Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/18/2019 in Image Comments

  1. 11 points
    Miałem przyjemność przygotowania dwóch animacji, które zostały zaprezentowane podczas wręczania Oscarów w tym roku. Zostały one umieszczone na ekranach w momencie ogłoszenia zwycięzców w kategorii najlepsze efekty specjalne oraz najlepsza rola drugoplanowa. Efekt mieniących się cząsteczek został dodany przez inną osobę z ekipy, jako że blenderowy Glare nie sprawdził się w czasie animacji (projekt został w całości wykonany w Blenderze). Dla wielkiego miłośnika kina, którym jestem, praca przy tym projekcie była naprawdę niesamowitym, surrealistycznym doświadczeniem.
  2. 3 points
    nie liczyłem sobie czasu, ale myślę, że w zetce okolice 4-5 godzin i do tego ze dwie w fotoszopie 🙂 poniżej coś z etapu 3d
  3. 2 points
    Z tego co wiem to czas do niedzieli :)
  4. 2 points
    Dzięki :) Ilustracja zrobiona dla odstresowania się więc fajnie że wyszła tak jak miałam w planach :) Jasne, chętnie się przyłącze o ile jest jeszcze na to czas.
  5. 2 points
    Bardzo ładne! Mega 😍
  6. 2 points
  7. 2 points
    Super! Mój ojciec ma taką samą w swoim humvee, świetna robota! Gratuluję skilla w modelowaniu i teksturowaniu
  8. 2 points
  9. 2 points
    Fajnee. Trochę budzi niepokój - np. co ona robiłą z tym Pikachu 🙄
  10. 2 points
    ❤️ uwielbiam takie klimatyczne rendery 😄 sztosik
  11. 2 points
    Man, wygląda świetnie. Gdybym nadal robił gry, to bym pewnie od razu napisał w sprawie kolaboracji.
  12. 2 points
  13. 2 points
    Świetne te twoje wrzutki. Każdy render nadaje się na front. Piękna robota, aż miło popatrzeć!
  14. 2 points
    Pasowałby do CyberPunka! ; )
  15. 2 points
  16. 2 points
    Bardzo fajny koncept. Dobrze wyglądają te wiszące farfocle wszelakiego typu 🙂 Btw powiedz chłopakom żeby zoptymalizowali grę bo na 2080ti i 1950x potrafi przycinać i spowalniać 🙂
  17. 2 points
    A co tam, też dorzuce od siebie overa 😄
  18. 1 point
  19. 1 point
    Oho bardzo faja pracka. Trochę dłoń wydaje się drobna, ale generalnie ma bardzo fajne proporcje.
  20. 1 point
    Fajny! Podoba mi się to przejście co ludzkie a co technologiczne. Fajne też te zmarchy na ciuchach narysowałeś. Bardzo elegancka praca. Co to ten CDC?
  21. 1 point
    Super to biorę się do działania 🙂
  22. 1 point
    Jak taka ważna to się wyślę (takie czasy 😛) i napiszę jeszcze, że nie tylko jest świetnie namalowane, kolorki pyszne ale też walka jaka się tam odbyła daje sporo w odbiorze tej pracy.
  23. 1 point
  24. 1 point
  25. 1 point
    @KLICEK wyciągnął mi to z ust. Popatrz jednak na jego skórę z przed kompo (zobacz na jego Artstation bo tam jest prevka animowana). Było o niebo lepiej. Ciut za bardzo ją przekontrastowało compo i zanikł całkowicie sss. Patrz na kolor cienia na granicy. Brak sss'a. Mi jeszcze brakuje grubszego zarostu (tylko broda, grubszy przekrój włosa). Reflection map. HDRKA na niekorzyść dla odbioru metali. Reszt miodzio i brawo za wytrwałość. Czekam na następne 🙂
  26. 1 point
    Udało Ci się uchwycić klimat z książki. Dobra robota.
  27. 1 point
    calkiem ciekawe 🙂 podoba sie 🙂
  28. 1 point
    czy to w nawiązaniu do ostatnich wydarzeń w Sejmie? xD
  29. 1 point
    Bylo! Wlasciwie wiekszosc architektury, bez wiekszych szczegolow.
  30. 1 point
    Wypas. Atmosfera jak z horroru 🙂
  31. 1 point
  32. 1 point
    super, zrezygnowałbym jednak z motyli i zostawił tylko tego na nosie
  33. 1 point
    Super wyglada! Tak z ciekawosci, ile godzin schodzi Ci na taka postac od poczatku do konca?
  34. 1 point
  35. 1 point
  36. 1 point
    Fajnie to wyrendziłeś. Dobra robota.
  37. 1 point
    To wygląda bardziej jak puppet tool w After Effects (np. z użyciem dragon scale). My robimy marionetki zwyczajnie. Ale dzięki temu np. bieganie czy rzucanie czarów wygląda super płynnie. EDIT: tak, bardzo podobnie. Wizualnie u nich to wyglada jak puppet tool bo ruch jest nieznaczny i mnie zmyliło.
  38. 1 point
  39. 1 point
    Jeśli to duży statek, to mi trochę brakuje czegoś, co byłoby jakimś czytelnym punktem odniesienia, jeśli chodzi o skalę. Sama bryła i sylwetka ciekawa!
  40. 1 point
    szkoda ze ladniej tego nie wyrenderowales 🙂 widac napracowanko i model bardzo fajny jest 🙂
  41. 1 point
  42. 1 point
  43. 1 point
    ale fajne 🙂 te pozostalosci po brushykach bardzo mi sie podobaja 🙂
  44. 1 point
    Trochę te dachy się wybijają negatywnie, szczególnie w mniejszych konstrukcjach. Poza tym wygląda rewelacyjnie.
  45. 1 point
    Ładne to i zwięzłe, ale w sumie dopiero po spojrzeniu w komentarze zauważyłem że to dym, a nie śnieg. A jeżeli jest to dym, to czy za postacią jest to śnieg, czy to nadal przerysowane, wijące się kłęby dymu? Znaczy osobiście mam wrażenie, że za postacią jest góra śniegu (stąd proste połączenie z podłożem), a strefa jedynie na prawo od motocyklu to dym. Wiem, że to czyste przypieprzanie się, ale do czegoś zawsze trzeba i nurtuje mnie to niesamowicie, bo mózg nie wie jak to odebrać, jako zimową scenerię, czy jako zadymę w centrum miasta, Pomocy! ;D
  46. 1 point
    Zdecydowanie warto, jest potencjał na jeszcze lepszy efekt stosunkowo małym nakładem pracy!
  47. 1 point
    ojoj jakie zloto 🙂 sliczne to jest
  48. 1 point
    No nieźle, Max Pain Mod v3.0
  49. 1 point
  50. 1 point
    Cześć MaxymilianMax Cieszę się, że się podoba. Na pewno pierwsze projekty w UE4 wymagają trochę więcej czasu i energii, żeby uzyskać docelową jakość sceny. Jak już się ogarnie z czym to się je i się zbuduje podstawową bibliotekę materiałów/tekstur/modeli to praca idzie baardzo szybko. Osobiście uważam, że nakład pracy w UE4 tylko z pozoru wydaje się większy niż w Vray/Corona - kwestia zbudowania fajnego workflow. Później można się bawić - wszystkie rendery w 8k, rendery 360 generują się w kilka sekund, a 90sekund animacji 4k60fps to kwestia 20-30min. Plus dochodzą do tego wycieczki VR, albo po prostu poruszanie się po całej scenie na standardowym ekranie w zwykłym game mode więc cały "produkt" można przedstawić na wiele sposobów w krókim czasie:) Cały projekt tj. 6 apartamentów i około 2000m2 części wspólnych/rekreacyjnych zajęło ok 2 miesięcy przeplatając się w międzyczasie z innymi projektami.
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy