Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/21/2020 in all areas

  1. 7 points
    Fajnie, ale można podkręcić trochę design, zacznijmy od sylwetki: Warto pomyśleć jaki charakter ma mieć postać. Skoro zaczynamy od nosorożca to pewnie ma być potężny, niezbyt szybki (przynajmniej w wyglądzie), taka chodząca góra. Warto ująć to zarówno w pozie jak i ogólnych bryłach postaci. Zatem krótkie, potężne ramiona na których opiera się ciężki tors. Pomaga inspirowanie się innymi rzeczami z natury, więc tutaj dorzuciłem trochę goryla bo też kojarzy się jako coś potężnego. Detal rezerwujemy generalnie dla punktu skupienia, czyli najpewniej głowy i okolicy oczu. No i tak z sylwetki robimy bryły: I dalej jakiś tam detal: Rysunek dobrze wygląda kiedy czuć na nim ciężar obiektów i ich objętość, szczególnie jak to są jakieś rzeczy z natury masywne. U ciebie postać wygląda raczej niestabilnie i raczej nie sprawia wrażenia zwalistej, czyli coś poszło nie tak. Moim zdaniem właśnie tej masy nie czuć, tak że staraj się tego pilnować i kombinuj jak sprzedać iluzję, że to co rysujesz ma ciężar, że w jakiś sposób walczy z grawitacją 🙂
  2. 5 points
    Nie bój się robić błędów, to bardzo Cię hamuje. Będzie źle to narysujesz następne. Spróbuj porysować cienkopisem/długopisem/brushpenem żeby nauczyć się rysować zdecydowanie. Jeśli chodzi o same linie to zobacz na to jaka jest różnica po 10 minutach prostego inkingu. Ogólna zasada jest taka, że linia w świetle = cienka, w cieniu = gruba, ale czasem to nie takie proste. Na ten moment powinno jednak wystarczyć. Nie wiem jaki masz cel jeśli chodzi o rysunek, nie chcę zapodawać ci jakichś hardkorowych książek o rysunku jeśli robisz to tak dla siebie, ale zerknij sobie na prace Jake'a Parkera czy Alphonso Dunna, ten drugi ma dość popularny kanał na YT. Książki Loomisa (szczególnie Having fun with a pencil) mogą też Ci pomóc. Zerknij też na https://drawabox.com/ - bardzo dobre (i darmowe) tutoriale i ćwiczenia. Co do ołówka - weź bardziej miękki 😉 Dobrze jest mieć 2-3, jeden twardy (np. 2H) do lekkiego szkicu, jeden pośredni (HB albo 2B) do większości i jeden miękki (4B) do grubszych linii. I nie musisz grubszych linii robić jednym machnięciem, można parę razy przejechać, żeby poszerzyć i pogrubić.
  3. 3 points
    Tadam. Pablo wreszcie obrał właściwy kierunek.
  4. 3 points
    @natas Retransmisja ma być, dostępna chyba od 1. października :). Nie wiem tylko, czy nie trzeba się i tak zarejestrować. Ja także postaram się całą sesję udostępnić na YT później 🙂
  5. 3 points
    Cześć, ten projekt długo "leżał na biurku" i czekał na swoje ukończenie. Na nim uczyłem się softu i nowych umiejętności, próbowałem różnych sposobów, żeby uzyskać to, co chciałem... taki królik doświadczalny. I wreszcie skończyłem, a efekt poniżej....
  6. 2 points
    Niedlugo. Konczymy jeszcze jednego shorta, takiego bardziej na luzie zrobionego podczas lockdownu, w tym misiacu. Pewnie go tutaj tez wrzuce w osobnym dziale, ale juz skonczonego. Juz nie pamietam jak sie spi 🙂
  7. 2 points
    Pewnie wiekszosc ludzi juz nas nie pamieta, ale nasz maly szorcik powoli powstaje. Wszytko oczywiscie rozbabrane, ale mielismy duzo inych projektow, sami wiecie jak to jest.
  8. 2 points
  9. 2 points
    Scena full CG z maxa i Vraya. Modele od Evermotion i Quixela. Po wiecej zapraszam tutaj: https://www.behance.net/gallery/104774629/Audi-RS7-City-Full-CGi
  10. 2 points
    Epic oprócz darmowych gier, co miesiąc udostępnia wybrane assety za darmoszkę https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/assets?count=20&sortBy=effectiveDate&sortDir=DESC&start=0&tag=4910 dodatkowo ma też sporo innych darmowych działów w marketplace, a dziś dali ree City Park Environment Collection https://www.unrealengine.com/en-US/blog/free-city-park-environment-collection-now-available Features include: Hiking trails, paths, and foliage Water features and effects for lakes and ponds Benches, bridges, statues, and fountains Food and vendor stalls Playgrounds and picnic areas Sports fields and courts Garbage and recycling bins Skybox Use the free City Park Environment Collection to launch your next outdoor project, with over 500 meshes, 200 materials, and 300 textures today! Razem z megascanami, kupą darmowych assetów i oprogramowaniem robią niezły dym co? Mają rozmach skurwisyny, jednym zdaniem 🙂 Czekać tylko na ue5
  11. 2 points
    Ogólnie z mojej strony zachęcam do rejestracji i wejścia, szczególnie w 2-gi dzień, ponieważ będziemy pokazywać razem z moim kolegą Kubą - Xsensa - system do MoCapu, który już wcześniej wrzucałem na tym forum :). Może być ciekawie!
  12. 2 points
    Te karty to specjalnie pod cyberpunka? 😛 Ja się tak cieszyłem ze swojego 1080 ti.. szkoda, że tak niedługo. Tak samo miałem z pentiumem 200 mmx. Chwila i wypuścili 233 a potem chyba core 2 duo czy coś takiego 😕
  13. 1 point
    Ale to tylko problem kart od AIB. FE śmigają bez problemu. Gorzej z dostępnością.
  14. 1 point
    oś tam dzis podlubałem. Głownei wlosy.
  15. 1 point
    Ja tylko z three.js miałem okazję obcować, ale obczaję to xeoGL jak będzie okazja. Fajnie, że się udało 😉
  16. 1 point
    Nie chcę tak prezentować swojego portfolio ale właśnie chciałabym nauczyć się robić spacery po wizualizacji wnętrza np. lobby jakiejś firmy czy hotelu z możliwością naciśnięcia hotspotu i przeniesienia sie w inne miejsce lub zobaczenia video czy przeczytania ulotki o firmie/produkcie online. Nie mam na ten pomysł żadnego konkretnego odbiorcy, wskoczyła mi taka myśl do głowy i zorientowałam się że nie mam pojęcia jak robi się takie rzeczy i może warto się nauczyć 😉 Unreal Engine to temat mi zupełnie obcy należący do kategorii "słyszałam nazwę, to chyba coś związanego z grami i nie moja działka więc nie sprawdzam o co chodzi" - ale teraz obejrzałam kilka tutoriali i to może być to czego potrzebuję - bardzo dziękuję za dobry początek :)
  17. 1 point
    Takie wirtualne portfolio? Jeśli to miało by zachęcić kogoś do zlecenia zrobienia prezentacji wideo/vr/czy wirtualnego spaceru po wizualizacji, działał bym z unreal engine. Jest za free więc nic nie stracisz na nauce jego a zyskasz, bo to też jest dobra opcja żeby robić wizki. Ma vraya, sam też robi robotę. No ale musiała byś poszukać jakiś tutków sama. Jest tego sporo. Sporo też jest materiałów w marketplace, które mogły by ci pomóc. Osobiście myślę, że jeśli chodzi o samo portfolio w taki sposób to nikomu nie będzie się chało tego sprawdzać. Zwykłe rendery robią robotę raczej. Może jakieś wideo z wirtualnego spaceru. Ale raczej nikt tego ściągał nie będzie żeby zobaczyć co robisz.
  18. 1 point
    Kurcze ładnie to zrobiłeś. Ślicznie dziękuję za pomoc. Wrzucę jeszcze 3 rysuneczki i biorę się za zmiany ☺️
  19. 1 point
    u spoko bardzo, dej wiecej 😄
  20. 1 point
    Tu animka do tego ujecia. To nie jest najnowsza. Kilka bledow juz jest naprawionych (jak np szarpiaca bron ). runningRobots_zoo_Anim_08.mov
  21. 1 point
  22. 1 point
  23. 1 point
  24. 1 point
  25. 1 point
  26. 1 point
    Dziena za info, ależ ja lubię tam kupować 😮 i co najważniejsze, nigdy nie żałowałem wydanych tam pieniędzy 😮
  27. 1 point
    Piękne 🙂 Mega skillsy + art direction również genialne! Gratulacje 🙂
  28. 1 point
    @KLICEK co wyście zrobili z tym cyberpunkiem, że to na tosterach będzie śmigać? 🙂 Mam nadzieję, że dla bardziej wymagających graczy gra będzie wyglądała jak na screenshotach promocyjnych? 🙂
  29. 1 point
    Klikając "alt+środkowy przycisk myszy" w dowolnym miejscu ustalasz punkt wokół którego ma się obracać kamera. Oprócz tego możesz zaznaczyć obiekt i przy pomocy klawisza "," na klawiaturze numerycznej ustawić na niego widok (view > frame selected).
  30. 1 point
    Świetne! Ujęcia, modele, muza, wszystko robi mega klimat.
  31. 1 point
    Dzięki wielkie 😉 Wystarczy wysiedzieć przy kompie wystarczającą ilość godzin 😜
  32. 1 point
    Poczekam na to co pokaze AMD. Jeszcze nigdy nie mialem ich karty ale ciekawym tego RDNA2. Poza tym tak sie zastanowilem - Czy ja na pewno juz potrzebuje tego RTXa? Wiem, niemodne takie zastanawianie sie, powinienem szybko kupic nowa karte, jak wszyscy, a potem zrobic jej zdjecie i wrzucic na Twittera z podpisem "its a BEAST!" 😛 ... Ale... Na GPU renderuje rzeczy, ktore i tak szybko sie renderuja juz teraz na mojej 1070, glownie siedze w ZBrushu ktory uzywa procka, gier mam w cholere starszych, ktorych jeszcze nie przeszedlem bo nie mam czasu... Jesli AMD nie pokaze czegos zacnego, to moze poczekam nawet jeszcze rok z zakupem czegos nowego. AMD pewnie w tym roku nie pobije NVidii, ale jesli juz teraz sie zbliza wydajnosciowo (chodza glosy ze maja pobic 3070, zblizyc sie do 3080) to za rok bedzie jeszcze ciekawiej. Nie bede co roku wywalal $400-$500 na grafe skoro tak na prawde jeszcze jej nie potrzebuje. Trzymam kciuki za AMD.
  33. 1 point
    tak za całe 6$ 🙂 https://gumroad.com/remesher
  34. 1 point
    Zgadzam się z przedmówcą, nie wiem czemu aż tyle tych linii, chyba, że chodziło Ci o konkretną dziurę o wymiarach jednejileśtam całego pudełka, ale wtedy i tak nie potrzebujesz każdej z tych linii. Bardziej ergonomicznie będzie tak:
  35. 1 point
    Rendery z całym ciałem. W sumie może zrobię jeszcze jeden set, bo kilka niewykorzystanych renderów leży i czeka na dysku. A może mi się nie będzie chciało i nie zrobię. Nie wiadomo.
  36. 1 point
  37. 1 point
    Miazga po prostu, też tak chcę umieć. 😄
  38. 1 point
    W tym ćwiczeniu które zaproponował EC, moim zdaniem chodzi o zmianę myślenia, przestań używać lini żeby opisać obiekt, zacznij pracować plamą, skup się na ralacji światła i cienia, musisz podjąć decyzję co do miejsc załamania formy, Najkważniejsze są kształty cienia rzuconego, plamy mogą się zlewać, mózg i tak odczyta i dopowie sobie resztę, jeśli już używasz dodatkowej wartości waloru oprócz bieli i czerni, użyj jej wyłącznie w tle żeby sobie pomóc w wydzieleniu formy, używaj negatywnej przestrzeni Maasz tendencję do rysowania rzeczy których nie ma, a nie zauważania rzeczy istotnych Przykład: u ciebie światło na sukience i przejście miednicy w udo jest totalnie inne niż na referencji
  39. 1 point
  40. 1 point
  41. 1 point
    Fajny model do druku za free https://www.artstation.com/alexeikonev/blog/0R60/space-marine-for-print-link-for-download
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy