Jump to content

adek

Administrators
  • Posts

    12,098
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

adek last won the day on January 1

adek had the most liked content!

6 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

adek's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

288

Reputation

  1. Dopiero teraz na to trafiłem! Świetne materiały wideo. Myślę, że możemy to rozreklamować 🙂 Możesz napisać skąd pomysł na kanał i bloga? Mało osób na to się decyduje, a to naprawdę świetny sposób na wypracowanie własnego brandu. Myślę, że tego typu materiałów szczególnie w języku polskim jest bardzo mało. Napisz kilka słów o tym, jak często zamierzasz coś takiego wrzucać. Pomagamy takim osobom (patrz świetny podcast wideo - Rozmowy z mistrzem) Tutaj dział WIP jest trochę mylący. Jest to w sumie WIP, ale mogłaś też to wrzucić do "Aktualności" lub dyskusji (ale oczywiście tutaj też może zostać jako taka teczka z materiałami wideo).
  2. Ogólnie fora wymarły i zjadł je Facebook. Starsi, myślę, że też tam zaginęli. Dzisiaj Facebook to miejsce przede wszystkim 40+. Największe zasięgi ma się wśród grup 50+ (reklamy) Ogólnie media społecznościowe też spowodowały, że inaczej się konsumuje treści - muszą być krótkie, obrazkowe, lajki. Ciężko gdziekolwiek znaleźć dyskusje w internecie (łącznie z facebookiem). Tutaj raczej bym nie obwiniał młodych, takie czasy i tak od lat budowany był przekaz. Jest kilka grup facebookowych (dołączyłem do nich z ciekawości) gdzie ludzie dzielą się swoimi pracami, ale też powoli to umiera (też chyba zasięgi dały o sobie znać). Dzisiaj serwisy takie jak Max3D.pl niestety potrzebują takich łączników - na Facebooku są ludzie, aby wyszli trzeba im pokazać, że gdzieś tam w internecie pojawiło się coś ciekawego.
  3. Klicek nie napisał więcej skąd ten pomysł. Przede wszystkim. Nie mamy zamiaru przenosić dyskusji na Facebooka jako takich (ale też zabraniać). Facebook jakiego kiedyś znaliśmy zmienił się, to raczej jasne. Jest opanowany przez marki (firmy), osoby publiczne. Jednym z takich profili jest nasz (strona), natomiast nie jest tez tajemnicą, że tzw. zasięgi organiczne spadają (zasięg organiczny - mamy ponad 5000 polubień/followersów, natomiast po publikacji postu treść dotrze maksymalnie do 5-7%). Jak to zmienić? Należy zapłacić (podbijać posty z $$$). O ile są biznesy gdzie to po prostu się opłaca - wydajemy 1zł na reklamę, mamy zyskujemy klienta, mamy sprzedaż. Tutaj Facebook działa bardziej jak taki RSS kiedyś. Wiele osób lub marki, strony, aby dostawać powiadomienia o nowościach. Tak jak napisałem, to się skończyło. Tutaj dochodzimy do pomysłu grupy. WIele osób nadal spędza tam mnóstwo czasu (tak jak ktoś wspomniał, mechanizmy FB działają tak, aby trzymać użytkownika w serwisie i nie wypuszczać). Grupy dzisiaj są pewnym sensie pozbawione niektórych z tych ograniczeń. Grupa służyłaby nam do podobnych rzeczy jak aktualny fanpage - rekomendacje, linki do ciekawszych dyskusji (oczywiście nadal jest możliwośc dyskusji na FB, ale linki kierowałyby tutaj i ludzie, który dołączą tam takie posty będą widzieć). Po prostu będąc w grupie - Facebook nie ogranicza tak treści jak na zwykłych stronach - dlatego wiele firm, marek przeszło z aktywnością jakby do grup i na zewnątrz większej aktywności nie wykazuje. Więc w skórcie. W tej chwili publikując rekomendacje na FB - to jest jakby dodatkowa nagroda dla autora, chcemy, aby więcej osób zobaczyło pracę - większy zasięg. Niestety z grupy ok. 6k osób jaka lubi stronę - z postami docieramy może do max. kilkuset. Budując grupę z 500 użytkownikami - publikując rekomendacje tam - takie posty zobaczą (szczególnie na początku) prawie wszyscy, którzy tam dołączyli. Oczywiście im grupa więszka tym te zasięgi później spadają, ale i tak są o niebo lepsze niż w postach standardowych. Dodatkowo - zalety grupki. Ludzie w tej chwili nie są aktywni na FB bo nie chcą, aby znajomi wieidzli - co robią, co klikają. W grupie tego nie ma. Grupa powoduje, że ta aktywność widoczna jest tylko w grupie.
  4. adek

    Wioska_zabudowa_z_gory.jpg

    Piękne! Wrzucaj więcej
  5. Witamy ponownie i cieszymy się z powrotu. Świetnie Cię widzieć tutaj i gratulacje. Ogólnie nawet jak Cię nie było starałem się gdzieś śledzić Twoje poczynania.
  6. Autodesk Media & Entertainment DAYS 2021 Wirtualna konferencja | 29-30 września Zapraszamy do rejestracji! Dla kogo? Dla wszystkich osób, których życie zawodowe lub pasje koncentrują się wokół produkcji wideo, tworzenia animacji, projektowania środowisk wirtualnej rzeczywistości czy scenografii i postaci z gier komputerowych. Innymi słowy, dla każdego, kogo zawodowo „kręci” tworzenie obiektów sztuki wizualnej przy wykorzystaniu najnowszego oprogramowania i rozwiązań technologicznych. Z myślą o nich organizatorzy przygotowali bogaty program merytoryczny – od debat i prelekcji, przez prezentacje, sesje pytań i odpowiedzi z udziałem międzynarodowych ekspertów, aż po warsztaty z wykorzystania najnowszych wersji oprogramowania Autodesk. W programie: Debata „Artystyczna dusza w świecie deadline'u”. Sesję poprowadzi Radosław Nałęcz – redaktor naczelny Polsat Games Dynamiczne rozmowy o trendach z czołowymi przedstawicielami branży Najlepsze praktyki prezentowane przez klientów: Bones Studio, Platige Image, 11bit studios Sesje międzynarodowych ekspertów Autodesk, gdzie poznasz tajniki oprogramowania 3ds Max, Maya, Arnold, Shotgrid (ex- Shotgun) czy MotionBuildera Media & Entertainment Days to także możliwość udziału w gamifikacji – czyli rywalizacji sprawdzającej wiedzę z tematyki poruszonej na konferencji! Świetna zabawa i adrenalina gwarantowane! Konferencja odbędzie się online, a wszystko co trzeba zrobić, by zostać jej uczestnikiem, to zarejestrować się! Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Więcej informacji o konferencji, tegorocznych prelegentach, wydarzeniach specjalnych i programie wydarzenia można znaleźć na stronie: www.autodeskday.pl Zapraszamy do rejestracji: Darmowa rejestracja na konferencję
  7. Autodesk Media & Entertainment DAYS 2021 Wirtualna konferencja | 29-30 września Zapraszamy do rejestracji! Dla kogo? Dla wszystkich osób, których życie zawodowe lub pasje koncentrują się wokół produkcji wideo, tworzenia animacji, projektowania środowisk wirtualnej rzeczywistości czy scenografii i postaci z gier komputerowych. Innymi słowy, dla każdego, kogo zawodowo „kręci” tworzenie obiektów sztuki wizualnej przy wykorzystaniu najnowszego oprogramowania i rozwiązań technologicznych. Z myślą o nich organizatorzy przygotowali bogaty program merytoryczny – od debat i prelekcji, przez prezentacje, sesje pytań i odpowiedzi z udziałem międzynarodowych ekspertów, aż po warsztaty z wykorzystania najnowszych wersji oprogramowania Autodesk. W programie: Debata „Artystyczna dusza w świecie deadline'u”. Sesję poprowadzi Radosław Nałęcz – redaktor naczelny Polsat Games Dynamiczne rozmowy o trendach z czołowymi przedstawicielami branży Najlepsze praktyki prezentowane przez klientów: Bones Studio, Platige Image, 11bit studios Sesje międzynarodowych ekspertów Autodesk, gdzie poznasz tajniki oprogramowania 3ds Max, Maya, Arnold, Shotgrid (ex- Shotgun) czy MotionBuildera Media & Entertainment Days to także możliwość udziału w gamifikacji – czyli rywalizacji sprawdzającej wiedzę z tematyki poruszonej na konferencji! Świetna zabawa i adrenalina gwarantowane! Konferencja odbędzie się online, a wszystko co trzeba zrobić, by zostać jej uczestnikiem, to zarejestrować się! Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Więcej informacji o konferencji, tegorocznych prelegentach, wydarzeniach specjalnych i programie wydarzenia można znaleźć na stronie: www.autodeskday.pl Zapraszamy do rejestracji: Darmowa rejestracja na konferencję Zobacz cały news
  8. adek

    A-31_Vengeance.jpg

    Jak zwykle klasa! Dzięki za wrzucenie
  9. Super! Dzięki za rozwinięcie tematu. Nie moje rejony (sam Unreal), ale same rozwiązania i marketplace mnie interesują. Dobrze wiedzieć w sumie jak to działa. Powiem tylko, że to review to wcale może nie być takim złym rozwiązaniem - z tego co mówisz to faktycznie jest ręcznie sprawdzane, a więc zależy im na jakości - dla osób, które przeszły weryfikację świetna wiadomość - zazwyczaj konwersja (sprzedaż w takich sklepach wtedy jest większa). Trochę jak App Store od Apple i ich słynne review (ktore nie jest tym samym co kiedyś, ale jednak świadczy o jakości produktu). Ogólnie to co pokazałeś wygląda na dośc duży projekt
  10. Jak dla mnie wygląda mega! Jak widziałem to będzie wersja na Unreal Marketplace. Masz tam większe doświadczenie? Ten sklep Unreala jest popularny? Ciekaw jestem od tej strony (mały offtop). Powodzenia i jak najwięcej sprzedanych setów (możesz tutaj w wątku wrzucić link, nie mamy nic przeciwko)
  11. Bylo pole strony, ale wtedy liczba spamerskich kont była liczona w dziesiątkach (co ciekawe, często były to konta tworzone ręcznie - w 2021 roku 😂). Bo wprowadzałem różne zabezpieczenia. Ale sprawdze jak to można ograniczyć np. do osob z dłuższym stażem.
  12. Jeszcze tylko tego niebieskiego chciałbym się pozbyć na rzecz innego koloru. Tutaj jestem otwarty na propozycje. Kiedyś takim kolorem akcentującym był pomarańczowy.
  13. Nastąpiło dosyć gruntowne czyszczenie strony. Pozbyliśmy się wielu elementów, które powodowały, że strona była zapełniona niepotrzebnymi elementami. Ostatnie posty też ulepszone aczkolwiek nad tym jeszcze troche popracuje.
  14. W 19 odcinku Rozmów z Mistrzem odwiedzi nas Sebastian Kalemba. Niektórzy o nim mówią, że jest wiedźminem cechu niedźwiedzia, niektórzy, że jest ripperdociem, czyli Viktorem Vectorem, najlepszym fixerem w mieście w świecie Cyberpunka. Natomiast sam o sobie mówi, że jest tylko animatorem. Zawsze lubił pracowoać z ludźmi i nimi kierować. Daje mu to ogromną satysfakcję. Kierował drużyną i tworzył animacje do gier takich jak Cyberpunk 2077 czy Wiedźmin 3: Dziki Gon. Pracuje teraz w CD Project RED, a wcześniej w takich firmach jak: Platige Image, iAnimate, Realtime UK, GustoGames, SoInteractive. Zapraszam Cię serdecznie do odsłuchu tego odcinka. Gdzie możesz znaleźć podcast: https://rozmowyzmistrzem.pl/ https://open.spotify.com/show/1CnhxedXPgUrrbzOe4pYfu https://podcasts.apple.com/pl/podcast/rozmowy-z-mistrzem/id1441252229?l=pl
  15. W 19 odcinku Rozmów z Mistrzem odwiedzi nas Sebastian Kalemba. Niektórzy o nim mówią, że jest wiedźminem cechu niedźwiedzia, niektórzy, że jest ripperdociem, czyli Viktorem Vectorem, najlepszym fixerem w mieście w świecie Cyberpunka. Natomiast sam o sobie mówi, że jest tylko animatorem. Zawsze lubił pracowoać z ludźmi i nimi kierować. Daje mu to ogromną satysfakcję. Kierował drużyną i tworzył animacje do gier takich jak Cyberpunk 2077 czy Wiedźmin 3: Dziki Gon. Pracuje teraz w CD Project RED, a wcześniej w takich firmach jak: Platige Image, iAnimate, Realtime UK, GustoGames, SoInteractive. Zapraszam Cię serdecznie do odsłuchu tego odcinka. Gdzie możesz znaleźć podcast: https://rozmowyzmistrzem.pl/ https://open.spotify.com/show/1CnhxedXPgUrrbzOe4pYfu https://podcasts.apple.com/pl/podcast/rozmowy-z-mistrzem/id1441252229?l=pl Zobacz cały news
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy