    Pierwsze podejście do maszyny, czyli mój pomysł na wygląd sterowca.
  30. 1 point
    kilka renderków włosów dla postaci do cinematika Game Of Thrones Conquest _ Blacksmith dla studia Gizmo z Argentyny, software: Maya/Yeti/Arnold https://vimeo.com/332001404
  31. 1 point
    Koncept postaci hrabiny Isawa-kan-Lawerr na podstawie książki " Opowieści z meekhańskiego pogranicza" R. Wegner
  32. 1 point
    Autorska koncepcja jednej z najpopularniejszych postaci serii Marvel - Venom
  33. 1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
konferencja autodesk 2020


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy