Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/21/2006 in Album Comments

  1. Karty wyglądają świetnie! Aż chciałoby się wiedzieć coś więcej o tym projekcie 😄
    1 point
  2. Świetna robota. Warto było tak długo przy tym dłubać. Podziwiam upór!
    1 point
  3. Dobra robota. Świetnie się prezentuje:) Czekam na tekstury 😄
    1 point
  4. duży porblem, który widac od razu, to użyteczność tego rodzaju designy. Zobacz, że oryginalny miecz ma dłuższą rękojeść, która pozwala lepiej zarządzać środkiem ciężkości i gaktycznie stosowac go jako broń. Bez tego, każdy kto zajmuje się bronią wie, że nie masz jeszcze praktycznego warsztatu do projektowania i będzie Ciebie trzymał z dala od poważnych projektów. Każdy z nich krzyczy, że jest fatalnie wyważony.
    1 point
  5. Wygląda bardzo dobrze. Najbardzije jednak podoba mi się broń. Konstrukcja z kablami jest mało praktyczna, przez co niezbyt używana w designie ale dzieki temu ma swój unikalny styl. Ciężko taki znaleźć w sci-fi więc podwójne brawa!
    1 point
  6. Nie powiem żeby to dobrze wyglądało. Dużo jeszcze nauki przed tobą - zostaw dział galeria i rozpocznij wip i ucz się.
    1 point
  7. Dzięki olaf :) Co do światła, faktycznie jest często niekonsekwentne, glownie dlatego, ze w grze jest sporo ostrych cieni a na artach chcialem by enviro widział gdzie jakie propy i dlatego dawałem też światło tam gdzie normalnie jest cień. Niestety nie było za wiele czasu by wejść w renderowanie ładnie obiektów, ale fakt, dało się to wykonaćlepiej. Co do artdirectora to bardziej ingerował w etap designu propów i budynków niż w sam mood czy światło. W samej grze niektóre lokacje wyglądają też nieco inaczej bo miasto ma jakby 3 etapy dnia, z róznym światłem i kolorami , z przyczyn techniczny
    1 point
  8. Naprawdę solidna robota. Oświetlenie trochę niekonsekwentne i nieco obniża jakość prac jak np. Łaźnie i kilka innych. Do dodatkowo brak źródeł światła, które lepiej zarysują bryłę niektórych lokacji np. miejsca medytacji. Robiłeś to pod okiem art-directora?
    1 point
  9. Dzięki wielkie Panowie! 🙂 Pamiętam Strzyg, jak pisałem do Ciebie kilka lat temu, kiedy zaczynałem cała przygodę z 3D i nanosiłeś jakieś poprawki do moich wypocin. Było warto 😄
    1 point
  10. Sam robiłem, na podstawie okna Aluprof lub Aliplast, już nie pamiętam dokładnie.
    1 point
  11. Bardzo fajnie! siatka swietna! Ile zajelo modelowanie?
    1 point
  12. Swietna koncepcja i bardzo ładnie wkomponowane.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy