Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Image Comments

  1. 9 points
    Miałem przyjemność przygotowania dwóch animacji, które zostały zaprezentowane podczas wręczania Oscarów w tym roku. Zostały one umieszczone na ekranach w momencie ogłoszenia zwycięzców w kategorii najlepsze efekty specjalne oraz najlepsza rola drugoplanowa. Efekt mieniących się cząsteczek został dodany przez inną osobę z ekipy, jako że blenderowy Glare nie sprawdził się w czasie animacji (projekt został w całości wykonany w Blenderze). Dla wielkiego miłośnika kina, którym jestem, praca przy tym projekcie była naprawdę niesamowitym, surrealistycznym doświadczeniem.
  2. 3 points
    nie liczyłem sobie czasu, ale myślę, że w zetce okolice 4-5 godzin i do tego ze dwie w fotoszopie 🙂 poniżej coś z etapu 3d
  3. 3 points
    Dzień hańby, . Japoński samolot z lotniskowca Soryu , Aichi D3A Val, pilotowany przez porucznika komandora Takashige Egusa w ataku na USS Arizona, 7 grudzień 1941
  4. 3 points
    prosta sprawa, są cycki daję lajka 😄
  5. 2 points
    Bardzo ładne! Mega 😍
  6. 2 points
  7. 2 points
    Super! Mój ojciec ma taką samą w swoim humvee, świetna robota! Gratuluję skilla w modelowaniu i teksturowaniu
  8. 2 points
  9. 2 points
    Fajnee. Trochę budzi niepokój - np. co ona robiłą z tym Pikachu 🙄
  10. 2 points
    ❤️ uwielbiam takie klimatyczne rendery 😄 sztosik
  11. 2 points
    Man, wygląda świetnie. Gdybym nadal robił gry, to bym pewnie od razu napisał w sprawie kolaboracji.
  12. 2 points
  13. 2 points
    Świetne te twoje wrzutki. Każdy render nadaje się na front. Piękna robota, aż miło popatrzeć!
  14. 2 points
    Pasowałby do CyberPunka! ; )
  15. 2 points
  16. 2 points
    Bardzo fajny koncept. Dobrze wyglądają te wiszące farfocle wszelakiego typu 🙂 Btw powiedz chłopakom żeby zoptymalizowali grę bo na 2080ti i 1950x potrafi przycinać i spowalniać 🙂
  17. 2 points
    A co tam, też dorzuce od siebie overa 😄
  18. 2 points
    Piękny gęsty klimat.
  19. 2 points
    Co nam wyjdzie jak dodamy Władce Pierścieni do Mad Max Fury Road 🙂
  20. 2 points
  21. 2 points
    super, brakuje trochę takich stylizacji ostatnio 😉 O ile konstrukcja dużego jest na plus - mały nieco odstaje.
  22. 2 points
    Pewnie making of gdzieś zaginął? Nie widać tutaj tych 13 lat.
  23. 2 points
    Kope lat! Po to jest ta reanimacja. Więcej więcej. Dzięki za wrzutkę.
  24. 2 points
    aż w uszach zagrał dźwięk stukających o siebie kaset.
  25. 2 points
    świetnie zbudowany focus na postać na balkonie
  26. 2 points
    kompozycyjnie jest tak, że nawet jakbyś chciał docenić całą pracę, to oko i tak ląduje na pośladkach 😉 Tkanina jednak wyszła bardzo dobrze - łącznie z przeźroczystością. Na początku myślałem, że patrzę na pracę 3D - ale taką tkaninę w 3D uzyskać to też byłaby sztuka.
  27. 1 point
    Bylo! Wlasciwie wiekszosc architektury, bez wiekszych szczegolow.
  28. 1 point
    Świetna praca! Klimat, światło, wygląd samochodu, czuć historię.
  29. 1 point
  30. 1 point
    Bardzo dobra robota. Bida jest od kolan w dół. Brakło tutaj jakiejś anatomicznej konsekwencji. Brakuje tam tej ostrości którą nadałeś mu w górnej części. Nie jestem jakimś tam designerem ale piszę o takich subiektywnych odczuciach.
  31. 1 point
  32. 1 point
    Dzięki olaf, wezmę to pod uwagę przy kolejnych renderach.
  33. 1 point
    ciekawa sprawa. Kompozycyjnie bym to jeszcze dopracował.
  34. 1 point
    Estetycznie. Napięcie powierzchniowe bym zwiększył (większe, bardziej lepkie krople). Teraz wyszło zbyt sztucznie.
  35. 1 point
    Cześć MaxymilianMax Cieszę się, że się podoba. Na pewno pierwsze projekty w UE4 wymagają trochę więcej czasu i energii, żeby uzyskać docelową jakość sceny. Jak już się ogarnie z czym to się je i się zbuduje podstawową bibliotekę materiałów/tekstur/modeli to praca idzie baardzo szybko. Osobiście uważam, że nakład pracy w UE4 tylko z pozoru wydaje się większy niż w Vray/Corona - kwestia zbudowania fajnego workflow. Później można się bawić - wszystkie rendery w 8k, rendery 360 generują się w kilka sekund, a 90sekund animacji 4k60fps to kwestia 20-30min. Plus dochodzą do tego wycieczki VR, albo po prostu poruszanie się po całej scenie na standardowym ekranie w zwykłym game mode więc cały "produkt" można przedstawić na wiele sposobów w krókim czasie:) Cały projekt tj. 6 apartamentów i około 2000m2 części wspólnych/rekreacyjnych zajęło ok 2 miesięcy przeplatając się w międzyczasie z innymi projektami.
  36. 1 point
    5H przy twoim systemie to jakiś chory czas... ta wizka to jest 10 minut renderingu :P Ustaw tryb na CPU.. bukety ustaw na 32 albo 16.. sampling ustaw na 64.. i wyczyść intelowym denoiserem i już.
  37. 1 point
    Słuszna uwaga powyżej. Brakuje trochę dopieszczonych detali hard surface.
  38. 1 point
    Przyjemne ale kompozycyjnie mozna by wyciagnac znacznie wiecej z tego.
  39. 1 point
    ten biały highlight trochę biję w oczy w sumie.. robiłeś w sRGB?
  40. 1 point
    No to w sumie najważniejsze - ta część wygląda nieźle - no może trochę mgła i blur przeszkadza w ocenie 😉
  41. 1 point
    @olaf no niestety. trochę też monocolor wszedł trochę źle tą scene zrobiłem tzn sam layout jest nawet spoko... ale to w jaki sposób to świeciłem i potem w post pro próbowałem to wyciągnąć i trochę wleciało za dużo blura i innych spraw i wyszła taka trochę zlepka paćka... no ale w sumie w tej pracy bardziej testowałem houdiniowe topsy. które wygneerowały mi cały las. 😄 i każde drzewo to jest pure geo zero tekstury.
  42. 1 point
    Zajebiście czuć taką "mumianą" suchość 😄
  43. 1 point
    haha RatLife - so true 🙂
  44. 1 point
    Pamiętam, cały czas świetnie wygląda 🙂
  45. 1 point
    Świetne i inspirujące :)
  46. 1 point
  47. 1 point
    Jak prawdziwe. Brawo!
  48. 1 point
  49. 1 point
  50. 1 point
    Taka uwaga. Warto dawać tytuły prawidłowe bo są widoczne 🙂
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
konferencja autodesk 2020


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy