Jump to content

Kniper

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Kniper

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Szczecin
  1. Wiem, ale jako ze w materiałach jestem jeszcze trochę zielony dlatego postanowiłem tutaj wykorzystać gotowe, ale niektóre są już mojej "twórczości". Przedstawiam też wstępny koniec nakładania materiałów, po tym projekcie mam zamiar wziąć się za materiały,mapy i rendering. [ATTACH=CONFIG]87424[/ATTACH]
  2. Powoli zacząłem nakładanie materiałów, jednak ze względu na mój brak umiejętności w mapach UV na razie opieram się tylko na zwykłych materiałach. Materiały pochodzą z tej strony. [ATTACH=CONFIG]87400[/ATTACH]
  3. Witam, mój pierwszy większy projekt w 3ds maxie, wcześniej pracowałem trochę na blenderze. Myślę, że model jest w większości skończony, modyfikacji ulegnie prawdopodobnie tylko głowa. Mam nadzieje na kilka szczerych opinii/rad. Docelowo powstać ma animacja ale to będzie zależało od końcowego czasu renderowania jednej klatki. [ATTACH=CONFIG]87394[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87395[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]87396[/ATTACH]
  4. Witam. Otóż mam problem z działaniem obiektów złączonych wire parameters i sparentowanych do kości. Dokładnie chodzi o to, że po połączeniu obiektów za pomocą wire parameters wszystko chodzi ładnie ale gdy chcę to wszystko podłączyć do kości wire parameters przestaje działać. Żeby lepiej zobrazować problem załączyłem prostą scenę ukazującą problem. Natomiast moje pytanie brzmi czy wie ktoś jak mógłbym rozwiązać ten problem albo zrobić to inaczej. Dodam jeszcze, że używam 3ds maxa 2012. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. rig_HELP.zip
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy