Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Albums

  1. Hejka Jakiś czas temu skończyłem projekt 7 figurek rycerzy z Ziemi Świętej w skali 75mm dla Semper Fidelis Miniatures. Jeśli ktoś ma ochotę zobaczyć więcej renderów zapraszam na arstatcję https://www.artstation.com/michalo Na instagramie wrzuciłem krótkie nagrania ze sculpcenia Króla więc też zapraszam https://www.instagram.com/michalo.art/ Aak ktoś chce odwiedzić sklep to jest tutaj: www.semperfidelisminiatures.com
    5 points
  2. Scena full CG z maxa i Vraya. Modele od Evermotion i Quixela. Po wiecej zapraszam tutaj: https://www.behance.net/gallery/104774629/Audi-RS7-City-Full-CGi
    4 points
  3. Odświeżona klasyka w nowoczesnym stylu elektromobilności. Poznaj nowego MALUCHA w wersji PEV. Projekt nowej, odświeżonej wersji Fiata 126p w wersji EV. Celem projektu było stworzenie nowej koncepcji całkowicie opierając się o kształt i styl starego fiata 126p. Więcej wizualizacji i informacji o projekcie można znaleźć pod linkiem. http://czyzewski-design.com/language/pl/fiat-126p-ev/ Odwiedź i udostępnij; Behance https://www.behance.net/gallery/86323213/FIAT-126p-EV Artstation https://www.artstation.com/artwork/8lVz9G
    4 points
  4. Wizualizacje wykonane dla Imerza. W sumie przygotowaliśmy 6 różnych apartamentów i część wspólną apartamentowca w Unreal Engine 4 pod VR. Animacja nagrana w 60fps 4k z użyciem ray tracingu. Więcej ujęć i animacja na behance: https://www.behance.net/gallery/85299303/LC-Apartments-in-West-Palm-Beach-Florida-UE-4?fbclid=IwAR0sCV5VbGBQRA2odQg6-sr2JDOvaPLipr4FXr_-LWcoi6F5dKH20alSPi8
    4 points
  5. Fryzura growa, na ustawianych z palca hair cardsach. Całość game-ready. Na artstation więcej contentu, w tym trochę więcej o samym workflow. Maya, Max, XGen, Photoshop, xNormal, Marmoset Toolbag 3. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/Aq5VXy
    3 points
  6. Witam! (po długiej przerwie) Od jakiegoś czasu nosiłem się z pomysłem zrobienia nowego portfolio, plus chciałem pomodelowac wreszcie coś dla siebie, ostatni pełny projekt robiłem chyba z 6 lat temu. W ten sposób powstał ten concept, jego założeniem było zrobienie bardziej przyziemnego modelu, który ma wyglądać jak produkcyjne auto. Jestem dużym fanym Lotusa Elise więc można powiedzieć i zobaczyć, że projekt na nim bazował. Projekt zacząłem w listopadzie 2019 roku, skończyłem gdzieś koło sierpnia/września 2020, w sumie zajęło mi to ok. 6 miesięcy, czasem siedząc po 8-12h czasem
    3 points
  7. Cześć, jako że na świecie zachodzi koniec, to żeby się nie dać tej całej wirusowej depresji postanowiłem otworzyć szufladę z projektami na lepsze czasy. Na warsztat wrzuciłem model futurystycznej kuszy, którą wykonałem na potrzeby konkursu, organizowanego przez Humser 3D, "Three D Guns 2" -> https://hum3d.com/challenges/3d-guns-gallery/ cały proces powstania pracy na etap konkursowy znajdziecie tutaj -> https://forums.hum3d.com/main-forum/three-d-guns-2-mk_05crs-futuristic-crossbow/ Z nadmiaru ilości pracy, projekt po deadlinie konkursowym trafił do szuflady. Kilka d
    3 points
  8. Bugatti Chiron GT w Unrealu na RTX'ie, ktory kolor lepiej wam pasuje???? Po wiecej ujec zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/3ogxgo?commentId=2959661 https://www.behance.net/gallery/86921805/B-W
    3 points
  9. Hej Wrzucam kolejną postać z Bestiariusza Słowiańskiego - Hapuna! Softy: Zbrush, 3dsMax, KeyShot Na moim insta z pracami 3D będzie dziś nowy content, stąd od razu zapraszam do śledzenia: instagram.com/piotrkujko_3d Ta pracka ma sporo WIPów, więc od razu podlinkuje swój katalog z resztą wipów tego projektu: https://max3d.pl/forums/topic/101080-teczka-3d-bestiariusz-słowiański/ Dzięki!
    3 points
  10. Coś w tym jest, że każdy postaciowiec w branży musi mieć swoją własną wersję Venoma, każdy kocha Venoma! Praca zajęła mi 3-4 miesiące, mocno po godzinach (zarywane nocki, wypchane weekendy jak się dało), wszystko 3D. Przez ostatni czas niewiele robiłem pod kątem własnych prac, potrzebowałem trochę czasu na przemyślenie swojego stylu i tego w jakim kierunku chcę, żeby moje prace szły. Siadając do pracy, miałem pomysł w głowie, który właściwie niewiele zmodyfikowałem. Wiedziałem, że ma być NYC, ma być kolorowo, świetliście, deszczowo i akcja ma dziać się na aucie. Wcześniej planowałem dodać jesz
    2 points
  11. Cześć, chciałbym pokazać Wam mój pierwszy model w Blenderze 2.8 w ramach nauki tego softu. Kilka rzeczy mnie wkurzało, ale samo modelowanie uważam, że jest nawet momentami przyjemniejsze niż w 3ds max 😁 Render zrobiłem w Coronie (clay zrobiłem w Cycles), jednak myślę, że w końcu poduczę się Cycles i jakoś to będzie 😀 Dodatkowo założyłem sobie ArtStation - https://www.artstation.com/artwork/mDE408
    2 points
  12. Prace wykonane na potrzeby gry Total War:ELYSIUM nad którymi pracowałem przez ostatnie 2 lata z hakiem.
    2 points
  13. model ćwiczebny jako sposób na zapoznanie się z Zbrushem
    2 points
  14. Projekt nad którym pracuje od dluzszego czsu, Karcinka przygodowa. pojawia sie tu grafiki do kart i nie tylko.
    2 points
  15. Na podstawie:https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv
    2 points
  16. Hej! Kilka rzeczy ode mnie. Przy tych budynkach wprowadziłem szybki workflow ze sculptem w ZBrushu, szybkim bake i stworzonym przez siebie smartmaterial do Substance Paintera. Chciałem uzyskać "handpaintowy" feeling bez wielogodzinnego malowania. Szkice koncepcyjne dostarczone od klienta. Wszystkie budynki mają tekstury 1k i są poniżej 2,5k tris.
    2 points
  17. Mój kamień milowy. Planuje zrobić upgrady assetu, tzn lvl 1, lvl 2... pewnie fachowo się to jakoś nazywa. Wszystko już rozpisane na papierze, zostało rozrysować i wymodelować. :) Hp, Zbrush --> lp, bake, tekstury substance painter i designer dla terenu. lvl1: https://www.artstation.com/artwork/rRgbGm lvl2:https://www.artstation.com/artwork/5XXdlW
    2 points
  18. Witam. Chcialem sie pochwalic wyroznieniem na Behance, mianowicie nowym projektem Bentley'a GT w polaczeniu z Arch Viz. Sama bryle budynku pozyczylem sobie od Evermotion. Glownym zalozeniem bylo wykonac fotorealistyczna wizke auta wraz z architektura CG. https://www.behance.net/gallery/89415863/Architecture-Automotive-CGI Tym razem 3ds max, V-ray, Nuke i Photoshop. Pozdrawiam.
    2 points
  19. Forum kojarzy mi sie z okresami wzmozonej nauki, i taki ponownie nastal, wiec postanowilem sobie wrzucac rzeczy na nowo! Ostatnio skonczylem "Trylogie Ciagu", i myslami wciaz w tym swiecie... 🙂
    2 points
  20. Koncept postaci inspirowany serią Ghost In The Shell
    2 points
  21. Witam serdecznie jakiś czas temu wpadłem na pomysł zaprojektowania nowego porche, ale nie chciałem aby to była kolejna kopia 911. Pragnąłem stworzyć coś nowego podejść do tematu od innej strony i wpadłem na idę cyber. ten pomysł zmusił mnie aby przełamać pewne istotne cechy dla tej marki ale zachowując ogólny kształt sylwetki która jest bardzo rozpoznawalna przez ludzi na całym świecie. więc postanowiłem zachować charakterystyczny kształt bryły dla marki ale zmienić kompletnie kształty wielu powierzchni oraz zmienić stylistykę detali taki jak np. reflektory. celem było na
    2 points
  22. znowu auta..... ale w unrealu na Ray Trace 😉 po wiecej zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/rR4Rra https://www.behance.net/gallery/84205979/Range-Rover-Velar-Unreal-Engine-4?
    2 points
  23. kilka renderków włosów dla postaci do cinematika Game Of Thrones Conquest _ Blacksmith dla studia Gizmo z Argentyny, software: Maya/Yeti/Arnold https://vimeo.com/332001404
    2 points
  24. Model zrobiony w maxie, wydruk 3d na drukarce Sonic 4k XL.
    1 point
  25. Hej, chciałbym podzielić się swoją ostatnią pracą, lekko już zmęczonym autem dostawczym
    1 point
  26. Figurka do gry Kingdoms Forlorn od Into The Unknown Render Toolbag 4 + Affinity Photo.
    1 point
  27. Chronicles of Crime - The Millennium Series/ Location board Ilustracje do malutkich kart, które wykonałem jakiś czas temu do świetnej planszowi od studia Lucky Duck Games.
    1 point
  28. High res - https://www.artstation.com/artwork/Aqv8eW
    1 point
  29. Witam. Moje ostatnie wypociny, renderowane w 3ds maxie i V-rayu, celem bylo zrobic fotorealistyczny ale tez interesujacy obrazek. Lepsza jakosc na Behance: https://www.behance.net/damianbilinski Pozdrawiam.
    1 point
  30. Ostatni czas, ktory spedzilem w pracy zaowocowal pare robotkami, ktore moge juz pokazac. Jedna z nich - to Seeker. Glowna postac do Contract'sow. Art director - Rick Natch
    1 point
  31. kolejna pracka auto w Unrealu na RTX'ie, tym razem realistyczny outdoor z HDRi po wiecej zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/plasti https://www.behance.net/damianbilinski
    1 point
  32. Witam wszystkich, Jakiś czas temu przeglądając swoje portfolio zrozumiałem, że jest nieaktualne i przydałoby się wrzucić coś nowego. Zamieszczam swój ostatni projekt. Więcej renderów i wireframe'y na https://www.artstation.com/artwork/JlqbQZ
    1 point
  33. Pierwsze podejście do maszyny, czyli mój pomysł na wygląd sterowca.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy