Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/21/2019 in all areas

  1. No dobra, taki powiedzmy, że speedpainting. Dwa dni mi zajęło, z 10 godzin w sumie pewnie. Jak na moje normalne tempo to i tak ekspresowo, więc wrzucam :] Odyseusz u Kalipso
    19 points
  2. Yo! Cześć wszystkim! Jako że forum przeszło reanimację, to pomyślałem że dorzucę i swoje 5 groszy. Pozdr!
    17 points
  3. Powiedz mi czy moja łajba wygląda jak karuzela czy jak kuter rybacki? Więc zakładaj gumiaki i zasuwaj! Opróżnisz całą ładownię! A jak skończysz to weźmiesz się za szorowanie pokładu i będzie błyszczał tak, że będę musiał założyć okulary spawalnicze. Rozumiesz co do Ciebie mówię ślimaku? 2h sculpt, 1h lighting/shading/render
    15 points
  4. 2h sculptu. Zawsze chciałem zr obić coś Frazetty więc wybrałem jego szkic. Filtry tylko mnie ratują, no cóż.. 😉
    15 points
  5. Dorzucam drugiego 😀 Około 1h
    14 points
  6. To też się dołącze 😀 1.5h wyszło
    14 points
  7. Zacznę od małego podsumowania. Można powiedzieć, że rok temu wskrzesiliśmy Max3D.pl do życia na nowo. Zakupiliśmy nowy silnik, kupiliśmy skórkę (błąd), coś tam staraliśmy się jeszcze pozmieniać. Kilka rzeczy nam się udało, ale też kilka rzeczy nie ma co owijać w bawełnę - nie udało się. I więcej było tych drugich. Troszkę byliśmy ograniczeni przez zasoby, które mamy jak i brak pewnym modyfikacji systemu. Wszystkie te wady wymieniliście w osobnym wątku na forum jakiś czas temu. Podjęliśmy z @KLICEK rękawicę po raz drugi. Nareszcie coś więcej mogę na ten temat napisać - jakie są nasze plan
    13 points
  8. Chyba nigdy nie malowałem jakiejś bitwy, więc postanowiłem wyjść ze strefy komfortu :] Gif z procesem:
    13 points
  9. Kolejny dziwny portret z głowy. Ostatnio same kobiety malowałem więc jakiś męski men tym razem.
    13 points
  10. Ilustracja zrobiona na zamówienie. 100% Personalizowana. Finalnie przygotowana do druku Fine Art 100 x 70 cm.
    13 points
  11. 4h + 1h na renderek, przy okazji przetestowalem xtraktora i praktyucznie uzylem go do 90% roboty tutaj XD
    13 points
  12. Łoo panowie! Jakie pracki. Oto moja wrzuta. 2h na sculpt i malowanie. Zacząłęm z bazą z z-zoo ale proporcje okazały się tak zje-- ahem.. że i tak trzeba było mocno poprawiać. Inspiracja Żółwiami ninja 🙂 ale widziałem świetnego nosorożca co naprowadziło mnie na ten pomysł. Ma na imię Koniczynka
    13 points
  13. From the album: Album zlegoczlowieka!

    takie dla zabawy
    13 points
  14. Witam Was po kosmicznie dłuuugiej przerwie na tym forum :) Po latach pracy w sofciku z firmy na literkę [A] przeniosłem się do Blendera (względy ekonomiczne...) i popełniłem o taki oto modelik. Rzut na głęboką wodę ogólnie, ale jakoś ogarnąłem temat. Powoli kończę ten projekt. Została analiza modelu (N-gony itp.), materiały i może jakaś scenka. Planuję przejazd przez wodę, boooo podwozia nie modelowałem czyli trzeba zanurzyć autko "do pasa" i chciałbym przetestować wodę + oświetlenie outdoor w plenerze. Miłego oglądania, komentowania iii mam nadzieję, że screeny wszystkie się wyświetlą.
    12 points
  15. Jak tutaj pięknie teraz 😄 mam nadzieje że pojawi się jakaś apka dla Maxa Hejka, dawno tu nic nie wrzucałem, ale jako że dziś tutaj zawitałem do was, to wrzucę jakieś staroci, które i tak pewno większość z was już widziała na moich socialkach proces: https://www.youtube.com/watch?v=GdPdchieb6s oraz jakieś speedy na rozgrzewkę, jak to mam w zwyczaju. Niestety większość nowy rzeczy musi pozostac w szufladzie bo NDA. Pozdrawiam.
    12 points
  16. Okej, chyba mogę powiedzieć, że zrobione. Zazwyczaj robię zestawienie 6 wyrazów twarzy, ale tym razem tak się zapędziłem, że zrobiłem ich 18 ;D
    12 points
  17. Bardzo fajnie. Dobra robota jak na pierwszy raz. Dobór refek znacznie Ci utrudnił zadanie, więc fajnie wybrnąłeś. Napiszę, co mi się w tych refkach nie podoba, jadąc od lewej. Wściekły koleś – te dodatkowe niebieskie źródła światła są za silne i utrudniają wybór gdy decydujesz, co ma być w świetle a co w cieniu. Fakt, że jest jedno dominujące źródlo, ale te dopełniające trochę za bardzo dopełniają. Torsy – te rzeźby to pomocny materiał do pokazywania gdzie się znajdują główne grupy mięśniowe, i są one pooddzielane w bardzo wyolbrzymiony sposób, co Ci trochę miesza w głowie. To Cię popycha do widzenia cieni tam, gdzie ich nie ma. A przykład: na rzeźbie obojczyki są oddzielone ostrym kantem, więc użyłeś tam ostrego, ciemnego kształtu, podczas gdy cały ten rejon tak naprawdę jest w świetle. Musisz próbować zbijać te kształty światła i cienia w większe grupy. Staraj się z rozsypanych wysepek robić kontynenty. To nie jest łatwy proces i powinieneś się po tym ćwiczeniu czuć zmęczony. Głowa – ona chyba nawet nie jest oświetlona, tylko jest bryłą pokazaną w matcapie. Jest to użyteczne uproszczenie światłocienia gdy się rzeźbi, ale nie nadaje się do analizowania i nauki światłocienia. Musisz używać zdjęć z rzeźb irl albo dobrej jakości renderów z raytracingiem, matcapy się nie nadają do czegoś takiego. Popiersie panienki to bardzo dobra refka. Tutaj tak samo, zamiast wysepek rób kontynenty: Gdzie szukać dobrych refek? Nie szukaj. Zrób je sam. 1. Wbijaj na tę stronę: https://www.myminifactory.com/scantheworld/ i wybierz sobie jedną klasyczną, realistyczną rzeźbę i ściągnij plik STL 2. Zimportuj ten plik do jakiegoś programu 3D, ja używam Blendera bo to kombajn do wszystkiego i jest na czasie lol. 3. Oświetl posąg jednym źródłem światła w interesujący sposób, dobrze pokazujący formę. I masz refkę. Teraz rysujesz. Najpierw liniami określasz proporcje i kształty. Na razie nie skupiaj sie za bardzo na cieniach, raczej na tym ile postać ma rąk, gdzie one są, jak duża jest głowa, ogólnie gdzie sie wszystko znajduje względem siebie, jaki ma kształt i rozmiar. To jest najważniejsze w malowaniu i truję Ci o tym od samego początku nie bez powodu. Koncentruj sie na dużych bryłach, nie daj sie wciągnąć w pierdoły. Na przykład nie skupiaj sie na kształcie nosa, gdy głowa jest za duża i w złym miejscu. Na tym etapie powinieneś spędzić najwięcej czasu. Ciągl mierzysz i poprawiasz, wyłapujesz błędy i udoskonalasz proporcje. Drugi etap, określasz krawędzie kstałtów, które opisuja zacienione powierzchnie. Tutaj też non stop mierzysz i poprawiasz, ale jeśli porządnie zrobiłeś poprzedni etap i wszystko jest na swoim miejscu, to dodawanie tych cieni będzie łatwiejsze. Jeżeli z kolei poprzedni etap zrobiłeś nieporządnie, to w tym momencie całe ćwiczenie będzie się przeradzać w pełne frustracji i zniechęcającego bezsensu cierpienie. Poza tym zajmie o wiele dłużej niż gdybyś każdy etap robił pracowicie i dokładnie. Oczywiście pomimo Twoich starań zawsze jakieś błędy się przekradną i zawsze powinieneś je poprawiać gdy tylko je zauważysz w dalszych etapach całego procesu. Po prostu łatwiej jest gdy je wyłapiesz i poprawisz na wcześniejszych etapach. Po zaznaczeniu cieni wystarczy je wypełnić Potem wypełnić oświetlone powierzchnie Teraz ostatnie poprawki, i ruszasz do następnego. Będziesz miał pokusę, żeby to wylizać i pokryć pięćdziesięcioma warstwami detalu. Bedziesz chciał przynajmniej rozmyć krawędzie między cieniem a światłem żeby pokazać zaokrąglone kształty. Nie rób tego. Poprzestaj na tym etapie i ruszaj do następnego obrazka. Możesz zostać przy tej samej rzeźbie i narysować je z innego kąta ale z tym samym oświetleniem. Możesz zostawić to samo ujęcie ale inaczej oświetlić. To Ci bardzo pomoże zrozumieć zarówno formy obiektu który rysujesz (w tym przypadku anatomię Herkulesa) jak i zasady rządzące światłocieniem. Przerób 10 razy tą samą rzeźbę i ruszaj do następnej. Przestudiuj w ten sposób 3 rzeźby. Wrzuć tu rezultaty to pomogę Ci w dalszych etapach. Może Ci się wydać, że to dużo pracy, ale to nieprawda, jeśli nie dasz się wciągnąć w grząskie bagno dłubania coraz to mniejszych detali. Skoncentruj się na dużych bryłach i będzie ok.
    12 points
  18. Mieliśmy spotkanie online z głównymi szefami działu M&E z Autodesku i na pytanie co do funkcjonalności 3Ds Maxa i Maya, zapytałem się, dlaczego ich Marketing na siłę wymyśla 3-5 nowych "ficzerów" i ekipa (Podejrzewam 3 osoby) na siłę dopisują linijki kodu z nimi, zamiast skupić się na napisaniu od nowa stabilnej wersji z poprawionymi narzędziami? Że klienci wolą pracować na starszych, bardziej stabilniejszych wersjach z działającymi narzędziami niż zmuszać ich do działania na nowych wersjach. Odpowiedź byłą mocno wymijająca typu - wiesz doskonale, jak duże jest to przedsięwzięcie, żeby napisać program od podstaw. Po skomentowaniu, że w Blender Foundation grupka osób potrafi zmienić cały interfejs i narzędzia w ciągu kilku tygodni i poprawić stabilność narzędzi, a Autodesk dokłada tylko kolejne plastry na ten popękany słoik - spojrzeniem zostałem chyba wpisany na czarną listę :). Ale abstrahując, kiedyś przewijał się słynny plan Excalibura od Autodesku, owiany tajemnicą, który mógłby być dużym krokiem dla Adsk, lecz niestety na słowach się skończyło. Program Indie świetny i trzymam kciuki za niego, żeby ułatwić dostęp do standardu rynku, jednak mam obawy co do naszego "polskiego myślenia" i kombinowania i jak się to może skończyć...
    12 points
  19. Wendigo – wielkie człekopodobne ponadnaturalne stworzenie zamieszkujące rzekomo lasy w Quebecu i północnej części Stanów Zjednoczonych, będące częścią mitologii Indian z plemion Algonkinów. Wendigo powstaje z człowieka odrzuconego przez ukochaną osobę. W czasie dnia posiada ludzką postać i atakuje ludzi, którzy mają z tą osobą coś wspólnego, np. grupę krwi. Według wierzeń Wendigo wyrywa serca swym ofiarom, a sam ma serce z lodu. Boi się jedynie ognia, który może go zabić, roztapiając jego serce. Miało być szybko ale znów coś nie wyszło. Pewnie poprawie później jeszcze pare rzeczy i posiedze trochę nad tymi gałęziami bo pusto :D. Enjoy
    12 points
  20. hej ho! Zacząłem rzeźbić na speedsculpt, ale coś mnie tknęło i pociągnąłem dalej. Model w sumie jeszcze nie skończony i będę robił teksturki później, już dla siebie. Planuje dodać trochę futra i włosów tam gdzie brakuje 😄
    12 points
  21. Ja tam za bardzo żadnych Bossów nie znam więc własnego wymyśliłem:
    12 points
  22. Chodź kochanie moje do tatusia... 2h z bazy nurka + 1h render.
    12 points
  23. Doktor Plagi, Tak swego czasu nazywano lekarzy, którzy zwalczali pandemię Czarnej śmierci w XVI i XVII wieku (o ile mi wiadomo). Konwencja dark art/horror. Zbrush, Marvelous Designer, Maya, Substance Painter, Arnold kompo Photoshop i kolor korekcja w Lightroomie Zapraszam tradycyjnie na swojego Instagrama https://www.instagram.com/piotrkujko_3d/ Artstation: https://www.artstation.com/artwork/ybwxd5 dzięki:)
    12 points
  24. © Maciej Janaszek

    12 points
  25. Quantum Rift - karcianka w drodze do KS
    11 points
  26. Jak mogę dodać swoje trzy grosze to trochę skala mi tutaj nie gra. Te detale na rękach, fale na morzu, statek sprawiają wrażenie, że ten potwór jest wielkości człowieka i bawi się zabawką:) Dodałbym też spływającą wodę z niego żeby dodać skali i życia do całości. Rozróżniłbym też może delikatnie materiał i np zrobił te macki dużo bardziej "śliskie". Wrzucam szybki overpaint o co mi chodzi:)
    11 points
  27. 11 points
  28. Sigyn i kara Lokiego
    11 points
  29. Wow ale pracki wjechały! 🙂 To i ja pociągnąłem trochę dalej mojego wipka:
    11 points
  30. Takie coś ode mnie. Dwa wieczory, każdy po 2h czyli całość zajeła 4h. Robiłem z kulki i nawet retopo zremesherem zrobiłem, nie wiem po co lol
    11 points
  31. jestem i ja 😄 szybka godzinka, inspirowane konceptem z neta
    11 points
  32. 11 points
  33. Garść postaci do mojego świata Yatry

    © Robert Rejmak

    11 points
  34. Miałem przyjemność przygotowania dwóch animacji, które zostały zaprezentowane podczas wręczania Oscarów w tym roku. Zostały one umieszczone na ekranach w momencie ogłoszenia zwycięzców w kategorii najlepsze efekty specjalne oraz najlepsza rola drugoplanowa. Efekt mieniących się cząsteczek został dodany przez inną osobę z ekipy, jako że blenderowy Glare nie sprawdził się w czasie animacji (projekt został w całości wykonany w Blenderze). Dla wielkiego miłośnika kina, którym jestem, praca przy tym projekcie była naprawdę niesamowitym, surrealistycznym doświadczeniem.
    11 points
  35. © Mikołaj Madejski

    11 points
  36. Hej! Oto praca, którą ostatnio wykonałem na konkurs Hum3d car render challenge. Inspirowana nocnymi zdjęciami z czasów PRL. Nie to, że jestem jakimś wielkim fanem PRL :), lubię po prostu klimat zdjęć z tego czasu i starałem się go oddać. Modelowałem w 3ds Maxie, firanki oczywiśćie w Marvelous Designer, natomiast chodnik w Zbrushu (teraz bym go inaczej zrobił, ale w biegu wyszło jak widać). Unwrap zrobiłem w Rizom UV, tekstury w Substance Painter (nie wszystkie), a renderowałem w Vray'u. Mały post w Photoshopie, trochę kontrastów i kolorów. W momencie jak się zdecydowałem wziąć udział w ko
    11 points
  37. Jak w tytule, PI wygrał w kategorii dla najlepszego cinematika do gry (Metro Exodus: Artyom's Nightmare) https://pl.ign.com/platige-image/26808/news/platige-image-z-animago-award-2019-dla-najlepszego-cinematika-do-gry
    11 points
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy