Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/30/2019 in Albums

  1. Scena full CG z maxa i Vraya. Modele od Evermotion i Quixela. Po wiecej zapraszam tutaj: https://www.behance.net/gallery/104774629/Audi-RS7-City-Full-CGi
    4 points
  2. Cześć, jako że na świecie zachodzi koniec, to żeby się nie dać tej całej wirusowej depresji postanowiłem otworzyć szufladę z projektami na lepsze czasy. Na warsztat wrzuciłem model futurystycznej kuszy, którą wykonałem na potrzeby konkursu, organizowanego przez Humser 3D, "Three D Guns 2" -> https://hum3d.com/challenges/3d-guns-gallery/ cały proces powstania pracy na etap konkursowy znajdziecie tutaj -> https://forums.hum3d.com/main-forum/three-d-guns-2-mk_05crs-futuristic-crossbow/ Z nadmiaru ilości pracy, projekt po deadlinie konkursowym trafił do szuflady. Kilka d
    3 points
  3. Witam! (po długiej przerwie) Od jakiegoś czasu nosiłem się z pomysłem zrobienia nowego portfolio, plus chciałem pomodelowac wreszcie coś dla siebie, ostatni pełny projekt robiłem chyba z 6 lat temu. W ten sposób powstał ten concept, jego założeniem było zrobienie bardziej przyziemnego modelu, który ma wyglądać jak produkcyjne auto. Jestem dużym fanym Lotusa Elise więc można powiedzieć i zobaczyć, że projekt na nim bazował. Projekt zacząłem w listopadzie 2019 roku, skończyłem gdzieś koło sierpnia/września 2020, w sumie zajęło mi to ok. 6 miesięcy, czasem siedząc po 8-12h czasem
    2 points
  4. Cześć, chciałbym pokazać Wam mój pierwszy model w Blenderze 2.8 w ramach nauki tego softu. Kilka rzeczy mnie wkurzało, ale samo modelowanie uważam, że jest nawet momentami przyjemniejsze niż w 3ds max 😁 Render zrobiłem w Coronie (clay zrobiłem w Cycles), jednak myślę, że w końcu poduczę się Cycles i jakoś to będzie 😀 Dodatkowo założyłem sobie ArtStation - https://www.artstation.com/artwork/mDE408
    2 points
  5. Prace wykonane na potrzeby gry Total War:ELYSIUM nad którymi pracowałem przez ostatnie 2 lata z hakiem.
    2 points
  6. model ćwiczebny jako sposób na zapoznanie się z Zbrushem
    2 points
  7. Projekt nad którym pracuje od dluzszego czsu, Karcinka przygodowa. pojawia sie tu grafiki do kart i nie tylko.
    2 points
  8. Na podstawie:https://www.artstation.com/artwork/Jqwzv
    2 points
  9. Hej! Kilka rzeczy ode mnie. Przy tych budynkach wprowadziłem szybki workflow ze sculptem w ZBrushu, szybkim bake i stworzonym przez siebie smartmaterial do Substance Paintera. Chciałem uzyskać "handpaintowy" feeling bez wielogodzinnego malowania. Szkice koncepcyjne dostarczone od klienta. Wszystkie budynki mają tekstury 1k i są poniżej 2,5k tris.
    2 points
  10. Mój kamień milowy. Planuje zrobić upgrady assetu, tzn lvl 1, lvl 2... pewnie fachowo się to jakoś nazywa. Wszystko już rozpisane na papierze, zostało rozrysować i wymodelować. :) Hp, Zbrush --> lp, bake, tekstury substance painter i designer dla terenu. lvl1: https://www.artstation.com/artwork/rRgbGm lvl2:https://www.artstation.com/artwork/5XXdlW
    2 points
  11. Witam. Chcialem sie pochwalic wyroznieniem na Behance, mianowicie nowym projektem Bentley'a GT w polaczeniu z Arch Viz. Sama bryle budynku pozyczylem sobie od Evermotion. Glownym zalozeniem bylo wykonac fotorealistyczna wizke auta wraz z architektura CG. https://www.behance.net/gallery/89415863/Architecture-Automotive-CGI Tym razem 3ds max, V-ray, Nuke i Photoshop. Pozdrawiam.
    2 points
  12. Cześć, ostatnio zabrałem się za aktualizację portfolio i w ramach tego poprawiam też część wcześniej wykonanych modeli. Tutaj kamerka - z kilkoma nowymi renderami - którą zrobiłem kiedyś dla forumowego kolegi Tomka z Dabarti Studio. Model wykonany w 3ds maxie, render w V-Rayu. Ostatnio robiłem też kilka fajnych nowych rzeczy, więc mam nadzieję, że uda mi się resztę wrzucić szybko na forum 😄
    1 point
  13. Hej. Oto moje najnowsze wizualizacje. Miłego oglądania. Pozdrawiam.
    1 point
  14. CLIENT: Studiom 3D: Hassan Jaber RENDERING INFO: 8 Perspectives 3000 pixels PROGRAMS USED: 3d Max 2016, Vray Next, Photoshop. Website: www.hassanjaber.com Behance: https://www.behance.net/Hassan_jaber Facebook: www.facebook.com/H.jaberDesign Instagram: www.instagram.com/hassanjaberdesigns/
    1 point
  15. Chronicles of Crime - The Millennium Series/ Location board Ilustracje do malutkich kart, które wykonałem jakiś czas temu do świetnej planszowi od studia Lucky Duck Games.
    1 point
  16. Soft: Zbrush MD, odrobinę Maya , Affinity Photo.
    1 point
  17. High res - https://www.artstation.com/artwork/Aqv8eW
    1 point
  18. tu moze bede wrzucal rzeczy robione w przestrzeni trojwymiarowej
    1 point
  19. Wykonany dla patrona The Dragon Trappers Lodge. 22 cm wysokości. https://www.artstation.com/artwork/B1aXG9
    1 point
  20. Dwie propozycje ilustracji na pudełko do modelu samolotu Republic YP-43 Lancer dla firmy Dora Wings. Ostatecznie wybrano tę jaśniejszą.
    1 point
  21. Cześć, wrzucam moją nową postać Myrkr Viking. Mam nadzieję iż przypadnie wam do gustu. Całość renderowana w Marmo. Na artstation można znaleźć modele online w Marmoset Viewer oraz filmy. https://www.artstation.com/artwork/dOzAyw polycount postaci: 77k polycount topora: 5,1k
    1 point
  22. Chyba wypadałoby coś tutaj powrzucać skoro tyle tu zaglądam🙂 Prace z ostatnich miesięcy.
    1 point
  23. Hej, przedstawiam moją ostatnią pracę. Tym razem podobizna Stannisa z Gry o Tron. Soft użyty: Maya, Zbrush, Substance Painter, XGen, Redshift, Photoshop. W linku można zobaczyć obrotówkę 🙂 https://www.artstation.com/artwork/Vdmb3b Pozdrawiam
    1 point
  24. Cześć, przedstawiam wizualizacje domu, który zaprojektowałem pod koniec zeszłego roku. Nad projektem pracowałem po godzinach. Link do Behance: https://www.behance.net/gallery/93068559/B-L-A-C-K-W-H-I-T-E-house-(CORONA)
    1 point
  25. Witam. Moje ostatnie wypociny, renderowane w 3ds maxie i V-rayu, celem bylo zrobic fotorealistyczny ale tez interesujacy obrazek. Lepsza jakosc na Behance: https://www.behance.net/damianbilinski Pozdrawiam.
    1 point
  26. Zestaw modeli, które wykonałem, albo nadzorowałem i korygowałem W postaci gentlemana pomógł mi Piotr Kujko Model pałacu wykonał Przemek Pulit Modele rudery, fabryki, połowę szeregowca, i pomoc przy pozostałych dwóch budynkach zapewnił Antoni Zakrzewski Modele zaprojektowała Barbara Gołębiewska.
    1 point
  27. Ostatni czas, ktory spedzilem w pracy zaowocowal pare robotkami, ktore moge juz pokazac. Jedna z nich - to Seeker. Glowna postac do Contract'sow. Art director - Rick Natch
    1 point
  28. Bugatti Chiron GT w Unrealu na RTX'ie, ktory kolor lepiej wam pasuje???? Po wiecej ujec zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/3ogxgo?commentId=2959661 https://www.behance.net/gallery/86921805/B-W
    1 point
  29. Koncept postaci inspirowany serią Ghost In The Shell
    1 point
  30. Hej Wrzucam kolejną postać z Bestiariusza Słowiańskiego - Hapuna! Softy: Zbrush, 3dsMax, KeyShot Na moim insta z pracami 3D będzie dziś nowy content, stąd od razu zapraszam do śledzenia: instagram.com/piotrkujko_3d Ta pracka ma sporo WIPów, więc od razu podlinkuje swój katalog z resztą wipów tego projektu: https://max3d.pl/forums/topic/101080-teczka-3d-bestiariusz-słowiański/ Dzięki!
    1 point
  31. kilka renderków włosów dla postaci do cinematika Game Of Thrones Conquest _ Blacksmith dla studia Gizmo z Argentyny, software: Maya/Yeti/Arnold https://vimeo.com/332001404
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy