Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/23/2021 in all areas

  1. Nie ma 馃檪 S膮 pr贸by testowania 4 dniowego tygodnia pracy albo 6 godzinnego, albo uniwersalny doch贸d. Zawsze b臋d膮 jednostki bezproduktywne lub 偶yj膮ce 偶eby 偶y膰 i ledwo co艣 tworz膮ce. Innym ciekawym eksperymentem na szczurach gdzie testowana jak szybko uton膮 w s艂oikach, gdy ju偶 odkryto 偶e za 艣mier膰 odpowiada brak nadziei i przyzwyczajono szczury do dotyku, zanurzenia w wodzie i tego, 偶e zawsze mog膮 by膰 uratowane nadzieja sprawi艂a 偶e ze szczur贸w kt贸re umiera艂y nawet po kilku czy kilkunastu minutach sta艂y si臋 prawie nie艣miertelne 馃槢http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.536.1405&rep=rep1&type=pdf Innymi s艂owy - pracujcie ci臋偶ko a w ko艅cu spe艂nicie swoje marzenia i b臋dziecie szcz臋艣liwi < wink wink > 馃檪 Ludzie potrzebuj膮 celu w 偶yciu, potrzebuj膮 tworzy膰 czy budowa膰, szczeg贸lnie m臋偶czy藕ni, dlatego tzw. bullshit jobs sprawiaj膮, 偶e ludziom na d艂u偶sz膮 met臋 psychika siada je偶eli czego艣 nie zmieni膮. Ale tak jak m贸wisz jeste艣my baaardzo daleko od tego 偶eby maszyny i ai zast膮pi艂y ludzi, jako cywilizacja nie rozwi膮zali艣my jeszcze nawet problemu niewolnictwa i ekstremalnego wyzysku a gdzie jakie艣 technologiczne marzenia 馃檪
    3 points
  2. Na sam koniec porzucam wam kilka finalnych shot贸w i link do video (kt贸ry polecam obejrze膰 z muzyk膮) :)) https://vimeo.com/manage/videos/580348142 https://www.artstation.com/artwork/q9D2vz
    2 points
  3. Mam bardzo podobny zestaw, par臋 sugestii z mojej strony 5950x jest mega szybk膮 besti膮 i jest r贸偶nica do 5900x, ale trzeba ju偶 do niego za艂o偶y膰 ch艂odzenie wodne (przynajmniej 280mm je艣li chcesz w pe艂ni wykorzysta膰 genialny boost) Zamiast jednego monitora 32" lepiej kupi膰 2x27" Ilo艣膰 pixeli na jednym monitorze przecie偶 jest taka sama, a ergonomia lepsza z dwoma W HDR warto wej艣膰 je艣li ma si臋 zapotrzebowanie i workflow. 600 nit贸w to minimum i w monitorach tej klasy bardziej ciekawostka ni偶 przydatna funkcja Uwa偶aj w LG na image retention. Po minucie wy艣wietlania statycznego obrazu u mnie pojawiaj膮 si臋 ich duchy Je艣li b臋dziesz chcia艂 w przysz艂o艣ci do艂o偶y膰 64GB Ramu, to nie zdziw si臋 jak nie wstanie na 3600MHz. Niestety przy wymaksowaniu p艂yty moje 128GB 3600 cl18 wstaj膮 dopiero na 3200
    2 points
  4. Neila wspomnialem bo w tym konkretnym przypadku sie z nim zgadzam a wiesz jak jest - jak czlowiek powie swoje przemyslenie to nie jest jakos respektowany ale jak sie powolasz na autorytet jakis to zaraz moc przekazu jest wieksza i nikt ci nie podskoczy bo w razie co to powiesz "no ale to powiedzial Iksinski - znany autorytet!" 馃槃 Akurat jesli chodzi o to pytanie to bylo ciekawe a odpowiedz dotyczyla kosmosu bo tym sie koles zajmuje. Ale tak, ostatnio widzialem jak sie go pytali cos o gender i inne tam duperele ktore w Stanach sa teraz najwazniejsze - smieszne to tak samo jak pytanie piosenkarza co sadzi o zmianie klimatu 馃槃 A co za roznica? Koles jest piosenkarzem FFS 馃槃 Pasowalo mi do wywodu po prostu bo uwazam, ze nasz postep jest ograniczony jak wszystko. Nie ma stalego wzrostu w nieskonczonosc w zadnej dziedzinie. Czy uwazam, ze juz dotarlismy do granic poznania? Nie no, mam przynajmniej nadzieje ze nie i ze beda nowe Ryzeny jeszcze 馃槈 I nie mialbym nic przeciwko dozyciu momentu w ktorym kazdy render bedzie real time. No i fajnie by bylo zeby GPU przestaly byc klocami w absurdalnych cenach. Co do zastepowania ludzi to jednak gdzies tez jest granica. Jak pozastepuja wszystkich to ludzie nie beda mieli pracy a tym samym pieniedzy zeby korzystac z ich uslug. A jesli chodzi o utopie w ktorej niepotrzebna jest juz praca bo wszystko robia roboty, to pozostaje inna, bardzo wazna rzecz - ludzie nie moga po prostu nic nie robic. Widac co sie dzieje jak ludziom jest za dobrze i nie maja zajecia. Wystarczy na Stany spojrzec. Tak na prawde to jest przerazajace jak bardzo przypomina wspolczesny swiat zachodu eksperymenty Johna Calhouna na myszach w latach 60... W duzym skrocie - stworzyl myszom utopie w ktorej wszystkiego mialy pod dostatkiem i nie musialy sie o nic martwic. Jedzenie, material na gniazda, ochrona przed drapieznikami. Tylko zyc i sie mnozyc. Powoli populacja myszy pograzala sie w chaosie, samice zaczely byc agresywne a dominujace do tej pory samce, ktore wczesniej bronily innych zaczely byc pasywne, wzrosla ilosc homoseksualnych zachowan, atakow na siebie. Ale dalej bylo jeszcze dziwniej. W koncu samice przestaly miec mlode a samce ograniczaly sie do jedzenia i spania, odosobnione i obojetne na wszystko. Koniec koncow cala populacja myszy wymarla, "normalne" zachowania nigdy nie powrocily. A przeciez mialy tak dobrze - bezpiecznie, syto... Jesli wyeliminujemy za duzo "niewygodnych" rzeczy to koniec koncow wyeliminujemy siebie samych z tego rownania. Nie bedzie po co zyc. Ludziom sie wydaje, jak malym dzieciom, ze to jest fajnie nic nie robic i miec wieczne wakacje. Ale te ulatwienia czynia nas ulomnymi a moze sie w koncu okazac ze i... niepotrzebnymi. Przekladajac to na grafe - ja nie robie grafiki bo musze i tak sie sklada ze nie umiem inaczej zarobic na byt. Tworzenie sprawia mi przyjemnosc. Rozwoj nadaje sensu - nawet jesli nigdy mialbym nie byc znanym i lubianym powszechnie tFurcom. Jest mi to potrzebne zeby zachowac resztki zdrowia psychicznego. Nie chce zeby komp robil za mnie. Ulatwienia jak najbardziej ale do pewnej granicy. Jak ktos lubi modelowac samochody i mu dasz soft, ktory wygeneruje to samo to nie tylko mu ulatwisz, ale po prostu zabijesz cala przyjemnosc z tworzenia. Tworzenia ktore jest rownie wazne jak konsumpcja tworow a moze nawet wazniejsze. Osobiscie sledze w miare blisko poczynania wielu ludzi pracujacych przy efektach specjalnych, przygladam sie co tam stworzyli i w jaki sposob - mimo, ze praktycznie nie ogladam juz filmow. Czesto ten proces jest wazniejszy od koncowego efektu dla mnie. A jesli to wszystko mialby zastapic przycisk "generuj"... Ale zeby nie bylo - nie sadze zeby to nam grozilo w najblizszym czasie 馃槈 Na razie to faktycznie sa ulatwienia po prostu. Ot tak, lubie sobie porozwazac.
    2 points
  5. fajny showrelek 馃槈
    2 points
  6. Kolejny dzie艅, kolejne przej臋cia. Unity Acquires The Developer of SpeedTree https://80.lv/articles/unity-acquires-the-developer-of-speedtree/?fbclid=IwAR0MKZFO4kxepsMsLnSYY_DlSefcSGc_A4xxILlFMeo3mWPIbf1pknKGaRw https://store.speedtree.com/unityannouncement/
    2 points
  7. Dziemki 馃槃 Dorzucam keyart zrobiony do giery przy kt贸rej pracuj臋 (by艂 wykonany w ekstremalnym tempie, ale jestem ca艂kiem zadowolon- nie ma to jak wpada膰 w samozachwyt :O) Gameplay trailer i link do dema na steamie o tutaj:
    2 points
  8. 1 point
  9. 呕aden nie musi 馃檪 Jednak przy PBO jak chce si臋 ustawi膰, 偶eby procek da艂 z siebie maxa, to wato mie膰 ju偶 wod臋. Nawet na opakowaniu AMD o tym pisze. M贸j 5950x renderuje all core na 4.4-4.5Ghz (400mhz boost w stosunku do tego co mi p艂yta ustawi艂a) i single core dosi臋ga 5050Mhz, ale wtedy temperatury przekraczaj膮 chwilowo 75c ze stabilizacj膮 na 69c (nice) Mam Corsair iCUE H115i RGB PRO XT... ZUS DVD KGHM, lol, a tylko dlatego 偶e by艂 dobrym zestawem na promce a Arctic Liquid Freezer II by艂 wtedy niedost臋pny. Og贸lnie dobre powietrze (Noctua nh-d15) dzia艂a podobnie albo lepiej ni偶 ma艂e, <=240mm AiO, ale jak zwykle YMMV. Du偶o zale偶y od obudowy i nawet przewiewu w pomieszczeniu. A RAM kupi艂em Patriot Viper 4 Blackout Series 3600 CL18. Nie by艂 drogi, ale by艂o du偶o i pasowa艂 do stylistyki "All Black - Anti-LED"
    1 point
  10. Powietrze to jednak jest powietrze, powietrzem kompa nie zalejesz 馃檪 do swojego TR 3970x my艣la艂em o wodnym ale kilku ludk贸w z bran偶y poleci艂o jednak powietrze bo sami maj膮 i g艂owa spokojniejsza a i tak daje rad臋. Widzia艂em chyba na grupie fstorma jak jednemu gostkowi uszczelka od wodnego na procku pu艣ci艂a przy nocnym renderingu a pod spodem 4 wtedy topowe karty graficzne, dobre ostrze偶enie. Poza tym przy d艂ugim obci膮偶eniu wodne mo偶e by膰 mniej wydajne ni偶 powietrze bo woda nie zd膮偶y odda膰 ciep艂a chyba, 偶e zamiast aio p贸jdzie si臋 w customowy build ale to jeszcze wi臋cej pracy i niepewno艣ci.
    1 point
  11. Hey, Proste 膰wiczenie z UI na podstawie zadania z bloga Zebzy. Wytyczne: https://zebza.net/idz-pan-w-ui-1/ Softy: design: Sketch ilustracja macintosh: Affinity Designer
    1 point
  12. gostek blockout, z kulki bez symetrii od poczatku co by za mi艂o nie by艂o
    1 point
  13. A bardzo dzi臋kuj臋 馃槈 Jak masz jakie艣 konkretne pytania to 艣mia艂o. Na co b臋d臋 potrafi艂, to postaram si臋 odpowiedzie膰. Gdy animacja b臋dzie ju偶 wyrenderowana, to mam nadziej臋 naskroba膰 jak膮艣 notk臋 na temat projektu, gdzie og贸lnikowo opisz臋 co i jak. Rig Starfire bazuje na Rigify. Z naciskiem na "bazuje", bo ja lubi臋 sobie pogrzeba膰 w ustawieniach i pozmienia膰 kilka rzeczy, 偶eby dzia艂a艂y po mojemu. Na ca艂ym ciele mam porobione shape keye do poprawy co wa偶niejszych deformacji, np. zgi臋cie 艂okcia, ruchy nadgarstk贸w, kolana itd. Raczej standardowa sprawa. Do animacji twarzy korzystam z w pe艂ni w艂asnego rigu, prawie w ca艂o艣ci opartego o shape keye. Do wszystkich grymas贸w, czyli ruch贸w ust, powiek, nosa, policzk贸w, brwi itd. mam przygotowane 艂膮cznie nieca艂e 100 key贸w. Opr贸cz tego pokusi艂em si臋 o ma艂y trik na udach z u偶yciem modyfikator贸w, 偶eby troch臋 realistyczniej pokaza膰 deformuj膮ce si臋 cia艂o w kontakcie z krzes艂em. Dzia艂a to przez ca艂膮 animacj臋, ale najlepiej wida膰 ten efekt chyba w 0:27, gdy dziewczyna przesuwa si臋 nieco na krze艣le. Wszystkie deformacje s膮 te偶 poprawiane corrective smoothem, 偶eby wygl膮da艂o to troch臋 lepiej. Si艂a tego efektu nie jest jednolita i zale偶y od tego jak silne jest np. zgi臋cie r臋ki czy w og贸le o jakiej cz臋艣ci cia艂a jest mowa. Robal dzia艂a podobnie, z t膮 r贸偶nic膮, 偶e szkielet jest od A do Z stworzony przeze mnie, bez u偶ycia Rigify. Z symulacjami jest ju偶 r贸偶nie. W艂osy na przyk艂ad maj膮 2 wersje - symulowane i rigowane. Swoj膮 drog膮 troch臋 si臋 nakombinowa艂em, 偶eby znale藕膰 spos贸b na zrigowanie particli w blenderze. Szkielet postaci kontroluje te偶 kilka zestaw贸w kolider贸w i pomniejszych target贸w dla modyfikator贸w. Naszyjnik ma sw贸j mini-szkielet kt贸ry jest cz臋艣ciowo symulowany, a w co trudniejszych momentach jest wspomagany animacj膮 z r臋ki, 偶eby np. nie odlecia艂 przypadkiem na plecy podczas symulacji. Ciuchy to g艂贸wnie Marvelous Designer, ale 偶e jeszcze sobie z nim do ko艅ca nie radz臋, to momentami np. 艣liniak troch臋 si臋 trz臋sie. Mam nadziej臋 jako艣 to jeszcze poprawi膰. Zgrubsza tak to mniej wi臋cej wygl膮da 馃檪
    1 point
  14. Super, mam nadzieje ze bedzie dostepne dla wszystkich. Jak mi sie nie bedzie chcialo golic to sobie fotke wygeneruje bez brody. I przy okazji sie odmlodze troche. Jednak postep jest!
    1 point
  15. He-man ksi臋偶niczka z ksi臋偶yca? 馃檪
    1 point
  16. @Nezumi polecam kana艂 two minute pappers na youtubie tam s膮 ciekawe technologie i wida膰 jaki progres si臋 dokonuje, Co do u偶yteczno艣ci to te bloby ju偶 teraz s膮 jak najbardziej u偶yteczne przy previzie no i pewnie do dalekiego t艂a te偶 si臋 nadadz膮, Ian Hubert podobnej jako艣ci assety do t艂a robi 馃檪 Te systemy i automaty to p贸ki co nie tyle zast臋puj膮 ludzi tylko przyspieszaj膮 prac臋, daj膮 wi臋ksze mo偶liwo艣ci i tworz膮 potrzeb臋 cz艂owieka do obs艂ugi w nowych dziedzinach. Np kolega robi do gier, posta膰 trzaska w ok miesi膮c a ostatnio w character cretor z dodatkowymi paczkami nat艂uk艂 20 twarzy z blendshepami, i czego tam potrzeba w miesi膮c i jako艣ciowo bardzo nie藕le wygl膮daj膮 i wiele gier z sensownym bud偶etem te偶 mog艂yby p贸j艣膰 t膮 drog膮 bo mordy maj膮 okropne 馃檪 AI czy udawane ai fajnie si臋 rozwijaj膮 i czasami wygl膮da jak magia a to b臋dzie tylko przyspiesza膰, ja czekam na dalszy rozw贸j z wypiekami na twarzy, (dro偶d偶贸wka z budyniem po lewej stronie a z serem po prawej :)) Na ka偶dym kroku wida膰 jak technologia zast臋puje ludzi, od samoobs艂ugowych kas w bedronce, lidlu czy kfc, przez bezobs艂ugowe sklepy, paczkomaty, aplikacje do zamawiania jedzenia, wypo偶yczalnia samochod贸w czy hulajn贸g, wynajmowania pokoju czy mieszkania, za ka偶d膮 z tych rzeczy jeszcze nie tak dawno sta艂 cz艂owiek teraz stoi za czym艣 innym. GPU- nie przestaj膮 my艣le膰 o gpu kt贸re mo偶e natywnie obs艂u偶y膰 4K+ tylko w pewnym momencie jest g艂upot膮 robi膰 to brute force ca艂kowicie sprz臋towo. Upressing i denoise by艂o od lat u偶ywane w filmach czy serialach, teraz mo偶na tego u偶ywa膰 ju偶 w realtimie, chyba ju偶 ka偶dy renderer ma jaki艣 denoiser albo kilka, cz臋sto jako艣膰 jest production ready i temporal stable im wi臋ksza rozdzielczo艣膰 zrenderowanego obrazu i tym samym wi臋cej informacji tym te systemy lepiej sobie radz膮 a u偶ytkownik nie zauwa偶a r贸偶nicy to po co robi膰 co艣 prymitywn膮 metod膮 brute force? 780Ti pobiera艂o 250W, 370 220W i jest +170% szybsze, jaki艣 tam drobny post臋p si臋 dokonuje 馃檪 Neil deGrasse te偶 nie jest alf膮 i omeg膮, jasne, 偶e dla niego kosmos jest najwa偶niejszy, Zbigniew Rybczy艅ski m贸wi艂 偶e ka偶dy powinien umie膰 programowa膰, nawet lekarz czy robotnik na budowie a nauczycielka hiszpa艅skiego zaklina si臋, 偶e hiszpa艅ski buduje w艂贸kno naszej rzeczywisto艣ci馃檪 Neil Czasami swoimi tweetami te偶 nie b艂yszczy naukowym podej艣ciem tylko powierzchown膮 "znajomo艣ci膮" tematu, lekkim rasizmem blm czy swoim w艂asnym wygodnictwem ale jest internetowym celebryt膮 wi臋c attention whoring nie pomaga krzewieniu m膮dro艣ci w ka偶dej wypowiedzi gdy bardziej liczy si臋 szybki like i internetowa s艂awa. Tak samo mo偶na zapyta膰 naukowca kt贸ry ca艂e 偶ycie zajmowa艂 si臋 badaniem ziemniak贸w i tworzeniem nowych odmian co my艣li kosmosie, bogu i istocie cz艂owiecze艅stwa i je艣li powie co艣 wi臋cej ni偶 "lubi臋 je艣膰 frytki z sosem z t艂uczonych ziemniak贸w" to wykracza poza swoje kompetencje i nale偶y podchodzi膰 to tego z, jak to m贸wi膮, grain of salt, gar艣ci膮 soli w oku 馃檪 Podobno zawsze tak by艂o ale teraz jest to bardziej widoczne i 偶yjemy w czasach gdzie zaraz zaka偶膮 sprzeda偶y produkt贸w do piel臋gnacji w艂os贸w bo to uderza w uczucia ludzi 艂ysych 馃檪 Ci臋偶kie czasy tworz膮 silnych ludzi, silni ludzie tworz膮 dobre czasy, dobre czasy tworz膮 s艂abych a s艂abi ci臋偶kie czasy, circle of life 馃檪 Edison ponad 100 lat temu zbudowa艂 prototypy samochodu elektrycznego ale Ford szybciej zacz膮艂 produkowa膰 swoje spalinowe wi臋c si臋 nie op艂aca艂o konkurowa膰 a jak bardzo inny by艂by dzisiejszy 艣wiat gdyby te 100lat by艂o po艣wi臋cone na rozw贸j elektryk贸w mo偶na tylko gdyba膰? Podobnych sytuacji pewnie jest du偶o wi臋cej bo kapitalizm i pieni膮dze s膮 wa偶niejsze od post臋pu czy robienia w艂a艣ciwej rzeczy.
    1 point
  17. Szkoda, 偶e nie serial, ale film te偶 ch臋tnie obejrz臋 馃檪
    1 point
  18. Kolejna ilustracja, tym razem powojenna Warszawa
    1 point
  19. dziwne ze nikt nie wrzucil, jebane zloto:
    1 point
  20. tutaj, taki w sumie dziwny newsik, ale jezeli to prawda to naprawde grubo sie dzieje 馃槃 https://ithardware.pl/aktualnosci/poszukiwacze_kryptowalut_kupuja_cale_elektrownie_i_przywracaja_stare_fabryki_do_zycia-17109.html
    1 point
  21. Tak w filmiku kt贸ry wrzuci艂em w 4:55 jest to pokazane, drzwiczki mo偶na 艂atwo wyj膮膰 tak jak i g贸rny panel i rozebra膰 obudow臋 do samego szkieletu wtedy to jest dobry przep艂yw powietrza 馃檪 A co do tego nieszcz臋snego ramu to tam nie chodzi艂o o szybko艣膰 pami臋ci tylko o wielko艣膰 poszczeg贸lnych ko艣ci u偶ytych w modu艂ach co wp艂ywa艂o na szybko艣膰 dost臋pu do pami臋ci i wydajno艣膰 w niekt贸rych testach nawet do 20%. 100-200mhz w szybko艣ci to wiadomo 偶e sprawy marginalne a jak ko艣ci wy偶y艂owane to mog膮 by膰 i niestabilne i si臋 grza膰 bardziej tak jak np swego czasu GPU fabrycznie podkr臋cane ju偶 sprawia艂y czasem problemy i artefakty przy renderowaniu redshiftem. Wolniej jedziesz dalej zajedziesz 馃槃
    1 point
  22. ty no wlasnie ostatnio przegladalem czy ram naprawde wplywa na predkosc kompa i odpowiedz brzmi - TAK, ALE w tak malym stopniu ze dla zwyklego uzytkownika jest to niezauwazalne, nawet na rigu opartym o AMD 5xxx. Lepiej wincej a wolniejszy, niz mniej a szybszy. Roznica pomiedzy 3200 a 3600 - niezauwazalne 3-6 fps w grach... i to jeszcze nie we wszystkich co do obudowy, mi zalezalo na tym zeby byla jak najbardziej cicha, nawet kosztem dodatkwoych 2-3 stopni w srodku. Wybor padl na to i polecam: https://www.x-kom.pl/p/463044-obudowa-do-komputera-fractal-design-define-r6c-blackout.html
    1 point
  23. w perspektywie 2-3 lat to b臋dzie nowa generacja kt贸ra b臋dzie lepszym wyborem 馃檪 czyli mo偶e bra膰 3080 i przeskoczy膰 na 4080 za rok czy dwa, wszystko zale偶y jakie sceny b臋dziesz mieli艂 i czy gpu nie zacznie si臋 d艂awi膰 przez ma艂膮 ilo艣膰 vram, firma moim zdaniem bez znaczenia tu masz 3090 za nieca艂e 9500z艂 https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-rtx-3090-vision-oc-24gb-gddr6x-gv-n3090vision-oc-24gd-5945114/?utm_source=ceneo&utm_medium=referral Co do ramu to warto te偶 przyjrze膰 si臋 temu bo mo偶e wp艂yn膮膰 na wydajno艣膰 desktopu obudowa mam i polecam fractal design meshify 2 xl a nieprawda, nawet moja by艂a mia艂a go艂e baby na pulpicie i si臋 wstydzi艂a o tym powiedzie膰 mamie a by艂a m艂odsza i b臋d膮c dzieciakiem po podejrzanych stronach nie chodzi艂a. Wtedy pami臋tam czasami by艂y takie fale infekowania tym ta艂atajstwem jakby po sieci wszystkim si臋 to rozsiewa艂o, wtedy to by艂y dzikie czasy, taki mad max internetowy
    1 point
  24. pdoboniez origin the sopranos 馃檪 czekanko
    1 point
  25. Animacja sko艅czona. Wszystkie rzeczy, kt贸re mia艂y si臋 rusza膰, ju偶 si臋 ruszaj膮. Pozostaje mi jeszcze naprawi膰 kilka b艂臋d贸w, jak trz臋s膮cy si臋 艣liniak i mo偶e dodam kilka drobiazg贸w w pokoju. Poza tym to wszystko. Zostaje ju偶 tylko renderowanie i jak si臋 okazuje, to b臋dzie nie lada wyzwanie. Jedna klatka renderuje si臋 艣rednio oko艂o 2 godziny, a jest ich do zrobienia nieca艂e 1200. Nie mam poj臋cia jak to wyrenderuj臋.
    1 point
  26. To jeszcze ma艂a ciekawostka. Czasem lubi臋 wraca膰 do jaki艣 staroci i sprawdza膰 co tam odjaniepawla艂em w materia艂ach, renderze i ugu艂em w ustawieniach. Dzisiaj odpali艂em ma艂y blok z moich pocz膮tk贸w zabawy z blenderem i pomy艣la艂em, 偶e przygotuj臋 na szybko scen臋 by uatrakcyjni膰 sam model i nieco przykry膰 wszystkie jego wady 馃檪 Wersja z grudnia 2019: Wersje z dzisiaj:
    1 point
  27. Dzi臋kuj臋 Wam 鉂わ笍 A tutaj jeszcze dzisiejsza panorama w ramach prostego testu na widok metropolii sk膮panej w mgle i s艂o艅cu 馃槷
    1 point
  28. A ja uwa偶am, 偶e si臋 za bardzo spinacie. Od czego艣 trzeba zacz膮膰, par臋 rzeczy spier.. Par臋 zrobi膰 dobrze. Rozw贸j to droga. Wystarczy popatrze膰 na linki z pracami, 偶e s膮 bardzo r贸偶norodne. Wiadomo, 偶e patrz膮c na sam szczyt - disney, pixar to si臋 cz艂owiek zesra膰 mo偶e. Ale pami臋tajcie, 偶e taka Elza powstaje przy pomocy concept artyst贸w, char artyst贸w i art directora, powiedzmy miesi膮c, mo偶e d艂u偶ej. JonJoan dobrze razdzi, 偶eby robi膰/na艣ladowa膰 cudzy styl. Je艣li chcesz si臋 dosta膰 do firmy, musisz przedewszystkim pokaza膰, 偶e jako character artist potrafisz odwzorowa膰 koncept 2d - jako pe艂ny model 3d. Bez jaki艣 osobistych manier i stylu - 100% rzemie艣lnicza robota. Wi臋kszo艣膰 moich ulubionych prac 3d ze cartoonowymi postaciami powstaj膮 na podstawie koncept贸w innych artyst贸w. Spr贸buj tak przy nast臋pnym projekcie. Nie tracisz czasu na wymy艣lanie, tylko pracujesz na wygl膮dem modelu. Celuj膮c w komercj臋, musisz niestety na pocz膮tku goni膰 styl, jaki jest modny.
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy