Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/20/2020 in all areas

  1. 12 points
    Bardzo fajnie. Dobra robota jak na pierwszy raz. Dobór refek znacznie Ci utrudnił zadanie, więc fajnie wybrnąłeś. Napiszę, co mi się w tych refkach nie podoba, jadąc od lewej. Wściekły koleś – te dodatkowe niebieskie źródła światła są za silne i utrudniają wybór gdy decydujesz, co ma być w świetle a co w cieniu. Fakt, że jest jedno dominujące źródlo, ale te dopełniające trochę za bardzo dopełniają. Torsy – te rzeźby to pomocny materiał do pokazywania gdzie się znajdują główne grupy mięśniowe, i są one pooddzielane w bardzo wyolbrzymiony sposób, co Ci trochę miesza w głowie. To Cię popycha do widzenia cieni tam, gdzie ich nie ma. A przykład: na rzeźbie obojczyki są oddzielone ostrym kantem, więc użyłeś tam ostrego, ciemnego kształtu, podczas gdy cały ten rejon tak naprawdę jest w świetle. Musisz próbować zbijać te kształty światła i cienia w większe grupy. Staraj się z rozsypanych wysepek robić kontynenty. To nie jest łatwy proces i powinieneś się po tym ćwiczeniu czuć zmęczony. Głowa – ona chyba nawet nie jest oświetlona, tylko jest bryłą pokazaną w matcapie. Jest to użyteczne uproszczenie światłocienia gdy się rzeźbi, ale nie nadaje się do analizowania i nauki światłocienia. Musisz używać zdjęć z rzeźb irl albo dobrej jakości renderów z raytracingiem, matcapy się nie nadają do czegoś takiego. Popiersie panienki to bardzo dobra refka. Tutaj tak samo, zamiast wysepek rób kontynenty: Gdzie szukać dobrych refek? Nie szukaj. Zrób je sam. 1. Wbijaj na tę stronę: https://www.myminifactory.com/scantheworld/ i wybierz sobie jedną klasyczną, realistyczną rzeźbę i ściągnij plik STL 2. Zimportuj ten plik do jakiegoś programu 3D, ja używam Blendera bo to kombajn do wszystkiego i jest na czasie lol. 3. Oświetl posąg jednym źródłem światła w interesujący sposób, dobrze pokazujący formę. I masz refkę. Teraz rysujesz. Najpierw liniami określasz proporcje i kształty. Na razie nie skupiaj sie za bardzo na cieniach, raczej na tym ile postać ma rąk, gdzie one są, jak duża jest głowa, ogólnie gdzie sie wszystko znajduje względem siebie, jaki ma kształt i rozmiar. To jest najważniejsze w malowaniu i truję Ci o tym od samego początku nie bez powodu. Koncentruj sie na dużych bryłach, nie daj sie wciągnąć w pierdoły. Na przykład nie skupiaj sie na kształcie nosa, gdy głowa jest za duża i w złym miejscu. Na tym etapie powinieneś spędzić najwięcej czasu. Ciągl mierzysz i poprawiasz, wyłapujesz błędy i udoskonalasz proporcje. Drugi etap, określasz krawędzie kstałtów, które opisuja zacienione powierzchnie. Tutaj też non stop mierzysz i poprawiasz, ale jeśli porządnie zrobiłeś poprzedni etap i wszystko jest na swoim miejscu, to dodawanie tych cieni będzie łatwiejsze. Jeżeli z kolei poprzedni etap zrobiłeś nieporządnie, to w tym momencie całe ćwiczenie będzie się przeradzać w pełne frustracji i zniechęcającego bezsensu cierpienie. Poza tym zajmie o wiele dłużej niż gdybyś każdy etap robił pracowicie i dokładnie. Oczywiście pomimo Twoich starań zawsze jakieś błędy się przekradną i zawsze powinieneś je poprawiać gdy tylko je zauważysz w dalszych etapach całego procesu. Po prostu łatwiej jest gdy je wyłapiesz i poprawisz na wcześniejszych etapach. Po zaznaczeniu cieni wystarczy je wypełnić Potem wypełnić oświetlone powierzchnie Teraz ostatnie poprawki, i ruszasz do następnego. Będziesz miał pokusę, żeby to wylizać i pokryć pięćdziesięcioma warstwami detalu. Bedziesz chciał przynajmniej rozmyć krawędzie między cieniem a światłem żeby pokazać zaokrąglone kształty. Nie rób tego. Poprzestaj na tym etapie i ruszaj do następnego obrazka. Możesz zostać przy tej samej rzeźbie i narysować je z innego kąta ale z tym samym oświetleniem. Możesz zostawić to samo ujęcie ale inaczej oświetlić. To Ci bardzo pomoże zrozumieć zarówno formy obiektu który rysujesz (w tym przypadku anatomię Herkulesa) jak i zasady rządzące światłocieniem. Przerób 10 razy tą samą rzeźbę i ruszaj do następnej. Przestudiuj w ten sposób 3 rzeźby. Wrzuć tu rezultaty to pomogę Ci w dalszych etapach. Może Ci się wydać, że to dużo pracy, ale to nieprawda, jeśli nie dasz się wciągnąć w grząskie bagno dłubania coraz to mniejszych detali. Skoncentruj się na dużych bryłach i będzie ok.
  2. 11 points
    Okej, chyba mogę powiedzieć, że zrobione. Zazwyczaj robię zestawienie 6 wyrazów twarzy, ale tym razem tak się zapędziłem, że zrobiłem ich 18 ;D
  3. 11 points
    Jak mogę dodać swoje trzy grosze to trochę skala mi tutaj nie gra. Te detale na rękach, fale na morzu, statek sprawiają wrażenie, że ten potwór jest wielkości człowieka i bawi się zabawką:) Dodałbym też spływającą wodę z niego żeby dodać skali i życia do całości. Rozróżniłbym też może delikatnie materiał i np zrobił te macki dużo bardziej "śliskie". Wrzucam szybki overpaint o co mi chodzi:)
  4. 9 points
    malo czasu na wszystko, ale modelik do naszej gierki 😛 W Marmo wyglada lepiej, aaaaaaaale nie moge na razie wrzucic
  5. 9 points
    moje ulubione techniki studium ostatnio; czysty relaxx;
  6. 9 points
  7. 8 points
  8. 8 points
    Alex Weide to specjalny typek, który lubi porównywać render speed z włączonym denoisem vs inny renderer bez denoisu więc nie koniecznie bym tutaj mu wierzył, szczególnie, że nie poprawali w tamtym czasie volumów :). Takie coś renderuje, jeszcze wczesny wip. Taka klatka to około 15min (4k)
  9. 7 points
    Ostatnia zwiadowczyni (jest takie słowo?)
  10. 7 points
    Hejka nowy powiedzmy ze wip 🙂
  11. 7 points
    (Uwaga historia życia) Szczerze mówiąc różnie. Zazwyczaj sporo czasu spędzam na układaniu sobie w głowie pomysłu na ilustrację, kadr, kompozycję itd. Później przemyślenia muszę dostosować do swojego poziomu- na przykład nie potrafię rysować ludzi dlatego od tysiąca lat dodguję jak mogę. Wprawdzie ostatnio staram się jakoś przełamać i ustawiam ich coraz bliżej kamery, ale wiem, że dużo krwi i potu przede mną żeby to jakoś wyglądało...nie mówiąc już o dynamicznych pozach... Mam z resztą spore pretensje do siebie, że nie trenowałem wystarczająco długo organiki, anatomii i dynamiki kiedy jeszcze miałem sporo czasu. Teraz mam dużo mniej czasu na naukę czegokolwiek, więc staram się posiłkować jak mogę darmówkami pokroju makehuman. Obecnie masz mnóstwo dróg na skróty, które 12 lat temu były bardzo źle postrzegane przez malarzy cyfrowych. Z biegiem czasu praktycznie każdy zaczął korzystać z ułatwień jakimi są programy do 3d, wklejanie pokaźnych kawałków fotek do ilustracji, komponowanie kolorystyki ze sklejek zdjęć itp. Podczas gdy każdy przeszedł z tym do porządku dziennego, ja sam broniłem się jak mogłem by nie iść na skróty, robić wszystko ręcznie, broń boże nie korzystać z tekstur itd.... I muszę Ci powiedzieć, że było to kurewsko głupie z mojej strony xD Otwieranie się na nowinki jest dobre i nie polecam tego nie robić. (Przejście do sedna) A więc do sedna- Jak już wspomniałem na wstępie, wymyślam sobie jakąś ilustrację. Zazwyczaj lubię do tego dopisać jakąś prostą historię (jak przy ostatnim, paskudnym szkicu), wychodzi różnie, ale przynajmniej mam wrażenie spójności wizji- to wcale nie musi być spójna wizja, ale przynajmniej mam takie wrażenie 😄. Później robię szkic kompozycji w 2d- czasem bardziej dopracowany, czasem za pomocą czarnych plam określam co i gdzie miało by być. Coraz mniej, ale jeszcze mi się zdarza zrobić szkic kolorystyczny w 2d. Później przechodzę do budowania w 3d. I jeśli chodzi o 3d to masz fajną dowolność w ustawieniu kadru i sprawdzeniu czy coś rzeczywiście gra czy też nie. Pozbywasz się w ten sposób sytuacji, w których tracisz kilka godzin na kompozycję i wstępny polishing by stwierdzić, że to nie ma sensu i praca jest do kasacji lub całkowitego reworku. Zatem! Jeśli mam już kadr, który mnie zadowala, modeluję sobie to, czego potrzebuję. Ustawiam scenę, renderuję. Dzielę pracę na kilka planów renderując kilka map alpha. Wtedy przechodzę do 2d i podmalowuję to co wyszło z 3d. I w zasadzie tyle. Nagrałem krótki filmik z workflowem na yt, jeśli chcesz to sprawdź:
  12. 7 points
  13. 7 points
    9 latek zajęło, ale w końcu zrobiłem ten szkielet :D Potem na bazie szkieletu wyrzeźbiłem ludka: Jeli ktoś miałby jakieś uwagi i krytyki to chętnie bym posłuchał. Na razie jest to tylko rzeźba, bo póki co temat retopo mnie przerasta, więc teksturowanie odpada. Coś tam próbuję w temacie, oglądałem tutorial od FlippedNormals i fajnie sie słucha, ale jak przychodzi do praktyki to głowa pęka. Czytałem też 2 książki o topologii autorstwa William'a Vaughan'a (Topology Workbook vol 1 i 2) które mi troche pomogły, ale chyba brakuje mi jeszcze doświadczenia i czasu spędzonego na eksperymentowaniu, żeby coś z tego zrozumieć...
  14. 7 points
    Pro Tip z ostatnich dni, gdy się odzywa klient sprzed lat z którym za bardzo nie chcecie pracować to powiedzcie, że już się tym nie zajmujecie, przeszliście na zawodowstwo i jesteście dużymi chłopcami 🙂 Odezwał się chłopek z usa dla którego robiłem prostą choć długawą animację instruktażową, wyciągnięty z jakiejś gówno stronki jak freelancer, była chyba za 400$ ostatecznie wyciągnąłem 500 ale kręcił nosem, że drogo 🙂 Na plus to, że mało narzekał i szło dość gładko choć pracy sporo i rzecz do szuflady bo pochwalić się nie ma czym. Zmierzając do sedna chciał poprawkę do starej animacji, pracy nie za dużo ale z połowę będzie trzeba przerenderować od nowa ale nie mam za bardzo czasu i chęci do tego to powiedziałem, że już się nie zajmuję tym, a on prosi żeby mu pomóc, to ja mówię, że nawet jakbym chciał to nawet nie mam licencji programów, on pyta ile kosztują to może kupi, liczę miesięczną majkę, przedłużenie licencji redshifta i afera i tak z 500$ wychodzi a on no spoko, zapłaci 🙂 Koniec końców za poprawkę do animacji za 500$ dostałem ponad dwa razy tyle bez zająknięcia. Jaki z tego wniosek? Właściwie kilka, raz, że się szmacę i się szmaciłem, dwa, że tak jak pisałem wcześniej gdzieś na forum każdy kombinuje jak może i najchętniej za darmo by brał ludzi do roboty mimo, że kasa jest a w tej ameryce to same żydy byle tylko biednego polaka czy innego hindusa za miskę soczewicy kupić 🙂
  15. 6 points
    Pierwsze zderzenie ze skanowaniem 3d, czuję dobrze 😮 Cały murek-skan Roślinność- grasswald, Kamyk pod roślinnością- model Tło- HDRI gównianej jakości przykryte fancy rozmyciem xD
  16. 6 points
    Teraz max, houdini i cinema też mają cloth brusha 🙂
  17. 6 points
    Dzięki. Kiedyś będzie z tego krótka animacja idle. Sporo rzeczy do poprawienia i dodania.
  18. 6 points
    Jakieś tam ćwiczenia i jeden obrazek zainspirowany pracami tego Pana: https://www.artstation.com/richard_lyons sztos warto zaglądnąć. W ogóle ostatnio słuchałem sobie podcastów Maćka Kuciary: https://www.youtube.com/c/ArtCafeTV/videos a później znalazłem polski odpowiednik 🙂 Niektórym mogą te podcasty wydawać się nudne ale dla mnie są spoko także polecam może komuś podpasują. Chciałbym może żeby tylko goście trochę więcej poopowiadali o swoich początkach i generalnie o zleceniach jak to wygląda od kuchni ale generalnie spoko 🙂 https://www.youtube.com/channel/UCvCZUl4vXRHLCUvqM_eBFng
  19. 6 points
    no i to chyba tyle, iteracji bylo troche XD nie powime ze nie, moze jutro jeszcze swiatlem pokrece.
  20. 6 points
    Ale już blisko! Początek szczerbatka 😮
  21. 5 points
  22. 5 points
    Postanowiłem porobić coś innego niż zwykle robię a mianowicie gameart. Zaczęło się od mojego trzeciego podejścia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi się w nim modeluje). I pomyślałem, że czemu tylko blender? I dodałem RizomUV a później Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podejścia widać poniżej: Muszę przyznać, że miło było opuścić tandem C4D+Corona i popracować w czymś zupełnie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas się brać za kolejną 🙂 BTW. Wie ktoś czy da się na smart mask w painterze nałożyć jeszcze jakąś maskę? Na kolbie na metalowym elemencie wyszedł mi babol wynikający z pocięcia UVki i chciałem go zamaskować, ale nie wpadłem jak to zrobić.
  23. 5 points
    Szybki weekendowy update o/
  24. 5 points
    @EthicallyChallenged jeśli ogłoszą konkurs na najładniejszy post tygodnia to masz mój głos 😮
  25. 5 points
    Dzięki za porady, finał wygląda tak:
  26. 4 points
    Dobra, to już chyba 4 podejście do tego tematu konkursowego. Swoją drogą- postanowiłem przeczytać raz jeszcze regulamin i okazało się, że właściwie trzeba mieć nie tyle pomysł na rysunek, a na grę :O
  27. 4 points
    Hej, dawno mnie tu nie bylo, ale to nie oznacza ze sie poddalem 🙂 Zrobilem sobie takiego Campera, ktory mial byc wrzucony do sceny, ale postanowilem go troche wyrenderowac.
  28. 4 points
    J/w, zazwyczaj chodzi o RAM. Miałem kiedyś problem ze sceną, cały czas mi się wywalała i zupełnie nie mogłem pojąć co się dzieje. Byłem wtedy zafascynowany przeróżnymi modyfikatorami i testami- to był pierwszy raz gdy użyłem modyfikatora ocean. Dorzuciłem do pieca z ustawieniami i w doskonałym humorze postanowiłem renderować swoje dzieło...pan komputer powiedział nie. Pomyślałem "chwilowa słabość, następnym razem będzie dobrze". Po 6 razie stwierdziłem, że coś jest jednak nie tak. Koniec końców znalazłem przyczynę- zatwierdziłem modyfikator na obiekcie, skopiowałem skrawek mojego oceanu (żeby nie skłamać) co najmniej x10 (za pomocą shift+d zamiast alt+d) przez co moja scena miała jakoś 250 mln wielokątów :))) Spaniała, poruszająca historia, w razie czego nie róbcie tak.
  29. 4 points
  30. 4 points
  31. 4 points
    Temat: Dzieciństwo Jestem ciekawa, jak wyglądałyby wasze prace w klimacie dziecięcym 🙂 Praca mogłaby przedstawiać wszystko co kojarzy się z dzieciństwem, od banalnych rzeczy typu puszczanie latawca po bardziej kreatywne czynności, które tylko dzieci potrafią wymyślić 😄 Obrazek mógłby być smutny, wesoły, czy nawet mroczny z potworami czającymi się pod łóżkiem lub w czeluściach szafy... Wszystko co wam do głowy wpadnie 🙂 Sama chętnie bym spróbowała wziąć udział, ale nie wiem, czy umiejętności mi na to pozwolą 😕 Choć kto wie? Może udałoby mi się narysować jakieś dziecko, od tyłu... z dłońmi w kieszeniach, z wysoką trawą zasłaniającą nogi i jeszcze czapką na włosach :D
  32. 4 points
  33. 4 points
    Na początku napiszę że jestem totalnym fanboyem twoich lineartów, co do koloru to widze że masz podobne podejście które mi też stwarzało problemy: Podchodziłem do malowania jak do line artu, czyli każdy obiekt miał przypisaną pełną lub szeroką skalę walorową Stosowanie tylko i wyłącznie podejścia obiektowego nie działa dobrze w ptzypadku ilustracji, bo postaje nieprzyjemny chaos walorowy Taką ilustrację na początku rozpatruj poprzez relację mas światła i cienia ( stosunek 0 do 1, czarno białe) a potem dodaj rozbicie na szersze skale walorowe, ale bez popadania w ekstremum, do tego im dalej tym walor się wypłaszcza w tle zamiast ostrego białego nieba wrzuć kolor w skali 3 albo 4, kolejna rzecz , płasczyzny obiektów pod tym samym kątem powinny mieć ten sam walor globalny, ale możesz różnicować je walorem lokalnym , albo hue shiftem Co do samej historii w obrazku to zmieniłem ją w taki sposób żeby połączyć ze sobą te 3 rozdzielne u ciebie elementy i przekierować główna uwagę na mecha Grupując w rozważny sposób walor i go dawkując jesteś w stanie lepiej i wydajniej prowadzić widza po obrazku i mieć zapas żeby wrzucić pełną skalę w miejscach gdzie oko widza ma się zatrzymać, dla mnie to był kokpit mecha (ta ceerwień tylko po to żeby zilustrować możliwości hue shifta) i pilot jako secondary, wszystko inne wypłaszczyłem do przesady wręcz
  34. 4 points
    bardzo podoba mi sie ile zostalo Ci jeszcze do zrobienia 😄 😈
  35. 3 points
    Sorka za mazanie po Twojej pracy (jak zwykle za szybko i trochę przesadziłem z niektórymi rzeczami), ale tak szybciej pokażę o co mi chodzi: - przede wszystkim, rozdziel plany- im dalej od oka kamery tym mniejsze powinny być kontrasty, trochę jak za mgłą, - dodaj takie tekstury do obiektów by wyglądały na to, co mają przedstawiać- na przykład góry wyglądają jakby były zbudowane z kamyka i psują skalę, - zdecyduj się jakie to ma być otoczenie (tego już nie dałem rady przemalować)- na razie masz górę gęsto porośniętą trawą, a tuż obok drugą, kompletnie łysą skalistą górę- to się mocno gryzie. Odsyłam do tego starego, ale bardzo prawdziwego posta w mojej teczce: - zapanuj nad kolorami, teraz masz sporą dyskotekę - spróbuj określić konkretnie porę dnia- wygląda jak wschód/zachód słońca, ale mimo wszystko jest za jasno
  36. 3 points
    https://www.anandtech.com/show/16057/nvidia-announces-the-geforce-rtx-30-series-ampere-for-gaming-starting-with-rtx-3080-rtx-3090?utm_source=notification&fbclid=IwAR297tJyT51JRbNoAi3yiZ6iGEMV8h8C4g5pRttu52A2c5A9t4zidxwF_rg
  37. 3 points
    Blender zbliża się do ZBrusha - to fakt który sam teraz potwierdzam u udowadniam. Zainspirowany newsem o Rendermanie, i nowym 2.9 postanowiłem dać mu kolejną szansę. Ściągnąłem sobie program i tą scenkę na pustyni, tak do wglądu. Włączyłem scenke, render w viewporcie, ruszyłem timelinem i wyje**ło program 🙂 Technicznie jest już prawie jak zbrush. Jeszcze tylko narzędzia.
  38. 3 points
  39. 3 points
    eee taaam zawracać dupe, od tego jest forum...podstawy są takie że robisz loopy tam gdzie się ma deformować. Jak się gubisz zrób najpierw osobne loopy w odpowiednich miejscach a potem załataj dziury. Pełno tego wszedzie, wystarczy skopiować, zrobisz 2 razy i bedziesz wszystko wiedzial. Nie ma w tym żadnej filozofii. Od razu seams pod uv same wychodzą. no i ten...Zwrap;) Aaaa i lepiej robic rzadką siatke a potem subdivide czy coś i update do mesha pod spodem, zalezy w czym robisz retopo.
  40. 3 points
    o, wygląda nawet spoko...może pora zostawić 2019
  41. 3 points
  42. 3 points
    Tym razem temat rzeki. Chyba dodam trochę zieleniny i zrobię z tego kompleksową scenę. Symulacja testowa Blender 2.91/Flip Fluids.
  43. 3 points
    Prezentacje i warsztaty. Same dobroci! https://renderman.pixar.com/news/renderman-art-and-science-fair-2020
  44. 3 points
  45. 3 points
    Aż mi się przypomniało jak oglądałem Next Gen ze dwa lata temu robiąc w tym samym czasie zupę krem z dyni, praca na freelansie ma swoje plusy ale kultura pracy i organizacja musi być 😛 Nezumi ponad 10 lat w branży a pracowałem tylko kilka miesięcy na miejscu i to jeszcze w firmie dla której przed i po robiłem na freelansie i znajomi mówili, że oni by tak nie mogli. Na początku pandemii to był płacz i szok gdy musieli się szybko przyzwyczaić a dla mnie dzień jak co dzień z tym, że jeszcze zdążyłem się przeprowadzić i wystarczyło, że obrócę się na krześle, odsłonię zasłonę i miałem widok na las z loggii, pomagało gdy nie można było wychodzić na ulicę bez potrzeby. A teraz gdy większość pracuje z domu i już przywykła a nawet to polubiła to jeśli nic się nie zmieni to za niedługo ja będę szedł do roboty stacjonarnie🙂 zawsze pod prąd 😛
  46. 3 points
    Nezumi dokładnie tak, z jednej strony feminazi krzyczą, że kobiety są równe mężczyzną a z drugiej strony jak już rzeczywiście coś osiągną to wskazują to jakby to była rzecz nie do pomyślenia, jakby były jakieś upośledzone ale mimo wszystko i im się udało 🙂 Ot choćby rodaczki Magdalena Dedala którą niektórzy mogą kojarzyć z tego forum z lepszych czasów albo Dorota Sikorksa z MPC m.in senior rigger przy księdze dżungli czyli bardzo technicznie wymagająca pozycja i masa innych. Ale Fakt, że ludzie się sami segregują w absurdalny sposób np dni bez białych na uniwersytetach albo na siłę wciskanie ludzi nie najlepszych do pozycji ale spełniających jakieś wydumane proporcje. Ale nie brnijmy w ten temat bo to śmierdzące bagno. alex3d no właśnei od jakiegoś czasu już nie jest taki nieprzystępny, już w zasadzie jak każdy inny renderer, dodali nawet GPU i całkiem szybki jest, kiedyś, dawno temu chyba przy raytracowaniu szybkością nie grzeszył i trzeba było się gimnastykować teraz też można ale już nie trzeba 🙂
  47. 3 points
    Ucz się sculptu, anatomii, ubrań...Topologia to drobny pryszcz na doopie, najmniej istotny element.
  48. 3 points
    taki feedback to złoto do nauki anatomi polecę jeszcze : https://anatomy360.info/
  49. 3 points
    Zrobiłem sobie ostatnio krótką przerwę od projektu na główkowanie jak ugryźć temat włosów. W końcu postanowiłem podejść do tego tak jak mr. Emmanuel (https://marmoset.co/posts/presentation-lighting-and-hair-creation-for-a-sorceress-character/). Połowy z tego tutka nie przeczytałem, następnie połowę z tej części którą, przeczytałem, olałem. No i wyszło coś takiego: https://imgur.com/a/ff4g5JZ Niby dupy nie urywa, ale i tak są to najlepsze włosy jakie jak do tej pory zrobiłem. Innymi słowy jest o niebo lepiej, niż się spodziewałem, że będzie (po tym jak zrobiłem włosy Yennefer opuściła mnie wszelka nadzieja na zrobienie włosów, które nie wypalą wzroku, a tu proszę... Nie ślepnę od patrzenia na to). Wciąż nie jestem zadowolony z efektu, ale nie wyglądają one jak słoma, a to już dla mnie spory sukces. Zanim ktoś zacznie się dopierniczać, że te włosy wyglądają płasko śpieszę donieść, że to dopiero pierwszy layer. A jeszcze postaram się dorobić jeden i jakieś flajełejsy. No... I koka. PS. podrzucam z tej tylko perspektywy gdyż reszta jest łysa 😅
  50. 3 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy