Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/01/2020 in Posts

  1. Tak zagadza sie. Tylko jedna kwestia podmieniac musisz obj. I drug kwestia. Uv lubi sie lekko zmieniac przy eksporcie imporcie obj. Zbrush ssie.
    2 points
  2. Ano wszyscy... i w sumie dziwię się, że tak nie jest... a przynajmniej, że się do tego nie zbliżają... maszyny teraz są takie, że by to uciągnęły, a WOW w gameplay-u wygląda jak rysunki kolegi Blaza (bez urazy)... najwyraźniej chcą utrzymać ten styl... widać w słupkach wychodzi, że to się opłaca... a co do pracy jakby to powiedział Spongebob - "Bardzo dobrze"...
    2 points
  3. Odkopałem... sorki, że taki chłam wrzucam, ale w sumie skończone to czemu by nie... mam świadomość, że jest problem z dynamiką - to raczej sposób na bezsenność niż ciekawy film... ale jest rycerz i jest smoka - a takie były założenia :D... kolejna sprawa warto poświęcić czas na dopracowanie postaci - taki wniosek po projekcie... napiszcie co sądzicie - to druga animacja w życiu - powstawała w bólach na starym sprzęcie :D... ja nie mogę na to patrzeć już...
    2 points
  4. przepuściłem kolejną scenę z gry przez modo. oto wygląd realtimowy: to jest w unity i ma bardzo niskie wymagania sprzętowe
    1 point
  5. Może jakis temat powiązany z retrofuturystycznym, dystopijnym światem, pełnym zbrodni, korporacji, implantów, hakerów i gangsterów? Jednym słowem, Shadowrun! 😄
    1 point
  6. Cześć! o/ Tak, to znowu ja xD Z okazji powrotu syna marnotrawnego, zakładam nową teczkę. 🙂 ArtStation: https://www.artstation.com/sirpigeonz
    1 point
  7. Uooo kurka... nie wszyscy na raz :D...
    1 point
  8. Mi sie śnił napad na oczyszczalnie ścieków. Nada sie jako temat? 😆
    1 point
  9. mialem dziwny sen, ze ktos zalozyl nowy watek speed sculptowy z nowym tematem 😄
    1 point
  10. super obrazeczki 🙂
    1 point
  11. no tak jak kolega wyzej, nie da sie, ale wydaje mi sie ze od biedy daloby sie obejsc to tylko ze to jest mega upierdliwe. Musialbys przygotowac sobie wyexportowac najnizszy level modelu 2 razy i przygotowac 2 rozne uvalki. Pozniej podmieszniasz najnizszy poziom modelu w zaleznosci od tego ktorej uvalki potrzebujesz ;))))
    1 point
  12. witam, korzystając z większej ilości czasu, postanowiłem dokończyć projekt śmigłowca mi-24. Planuje go zrobić w barwach wojska polskiego i w jednolitym zielonym kamuflażu. Właściwie, cała zewnętrzna bryła jest skończona. Waham się jeszcze, co do wymodelowania wnętrza kabin lub na potrzeby wizualizacji zrobienia tylko atrapy w mniejszej rozdzielczości. Obecnie koncentruje się na shader-ach, które w większości będą proceduralne. Nie jestem pewien, czy we właściwym miejscu publikuję pracę, trochę się tu pozmieniało od mojej ostatniej wizyty na forum.
    1 point
  13. Oki - znalazłem - trzeba włączyć to Proportional edit - Connected - świetna rzecz... sorka za bałagan... ale może komuś się przyda...
    1 point
  14. Bardzo bardzo! Praca znaczy sie. Osobiscie mnie wkurzaly zawsze pol metrowe uszy u elfow ale co tam. Fajny klimat i swiatlo, szkice tez spoko.
    1 point
  15. W moim odczuciu świetne i jak najbardziej wpasowuje się w stylistykę gry 🙂 Choć z Wowem mam ten problem, że wolałbym by wyglądał jak na cinematicach niż gameplayach 😄
    1 point
  16. Musiałem założyć nowy temat (tamten usunąłem) bo nie dało się edytować głównego posta. 😛 W tym temacie będę wrzucał wszystkie darmowe asset jakie stworzyłem. (jestem ich autorem - nie są skopiowane od kogoś innego) ------------------------------------------------------- Link do sklepu gdzie można pobrać darmowe assety: https://www.artstation.com/brainchild/store ------------------------------------------------------- Moje portfolio https://www.artstation.com/brainchild/ https://www.artstation.com/a/39491 https://www.artstation.com/a/578230 https://www.artstation.com/a/37825 https://www.artstation.com/a/166821 https://www.artstation.com/a/37445
    1 point
  17. W sieci dostępne są stronki ze zdjęciami (walkaround) np.primeportal. Ja w dużej mierze bazowałem na zdjęciach, które sam zrobiłem. Ma też ponad 20 książek i czasopism, ogólnie 25gb materiałów referencyjnych na pendrive. Oczywiście, podkładem były blueprinty, zarys bryły i linie podziału poszycia śmigłowca była wykonane według nich. Detale i elementy niewidoczne na rysunkach modelowałem ze zdjęć.
    1 point
  18. oto kolejna scena, główna, w naszej grze o prezydencie. użyłem modeli z unity assetstore, ponieważ takie otrzymałem zlecenie. miałem za zadanie wykonać optymalizację i lightbaking, ale w trakcie pracy sprawa okazała się pokrętna i rozwojowa i tak oto wyszedł mi taki interior, który chodzi w takiej jakości na full hd na moim kompie, który ma 9 lat w prędkości 23 fps. wszystkie obrazy to screeny z unity w real-timie.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy