Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Images

  1. Praca zrobiona w Zbrushu i wyrenderowana w Keyshot. https://www.youtube.com/watch?v=2Smd-5o0a9k
    21 points
  2. soft : Zbrush, Maya, Substance Painter, XGen, Arnold Render
    18 points
  3. 16 points
  4. Ta praca musi byc w galerii max3d.pl wykonanie 2006rok
    16 points
  5. Ilustracja zrobiona na zamówienie. 100% Personalizowana. Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
    13 points
  6. From the album: Album zlegoczlowieka!

    takie dla zabawy
    13 points
  7. From the album: Jamroz Szkice-Speedy-Pracki

    https://www.instagram.com/arachnea_/
    12 points
  8. Doktor Plagi, Tak swego czasu nazywano lekarzy, którzy zwalczali pandemię Czarnej śmierci w XVI i XVII wieku (o ile mi wiadomo). Konwencja dark art/horror. Zbrush, Marvelous Designer, Maya, Substance Painter, Arnold kompo Photoshop i kolor korekcja w Lightroomie Zapraszam tradycyjnie na swojego Instagrama https://www.instagram.com/piotrkujko_3d/ Artstation: https://www.artstation.com/artwork/ybwxd5 dzięki:)
    12 points
  9. © Maciej Janaszek

    12 points
  10. 11 points
  11. From the album: keid

    Softy: zbrush, ornatrix, substance painter, 3dsmax, vray Animacja i progress pracy na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/WKEKEN
    11 points
  12. From the album: Sebastian Szmyd

    https://www.artstation.com/artwork/W2yAnv
    11 points
  13. From the album: new balance 574

    https://www.behance.net/gallery/106241221/new-balance-574-CGi
    11 points
  14. Garść postaci do mojego świata Yatry

    © Robert Rejmak

    11 points
  15. 11 points
  16. Hej! Oto praca, którą ostatnio wykonałem na konkurs Hum3d car render challenge. Inspirowana nocnymi zdjęciami z czasów PRL. Nie to, że jestem jakimś wielkim fanem PRL :), lubię po prostu klimat zdjęć z tego czasu i starałem się go oddać. Modelowałem w 3ds Maxie, firanki oczywiśćie w Marvelous Designer, natomiast chodnik w Zbrushu (teraz bym go inaczej zrobił, ale w biegu wyszło jak widać). Unwrap zrobiłem w Rizom UV, tekstury w Substance Painter (nie wszystkie), a renderowałem w Vray'u. Mały post w Photoshopie, trochę kontrastów i kolorów. W momencie jak się zdecydowałem wziąć udział w konkursie, to zostały 24 dni do końca, pracowałem oczywiście po godzinach. Całość + making of można zobaczyć tutaj: https://www.behance.net/gallery/89705223/Taxi-making-of Dajcie znać co myślicie, co jest ok, a co nie. Dzięki!
    11 points
  17. Praca prywatna. Model wyrzeźbiony i upozowany w zbrushu, remeshing automatyczny decimation masterem, następnie mapowanie i packing automatyczny w 3d coacie. Textury również w coacie (tylko buzia i dekolt w sunstance painterze). Assembling sceny w blenderze, render w octane.
    11 points
  18. Rok temu zacząłem pracę nad projektem związanym z postaciami z bestiariusza słowiańskiego. Na pierwszy rzut idzie Południca. Zbrush, 3dsMax, VRay, Photoshop Wątek z wipami, nowymi renderami, opisami w dziale WIP:
    11 points
  19. https://sidre.bigcartel.com/
    11 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy