Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Albums
-
Hejka Jakiś czas temu skończyłem projekt 7 figurek rycerzy z Ziemi Świętej w skali 75mm dla Semper Fidelis Miniatures. Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć więcej renderów zapraszam na arstatcję https://www.artstation.com/michalo Na instagramie wrzuciłem krótkie nagrania ze sculpcenia Króla więc też zapraszam https://www.instagram.com/michalo.art/ Aak ktoś chce odwiedzić sklep to jest tutaj: www.semperfidelisminiatures.com5 points
-
5 points
-
4 points
-
4 points
-
Odświeżona klasyka w nowoczesnym stylu elektromobilności. Poznaj nowego MALUCHA w wersji PEV. Projekt nowej, odświeżonej wersji Fiata 126p w wersji EV. Celem projektu było stworzenie nowej koncepcji całkowicie opierając się o kształt i styl starego fiata 126p. Więcej wizualizacji i informacji o projekcie można znaleźć pod linkiem. http://czyzewski-design.com/language/pl/fiat-126p-ev/ Odwiedź i udostępnij; Behance https://www.behance.net/gallery/86323213/FIAT-126p-EV Artstation https://www.artstation.com/artwork/8lVz9G4 points
-
Wizualizacje wykonane dla Imerza. W sumie przygotowaliśmy 6 różnych apartamentów i część wspólną apartamentowca w Unreal Engine 4 pod VR. Animacja nagrana w 60fps 4k z użyciem ray tracingu. Więcej ujęć i animacja na behance: https://www.behance.net/gallery/85299303/LC-Apartments-in-West-Palm-Beach-Florida-UE-4?fbclid=IwAR0sCV5VbGBQRA2odQg6-sr2JDOvaPLipr4FXr_-LWcoi6F5dKH20alSPi84 points
-
3 points
-
3 points
-
Witam! (po długiej przerwie) Od jakiegoś czasu nosiłem się z pomysłem zrobienia nowego portfolio, plus chciałem pomodelowac wreszcie coś dla siebie, ostatni pełny projekt robiłem chyba z 6 lat temu. W ten sposób powstał ten concept, jego założeniem było zrobienie bardziej przyziemnego modelu, który ma wyglądać jak produkcyjne auto. Jestem dużym fanym Lotusa Elise więc można powiedzieć i zobaczyć, że projekt na nim bazował. Projekt zacząłem w listopadzie 2019 roku, skończyłem gdzieś koło sierpnia/września 2020, w sumie zajęło mi to ok. 6 miesięcy, czasem siedząc po 8-12h czasem3 points
-
Cześć, jako że na świecie zachodzi koniec, to żeby się nie dać tej całej wirusowej depresji postanowiłem otworzyć szufladę z projektami na lepsze czasy. Na warsztat wrzuciłem model futurystycznej kuszy, którą wykonałem na potrzeby konkursu, organizowanego przez Humser 3D, "Three D Guns 2" -> https://hum3d.com/challenges/3d-guns-gallery/ cały proces powstania pracy na etap konkursowy znajdziecie tutaj -> https://forums.hum3d.com/main-forum/three-d-guns-2-mk_05crs-futuristic-crossbow/ Z nadmiaru ilości pracy, projekt po deadlinie konkursowym trafił do szuflady. Kilka d3 points
-
3 points
-
3 points
-
Hej Wrzucam kolejną postać z Bestiariusza Słowiańskiego - Hapuna! Softy: Zbrush, 3dsMax, KeyShot Na moim insta z pracami 3D będzie dziś nowy content, stąd od razu zapraszam do śledzenia: instagram.com/piotrkujko_3d Ta pracka ma sporo WIPów, więc od razu podlinkuje swój katalog z resztą wipów tego projektu: https://max3d.pl/forums/topic/101080-teczka-3d-bestiariusz-słowiański/ Dzięki!3 points
-
Coś w tym jest, że każdy postaciowiec w branży musi mieć swoją własną wersję Venoma, każdy kocha Venoma! Praca zajęła mi 3-4 miesiące, mocno po godzinach (zarywane nocki, wypchane weekendy jak się dało), wszystko 3D. Przez ostatni czas niewiele robiłem pod kątem własnych prac, potrzebowałem trochę czasu na przemyślenie swojego stylu i tego w jakim kierunku chcę, żeby moje prace szły. Siadając do pracy, miałem pomysł w głowie, który właściwie niewiele zmodyfikowałem. Wiedziałem, że ma być NYC, ma być kolorowo, świetliście, deszczowo i akcja ma dziać się na aucie. Wcześniej planowałem dodać jesz2 points
-
2 points
-
Cześć, chciałbym pokazać Wam mój pierwszy model w Blenderze 2.8 w ramach nauki tego softu. Kilka rzeczy mnie wkurzało, ale samo modelowanie uważam, że jest nawet momentami przyjemniejsze niż w 3ds max 😁 Render zrobiłem w Coronie (clay zrobiłem w Cycles), jednak myślę, że w końcu poduczę się Cycles i jakoś to będzie 😀 Dodatkowo założyłem sobie ArtStation - https://www.artstation.com/artwork/mDE4082 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Hej! Kilka rzeczy ode mnie. Przy tych budynkach wprowadziłem szybki workflow ze sculptem w ZBrushu, szybkim bake i stworzonym przez siebie smartmaterial do Substance Paintera. Chciałem uzyskać "handpaintowy" feeling bez wielogodzinnego malowania. Szkice koncepcyjne dostarczone od klienta. Wszystkie budynki mają tekstury 1k i są poniżej 2,5k tris.2 points
-
Mój kamień milowy. Planuje zrobić upgrady assetu, tzn lvl 1, lvl 2... pewnie fachowo się to jakoś nazywa. Wszystko już rozpisane na papierze, zostało rozrysować i wymodelować. :) Hp, Zbrush --> lp, bake, tekstury substance painter i designer dla terenu. lvl1: https://www.artstation.com/artwork/rRgbGm lvl2:https://www.artstation.com/artwork/5XXdlW2 points
-
2 points
-
Witam. Chcialem sie pochwalic wyroznieniem na Behance, mianowicie nowym projektem Bentley'a GT w polaczeniu z Arch Viz. Sama bryle budynku pozyczylem sobie od Evermotion. Glownym zalozeniem bylo wykonac fotorealistyczna wizke auta wraz z architektura CG. https://www.behance.net/gallery/89415863/Architecture-Automotive-CGI Tym razem 3ds max, V-ray, Nuke i Photoshop. Pozdrawiam.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Witam serdecznie jakiś czas temu wpadłem na pomysł zaprojektowania nowego porche, ale nie chciałem aby to była kolejna kopia 911. Pragnąłem stworzyć coś nowego podejść do tematu od innej strony i wpadłem na idę cyber. ten pomysł zmusił mnie aby przełamać pewne istotne cechy dla tej marki ale zachowując ogólny kształt sylwetki która jest bardzo rozpoznawalna przez ludzi na całym świecie. więc postanowiłem zachować charakterystyczny kształt bryły dla marki ale zmienić kompletnie kształty wielu powierzchni oraz zmienić stylistykę detali taki jak np. reflektory. celem było na2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00