Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/03/2020 in all areas

  1. 12 points
  2. 10 points
    Pół godziny modelowania i półtora bazgrania po renderze:
  3. 10 points
    Wrzucam, ale nie wiem czy się liczy, bo pracka zaczęta pare miesięcy temu i porzucona. A że akurat temat pasuje to postanowiłem ją wygrzebać i dokończyć.
  4. 9 points
  5. 9 points
    Cześć! Po bardzo długiej przerwie wracam z odgrzanym projektem czołgu. Jako że jego potencjał jest trochę niewykorzystany postanowiłem zrobić serię krótkich filmów prezentujących możliwości symulacji i rigu. Planuję też nagranie kursu opisujący cały proces. Blender + Cycles, Adobe Premiere
  6. 8 points
    Portret z głowy, plus studium technik Sargenta i Leyendeckera.
  7. 8 points
    Bardziej "study" szkockiego zamku ale zamknąłem się w jakieś 2 godziny więc podrzucam jako speedpainting.
  8. 7 points
    Moje rysunki 😄 Robiłem to jakieś 2 lata temu, trochę kolory pozmieniane, ale chyba niewiele poza tym. Normalnie mogę mówić, że "byłem" w filmie z Wesleyem Snipesem 😛
  9. 7 points
    Naszło mnie na fantasy
  10. 7 points
    Temat dla mnie bomba 😉 ale czasu brak niestety. Nie mniej wrzucam żeby podbić frekwencję, ~1h.
  11. 6 points
    Jest nowy Speed jest i Smok
  12. 5 points
    Po chwilowej przerwie na sesję udało coś mi się dokończyć 😉 Pierwszy raz wykorzystałem Marvelous Designera i poznanego tutaj, na forum Rizom UV (świetny programik btw). Trochę podłubałem w zbrushu, trochę w substance i dzisiaj nareszcie uznałem że wystarczy tego dłubania.
  13. 5 points
    Było fantasy to pora na sajfaje
  14. 5 points
    Widzę, że skaczę z tematu na temat i żadnego nie potrafię dokończyć: Morrigan z DAI (chciałem jak najwierniej oddać twarz - ahh ja i te moje twarze) Ogólnie to jest tu jeszcze trochę pracy. Ale przyjmę także podpowiedzi :)
  15. 5 points
  16. 5 points
  17. 5 points
    dobry wieczór! w końcu udało mi się zrealizować kolejny odcinek Psotnika, tym razem w stylistyce lat '30 wszelkie opinie mile widziane Zaczarowane miasteczko skrywa nocą wiele atrakcji, ale nie wszystkie są tu po to by rozbawić gości. Więc miej się na baczności, bo kiedy zanurzysz się w szaleństwie, nie będzie powrotu. p.s. to mój pierwszy post na "nowym" forum, mam nadzieję, że nic nie popsułem..
  18. 4 points
    Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić. Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec.
  19. 4 points
    Ogólne uwagi: Trochę anatomię by się przydało poprawić. Nie jestem ekspertem w tej materii, ale unikałbym robienia z mięśni takich krągłych bułeczek poprzyklejanych do ciała. Ważne jest gdzie mają przyczepy i jaką pełnią funkcję, żeby dobrze oddać ich kształt. Jesli chodzi o ręce, które coś trzymają, to pamiętaj, żeby uwzględnić grubość palców, żeby nie "wcinały" się w to, co trzymają, Do tego może zróżnicować linie bardziej? Gdzieś cieńsze, gdzieś grubsze (najczęściej światło = cienkie linie, cień = grubsze), kontrastować proste z wygiętmi, mało skomplikowane z bardzo etc. Jak jedna część ciała jest rozluźniona to lepiej mało detalu w linii, jak zgięta to więcej. Czasem warto linie zgubić, nie obrysowywać każdego kształtu jednolitą kreską. Tam gdzie kontrast jest mały i formy łagodnie przechodzą jedna w drugą (jak mięśnie brzucha), to może odpuścić część linii?
  20. 4 points
    Testów Blenderka ciąg dalszy 🙂 Wzorowałem się luźno na domyślnym modelu "Ghosta" z Destiny. Zostało dorobić mu oczko i będzie w zasadzie wszystko. Nie wiem jeszcze tylko czy robić z tego lp i teksturować bo zasadniczo miał to być szybki temat na potestowanie Blenderowych narzędzi. 🤔
  21. 4 points
  22. 4 points
    Fajny temacik. To jak ma być na szybko to mnie tylko na tyle stać:
  23. 4 points
    Alembic info https://code.blender.org/2020/06/changes-to-the-alembic-exporter/ Force Fields w Flip Fluids Darmowe wprowadzenie do blenderowych VFX (Blender + AE + Nuke) Trochę blenderowych zwierzaków i hair shape addon
  24. 4 points
    No to ja też się podzielę ciekawym przykładem z przeszłości 🙂 jakieś 10-11 lat temu, pierwszy rocznik Drimaginu, postać Promyczka do katolickiej gazetki pod tym samym tytułem, zlecenie zorganizowane przez szkołę, równocześnie kolega rzeźbił popiersie Jana Pawła II dla tego samego klienta, obie rzeczy po 1500zł i na dodatek było nam mówione, przynajmniej mi żeby nie być zachłannym - greedy 🙂 postać, materiały, światło, render, rig jak poniżej, pierwsze "większe" i ciekawsze zlecenie, wcześniej robiłem komercyjnie bardzo proste wizki czy rendery produktów najczęściej do katalogów w modo, pierwsze i jak do tej pory jedyne zlecenie dla przedstawiciela kultu religijnego, ówczesny dyrektor ( nie Zbigniew Rybczyński) zaklinał się, że nawet jak coś się nie uda z organizacją to on z własnej kieszeni nam zapłaci więc nie mamy się o co martwić 🙂 I po tym opisie zgadnijcie czy któryś z nas zobaczył pieniądz za tak lukratywne zlecenie? 🙂 Swoją drogą dzisiaj bym takiego customowego riga nie dał rady zrobić 😛
  25. 4 points
    Hej. Dawno mnie tu nie było. Michalo myślę że na pewno zwiększa się sprawność w rysowaniu kiedy codziennie sie rysuje. Jednak ciężko mi stwierdzić jednoznacznie czy po 40 dniach coś sie zmieniło. Zawsze jak gdzies jade mam z soba szkicownik. Mysle ze wrzuce pewnego dnia szkice na dysk i dam linka tak bedzie wygodniej. tymczasem dwa obrazy wykonane na zaliczenie przedmiotu technologia malarstwa sztalugowego. pejzaż 17 wieczny na podstawie reprodukcji i martwa malowana z obserwacji malowana w stylu 17 wieczbych martwych natur. Ile waszym zdaniem można by brac za takie obrazy? mozna by dopisac ze wykonane zgodnie z 17 wieczna technologią, wykonane przez studenta konserwacji malarstwa. Zamieszczam też ilustracje nad która zaczalem pracowac. Wszelkie uwagi jak zawsze mile widziane.
  26. 4 points
    Rosyjski skaner wydał czterowymiarowego wrapa, nawet nie najgorzej się to prezentuje i do tego w 60 klatkach 🙂 https://www.russian3dscanner.com/wrap4d/
  27. 4 points
    Hey. Wrzucam projekt strony www do mojej debiutanckiej książki „Rockstar”. Została ona wydana siedem lat temu poprzez portal crowdfundingowy, a kilka miesięcy temu postanowiłem ją przepisać i udostępnić ją za darmo na samodzielnie zrobionej stronie. Strona www jest dosyć prosta, do stworzenia grafik użyłem Affinity Designer, a do zaprojektowania layoutu – Adobe XD. Całość zakodziłem (html/css/trochę javascript) używając do tego jekylla (https://jekyllrb.com/) i Visual Studio Code. Okładka książki autorstwa Sainera. (instagram.com/sainer_etam) Książka jest jeszcze przed redakcją, ale można już ją pobrać w pdf. Jakby komuś chciało się ją przeczytać, byłbym wdzięczny za podesłanie informacji o błędach 🙂 Strona aktualnie pod adresem: https://blazejwilczynski.github.io/rockstar-book/ Pozdrawiam!
  28. 4 points
  29. 4 points
    ta przedluzmy moze do konca tego tygodnia co? 🙂
  30. 4 points
    Weź, długi weekend był 😄
  31. 4 points
    Ja nic nie mówię bo Pi to różne działy ,ale odbieram różne modele w Pi. Cinematic i gamedev'e to 2 różne światy, a jeśli się nie umie modelować pod subD i ładnie rozłożyć siatki to się za to nie zabiera. Ty ustalasz stawkę i poprawki są czymś normalnym więc powinno się to od razu założyć. Tak samo ustala się wstępne warunki i warunki poprawkę po zakończeniu projektu. Osobiście sam też nie lubie wyceniać swojego freelancu bo po prostu ludzie nie dookreślają co jak ma być zrobione. W tym ,że ja wysyłam całą biblie czego oczekuje a freelancer robi swoje. Na koniec poprawiamy setki błędów technicznych bo dłużej zajmuje wytykanie błędów freelancerowi niż ich poprawianie. Było tak ,że zabraliśmy freelancerowi model, jeden zrezygnował a trzeciemu zostawilismy same propry i rozlowkoanie i i tak spieprzył. Ktoś może się uważać za seniora przerzucasz go do innego charatkeru pracy i okazuje się,że jest kupa. Kiedyś freelance odbierali producenci w Pi przynajmniej u nas w dziale. I taki nawet kijowy szczur z dynamesha został przyjęty na bazie 1 obrazka bez topo etc. Easy mony. Prawda jest taka teraz bez prevki renderu dispa modelu nie przyjmiemy i musimy go jeszcze wewnątrz przemielić. Teraz jak zjebiesz to masz poprawiać chyba ,że sami widzimy ,że to idzie w las i brakuje czasu. Samo zmienianie nazw rozbijanie siatek etc to jest kupa roboty. Jednymi słowy poprawka małego gówna w kółko macieju po freelnacerze jest wqrwiajace. Zaczniecie odbierać czyjś freelnace to się wtedy powqrwiacie szczegolnie gdy to nie jest finalny produkt jak stilka tylko idzie to dalej na inne działy. A dniówkę to minimum 800zł sobie róbcie tylko za 8h a nie za freelance na 1/4 etatu. Tylko jak sobie załoy ktoś ze jebienie byle jaką siate to wtedy mamy niedoszacowany produkt. Najlepsze to było jak mieliśmy 1 dzień do końcowego terminu freelancera i bylo w c... do poprawy. Spokojna odpowiedź : "dobrze poprawie" - fizycznie niemożliwe ale co tam xD. Zabraliśmy i zrobiliśmy we dwóch. Jeden cisnał ciuch drugi cisnął propy. P.S. Mi też pierwszy freelnac'e dla Platige się nie opłacił bo z LP wyszło HP na 4 UDIMACH (low poly by starczył) w tym ,że to był freelance jako test do wejścia do firmy a nie tak jak w reszcie firm, gdzie przez miesiąc napierdalasz za free pierd...ny "TEST" i ci potem dziękują. Niedoszacowany freelnace to jedno a qrwienie sie za łaskawe przyjęcie do firmy to drugie szczególnie jak musisz coś robić po godzinach i nie masz na to siły. Jak będziemy robić za ch... pieniądze to psujesz rynek. Jak za duże i nie dostarczasz dobrego produktu. No to już inny temat. Mam listę freelancerów z którymi nie współpracuję. P.S. Jak robicie freelance to warto sprawdzić dla jakiego supervisora i kto jest ardirectorem jezeli charakter współpracy jest stały wtedy wiecie przez jaki współczynnik przemnożyć stawkę.
  32. 4 points
    Takie tam nowe wypociny w maxie i painterze na podstawie konceptu Kris Thylera. Zapraszam na artstation również hmmm.... https://www.artstation.com/artwork/B1o0Qm
  33. 4 points
  34. 4 points
    Wow 7 lat mnie tu nie było... ale fajnie widzieć że forum dalej żyje choć były spore zmiany. Wrzuciłem ostatnią moją prackę do galerii 3D ale nie jestem pewny jak to tam działa to odświeżę i tu 🙂 Link do galerii 3D gdzie więcej obrazków Zapraszam też na ArtStation gdzie dodatkowo można obejrzeć turntable oraz model w sketchfabie - https://www.artstation.com/artwork/Bmxxx8
  35. 3 points
    takiego ziomka rzeźbie teraz, mocny wip.
  36. 3 points
    Cześć 🙂 Od jakiegoś czasu szukałam miejsca w którym mogłabym dzielić się moimi pracami i uczyć od innych. Ktoś polecił mi tą stronę, a więc jestem 😄 Wiem, że jest to forum bardziej poświęcone grafice komputerowej, ale na pewno wielu z was równie świetnie radzi sobie z rysunkiem tradycyjnym, więc liczę na to, że ktoś będzie chciał mi pomóc...? Rysunkiem interesuje się od dawna, ale dopiero na początku tego roku faktycznie zaczęłam się uczyć jak rysować. Korzystam z kursu online Brenta Evistona 'The Art & Science of Drawing'. Kurs bardzo mi się podoba, ale wiem, że Eviston jedynie daje pewien zarys podstaw a kryje się za tym o wiele więcej, czego należałoby się nauczyć. Więc w międzyczasie zaczęłam również kurs Drawabox. Niestety nie mam możliwości robić go regularnie, ale raz na tydzień staram się coś tam uszczknąć 😉 Trochę sobie pooglądałam forum i zauważyłam, że polecacie książkę 'How to Draw' Scotta Robertsona, więc może niedługo uda mi się zajrzeć i tam 🙂 Póki co rysuję jedynie martwe natury, same kontury. Sama ustawiam sobie kompozycje, rysuję z natury, nie ze zdjęć. Teraz zaczęłam uczyć się jak cieniować podstawowe bryły, ale szczerze, ciężko mi to idzie 😕 Dalej się męczę z mierzeniem, które zajmuje mi bardzo długo, no ale praktyka czyni mistrza. Tak więc widzicie, że jestem dopiero na początku mojej drogi z rysowaniem i miło by było, gdyby ktoś chciałby mi pomóc, pokazać co robię źle itd. 🙂 Jako że miałam styczność tylko z kursami po angielsku, z góry przepraszam jeśli będę używać anglojęzycznych zwrotów. To jedynie dlatego, że nie znam ich polskich odpowiedników a Google Tłumacz czasem zawodzi 😛 Tutaj trochę moich prac, zaczynając od małego progresu: Sporo tego wyszło... Właściwie to już miałabym pytanie odnośnie cieniowania. Co robię źle, że to wygląda źle? 😄 (Na tej kuli zrobiłam highlight/punkcik światła, ale niestety nie widać na zdjęciu)
  37. 3 points
    Bardzo fajne! Lepszy render zrobi ogromną różnicę. Możesz mieć mega tekstury, ale bez dobrego światła będzie słabo! 😉 Nie czuć ogólnie, że ten plecak jest ze zwykłego materiału tylko z jakiegoś "tworzywa", jest strasznie "sztywny", jak dla mnie brakuje większych pofałdowań i tego, żebyś go położył na ziemi.
  38. 3 points
    3 alpha tekstury kraterów 😉 za friko do pobrania na https://gumroad.com/brainchildpl
  39. 3 points
    Pixologic wydał okrojoną wersją Zbrush Core, która jest dostępna dla wszystkich bez opłat. http://zbrushcore.com/mini/index.php
  40. 3 points

    From the album: SpeedSculpt/Paint Winners

    SpeedPaint_Sculpt 2020_05 Winner
  41. 3 points
    Witam Taka kreatura. Narazie samo ciało, może je w coś odzieje? Jak ktoś ma uwagi, proszę pisać :)
  42. 3 points
    Znalazłem jeszcze jeden zestaw po drugiej stronie spektrum, bardzo przyjemny projekt i super klient, też stary z 9 lat, bardzo dobra stawka 2tys od postaci czego sobie i Wam życzę 🙂 I bądź tu człowieku mądry z wycenami 🙂
  43. 3 points
    Dziękuję 😉 Cały czas coś dodajemy, będę tu wrzucał update-y 😉 UPDATE: Dodałem nowe modele skał, ruin, kolumn itd. mały update.
  44. 3 points
    Ja mam odwrotne zdanie, bo zbroi do tańca na rurze sa setki tysięcy (na artstation znaczy się, lol), a takie chroniace przed obrażeniami sa rzadkie jak łyk zimnej wody na pustyni, i tak samo odświeżajace, gdy się na jakaś trafi. Jak na mój gust, to nawet za mało zakryłeś, bo przydałaby się jakaś warstwa między skóra a płyta, typu przeszywalnica, a odkryte łokcie i przedramiona też wolałbym zakryte, no ale może jej akurat potrzebne do rzucania czarów... Jeśli miałbym coś skrytykować, to przydałoby się zaokraglić naramienniki, aby bardziej otaczały ramiona. Nagolenniki powinny mieć w stawie kostkowym taki kształt, żeby się stopa mogła zginać, teraz wygłada, że by się wbijały boleśnie w stopę gdyby ja wygięła w druga stronę. Uszkodzenia wydaja się biec przez oddzielne płyty scalajac je ze soba w miejscu uszkodzenia, na mój rozum separacja między płytami powinna być zachowana. Dla pokazania, o co mi chodzi: To sa rzeczy, na które większość widzów w ogóle nie zwróci uwagi, tylko garstka takich czepialskich jak ja się będzie czepiać. Całokształt i wykonanie to jak zwykle mucha nie siada, super robota.
  45. 3 points
    Robiłem sculpt LP bake textura. Robiłem dla Polaka majacego firme z Angli... ale tutka mu zrobiłem tez w 3h i 15min tego tutka kosztowalo 100zł a nawet nie edytowałem nie ciałem nic. Wiec ogólnie złoty sstrzał ;). To robiłem po 700zł netto od łebka z tego co pamiętam.: Szybki rafowy sculpt dla złapania formy a potem bardziej w Mayce plus widok z przodu. i czyste LP plus UV 1-2 dni roboty max 3. W tym osatni dzien to poprawki wiec 1-2h pracy. I to chyba w 2013/2014 roku. Wszyskie zrobiłem w 20dni chyba. Dużo przed terminem. A polycoun nie był super wazzny bo do prerenderu szly ale mialy wygladac jak LP wiec hard i smooth edge porobiłem. Ogólnietrzeba liczyć 500-1000zł dniówki minimum w zależności od doświadczenia: P.S to ze potrafie zrobic szybciej to nie znaczy ze mam robic taniej ;P. To daje im dużo wiecej czasu na inne etapy.
  46. 3 points
    Teraz przeglądam i chyba 2-3 lata temu 2700zł brałem za coś podobnego. 2 modele jeden lisek drugi pająk 2700 za sztuke. Od tego 10% podatku. Sculpt plus LP normal mapa plus diffuse oddawałem.
  47. 3 points
    Temat: Sprzątacz/ka Nie wiem czy temat podpasuje, ale zwykle challenge kręcą się wokół czegoś epickiego czy bojowego, więc dla odmiany coś bardziej zwyczajnego. Oczywiście może być scifi, fantasy, śmieszne albo straszne generalnie dowolny gatunek. Grunt, żeby było jasne, że to ktoś, kto sprząta.
  48. 3 points
    Miałem mnóstwo pomysłów na ten temat ale brak skila żeby je wykonać. także ode mnie tylko robocik i purgerer którego zacząłem robić ale nie skończyłem. pozdro
  49. 3 points
    Ogólnie żeby nie dublować tego o czym wspominali @takashmen @EthicallyChallenged tutaj masz fajny tutorial o błędach w cieniowaniu - Niestety widzę w ciebie wiele z tych błędów ale za to ten film świetnie pokaże ci jak je poprawić. Nie ma się co zrażać- każdy musi przejść przez te kroki i każdy z nas je przerabiał albo do tej pory z nimi walczy:) Także powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach.
  50. 3 points
    Eksperymenty z terenami 😉
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy