Jump to content

Taran

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Taran

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/30/1983

City (optional)

  • Miasto
    Łódź
  1. No kobita tylko cycki ma ok a wy chcecie jej nawet to zabrać :P No ale macie rację, wezmę pod uwagę wasze rady. Tylko raczej tonacji kolorów nie mam zamiaru zmieniać. O to mi chodziło, żeby taka szara była. Czy czapka za kanciasta hmmm... no może dorzucę kilka trisów i zobaczę czy to poprawia wygląd. Jeśli idzie o fałdki to pamiętajmy, że ramiona raczej większość czasu będą opuszczone, ale zgodzę się, że wyszły średnio. Natomiast co do ilości trisów. Możliwe, że i zmieściłbym się w tych 3k ale co z animacją? Jakby siadała to sukienkę miałaby kwadratową, że nie wspomnę o poruszaniu ustami czy chwytaniu much za szkrzydełka kwadratowymi palcami :D. No i przyznam się, że troszke namarnowałem, ponieważ chciałem zrobic wymienne partsy: czapka, włosy, głowa, buty (czyli pod czapką jest łysa głowa z peruką). Dorobić jeszcze z 2 teksturki i wtedy da to kombinację kilku, kilkunastu wieśniaczek. W każdym razie wielkie dzięki za uwagi. Teraz popracuję chyba nad inną postacią, ale napewno do tej wrucę i podrzucę screeny.
  2. Brzydka wieśniaczka, która zarabia na życie sprzedając mięso na małym straganie. Mięso pozyskuje sama w wolnym czasie ;)
  3. Pierwszy post i pierwsza postać do gry. Nie miałem conceptartu i robiłem z głowy. Jest to postać na której się uczyłem. Na obecną chwilę kilka rzeczy pozmieniałbym, część nawet zrobił od nowa i dodał kilka elementów, ale zamiast marnować na nią więcej czasu wolę zająć się czymś nowym, pamiętając co poprzednio zrobiłem źle. Postać od początku zamierzałem przetestować w silniku unreala3, więc używałem szkieletu przygotowanego przez epica. Miało to spory wpływ na proporcje ale i tak starałem się utrzymać je bardziej ludzkie i nie tak karykaturalne jak w UT3. Napiszcie co byście poprawili i na co powinienem zwrócić uwagę robiąc następną postać. Proszę żebyście wszelkie rady i krytykę poparli krótkim wyjaśnieniem. Przykładowo samo „ źle dobrana kolorystyka” nic nie wnosi, natomiast „źle dobrana kolorystyka: barwy powinny bardziej wyeksponować detale” ma dla mnie znaczenie i za taką krytykę będę wam wdzięczny. Oczywiście to samo tyczy się poparcia, jeśli coś zrobiłem dobrze:) Załączam siatkę i kilka screenów. A jeżeli ktoś ma ochotę osobiście przetestować ją w grze to: Fileplayground, FilePlanet, mirror
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy