Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/02/2020 in all areas

  1. 8 points
    Portret z głowy, plus studium technik Sargenta i Leyendeckera.
  2. 4 points
    W wolnym czasie podczas kwarantanny zrobiłem krótką animację w stylistyce starych kreskówek z lat 30. Co prawda tutaj jest wątek zbiorczy, ale część osób zostało odstraszonych pierwszymi przygodami Psotnika, dlatego tej części postanowiłem założyć osobny wątek. Jeśli jednak jakoś narusza to regulamin forum, to proszę o usunięcie tematu. Na początek może zwiastun: i właściwa animacja: Zaczarowane miasteczko skrywa nocą wiele atrakcji, ale nie wszystkie są tu po to by rozbawić gości.Więc miej się na baczności, bo kiedy zanurzysz się w szaleństwie, nie będzie powrotu. dla zainteresowanych, krótki making of kilku scen: i jeszcze na koniec plakat nawiązujący do filmu o podobnym tytule:
  3. 4 points
    Nie robiłem jakichś etapów po drodze, więc tak wstecznie wyeksportowałem co się dało. Jak widać design to totalny random, co mi do głowy przyszło po drodze (miało być dziwnie, ale nie posrane). Kolory, światło i stylówa jeśli chodzi o tiul i samą twarz mocno inspirowane Sargentem, uwielbiam jego portrety i zwykle jak jakiś maluję to mam pootwierane parę/naście jego obrazów. Włosy z kolei to Leyendeckerowe tasiemki, które też bardzo lubię 🙂 Jak ktoś ciekawy to na artstation wrzuciłem małą historyjkę, żeby trochę uzasadnić design: https://www.artstation.com/artwork/ZGGOqw
  4. 4 points
    takiego ziomka rzeźbie teraz, mocny wip.
  5. 4 points
    Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić. Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec.
  6. 3 points
    Jest w niej opisane jak to robić, ale czy Cię nauczy to niewiadomo :P
  7. 3 points
    Wymodelowałem okręt drewniany do gry komputerowej, ma wnętrze i jest modularny, składa się z 1000 autonomicznych części, z których każda jest inna (dokładnie to są dwie symetryczne połowy). Model jest grywalny, nie zacina bo ma rozbudowane lod-y. Model jest wierny rzeczywistości, ma wnętrze z wyposażeniem, armaty, kabestan, stępka i inne rzeczy pod pokładem, ale nie mogę wszystkiego dokładnie teraz pokazywać. Docelowo model będzie w całości oteksturowany, zdobiony różnym motywami ozdobnymi tak jak poniższa barierka, a także dojdą figurki itp. rzeźby, oczywiście dostosowane do użycia w grze. Ma 40m długości i detal ma 100% jakości w widoku chodzącej postaci. Soft: Modo.
  8. 3 points
    Na oko to jakies 3-4 tygodnie roboty pracując normalne godziny a nie do "bólu". Model na referencji wyglada na nieskończony i nie równy. High poly model pod druk zajmuje trochę czasu, wszystko musi dobrze siedzieć i nie może być dziur ani śmieci. Po za tym pewnie model pewnie będzie musiał być pusty w środku. Robiłem kiedyś takie 3 modele w 2 tygodnie, 16h dziennie i weekend. Nie polecam.
  9. 2 points
  10. 2 points
    Znalazłem chwilę na machnięcie "oczka" wczorajszym wieczorkiem więc etap hp uznaję za zakończony. Cel na weekend - LP, przepalić i zacząć teksturować 🙂
  11. 2 points
    Dzięki za cenne rady takashmen! Rzeczywiście ten walor zbyt gwałtownie przeskakuje. Tymczasem parę innych prac:
  12. 2 points
    Bardzo fajna stylizacja, odemnie głównie to : Spłaszczaj walor, to że coś jest w cieniu nie znaczy że nagle z waloru w świetle 3 skacze do waloru w cieniu 8, sczególnie to widać na czerwonej czapce i w okolicach szyji leona, nie dodawaj gradientu waloru zamiast tego zmianę w formie , cień rzucony , ambient occlusion możesz pokazać hue shiftem albo zmianą waloru lokalnego Pilnuj kwarędzi obiektów / plam, blokuj sobie formy lasso toolem, albo używaj magic wand żeby wyczyścić krawędzie / trzyzmać tekturę wewnątrz plamy
  13. 2 points
    Skin test render z Paintera i randomowymi ustawieniami. HP jeszcze nie skończone, a ja już za tekstury bym się brał. Lepsze rendery wypluję z Marmo, albo UE4. Jeszcze dorzucam odizolowaną teksturę Base Colora.
  14. 2 points
    Poprawiłem sześcian trochę: 1. Wszyscy mają tendencję do wydłużania form w perspektywie. To wynika z tego, że odruchowo człowiek rysuje symbolicznie, a nie to, co faktycznie widzi. Patrząc po poprzednich rysunkach widać, że umiesz oddać ten skrót, więc po prostu uważaj na to, że skrót perspektywiczny jest zwykle dużo bardziej drastyczny niż się wydaje. 2. Nie rysowałbym cieni padających równolegle do formy, lepiej żeby padał z 3/4. To oczywiście uwaga raczej kompozycyjna 🙂 W ogóle patrząc na cień u Ciebie to chyba jest źle wykreślony, bo skoro pada totalnie z boku to byłoby tak: 3. Jeśli chodzi o cienie i walor to tu masz link do mini tutorialu jaki wrzuciłem jakiś czas temu: Po więcej informacji odsyłam do How to Render Scotta Robertsona i ewentualnie jakichś jego DVD (nie pamiętam na którym było o cieniach) 🙂 4. Nie rozcierałbym ołówka tak szczerze. Ładne szrafowanie wygląda lepiej. Rozcieranie ołówka ma, moim zdaniem, sens, jeśli rysujesz jakieś bardzo subtelne formy, typu portret, i nie uczy Cię tak wiele. Realizm opiera się na prawidłowym doborze waloru, a nie na blendowaniu. Zobacz na to: Mam nadzieję, że pomogłem 🙂
  15. 2 points
    rzeźbienie się fajnie rozwija gdyby tylko wydajność była lepsza 🙂
  16. 2 points
  17. 2 points
    Mój kamień milowy. Planuje zrobić upgrady assetu, tzn lvl 1, lvl 2... pewnie fachowo się to jakoś nazywa. Wszystko już rozpisane na papierze, zostało rozrysować i wymodelować. :) Hp, Zbrush --> lp, bake, tekstury substance painter i designer dla terenu. lvl1: https://www.artstation.com/artwork/rRgbGm lvl2:https://www.artstation.com/artwork/5XXdlW
  18. 2 points
    Było fantasy to pora na sajfaje
  19. 2 points
    Siema, troche mnie tu nie było. Rzeźba inspirowana prackami Mateusza Dunaja - kozak typ sprawdzcie. A tak pozatym to załapałem się na stazyk w blooberze więc nie ma, że nie rzeźbie 😄 link do artstacji jakby ktoś chciał troche więcej zobaczyć : https://www.artstation.com/artwork/xzln0m pozdro
  20. 2 points
    Dzięki Paweł, Takie wariacje, póki co przerwę od niego robię na kilka dni, żeby spojrzeć świeżym okiem 😛
  21. 1 point
    No właśnie, to zależy jak się przyłożysz 🙂 Zacznij od "zapałek" czyli cieni rzuconych od samych linii, potem prostopadłościany, potem walce, potem jakieś kombinacje typu pudełko z okrągłą dziurą na wylot. Potem te bryły niech rzucają cienie na inne bryły, i znowu najpierw "zapałka" rzuca cień na ścianę, potem prostopadłościan na inny prostopadłościan, i dalej kombinacje. Generalnie schody zaczynają się przy krzywych liniach i cieniu rzucanym na wygięte powierzchnie. Pytanie jak bardzo zależy Ci, żeby brnąć w taki oldskulowy rysunek architektoniczny czy designerski, prościej pewnie zrobić sobie refkę w 3D, szczególnie jak to jakieś super złożone cienie 🙂
  22. 1 point
    tekstur będzie dużo, pewnie z 0,5 gb na dysku. do tego jest pomysł, żeby zrobić lod'y dla tekstur, zatem dojdą kolejne. na jeden bok statku planowane jest z 30 tekstur 2k x 1k. liny są już oteksturowane, jest bardzo wysoka jakość. no i całość będzie pokryta nrm, która głównie będzie zawierać rounded edge.
  23. 1 point
    Hej, Po miesiacu pracy chcialbym wam pokazac moje kolejne animowane wideo przedstawiajace przedziwne, futurystyczne, abstrakcyjne swiaty. Niektore z nich wymyslilem. Inne pochodza z juz istniejacych pomyslow, ktore zmodyfikowalem. Milego ogladania! Dzisiaj mam urodziny XD Wiec zrobcie prezent dla mnie i dajcie lapke w gore przy filmie szarujac jednoczesnie, zeby pokazac film znajomym. Dzieki!
  24. 1 point
  25. 1 point
    Plan jako tako wykonany, chciałem zrobić więcej ale cała sobota mi wypadła i zdążyłem tylko zrobić lp + bake, wrzuciłem próbny materiał dla podglądu.
  26. 1 point
    Hey! Dodałem książkę w formatach .epub i .mobi. Jakby ktoś miał czas i ochotę potestować na kindle'u, tablecie lub telefonie, byłbym bardzo wdzięczny 🙂 Składałem ebooka pierwszy raz w życiu, dlatego chciałbym potestować na jak największej ilości urządzeń 🙂 Ebooka można pobrać z https://blazejwilczynski.github.io/rockstar-book/ Pozdrawiam 🦖🤓🎸
  27. 1 point
    Tak, oprócz tego takie stawki maja modelarze z którymi współpracuje. Oczywiście patrzę przez pryzmat najwyższej jakości. Zgaduje, że ten obrazek referencyjny to tylko podgląd a nie finaly model bo nigdy czegoś takiego bym nie przyjął za takie pieniądze.
  28. 1 point
    Ale to przykład licencjonowane gry która zarobiła banki a nie żołnierzy co lubi grupa pasjonatów. Ja bym krzyknął 2-3 koła ale teraz się już czuję jak głupek i wiesniak i zanizam stawki.. Bo już nie wiem sam teraz jak was czytam. Robił bym to pewnie z miesiąc a godzinowo parę dni roboczych. Miesiąc bo to tyle trwało warto wysyłać kolejne etapy pracy żeby mieć po kolei wszystko akceptowane. Żeby na końcu nie zmieniać czegoś co nam uciekło z powodu nieznajomości tematu. Tam wszystko istnieje i w różnych latach żołnierze, czy to modern, czy wś, średniowiecza. Wszystko musi się historycznie zgadzać.
  29. 1 point
    Moim zdaniem powinnaś przerobić cienie rzucone, to znaczy jak się je poprawnie wykreśla i trochę to poćwiczyć. Nie musisz potem zawsze wszystkiego precyzyjnie wykreślać, ale łatwiej jest rysować na oko jak się umie poprawnie. 🙂
  30. 1 point
  31. 1 point
    Pytanie mam czy dobrze robię, mianowicie. Najpierw jak zaczynam rysować to na drugim monitorze mam refke, jak zrobię szkic to potem wrzucam tą refke do PS i sprawdzam gdzie mi się rozjechało. Potem robię poprawki zaznaczam sobie lub przesuwam miejsca gdzie coś jest bardzo nie tak. Jest sens tak robić?
  32. 1 point
    dzień kolejny, zabieram się za maske, zeby troche od twarzy dychnąć.
  33. 1 point
  34. 1 point
    Wypas 🙂 bardzo fajnie przedstawiłeś materiał lekko prześwitujący no i sama twarz creepy! Jak masz jakieś etapy i Ci się będzie chciało to zarzuć 😄
  35. 1 point
    Dzięki Sebastian! Jak zawsze konkret 🙂 Lineart poprawiłem według rad ale niestety zapomniałem zapisać etap także nie zobaczyć niestety 😞 brzuch pozwoliłem sobie zostawić bo wydaje mi się że w procesie rederowania będzie mi po prostu łatwiej malować. Wszelkie uwagi i rady bardzo mi pomogą więc wręcz zachęcam do komentowania! No i ćwiczonka 😛 Tutaj pozwoliłem sobie na dodanie trochę cieplejszych kolorów niż na refce wydaje mi się że lepiej to wygląda ale wy się wypowiedzcie. DrawaBox, Hampton, Scott Każdy wielbłądzik rysowany w ten sposób: Dwa po prawej moje 3 po lewej Hamptona 😛 Po lewej z linijki po prawej bez.
  36. 1 point
  37. 1 point
  38. 1 point
    Portret sztosik, tymbardziej że z głowy! W ogóle fajna stylówka.
  39. 1 point
  40. 1 point
    @fletcher Super Ci wyszedł ten Ghost. I ja chętnie bym zobaczył oteksturowaną wersję 🙂 Pozdr!
  41. 1 point
    Testów Blenderka ciąg dalszy 🙂 Wzorowałem się luźno na domyślnym modelu "Ghosta" z Destiny. Zostało dorobić mu oczko i będzie w zasadzie wszystko. Nie wiem jeszcze tylko czy robić z tego lp i teksturować bo zasadniczo miał to być szybki temat na potestowanie Blenderowych narzędzi. 🤔
  42. 1 point
    Na noże - Niby po prostu film kryminalny. Ale jeśli szukasz strzelanin i wybuchów, to nie jest film dla Ciebie. Tego tu po prostu nie ma. Za to jeśli szukasz misternej, skomplikowanej intrygi z wieloma zwrotami akcji, to ten film to jest mistrzostwo świata w tym temacie. Do tego cała plejada znanych aktorów, i reżyser z najwyższej półki. Ani sekundy nudy. Polecam gorąco.
  43. 1 point
  44. 1 point
    Nieźle to idzie moim zdaniem, szybko to powinieneś ogarnąć 🙂 Przy okazji, jak najbardziej zobacz drawabox.com, zajebista stronka (kolejna dobra rzecz, o której zapomniałem...) Co do waloru to poczytaj sobie o "halfway to black". Chodzi o to, że jeśli przyjmiemy sobie jakąś skalę waloru (powiedzmy od 0 do 10, gdzie 10 to 100% czerń a 0 to 100% biel) to jeśli jakiś obiekt ma bazowy walor (taki, jaki miałby w neutralnym, rozproszonym świetle. Chodzi o to, że w pewnym sensie "ignorujemy" światło) dajmy 5 to jego walor w cieniu będzie w połowie drogi do 100% czerni czyli jakieś 7,5, a jeśli ma powiedzmy 2 to w cieniu będzie miał 6, jak 0 to w cieniu 5 itd. U Ciebie podłoże jest bazowo jaśniejsze od bloczków, ale w jednocześnie w cieniu jest praktycznie czarne, a bloczek tylko lekko szary. Raczej niemożliwe będzie, żeby, mając jedno źródło światła, jasna podłoga w cieniu była ciemniejsza od ciemnego bloczka w cieniu. Oczywiście jest jeszcze światło odbite, ale aż tak tego nie zmieni. Przypiszmy zatem naszemu bloczkowi jakieś wartości na skali: Znajdźmy cienie (w połowie drogi go czerni) Pionowa ścianka frontem do nas jest jeszcze w świetle, ale jednocześnie jest pod innym kątem niż ta górna, łapie więc mniej światła. Skoro wiemy, że zaczynamy od waloru 5 a 7,5 to jest już cień, pionowa ścianka musi być ciemniejsza od 5 (bo łapie mniej światła) i większa od 7,5 (bo wtedy byłaby już w cieniu). Dajmy jej powiedzmy 6. Zauważ, że w takim razie szara, pionowa ścianka lekko w świetle ma ten sam walor co jasna podłoga w cieniu. Może się zdarzyć, że np. czarna koszula w świetle będzie jaśniejsza niż biała gazeta w cieniu (odsyłam do książki Color and Light Jamesa Gurneya) Podsumujmy walory: I to jest baza, od której wychodzisz. Teraz dorzućmy więcej detalu, najpierw światło odbite: Ambient occlusion, detal na krawędziach, tło, lekkie rozmycie na krawędzi cienia rzuconego. Krawędzie w praktyce to też cieniutka płaszczyzna i będzie pochylać się w kierunku światła albo odchylać od niego, stąd te kreseczki. Możesz to zignorować na początku. No i generalnie mamy w miarę realistyczny walor. Oczywiście na to wszystko wpływa jeszcze tekstura, jak bardzo odbijająca jest powierzchnia, kolor i inne źródła światła, ale podstawy będą te same. Zapamiętaj sobie jedną zasadę - płaszczyzny w cieniu muszą być zawsze ciemniejsze od płaszczyzn w świetle, jeśli mają ten sam walor bazowy i jest jedno źródło światła. O ile ciemniejsze to już zależy od ich waloru bazowego i światła odbitego, ale i tak będą ciemniejsze bo światło odbite nie może być jaśniejsze od światła bezpośredniego.
  45. 1 point
    Uu coś mi posta wczorajszego wcieło, także jeszcze raz dzięki Seba. Wrzucam wdówke, za niedługo cały projekt z shotami detali będzie na artstation także podeśle linka jak wleci 😉
  46. 1 point
    Eva z brejnstorma, troche insektowa, i niestety konczona w pospiechu. :(
  47. 1 point
  48. 1 point
    Witaj, witaj! Jak zawsze podnoszacy na duchu post od Ciebie! Dzieki! :]] Kolejna porcja bolu glowy...
  49. 1 point
    Dzieki, jak znajde sily by ktorys konczyc, to wezme pod uwage wasze opinie! Kurcza, postanowilem wrocic na chwilke do granitowej pani z mordka, probujac zniwelowac owe mankamenty... Kolejna w kolejce jest pani, przypominajaca mezczyzne... :l I jakis smieszny szkic mechanicznego robota! Ogolem zastanawiam sie ostatnimi czasy, czy praktyki/staze istnieja w studiach zajmujacych sie grami? Moze ktos ma taka wiedze, lub doswiadczenie w temacie?
  50. 1 point
    Jakies pierwsze szkicowe podejscia, pewnie infantylne, do dizajnu. Inspiracja przyszla podczas cwiczenia szkieletu Loomisa. : ) I cos na co poswiecilem wiecej niz godzine... Ogolnie musze popracowac takze nad cierpliwoscia. To jakos z poczatku przygody A to stosunkowo niedawno robilem, temat "flash of steel". Oraz cwiczenia ktore zaczalem niedawno praktykowac, thumbnaile landscape'ow, w przerwach od dyplomu... Probuje ogarnac o co chodzi z mixer brushem...! Coz, probowalem wyselekcjonowac prace, a i tak troche przydlugawy post chyba wyszedl... Bardzo prosze Was o opinie oraz rady! A od czwartku, po obronie, wlaczam hardcorowy mode rysowania, to i jakies nowe prace sie zaczna pojawiac! Podziekowania dla tych ktorzy przebrneli!
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy