Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Images

  1. Praca zrobiona w Zbrushu i wyrenderowana w Keyshot. https://www.youtube.com/watch?v=2Smd-5o0a9k
    21 points
  2. soft : Zbrush, Maya, Substance Painter, XGen, Arnold Render
    18 points
  3. 16 points
  4. Ta praca musi byc w galerii max3d.pl 馃槈 wykonanie 2006rok
    16 points
  5. Ilustracja zrobiona na zam贸wienie. 100% Personalizowana. Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
    13 points
  6. From the album: Album zlegoczlowieka!

    takie dla zabawy
    13 points
  7. From the album: Jamroz Szkice-Speedy-Pracki

    https://www.instagram.com/arachnea_/
    12 points
  8. Doktor Plagi, Tak swego czasu nazywano lekarzy, kt贸rzy zwalczali pandemi臋 Czarnej 艣mierci w XVI i XVII wieku (o ile mi wiadomo). Konwencja dark art/horror. Zbrush, Marvelous Designer, Maya, Substance Painter, Arnold kompo Photoshop i kolor korekcja w Lightroomie Zapraszam tradycyjnie na swojego Instagrama https://www.instagram.com/piotrkujko_3d/ Artstation: https://www.artstation.com/artwork/ybwxd5 dzi臋ki:)
    12 points
  9. © Maciej Janaszek

    12 points
  10. From the album: Sebastian Szmyd

    https://www.artstation.com/artwork/W2yAnv
    11 points
  11. From the album: new balance 574

    https://www.behance.net/gallery/106241221/new-balance-574-CGi
    11 points
  12. Gar艣膰 postaci do mojego 艣wiata Yatry

    © Robert Rejmak

    11 points
  13. 11 points
  14. Hej! Oto praca, kt贸r膮 ostatnio wykona艂em na konkurs Hum3d car render challenge. Inspirowana nocnymi zdj臋ciami z czas贸w PRL. Nie to, 偶e jestem jakim艣 wielkim fanem PRL :), lubi臋 po prostu klimat zdj臋膰 z tego czasu i stara艂em si臋 go odda膰. Modelowa艂em w 3ds Maxie, firanki oczywi艣膰ie w Marvelous Designer, natomiast chodnik w Zbrushu (teraz bym go inaczej zrobi艂, ale w biegu wysz艂o jak wida膰). Unwrap zrobi艂em w Rizom UV, tekstury w Substance Painter (nie wszystkie), a renderowa艂em w Vray'u. Ma艂y post w Photoshopie, troch臋 kontrast贸w i kolor贸w. W momencie jak si臋 zdecydowa艂em wzi膮膰 udzia艂 w ko
    11 points
  15. Hej ho! Jak reaktywacja, to i ja si臋 dorzuc臋 馃槈 Chwil臋 temu zmontowa艂em tak膮 oto ok艂adeczk臋 / key art do gry "Layers of Fear 2" studia Bloober Team. Zapraszam do zerkni臋cia. Sam ch臋tnie tu b臋d臋 zagl膮da艂, 偶eby podpatrze膰 co tam "nasi" robi膮 w wielkich 艣wiatach. Je艣li natomiast chcecie wi臋cej moich rzeczy, to znajdziecie co艣 tutaj: Zuczus Artstation
    11 points
  16. Praca prywatna. Model wyrze藕biony i upozowany w zbrushu, remeshing automatyczny decimation masterem, nast臋pnie mapowanie i packing automatyczny w 3d coacie. Textury r贸wnie偶 w coacie (tylko buzia i dekolt w sunstance painterze). Assembling sceny w blenderze, render w octane.
    11 points
  17. Rok temu zacz膮艂em prac臋 nad projektem zwi膮zanym z postaciami z bestiariusza s艂owia艅skiego. Na pierwszy rzut idzie Po艂udnica. Zbrush, 3dsMax, VRay, Photoshop W膮tek z wipami, nowymi renderami, opisami w dziale WIP:
    11 points
  18. https://sidre.bigcartel.com/
    11 points
  19. From the album: Sebastian Szmyd

    https://www.artstation.com/artwork/RY1E4D
    10 points
  20. Ilustracja zrobiona dla w艂a艣cicielki marki Girls Watch Porn. 100% Personalizowana Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
    10 points
  21. Fan Art inspirowany gr膮 Death Stranding. Death stranding fan art made with 3ds max and Corona renderer 4.0 + HDRI Ever since I saw the first game trailer, I was thinking of preparing a 3D scene in the atmosphere of the Hideo Kojima game. I am also planning to prepare a model with the baked light on the sketchfab.

    © Marcin Lubecki

    10 points
  22. https://sidre.bigcartel.com/
    10 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy