Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/2020 in all areas

  1. Rusza nowy Toolbag z szeregiem usprawnień i nowości Niestety jak to zwykle bywa cena poszła w górę, w tym przypadku znacznie bo z licencji personalnej, która w trójce wynosiła chyba 180, teraz jest: Na start jest zniżka 15%. Nie mniej raytracing i malowanie tekstur wznosi ten soft na kolejny poziom.
    2 points
  2. No właśnie, klęska urodzaju 🙂 teraz biblioteki tekstur zbierane na dyskach latami od czasów Internetu na modemie 56kbs przestająmeić racje bytu bo i tak nic tam się szybko nie znajdzie... ale i tak nie usunę bo może się przyda 😛
    2 points
  3. Znalazłem odpowiedź 🙂 , ale zostawię może komuś się przyda. Zaznaczam obiekt i wciskam Lewy ALT+X.
    2 points
  4. 2 points
  5. Skompy jestem xD. Zresztą kupuje zawsze jakiś czas po premierze. Gorzej jak zawraca gitarę a potem pójdzie i kupi Intela xD. Mimo wszystko uważam ,że nowa wersja jest lepszym wyborem. Chyba ,że zrobią dobre ceny jak przy okazji 2700x ze po niecałe 700zł kosztowały.
    1 point
  6. no i wlasnie dlatego bym nie czekal na nowszego 🙂 3950 ma tyle samo rdzeni tylko ma gorszego boosta to wszystko. Imo nie odczujesz roznicy, a bedziesz czekac na nowego kompa 12 miesiecy i pracowac na srace. Ja drugi raz bym nie czekal (a czekalem 3miesiace) na amd, tylko wzial intela 🙂 Finalnie to Twoj hajs i Twoj czas, zrobisz jak zechcesz 😄
    1 point
  7. Dokładnie tak jak napisał @EthicallyChallenged. możesz też się posiłkować sprawdzonymi kadrami w podobie do tego: Jeśli chodzi o technikalia i samego Blendera: 1. Doradziłbym wrzucenie boxa z materiałem principled volume- jak dobrze pomanewrujesz to uzyskasz fajną perspektywę powietrzną. 2. Zmieszałbym co najmniej dwa materiały, które zależne by były od displacement mappingu lub color rampy (albo obu)- w ten sposób możesz zrobić fajną różnorodność i model będzie taki bardziej "żywy". 3. Przy ustalaniu światła rzuciłbym mocniejszy promyk na to, czym chcesz zainteresować widza- pewnie w tym przypadku paszcza :D Fajna może być mieszanka oświetlenia sceny blenderowym Nishita Sky na niskiej wartości i dodaniu światła Sun z dużym rozmiarem tarczy (dla miękkich cieni)- dorzucając nad stworem paręnaście zwykłych boxów możesz uzyskać fajne cienie bez konieczności bawienia się w proceduralne chmury 4. Jak już wybierzesz ten najważniejszy element stwora to dopracuj go na cacy, a pozostałą, mniej lub prawie niewidoczną część trochę odpuść- np. detal nie będzie Ci potrzebny na dalszej części "ogona" więc szkoda na niego dupogodzin ;)
    1 point
  8. Dzięki za odpowiedzi. Chyba pokoczuję na tego 5950x zobaczymy czy łowy będą udane ale czekać pewnie do lutego na regularniejszą dostępność to jakoś mi się nie uśmiecha. Jeszcze intel nadgoni i co wtedy haha 😂 😉
    1 point
  9. To że wyszedł teraz 5950x nie znaczy, że tamten procek już jest złomem (3950x). 😄 Ja bym bardziej skupiał się, czy opłaca Ci się dokładać 1300-1500zł do kilku rdzeni więcej. W benchmarkach nie ma aż takiego ogromnego skoku między 12 rdzeniami a 16 (cena do wydajności taka sobie). Ogromna ilość aplikacji nadal używa przede wszystkim single core, też sobie przemyśl o tym. Co do gier... Jak chcesz grać 120fps+ to raczej idź w 5900x/5950x bo jednak mają kopa wydajności w grach vs seria 3000 (20-30% lepsza wydajność w grach), jak grasz 60fps to i nawet 3900x na luzie sobie poradzi. 😉 Jeżeli ja bym miał sobie kupować teraz i bym miał kasę na 5950x (i byłby dostępny) to był jego brał i przez kolejne lata nie myślał o PC. Jeżeli chcesz trochę zaoszczędzić kasy a nadal mieć całkiem "ok" wydajność wielowątkową, to brałbym 3900x bo cena do wydajności jest MEGA. Jeżeli nie zależy CI aż tak na wielowątkowości (12 rdzeni Ci starczy) i chcesz trochę mniej zaoszczędzić to bym szedł w 5900x - chyba najlepsza opcja między tymi wszystkimi dostępnymi prockami.
    1 point
  10. Ja to cały czas liczę na rewolucją świata w postaci UE 5 i to też mnie powstrzymuje przed keyshotem i upgradem do tb4.
    1 point
  11. nah to sofcik do renderowania, ktory albo potrzbujesz albo nie 🙂 ja nie. Jezeli ktos potrzebuje nikomu nie bronie kupic 🙂 jezeli dadza promka dla starych uzytkownikow zrobie update, jezeli nie to nie zrobie i swiat bedzie mysle istnial nadal 😄 A czy chcesz placic 120 dolarow za tutorial czy nie, to mysle ze kwestia tego czy jestes wstanie poznej jakos ta wiedze zmonetyzowac 😉 Tez bym nie zaplacil 120 dolarow za tutorial, za workshop jasne i zgadzam sie z toba. Natomiast ten hajs za tutek to tez jest marketingowa wtopa, wystarczy popatrzec na to jak dziala gumroad. No ale moze ktos chce, nie sprzedac tego co zrobil 😄 moze o to chodzi 😄 Poza tym, tez bardzo czesto widze ze ktos kupuje cos drogiego, czuje sie oszukany bo cos tam i wrzuca calosc na torrenty 😄
    1 point
  12. Przed chwila mnie opierdzielali jak to $120 za tutorial dp Blendera to nie jest drogo "bo wiedza!!!" a tu permanentna licencja na soft za $300 okazuje sie droga? Przy tych tysiacach euro na miesiac za wizki to powinny byc drobne 😉 Spokooojnie, tak sie drocze tylko. 15$ za miesiac to zaden pieniadz a malowanie mozna przetestowac ladnie. Zobacze jak to wyglada. Co do keyshota - kurde, drogi jak cholera i ma troche taki feeling Posera w stylu "one click solution" ale lyka ciezkie siatki bez problemu, spoko efekty mozna uzyskac w na prawde krotkim czasie... Fajny soft jest. Nakrecam stalego klienta na licencje ale jak zobaczyl ze $2k za PRO to sie przestal odzywac 😄
    1 point
  13. ta no szczegolnie ze wszystko co ja potrzebuje juz 3jka ma 🙂 czyli baker, nic wiecej w marmo nie robie
    1 point
  14. Nie liczył bym na promocję 😉 Ja też nie jestem zachwycony bo z jednej strony fajne to to ale z drugiej też nie do końca potrzebne. Chyba zostanę przy trójce, poczekam na UE 5, a jak będzie dupa to niestety keyshot pozostanie.. Chyba, że zrobią jakiś mega discount, bo porzednio za chyba 80 dolców można było zmienić wersję i za tyle to bym zrobił. Trochę żal bo kilka projektów zacząłem niechcący w 4 już renderować.
    1 point
  15. witam, korzystając z większej ilości czasu, postanowiłem dokończyć projekt śmigłowca mi-24. Planuje go zrobić w barwach wojska polskiego i w jednolitym zielonym kamuflażu. Właściwie, cała zewnętrzna bryła jest skończona. Waham się jeszcze, co do wymodelowania wnętrza kabin lub na potrzeby wizualizacji zrobienia tylko atrapy w mniejszej rozdzielczości. Obecnie koncentruje się na shader-ach, które w większości będą proceduralne. Nie jestem pewien, czy we właściwym miejscu publikuję pracę, trochę się tu pozmieniało od mojej ostatniej wizyty na forum.
    1 point
  16. no fajne obrazeczki ziom 🙂
    1 point
  17. Może pobaw się trochę umiejscowieniem kamery i szerokością obiektywu. Jeśli chcesz pokazać ogrom stwora, to nie pokazuj go w całości i upchniętego w małą część kadru. Niech będzie tak wielki, że aż nie mieści się w kadrze. Pokaż też jego perspektywę, niech ginie on trochę w oddali - jeśli Lewiatan jest ogromny, to jest też długi, a więc jego ogon za sprawą perspektywy będzie się wydawać mniejszy. Oczywiście u Ciebie ten efekt jest widoczny, ale mógłbyś go wyolbrzymić. To samo odnośnie perspektywy powietrznej (wodnej?). Jeśli Lewiatan jest dłuższy niż 30 metrów, to ogon będzie raczej mało widoczny, jeśli w ogóle.
    1 point
  18. Zacny Kolektywie, doradźcie coś, bo nie wiem... mam problem z tym projektem... robi się Leviathan - scena podwodna... poczytałem, pomyślałem i założyłem węża morskiego w połączeniu z jaszczurką i szczupakiem... no i coś tam powstało... ale mam jakiś problem z kompozycją... nurek to mam wrażenie, że tylko przeszkadza... nawrzucałem humbaków, żeby pokazać skalę, ale ciągle nie mam tego wrażenia grozy... co sądzicie?
    1 point
  19. warto dodawac widelki z hajsikiem
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy