Jump to content

strasznykoles

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About strasznykoles

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Bartoszyce / Warszawa
  1. Szalom! zaczynając nowy model w Maksie natrafiłem na pewien problem który dosyć mocno mnie hamuje. Robię model warjacka (gra bitewna Warmachine) w oparciu o rzeczywisty model. Przygotowałem sobie widoki z góry, od frontu i z boku. Dla każdego z nich za pomocą linii, lub plaina, przygotowałem obrysy, po czym przy użyciu extrude zamieniłem obiekty płaskie na pełne 3d. Wszystko szło dobrze aż do momentu gdy za pomocą pro-boolean chciałem uzyskać bryłę która byłaby częścią wspólną tych obiektów (intersection). Z pierwszymi dwoma poszło sprawnie, ale ostatni kształt zachowuje się zupełnie inaczej niż poprzednie. http://imageshack.us/photo/my-images/442/f4vr.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/853/30f0.jpg/ Z jakiegoś powodu ostatni kształt wyciął dziury. Może ktoś mi z tym pomóc? Totalnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje.
  2. Szalom, właśnie zaczynam swoją przygodę z renderingiem i w naturalny sposób wybrałem do tego mental ray. Jest tylko pewien problem, zupełnie nie wiem za co się wziąć, od czego zacząć. Wchodząc tu liczyłem, że znajdę masę przydatnych materiałów, które mi rozjaśnią sytuację. Po przeklikaniu się przez pierwsze parenaście linków z pierwszej strony widze jednak, że większość materiałów została usunięta, ew. pochodzi z pierwszej połowy zeszłej dekady i obawiam się, że może być mocno nieaktualna. Jest szansa by wątek odświeżyć? Strasznie ciężko samemu zacząć naukę renderowania, bo większość tutoriali nie tłumaczy tego czego teoretycznie ma uczyć (co z tego że ustawiłem ambient occlusion dla pomieszczenia biurowego z dziennym światłem, skoro nie wiem nawet co to jest to ambient occlusion). Pomożecie?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy