Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Images

  1. 21 points
    Praca zrobiona w Zbrushu i wyrenderowana w Keyshot. https://www.youtube.com/watch?v=2Smd-5o0a9k
  2. 18 points
  3. 18 points
    soft : Zbrush, Maya, Substance Painter, XGen, Arnold Render
  4. 17 points
  5. 16 points
  6. 16 points
  7. 16 points
    Ta praca musi byc w galerii max3d.pl 馃槈 wykonanie 2006rok
  8. 14 points
  9. 13 points
  10. 13 points

    From the album: Album zlegoczlowieka!

    takie dla zabawy
  11. 13 points
  12. 12 points
  13. 12 points

    © Maciej Janaszek

  14. 12 points
  15. 11 points

    © Miko艂aj Madejski

  16. 11 points
    Hej! Oto praca, kt贸r膮 ostatnio wykona艂em na konkurs Hum3d car render challenge. Inspirowana nocnymi zdj臋ciami z czas贸w PRL. Nie to, 偶e jestem jakim艣 wielkim fanem PRL :), lubi臋 po prostu klimat zdj臋膰 z tego czasu i stara艂em si臋 go odda膰. Modelowa艂em w 3ds Maxie, firanki oczywi艣膰ie w Marvelous Designer, natomiast chodnik w Zbrushu (teraz bym go inaczej zrobi艂, ale w biegu wysz艂o jak wida膰). Unwrap zrobi艂em w Rizom UV, tekstury w Substance Painter (nie wszystkie), a renderowa艂em w Vray'u. Ma艂y post w Photoshopie, troch臋 kontrast贸w i kolor贸w. W momencie jak si臋 zdecydowa艂em wzi膮膰 udzia艂 w konkursie, to zosta艂y 24 dni do ko艅ca, pracowa艂em oczywi艣cie po godzinach. Ca艂o艣膰 + making of mo偶na zobaczy膰 tutaj: https://www.behance.net/gallery/89705223/Taxi-making-of Dajcie zna膰 co my艣licie, co jest ok, a co nie. Dzi臋ki!
  17. 11 points
  18. 11 points
  19. 11 points
    Hej ho! Jak reaktywacja, to i ja si臋 dorzuc臋 馃槈 Chwil臋 temu zmontowa艂em tak膮 oto ok艂adeczk臋 / key art do gry "Layers of Fear 2" studia Bloober Team. Zapraszam do zerkni臋cia. Sam ch臋tnie tu b臋d臋 zagl膮da艂, 偶eby podpatrze膰 co tam "nasi" robi膮 w wielkich 艣wiatach. Je艣li natomiast chcecie wi臋cej moich rzeczy, to znajdziecie co艣 tutaj: Zuczus Artstation
  20. 11 points
    Praca prywatna. Model wyrze藕biony i upozowany w zbrushu, remeshing automatyczny decimation masterem, nast臋pnie mapowanie i packing automatyczny w 3d coacie. Textury r贸wnie偶 w coacie (tylko buzia i dekolt w sunstance painterze). Assembling sceny w blenderze, render w octane.
  21. 11 points
    Rok temu zacz膮艂em prac臋 nad projektem zwi膮zanym z postaciami z bestiariusza s艂owia艅skiego. Na pierwszy rzut idzie Po艂udnica. Zbrush, 3dsMax, VRay, Photoshop W膮tek z wipami, nowymi renderami, opisami w dziale WIP:
  22. 11 points
    https://sidre.bigcartel.com/
  23. 10 points
  24. 10 points
  25. 10 points
  26. 10 points
    Ilustracja zrobiona dla w艂a艣cicielki marki Girls Watch Porn. 100% Personalizowana Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
  27. 10 points
  28. 10 points
    Fan Art inspirowany gr膮 Death Stranding. Death stranding fan art made with 3ds max and Corona renderer 4.0 + HDRI Ever since I saw the first game trailer, I was thinking of preparing a 3D scene in the atmosphere of the Hideo Kojima game. I am also planning to prepare a model with the baked light on the sketchfab.

    © Marcin Lubecki

  29. 10 points
    https://sidre.bigcartel.com/
  30. 10 points
  31. 9 points

    From the album: Noworoczny album!

    Nowy rok i noworoczne postanowienia by troche wiecej eksperymentowac...! :o
  32. 9 points
    Od dzieciaka s艂ucham muzyki jamajskiej. Nie wyobra偶a艂em sobie, 偶eby kt贸rego艣 dnia, wiedz膮c, 偶e jestem faktycznie na si艂ach to zrobi膰, usi膮艣膰 do fotorealistycznego modelu Boba Marleya w 3D. Sculpt zrobiony w Zbrushu, tekstury Mari/Texturing XYZ, ca艂a reszta Maya + XGen + Arnold, final touch Photoshop + Lightroom. Wpadajcie na mojego instagrama 3D, gdzie wrzucam wi臋cej takich smaczk贸w, jak to co robi臋 wygl膮da od zaplecza, same fajne rzeczy. www.instagram.com/piotrkujko_3d/ albo @piotrkujko_3d I zapraszam na moje artstation: https://www.artstation.com/artwork/lVv1O5 Udost臋pniajcie te偶 post gdzie si臋 da, w dzisiejszych czasach walka o zasi臋gi, jest trudniejsza od samego 3D 馃槃 Dzi臋ki!
  33. 9 points
  34. 9 points
    Kudusta pass is a dangerous road to the city of lightning, called Fulmo, the last place on earth where electricity technology prevails. /Yatra- a procession or pilgrimage, especially one with a religious purpose. Sketch for this was made in Nvidia Gaugan, awesome tool for artist, go check it.
  35. 9 points
  36. 9 points
  37. 9 points
  38. 9 points
    Growy model postaci stworzony w ramach wyzwania Artstation. Pe艂ny workflow growy. Posta膰: 8 zestaw贸w tekstur 2k. Podstawka: 1 zestaw tekstur 4k. Soft: 3DS Max, Zbrush, Maya, xGen, Marvelous Designer, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag. Wi臋cej: https://www.artstation.com/artwork/gJXBmm W膮tek z pe艂nym progressem prac: https://www.artstation.com/contests/the-legend-of-king-arthur/challenges/67/submissions/45804
  39. 9 points
    Jedna z 21 wizualizacji Pi艅czowskiego Zespo艂u Zamkowego, kt贸re wykona艂em w ramach w艂asnego projektu dla Muzeum w Pi艅czowie. Ca艂a galeria oraz informacje: http://www.zamekpinczow.pl

    © Mateusz Staniszew

  40. 9 points
  41. 9 points
    Koncept art pustynnego biomu do mojego IP Yatra
  42. 9 points
  43. 9 points
  44. 8 points
  45. 8 points
  46. 8 points
  47. 8 points
  48. 8 points
  49. 8 points
  50. 8 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00
konferencja autodesk 2020


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy