Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/16/2021 in all areas

  1. Studium ze zdjęcia. Postanowiłem zrobić sobie challenge i namalować na tyle realistycznie i dokładnie na ile dam rade. Bez eyedroppera ze zdjęcia i trochę innego rozmiaru niż refka, żeby nieco bliżej do malowania z natury było. Procesik:
    13 points
  2. 5 points
  3. Dzięki za uwagi po przejrzeniu referek zmieniłem trochę przednie koło. Działem dalej :)
    4 points
  4. Fryzura growa, na ustawianych z palca hair cardsach. Całość game-ready. Na artstation więcej contentu, w tym trochę więcej o samym workflow. Maya, Max, XGen, Photoshop, xNormal, Marmoset Toolbag 3. Artstation: https://www.artstation.com/artwork/Aq5VXy
    3 points
  5. Jakos dozylem do dzisiaj bez najnowszej karty grafiki, wiec pozwole sobie zalozyc, ze przezyje jeszcze rok... A potem tez kupie pewnie 3060 z 12GB RAM, bo wydaje mi sie, ze nie zabije mnie, jak sie moje wiekopomne arcydzielo porenderuje sie 10 minut dluzej... A co do karty zarabiajacej na siebie - jakos tak wole, zeby karta zarabiala na mnie a nie na siebie... 😉 Tylko nie dziwcie sie potem cenom kart. Dlaczego producenci mieliby obnizyc ceny skoro im schodzi wszystko na pniu za absurdalnie zawyzona cene? No, ale skoro "nie ma wyjscia"... Mozna by poczekac po prostu, ale TRZEBA kupic JUZ, SZYBKO chocby ze swiadomoscia bycia kompletnie wykiwanym, bo przeciez NIE DA SIE pracowac tak jak dotychczas. Kto by chcial MARNOWAC czas na render? Przeciez mozna go poswiecic na cos innego! Na przyklad na ogladanie siedemdziesiatej serii serialu jakiegos 😄 Ech, nie kumam. Widocznie jestem za malo PRO...
    2 points
  6. Cieszę się! Dzięki 🙂 3cia część:
    2 points
  7. Też ostatnio w robocie bawie się fotogrametrią, za dużo Ci nie podpowiem bo jestem żółtkiem natomiast, to co zauważyłem, to najlepiej wychodzą skany na zewnątrz w taką pogode jak mamy teraz. Później ewentualnie można fotki obrabiać i bawić się jeszcze tone mapinigem, wyciskać detal, wypłaszczać itd. Co do tekstury. To możesz w reality jeszcze pozaznaczać kamery z których chcesz żeby robił teksture na meshu. Czyli możesz odznaczyć sobie kamery z daleka a wykorzystac tylko te z bliska, wtedy elegancko łapie wszystkie małe detale nitki na bucie itd. Miłego skanowania 😄 poka jak coś wyjdzie konkretnego. p.s Aha i jaja moga się pojawić przy skanowaniu cieńkich rzeczy jak np koszulka wisząca na wieszaku. Z tego co zauważyłem, wtedy najlepiej robić jednego skana od przodu, drugiego od tyłu i go mergować później, w przeciwnym razie prawdopodobnie porobi Ci różne dziwne dziury na meshu. Potestujesz, zobaczysz 😄 pozdro
    2 points
  8. Nowy dzień ehmmm, noc. Nowa rzeczywiśtość. W sumei wczoraj to poszedłem spać o 6 xD wic 4h snu i out. Jutro tez sie nei wyspie. Rano córa na konie leci. Dobrado meritum. Do tej pory kto inny w pracy zajmował się skanowaniem. Od 2 dni rozpracowuje Reality Caputre i jak się okazało najważniejsze są zdjęcia: - niskie ISO - duża głębia ostrość - najlpiej w miarę krótki czas naświetlania (szczególnie jak z ręki) - kolorwoa podkladka - zdjecia z gory z kata i incremen mały co 5-10stopni i w bok. - dobrze by bylo mieć ambientowe oświetlnie - następny step będzimy testować podział meshowania na Layery 2 pasy zdjęć jeden z kolorem drugi pokryte specjalnym znikającym z czasem preparatem do scanowania. Problem jest głęboka czerń skanowanego przedmiotu i połysk. Podeszwy wręcz się błyszczą. Kolorowy matowy but - blyszczac podeszwa na 32 aparatach z rigu do twarzy miejscami wyszedl z zajebistym detalem. - w chuj zdjęć - niektorzy robiaą pod 1000 ja mam około 100-140 - na chwilę obecną robiłem testy aparatem. Teraz wyciągnałem tanią lustrzankę którą kiedyś dostaliśmy w prezencie. Fajnei bo po doswiadczeniach z komórka wszyskie fota trafily do 1 komponentu i nie trzeba stawiac Control Pointow by je zmergować. Niestety najwiekrzy error jest pod 2. Co poroadzic Parkinson Mesh ma dość sporo noise pewnie głównie przez błyszczącą się powierzchnie. Przydalby się filtr polaryzujacy ewentualnie coś do zmatowienia. W opisie filmu jest super link do tutka ktora nie mącil tak jak inne tylko po koli pokazywał proces. W przypadku gdy powstanie wiecej niz Component 0 mozna sprobowac postawić pkt controlne i i zmergowac componenty. W tym ,ze lepiej jest poprstu zrobic lepsze zdjęcia. Łapa z parkinsonem więc bez statywu sie nie obejdzie. Przy okazji jak odwiedzicie kanał możecie popatrzeć jak popierdalam motorkiem ;p. Nagralem filmik ale bez dzwieku. po 9min przeskocznie na okolo 28-29 bo zapomnial obiac
    2 points
  9. 2 points
  10. Wstawiam ostatnio zrobioną moją animację. Jest to kolejna próba i ćwiczenia w animacji postaci. Wykonane w Blender. [VIDEO]
    2 points
  11. @KLICEK idealnym ukoronowaniem zasług mayi było gdy w pracy na kompie ze świeżutko postawionym systemem gdy były zainstalowane ze 2 programy na krzyż z mayą i może do niej redshift albo jeszcze nie, świeżo po wystartowaniu systemu z samego rana, komputer wypoczęty przez weekend, w tle tylko chrome z gmailem i może jedną zakładką, maya wystartowała, przemieliła jak to ma w zwyczaju zaraz po starcie i bam fatal error i próbuje zapisać plik z pustą sceną 🙂 Ale co by nie mówić maya jest najlepszym softem do animowania także maya 🙂
    2 points
  12. Huion wprowadził właśnie coś takiego, fajna sprawa Ja swego czasu kupiłem one hand keyboard na ali bo tylko tam znalażłme bezprzewodową i pyk 2 stówek nie ma a z kompem za pomocą dongla nie dałem rady połączyć 😕 Mam też taką z pokrętełm https://www.amazon.com/J-Tech-Digital-Mechanical-Designer-Keyboard/dp/B07Y8T4N6V, guziczki spoko ale na kabel i pokrętło nieprzyjemne w używaniu, takie paździeżowate, ciekawe jak w huionie 🙂 Fajnie gdyby zbroili taki bezprzewodowy pilot/ klawiaturę ale bez tabletu to każdy by mógł takie coś kupić 🙂
    2 points
  13. Hejka, 3dArtist to nie tylko do gry. Ja pracuje Jako Senior FX Artist w filmach. Powinienes wybrac co lubisz robic bo gdy przyjdzie czas robienia nadgodzin jak np ja w Fantastic Beasts 2, latem siedziec w studio pracujac przez dwa tygodnie od 9 rano do 20-23 w nocy, to nic innego ci enie trzyma i motywuje jak miłość do wykonywanej pracy. Nic nie stoi na przeszkodzie zeby uczyc sie szeroko pojetej grafiki jak i sztuki. Nigdy nie wiesz co może ci się przydać. Moja droga zaczela sie od rysowania komiksów jako dziecko, przez koncept art potem modelowanie i animacje. Potem character artist dla gier. Po dwoch latach jako character artist (w trakcie uczylem sie houdiniego) zaczalem sie uczyć efektow i pracuje w nich do teraz. Moim celem jest w pewnym momencie przeskoczenie na pozycje Supervisora a fianlnie rezyserię. Bardzo pomaga w tym znajomość rzeczy których nauczyłem się w trakcie mojej drogi zawodowej. Będąc FX artystą mam nawet creditsy do reklamy jako animator. Wszytkiego czego nauczyłem się i z czego korzystam, nauczyłem się sam. Ale to nei znaczy że niemożesz isc do szkoly, napewno pomogą ugruntować wiedzę. Aby osiagać moje cele, ciężko pracuję i ciagle szkolę się w różnych dziedzinach, od rysunku i malarstwa przez pisanie scenariuszy, programowanie do renderowania i compositingu. Moje wieczory to robienie i rezyserowanie szortów. Od live action przez 2d do full CG. Nigdy nie bede we wszytkim dobry jak specjaliści od aniamacji, compositingu etc ale to pomaga mi zrozumieć proces powstawania filmów czy reklam. Tak że, jeżeli nie wiesz czym się zająć zajmij się wszytkim po trochu, napewno sie przyda, a w trakcie i tak wyjdzie co interesuje cie bardziej. Jest to praca gdzie musisz lubić się uczyć i rozwijać. Musisz miec serce do tego lub bedzie to dla ciebie tortura. A zarobki? To zalezy od sczescia, dnia i Twoich umiejetności artystycznych i umiejętności biznesowych. Na początku zarobisz -- zero. Bo musisz miec jakies demo zeby ktoś dał ci szansę. Jak ci dadzą szansę to dadzą ci gówniane pieniądze. A potem już idzie. Ja pracuję zagranicą. Zarabiałem juz 300e miesięcznie i 8 tysiecy dolarów miesięcznie. Zależy jak trafisz, jaki będizesz dobry i elastyczny do szukania dobrej pracy. Jeżeli to jest to co kochasz robić to będize to wspaniała przygoda. Ja pracowałem przy wielu fantastycznych produkcjach zaczynając od glupiutkich reklam do Gry o Tron i kinowych blockbusterów. Uwielbiam to robić ale było to zawsze trudne. Im wyżej jesteś tym więcej od Ciebie będą wymagać. Jeżeli tego nie kochasz, to gdy przyjdzie ciężki czas, crunch na koniec produkcji filmu albo nadgodziny do Cyberpunk 2037 😛 to będziesz nienawidził swojego życia. W takim przypadku lepiej zostań bankierem.
    2 points
  14. W przerwie pomiędzy projektami: +- 6h
    2 points
  15. Są jeszcze pokrętła na tabletach z wyświetlaczem xp pen i np na klawiaturze logitech craft ale pewnie trzeba by było posiedzieć chwilę żeby to sobie podpiąć gdzie się chce. Jest masa kontrolerów z pokrętłami jak 3Dconnexion czy kontrolki do montażu video/ audio, pilot do tabletu wacoma lub samych pokręteł standalone, jest w czym przebierać tylko potem niekoniecznie da się łatwo to podpiąć do konkretnej funkcji w programie bez grzebania https://www.amazon.com/Entweg-Controller-Turntable-Assistant-Compatible/dp/B08BC5TV16
    1 point
  16. 1 point
  17. Chyba w tym roku można odpuścić sobie rozbudowę pc: Problemy z dostępnością NVIDIA GeForce RTX 3000 i AMD Radeon RX 6000. Kart graficznych może brakować do końca 2021 | PurePC.pl
    1 point
  18. Nie masz ochoty sprobowac czegos nowego? Jakiejs innej pozy i/lub ujecia? Patrzac na caloksztalt Twojej tworczosci widac, ze w wiekszosci rysunkow ustawiasz postacie w bardzo podobny spodob. Oczywiscie to nie musi byc cos zlego, jezeli to swiadomie obrany kierunek, ale jezeli nie, to warto byloby troche poeksperymentowac...
    1 point
  19. Warsztatowo super! Odnoszę natomiast wrażenie, że Twój dzierżyciel miecza wyszedł odrobinę zniewieściały (głównie w pozie) względem refki, ale nie wiem, czy to zamierzone, czy przypadek, czy mi się wydaje. Może to też po prostu efekt sumy drobnych przesunięć. W każdym razie nie jest to żaden zarzut 🙂
    1 point
  20. Kozak to za mało powiedziane! Gif zmniejszył jakość procesu I wyglądają nieomal identycznie
    1 point
  21. łał stary 🙂 łał, kozak
    1 point
  22. Hej. Motocykl nad którym pracuje w wolnych chwilach - 3d model inspirowany grą Days gone. Głównym założeniem projektu jest wykorzystanie programów w których wcześniej nie pracowałem, pomijając 3d studio max Model: 3d max tekstury: Substance painter tkaniny - Marvelous Designer rendering - Maya / Arnold. Obecnie jestem na etapie poznawania Mayki - Tworzę enviro oraz poprawiam niektóre materiały tekstury. Wstępny render Więcej prac na: https://www.instagram.com/blackbird.vfx/
    1 point
  23. hej.w sumie to długo pewnie z 7 miechów bedzie teraz robie nowy model łazika zapraszam na istagram tam wrzucam wiecej etapów prac. długość to kwestia 2 spraw: 1) edukacja mayki i substance - 1 rzecz robię 10 razy na różne sposoby - lub też rozwiązuje problemy które sam sobie stwarzam :) arnold to dla mnie czarna magia długo też w Substance testowałem jakieś wizualne rozwiązania / szukanie efektu Wow.:) 2) Jest to projekt po pracy czasem się chciało czasem nie - czasem był zastój z konceptem i odkładałem na półkę robiłem coś innego. sam model powstał szybko bo w maxie którego znam a reszta to wiesz... więcej zabawy i poszukiwania niż realnego projektowania
    1 point
  24. Pozycja: LEVEL/ENVIRONMENT ARTIST Miejsce pracy: Kraków Wynagrodzenie: 6000 - 12 000 zł netto w zależności od umiejętności i doświadczenia kandydata. Teyon S.A. prowadzi rekrutację do produkcji nowej gry Action / RPG inspirowanej tytułami takimi jak Fallout czy Deus Ex. Praca będzie realizowana w zespole odpowiedzialnym za grę Terminator: Resistance: https://store.steampowered.com/app/954740/Terminator_Resistance/ Produkcja posiada wsparcie dużego wydawcy, jest oparta o kultową licencję firmową i zostanie opublikowana na PC oraz konsolach nowej generacji. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do przysyłania swoich zgłoszeń. Zakres obowiązków: Tworzenie kompleksowych leveli do gry FPP Stała współpraca z grafikami i designerami celem osiągnięcia najlepszych rezultatów Tworzenie i modyfikacja obiektów do gry Czego wymagamy: Znajomość technik i procesu tworzenia leveli gry Wyczucia designerskiego i artystycznego pozwalającego tworzyć levele atrakcyjne pod względem wizualnym Bardzo dobrej znajomości dowolnego pakietu 3D oraz 2D Znajomości współczesnych trendów i rozwiązań stosowanych w grach komputerowych Kreatywności, otwartości na nowe pomysły, komunikatywności Mile widziane: Doświadczenie w pracy z Unreal Engine 4 Znajomość nowych trendów i zmian z branży gier oraz trendów rozwoju grafiki w grach wideo Umiejętność tworzenia shaderów w UE4 Umiejętność tworzenia atrakcyjnego oświetlenia i doboru efektów post-processing Doświadczenie w projektach komercyjnych Co oferujemy: Praca w zespole z dużym doświadczeniem Elastyczne godziny pracy Praca na pełen etat w naszej nowej siedzibie w Krakowie (obecnie praca zdalna) Benefity dla pracowników Stabilne finansowanie dzięki współpracy z dużym wydawcą Zainteresowanych zachęcamy do przesyłania zgłoszeń wraz z CV i portfolio pod adres [email protected] (w temacie wiadomości prosimy koniecznie o napisanie ‘Environment Artist Kraków’) Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym w CV) w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez firmę TEYON S.A”. lub „Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym w CV) w celu prowadzenia tej i przyszłych rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez firmę TEYON S.A”.
    1 point
  25. Dzięki światła też już zmieniłem - zostało otoczenie i wtedy zobaczę jak bardzo zabrudzić opony itp.
    1 point
  26. Referencja to jest MUST w animacji. Ja tez robie do shora troche animacji bojowej. Jest troche tego. Ludzie, nawet nie znajacy sie na animacji łatwo wyczuwaja kiedy ruch jest nienaturalny poniewaz wszyscy ciagle sie obserwujemy. Refka to podstawa, a potem najlepiej nagranie siebie lub znajomego to konkretnego ruchu. Musisz wiedziec jak rozklada sie waga ciala itd. Ale powiem ci ze nie jest zle jak na animke bez refek 🙂
    1 point
  27. dzieki ziom 🙂 generalnie ciuchy to wszystko co tu widzisz to jest MD, jedyne co tam jest dolozone w zbrushu to drobne poprawki na shapach + memory foldsy (jak sa wymagane) Hard surfecy robie w zbrushu (poki jeszcze to przechodzi w grach), sa odrobinke gorszej jakosci ale finalnie na normalce i tak sie nie rzuca w oczy 🙂 Ciezko powiedziec ile to ma poly ale strzelam ze gdzies w granicach 100k poly No i dzieki Panowie za mile slowa 🙂 ❤️
    1 point
  28. Jakby ktoś chciał zobaczyć jak wyglądają modele (w pełni gotowe) niektórych postaci z Half Life: Alyx i najnowszego Dooma to tutaj: https://www.deviantart.com/blinkjisooxps/gallery Pliki w formacie .mesh plus tekstury 🙂
    1 point
  29. Kapitalna, mistrzowska robota. Model, ciuchy, tekstury, wszystko perfekcja 10/10, gratulacje. Napięcie kombinezonu na ciele i zmarchy, super. Materiały wypasione, ciężko odróżnić czy to prezentacja z silnika czy rendery. Jedyna pierdoła, która przełamuje tę perfekcję to kolizja kciuka z kamizelką w jednej z póz 🙃
    1 point
  30. Artykuł o VFX-ach w filmie "GREYHOUND". To jest magia VFX - siatka rzadsza niż na kortach Wimbledonu 😉 https://beforesandafters.com/2021/01/11/the-vfx-of-greyhound/
    1 point
  31. Mistrzostwo jak dla mnie. Ile to ma mniej więcej poly w grze? I jak takie ciuchy z hard surface robicie? MD samo ubranie a potem w Zbrushu rzeźbienie hard surface'ów?
    1 point
  32. Nie poradziłem sobie z perspektywą jeźdźca, ale to szczegół
    1 point
  33. Ilustracje wykonane na potrzeby odcinka Epic History TV, opisującego Wikingów, ich psikusy i krotochwile które płatali sobie nawzajem, żarty i poczucie humoru w obilczu śmierci oraz ich umiłowanie do poezji przed, po i w trakcie bitew:
    1 point
  34. wrzucaj dalej 😄 🙂 mi się podoba jak ogrywasz światłocień w swoim stylu ❤️
    1 point
  35. Dokończona turbosłowianka na kurs 😛
    1 point
  36. 1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy