Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/26/2019 in all areas

  1. 7 points
    Cześć! o/ Tak, to znowu ja xD Z okazji powrotu syna marnotrawnego, zakładam nową teczkę. 🙂 ArtStation: https://www.artstation.com/sirpigeonz
  2. 4 points
    Cześć, Przedstawiam plugin msKonektus, nad którym pracowałem od jakiegoś czasu. Można nim szybko uzyskać efekty znane m.in. z plugina Plexus z After Effectsa. Jest szybki i wydajny, posiada wiele opcji i parametrów, dzięki którym można uzyskać ciekawe efekty. Dostępny pod linkiem: https://gumroad.com/l/mskonektus01 Zapraszam do zapoznania się z materiałami poniżej:
  3. 4 points
    Portret ze zdjęcia
  4. 3 points
    I kolejny kamyczek do ogródka.
  5. 3 points
  6. 3 points
    Last Project Projekt zakładał aby stworzyć starą "jaskinie", w której powinny się znajdować fantastyczne przedmioty, budowle itd. Celem było stworzenie krótkiego filmu, a nie samych ujęć dlatego dany obrazek jest tylko żeby był. Chciałem dodać więcej klimatu dlatego pobawiłem się więcej światłem niż kiedykolwiek wcześniej. Niestety render nie jest na najwyższym poziomie bo karta graficzna nie pozwoli na to. Użyte programy: Unreal Engine, Maya, Zbrush, Ps, Substance Painter, Premiere Pro. Mam nadzieję że się podoba.
  7. 2 points
  8. 2 points
    Czarna Wdowa w całości na artstation: https://www.artstation.com/artwork/Kab3Rx
  9. 2 points
    W kwestii opon to przede wszystkim bieżnik masz w negatywie. Bieżnik jest wypukły a nie wklęsły, te linie powinny być rowkami, nie wypustkami.
  10. 2 points
    Od dzieciaka słucham muzyki jamajskiej. Nie wyobrażałem sobie, żeby któregoś dnia, wiedząc, że jestem faktycznie na siłach to zrobić, usiąść do fotorealistycznego modelu Boba Marleya w 3D. Sculpt zrobiony w Zbrushu, tekstury Mari/Texturing XYZ, cała reszta Maya + XGen + Arnold, final touch Photoshop + Lightroom. Wpadajcie na mojego instagrama 3D, gdzie wrzucam więcej takich smaczków, jak to co robię wygląda od zaplecza, same fajne rzeczy. www.instagram.com/piotrkujko_3d/ albo @piotrkujko_3d I zapraszam na moje artstation: https://www.artstation.com/artwork/lVv1O5 Udostępniajcie też post gdzie się da, w dzisiejszych czasach walka o zasięgi, jest trudniejsza od samego 3D 😄 Dzięki!
  11. 2 points
  12. 2 points
    Wiem, że Wiedźmin jest w tej chwili na ustach wszystkich, ale o nim zapewne jeszcze sobie coś napiszemy. Chciałbym przypomnieć o innej produkcji Netflixa z polskim akcentem wartej polecenia (szczególnie w okresie świątecznym). Jeśli dopiero kupiliście abonament Netflixa lub zapomnieliście o takiej produkcji jak Klaus Netflix - warto rzucić na nią okiem! Przyznam szczerze, że mnie osobiście dopiero teraz udało się nadrobić zaległości bo chciałem to zrobić razem z rodziną i ... piszę ten post spontanicznie, bo tak dobrej animacji nie widziałem już dawno (a jako rodzic jestem dosyć na bieżąco😎). Oczywiście to opinia moja, ale i pozostałej części rodziny, która ze mną to oglądało przy czym córka naprawdę nie odeszła od telewizora tak ją wciągnęła historia (a nie zdarza się to często w warunkach domowych). Przepiękna animacja, stylizacja, postacie, cały czas jest na czym zawiesić oko. Zdaje sobie sprawę, że to zasługa większej ilości osób, ale gratulacje Szymon Biernacki oraz Marcin Jakubowski 👏 (Production Designers). Taki nasz polski akcent, ale mnie osobiście również kojarzący się z Max3D.pl bo przez lata (co prawda dawno temu), ale wiele Waszych prac można było oglądać na Max3d.pl). Być może uda nam się Was namówić na AMA? Pogodamy może o tym w Nowym Roku 😉 Szczerze polecam obejrzenie tego filmu i trochę przedwcześniej życzę wszystkim Wesołych Świąt! 🎅 PS. Postaramy się zorganizować AMA z Szymonem i Marcinem w Nowym Roku. PS2. Jeszcze jako bonus mały making of z produkcji z YT
  13. 1 point
    Pierwszy bake :< w koncu
  14. 1 point
    Halo! Mam na imie Marcin! Swoja przygode z "powaznym" rysunkiem zaczalem jakies 6-7 miesięcy temu, poczawszy od zeszlych wakacji, wtedy to tez zaczalem korzystac z tabltu graficznego. Pozniej studia troszke krzyzowaly plany, lecz niedlugo mam obrone izynierska, po ktorej prawdopodobnie robie sobie rok przerwy, by dac sobie szanse na realizacje marzen bycia artysta koncepcyjnym/ilustratorem! Mam nadzieje, ze troche mi w tym pomozecie, slowem krytyki, dobra rada. Zobaczymy co z tego wyniknie... : ) Wstawiam kilka rzeczy, wykonanych i tradycyjnie i komputerowo, by dac wam poglad na czym stoje w chwili obecnej...! Jeszcze tylko Pan Kromek, jako moj talizman szczescia, ktorego kolejne odlosny pojawiaja sie zawsze na pierwszej stronie moich szkicownikow. : ) 50x70 akwarelka 50x70 cienkopis Studia anatomii, taki tylko poglad jak podchodze do tematu, na przykladzie nosa/ust... : ) Zabawa z dlugopisem... Anatomie meczac, zaczalem takze studiowac rysunki mistrzow, tych starych jak i obecnych, glownie Michal Aniol, Santi, Glenn Vilppu. Kilka z ref, kilka z glowy Zaczalem tez wykorzystywac nadarzajace sie mozliwosci rysowania z "zywego modela" Moj pierwszy portret na "zywo" I autoportret z okazji 1 listopada Od niedawna do kawiarni chadzam by rysowac, zamiast pic kawe... : D Koniec czesci pierwszej. :))
  15. 1 point
    Wow, dzięki za ficzerki! 😄 To moje pierwsze na Maxie xD
  16. 1 point
    Witamy ponownie w takim razie 🙂
  17. 1 point
    Przypominam, że już jutro poprowadzę krótkie spotkanie na temat grafiki 3D i Blendera. Zainteresowanych tematem, zarówno grafików, jak i tych, którzy rozważają, czy takimi zostać, zapraszam!
  18. 1 point
  19. 1 point
  20. 1 point
  21. 1 point
    Kojarzy mi się z homeworldem, świetnie tam grali czernią i bielą. Ogólnie super
  22. 1 point
    artstacja: https://www.artstation.com/artwork/Kab3Rx
  23. 1 point
  24. 1 point
  25. 1 point
    Widząc twoje poprzedni prace wszyscy wiemy, że efekt finalny technicznie będzie powalający, jednak an tym etapie skup się na koncepcie. Przede wszystkim hale budowało się dla konkretnie tego co ma być w niej wytwarzane. Zrób sobie takie założenie lub kilka propozycji a łatwiej będzie Ci później szukać referencji i utrzymać spójne założenie. Pisze to bo na razie masz wysoki budynek i niskie drzwi - cokolwiek dużego tam wytworzą, nie wyjedzie z hali. Belki suwnicy są w 1/3 wysokości, jeżeli postawisz suwnice i ma ona przejechać nad cała halą, kubatura nad suwnicą jest praktycznie zmarnowana. Zastanów się jaki chcesz klimat uzyskać, bo takie żelbetowe konstrukcje jak ta nie wystepowały w ceglano-stalowych budynkach. Kratownice dachu są przeskalowane i powinny składać się głównie z trójkątów, miejscami płaski dach to też błąd. Powodzenia.
  26. 1 point
    Dzięki 🙂 Nad Lenistwem jeszcze popracowałem. Właśnie wydawało mi się, że powinno tutaj być mniej elementów więc lekko zmodyfikowałem projekt. Makijaże i fryzury będę jeszcze potem rozrysowywać 😉
  27. 1 point
    Śliczności 😍
  28. 1 point
    aChciałem zaprezenotwać kilka moich prac
  29. 1 point
  30. 1 point
    Praca na zajęcia. Cechy do postaci zostały wygenerowane na stronie conceptstart. I tak wypadły lata 1980, rasa: elf; broń: włócznia; charakter: agresywny Trochę więcej kombinacji tutaj: https://www.artstation.com/artwork/XBXk4D
  31. 1 point
    Świetna praca! Klimat, światło, wygląd samochodu, czuć historię.
  32. 1 point
  33. 1 point
    Darmowy software do tworzenia modeli terenów 3D (ważne - zawiera 4 rodzaje symulacji erozji w tym erozji hydraulicznej co mocno wpływa na naturalny odbiór uksztaltowania terenu przez widza). Link do download'u: http://www.demenzunmedia.com/home/terresculptor/ Tutaj "ficzery": http://www.demenzunmedia.com/home/tsfeatures/ Można by na Patreon'ie wspomóc kolegę bo soft jest już w wersji 2.0 (wcześniej był platny) - i widzę ze zmierza od wersji 1.0 do naprawdę ciekawych założeń by soft ten był łatwym i przyjaznym środowiskiem tworzeniu map wysokości i siatek terenu do Unreal Engine lub Unity czy innych silników 3D. Program nie działa na node'ach jak World Machine czy Gaea - ale nadal można w nim tworzyć skomplikowane tereny. A cu zapowiedzi co będzie dalej z softem: https://www.patreon.com/demenzunmedia Pozdrawiam
  34. 1 point
    Seba- dzieki ze zauwazyles zrobione przeze mnie bledy. Nadkola rzeczywiscie byly krzywe ale juz mam nadzieje je wyprostowalem( szczegolnie tylne nadkole) Co do siatki, to ona caly czas ulega pewnym poprawkom, wiec narazie nie pokazuje, bo pogubic sie mozna xD.Zaczalem robic tyl maluszka: Lewy dolny rog tylnego zderzaka tez widac jakis babol ale tez wezme sie za niego
  35. 1 point
    tzn. jesli chodzi stricto o 3ds maxa to najpierw trzeba sciągnać SDK (Software Development Kit) czyli potrzebne biblioteki, ono znajduje się normalnie w instalce 3ds maxa, podczas instalacji, wybierasz opcje chyba Install Tools czy jakos tak i sobie instalujesz, no i trzeba sie zaopatrzyc w Visual Studio C++, w SDK jest bardzo duzo przykładów z roznych kategorii, jest tez Wizard który robi szablon pod konkretny plugin np. geometryczny, renderer, material itp. Tu manual i podstawowe informacje: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-SDK-Programmer-Guide/index.html nie wzsystko jest dobrze opisane, a wiele przykładów pamięta czasy 3ds maxa 2.0, duzo pomocy mozna znalezc na cgtalku w kategorii 3ds max sdk tak, juz wrzuciłem oficjalnie.., dzieki 🙂
  36. 1 point
    Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?
  37. 1 point
    Ahooy, coraz bliżej do animacji, jeszcze tylko dym, trochę poprawek, zabrudzeń wpadnie i można riggować czołg. Cała scena ma około 2,3gb vram. Modele wszystkie moje, aktualnie bez postpro jedynie delikatne podciągnięcie kolorów. Światło jeszcze nie tykane, bo ogień zrobi robotę wraz ze strzałami z samolotu, oraz czołgu ( aktualnie prowizorka ). Pozdrówki!
  38. 1 point
  39. 1 point
  40. 1 point
    Popiersie Peipera skończone.
  41. 1 point
    nie no deadcells mistrzostwo 🙂 gralem przez 15 godzin w samolocie 😄 momentami myslalem ze bedziemy mieli wczesniejsze ladowanie 😄
  42. 1 point
  43. 1 point
    nie pamiętam ostatnio który serial wzbudzałby emocje na tak szerokim spektrum, począwszy od zachwytu, poprzez umiarkowane uczucia a skończywszy na całkowitym zniesmaczeniu i znudzeniu, najzabawniejsze jest to że żadna z tych powyższych grup zdaje się nie dominować nad pozostałą Tymczasem: https://strefainwestorow.pl/artykuly/gaming/20191223/wiedzmin-sprzedaz
  44. 1 point
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. 1 point
    Dwie wrzutki od Ian'a Huberta shader "random room" do pobrania: http://robotsoup.com/interiors.html i testowa animacja Crab Battle (skalowalność oświetlenia wygląda ciekawie).
  48. 1 point
    Oglądałem jakiś czas temu, bardzo przyjemna animacja, szczerze powiedziawszy nawet nie spodziewałem się że będzie tak fajna. Dosyć oryginalna ze specyficznym klimatem.
  49. 1 point
    Ulphia Saint-Gourdin, Markiza Labardiche. Imię wymyślałem dłużej niż postać 😛 Pracka dla odprężenia w wolnym czasie, nie spinałem się z designem i dawałem co mi przyszło do głowy. Miała być paladynka, ale za bardzo lubię mhroczniejsze klimaty ... Tak przy okazji, macie jakieś sposoby na przezwyciężenie totalnej niemocy twórczej? Prawie wszystko do czego się zabieram już na starcie wydaje mi się gówniane i kompletnie nie chce mi się robić niczego, chyba, że to jakieś zlecenie, ale wtedy zwykle odpada wymyślanie. Przy tej zmuszałem się, żeby po prostu robić nawet jak średnie wyjdzie.
  50. 1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy